Wybory Ministra Magii [Wydarzenie] [Wiosna 1934]

Sacred Twenty-Eight
Sacred Twenty-Eight
Wybory Ministra Magii [Wydarzenie] [Wiosna 1934]
05-04-2021 08:19

Wybory


Nastał czas wyborów a co za tym idzie rywalizacja kandydatów ubiegających się o stołek Ministra zaognia się. Nawet przelotne wiosenne deszcze nie były zdolne ostudzić atmosfery, nikt więc nie spodziewał się by wiece poszczególnych kandydatów przebiec miały bez emocji i niespodzianek. Same przygotowania Pokątnej do wydarzenia odbyć się miały przez noc, wówczas to z pomocą magii trzy z placów przekształcono w mini centra niemalże kultu dla każdego z polityków. W oknach okolicznych domów powiewały transparenty, jakby tylko zwolennicy tegoż konkretnego pretendenta śmieli prezentować przy nim swe poglądy, ustawione zostały stoiska z broszurami informującymi o proponowanym programie a mównice już czekały na miłośników (części) tłumu.

Zadanie główne


Każda postać na forum ma możliwość wsparcia w konkretny sposób wybranego kandydata. Można to czynić zarówno poprzez pojawienie się na wiecu, jak i akcje realizowane poza tematami go dotyczącymi. Wszystkie działania należy zgłosić w tym temacie, edytując swój post w miarę postępów i dodając odnośniki do tematów/odpisów w których zadziała się właściwa akcja. Termin na ostatnie działania to 25 maja, po tym odbędzie się zliczenie punktów i ogłoszenie wyników, które będzie miało miejsce w czerwcu.

Prócz działań graczy związanych z tym wydarzeniem na wynik wyborów wpłynąć mogą inne fabularne wydarzenia, w które będziecie angażować się na przestrzeni kolejnych dwóch miesięcy. Dla osoby, której uda się zdobyć największą ilość punktów przewidziany jest drobny upominek, zachęcamy więc do działania.


Wiece - szczegóły techniczne


Spotkania z kandydatami odbywać się będą fabularnie w dniu 18 kwietnia 1934. Tematy pozostaną otwarte zaś od realnej daty 1 kwietnia do końca kwietnia. W razie chęci wygłoszenia przemówienia w ramach któregoś z wieców postać ma taką możliwość - w przypadku Samuela Longbottoma jest ona niemalże nieograniczona, u obecnego Ministra należy otrzymać odpowiednią zgodę, zaś Wulfnod I Gaunt pozwala zabrać głos jedynie przedstawicielom rodów czystej krwi, które sam uważa za godne szacunku (głównie popierające Przymierze).

Posty prowadzącego pojawiać się będą co 72h, chyba że akcja będzie wymagała szybszej interwencji lub wręcz przeciwnie, dania chwili więcej na ustosunkowanie się znacznej ilości graczy do wydarzeń.

♦ W czasie obecności postaci na wiecu nie może ona uczestniczyć w rozgrywkach datowanych chronologicznie później.



Akcje wpływające na wynik wyborów


  • Rozwieszanie/zrywanie plakatów - 5 punktów
  • Rozmowa fabularna o kandydacie - 3 punkty
  • Rozmowa fabularna o kandydacie (udany rzut na charyzmę) - 5 punktów
  • Wywiad w mediach - 8/10/12/15 punktów (dostępne od IV poziomu rozpoznawalności, punktacja od niego uzależniona)
  • Łapówka - każdy PD to 2 punkty ( można wykorzystać max 10 PD)
  • Audycja radiowa - 7 punktów
  • Głos na kandydata - 3 punkty (do oddania w tym temacie)
  • Pojawienie się na wiecu - 5 punktów
  • Przemawianie na wiecu - 8/10/15 punktów w zależności od wyniku rzutu na charyzmę (słaby sukces/sukces/krytyczny sukces)
  • Inne - wyobraźnia nie zna granic, uwzględniamy więc możliwość działań spoza tej listy - w razie pomysłu należy zgłosić się do prowadzącego wybory MG po indywidualną "wycenę" punktową

Przeczytaj na stronie Zobacz stronę w katalogu