Re: Ogłoszenia
Sakura no Hana
Re: Ogłoszenia
22-12-2021 23:40
~Nyanpasu!
Zapraszam na dzisiejsze Newsy!
Zapraszam na dzisiejsze Newsy!
► Pokaż Spoiler | Sabataya Ichizoku
► Pokaż Spoiler | Ranga E
Tsūjitegan: Seikatsu-kan | Through Eye: Life Sense通じて眼・生活感
KlasyfikacjaTsūjitegan, Technika Sensoryczna
Pieczęcie---
KosztStandardowy
Zasięg2.5m
WymaganiaTsūjitegan D
Podczas gdy oczy same w sobie są w stanie postrzegać energię życiową innych organizmów, ich posiadacze nawet bez ich używania zdolni są do odczuwania pewnych anomalii. Tą postrzegają w pewien sposób jak powietrze - ciężko uchwycić subtelne zmiany zachodzące w okolicy, jednak jej nagły spadek może nie zapiera decha w piersi, tak jest wyczuwalny dla posiadaczy Czerwonych Oczu. Nie tylko brak tejże "rzuca się w oczy", ale również nagły przyrost. Ów dodatkowy zmysł klanu Sabataya daje im możliwość nie tylko wyczucia, gdy czyjaś energia życiowa gwałtownie spadnie chociażby pod wpływem nagle otrzymanych obrażeń zagrażającym życiu (np. ciężka rana krytyczna prowadząca do krwotoku), ale również wzrost tejże (np. teleportacja czy silna technika medyczna). Niespodziewane pojawienie się źródła podobnej energii w ów niewielkiej odległości może bezsprzecznie uratować życie, a chociaż zdolność ta pokrywa się ze możliwościami sensorycznymi, nie posiada żadnych tropicielskich funkcji. Nie wykryje też nikogo, kto w sposób klasyczny zbliży się do członka klanu Sabataya - przekraczając granicę działania zmysłu w sposób standardowy, bez użycia do tego technik. Przywracanie do życia bądź ożywianie ludzi, zwierząt czy obiektów w obrębie działania ów zdolności również jest wykonalne do wyczucia. Informacja dostarczana przez technikę pozwala stwierdzić kierunek, z którego wykrywa nieprawidłowość. Zauważalny, ciężki do przeoczenia, ale nie na tyle nachalny, by był w stanie rozproszyć kogokolwiek. Co więcej - mocne skupienie na czymś kompletnie innym może nawet sprawić, że osoby z mniejszą podzielnością uwagi mogą nawet go nie zauważyć.
Każda kolejna ranga dziedziny klanowej licząc od C zwiększa zasięg zdolności o 2.5m maksymalnie do 12.5m
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 8 możliwe staje się podświadome podtrzymywanie techniki bez strat chakry.
Posiadając Sennina Tsūjitegana możliwe staje się rozpoznanie, czy nagle wykryta energia należy do kogoś znajomego tak długo, jeśli spędziliśmy z tą osobą wystarczająco dużo czasu. Sama znajomość sygnatury chakry nie wystarcza w tym wypadku, bowiem większe znaczenie ma przywyknięcie do prezencji danej jednostki, co może zająć więcej czasu. To, czy spędziliśmy go wystarczająco dużo określa MG zarówno na podstawie spędzonych z daną osobą dni/tygodni oraz odbytych interakcji.
Posiadając Specjalizację Tsūjitegana technikę można wykonać z kosztem, jakby nasza Kontrola Chakry była o 1 większa niż w rzeczywistości. Wymagana Kontrola Chakry do ciągłego podtrzymywania techniki również spada o 1.
Każda kolejna ranga dziedziny klanowej licząc od C zwiększa zasięg zdolności o 2.5m maksymalnie do 12.5m
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 8 możliwe staje się podświadome podtrzymywanie techniki bez strat chakry.
Posiadając Sennina Tsūjitegana możliwe staje się rozpoznanie, czy nagle wykryta energia należy do kogoś znajomego tak długo, jeśli spędziliśmy z tą osobą wystarczająco dużo czasu. Sama znajomość sygnatury chakry nie wystarcza w tym wypadku, bowiem większe znaczenie ma przywyknięcie do prezencji danej jednostki, co może zająć więcej czasu. To, czy spędziliśmy go wystarczająco dużo określa MG zarówno na podstawie spędzonych z daną osobą dni/tygodni oraz odbytych interakcji.
Posiadając Specjalizację Tsūjitegana technikę można wykonać z kosztem, jakby nasza Kontrola Chakry była o 1 większa niż w rzeczywistości. Wymagana Kontrola Chakry do ciągłego podtrzymywania techniki również spada o 1.
► Pokaż Spoiler | Jashinkyō
► Pokaż Spoiler | Ranga C
Chimamire no tsunagari | Bloody connection血まみれのつながり
KlasyfikacjaShinkoryū, Kontrola Chakry
PieczęcieKoń → Królik → Wąż
KosztPotrójny
Zasięg5 metrów
Wymagania Świeża krew osoby, nie starsza niż kilka godzin
Technika używana przez Jashinistów do "oznaczania celu". Po zdobyciu krwi swojego przeciwnika i spożyciu jej osoba, której krew została skosztowana zmienia kolor jak podczas używania Jujutsu: Shinji Hyōketsu. Od tego momentu Jashinista jest w stanie określić kierunek w którym to się ona znajduje. Aby wyjść z działania tej techniki wystarczy opuścić obszar jej działania, czyli oddalić się na ponad 5 metrów od Jashinisty. Wtedy połączenie zostaje zerwane.
Posiadając Specjalizację w Shinkoryū promień techniki wydłuża się do 10 metrów.
Posiadając Specjalizację w Shinkoryū promień techniki wydłuża się do 10 metrów.
► Pokaż Spoiler | Ranga S
Jujutsu: Kuji Sōketsu | Curse Technique: Body Controlling Manipulated Blood呪術・躯司操血
KlasyfikacjaShinkoryū, Kontrola Chakry
PieczęcieTechnika nie wymaga pieczęci, jednak czas mieszania chakry trwa tyle, ile trwałoby faktyczne złożenie trzech
KosztStandardowy za aktywację, połowiczny na turę za utrzymanie
Zasięg20 metrów średnicy
WymaganiaŚwieża krew osoby - nie starsza niż kilka godzin, lalka przypominająca lalkę Voodoo, Jujutsu: Shiji Hyōketsu, specjalizacja w Shinkoryū
Technika służąca do kontroli ciała osoby, której to krew została skosztowana przez Jashinistę. Po uzyskaniu świeżej krwi danej osoby użytkownik techniki przelewa chakrę na lalkę, która przypomina lalki Voodoo. W tym momencie lalka oraz osoba, której to krew została spożyta przybierają kolor odpowiadający technice Jujutsu: Shiji Hyōketsu. W tym momencie wszystkie rany, które otrzyma lalka są przekazywane na osobę, której to krew została skosztowana oraz w drugą stronę (z osoby na lalkę). Aby zerwać wiązanie należy wypchnąć osobę, która to została złapana w technikę za jej zasięg bądź zadać dowolne obrażenia fizyczne użytkownikowi techniki, jednak należy przy tym uważać na lalkę. Technika nie wymaga rysowania symbolu Jashina w żaden sposób.
Posiadając Sennina Shinkoryū możliwa staje się kontrola ciała ofiary połączonej z lalką za pomocą siły woli. Ofiara powinna być nieprzytomna, w innym wypadku należy zapoznać się z tabelką poniżej, przy czym siła techniki wynosi 6. Nie zmusimy przy pomocy tej techniki, by ofiara wykonała jakąkolwiek technikę, której nie chce. Możemy kontrolować maksymalnie 1 osobę na raz.
Posiadając Sennina Shinkoryū oraz Shintenshin no Jutsu siła techniki wynosi 10.
Powodzenie techniki w powyższych dwóch przypadkach w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Posiadając Sennina Shinkoryū możliwa staje się kontrola ciała ofiary połączonej z lalką za pomocą siły woli. Ofiara powinna być nieprzytomna, w innym wypadku należy zapoznać się z tabelką poniżej, przy czym siła techniki wynosi 6. Nie zmusimy przy pomocy tej techniki, by ofiara wykonała jakąkolwiek technikę, której nie chce. Możemy kontrolować maksymalnie 1 osobę na raz.
Posiadając Sennina Shinkoryū oraz Shintenshin no Jutsu siła techniki wynosi 10.
Powodzenie techniki w powyższych dwóch przypadkach w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika | Efekt |
---|---|
SW silniejsze o >2 | Niepowodzenie |
SW silniejsze o 2 | Znaczne trudności w utrzymaniu techniki; duże ryzyko złamania kontroli |
SW silniejsze o 1 | Trudność w utrzymaniu techniki; średnie ryzyko złamania kontroli |
SW równe lub słabsze | Powodzenie; niewielka szansa na złamanie kontroli |
► Pokaż Spoiler | Kugutsutsukai
► Pokaż Spoiler | Ranga B
Sureddo no Sakusei | Threads creationスレッドの作成
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu, Transformacja Kształtu
Pieczęcie---
KosztStandardowy E na turę (minimum 3) - za metr
Zasięg---
WymaganiaZnajomość Chakura no Ito
Technika ta pozwala na odczepienie nici chakry od palców Kuglarza i nadania im materialności bez pozbawiania ich niewidzialności. Ot - tworzy nici. Nie są one zbyt wytrzymałe i świadoma chęć ich uszkodzenia sprawia, że nikt z Siłą 5 lub większą nie będzie miał z tym najmniejszych problemów. Ci słabsi będą potrzebowali chwili by sobie z nimi poradzić. Mimo to są wytrzymałe na tyle, by ich niechcący nie uszkodzić. Nici te muszą zostać wyposażone w odpowiednią ilość chakry równą tej, jaką chcemy by istniały. Dla potrzeb fabularnych zakłada się, że 1 dzień pozbawiony walki, a zatem tur trwających chwilę to koszt dziesięciokrotny mogący zostać zakończony "wcześniej", jeśli MG uzna taką potrzebę ze względu na zmieniającą się sytuację fabularną.
Posiadając rangę S w Kugutsu no Jutsu możemy przyczepić nici do innego żywego organizmu. Zaczynają one wówczas pobierać chakrę od celu w ilościach na tyle znikomych, że organizm nie odczuwa spadku chakry. Zmniejsza on jednak możliwości regeneracyjne chakry w czasie odpoczynku o 3/4 (1/2 dla osób z atutem Regeneracjąa Chakry).
Posiadając rangę S w Kugutsu no Jutsu możemy przyczepić nici do innego żywego organizmu. Zaczynają one wówczas pobierać chakrę od celu w ilościach na tyle znikomych, że organizm nie odczuwa spadku chakry. Zmniejsza on jednak możliwości regeneracyjne chakry w czasie odpoczynku o 3/4 (1/2 dla osób z atutem Regeneracjąa Chakry).
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu
► Pokaż Spoiler | Ranga B
Gaikotsu no Fukkatsu | Bone Dead Reborn骸骨の復活
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola chakry
PieczęcieKrólik → Koń → Wół → Wąż → Szczur
KosztStandardowy B (Ożywienie)
Standardowy C na turę od szkieletu (Utrzymanie)
Standardowy C na turę od szkieletu (Utrzymanie)
Zasięg10 metrów średnicy (Ożywienie)
20 metrów od użytkownika (Utrzymanie)
20 metrów od użytkownika (Utrzymanie)
WymaganiaZwłoki przypominające szkielet, Doton D, jeśli szkielet powstaje spod ziemi
Technika używana przez Jashinistów uznawana jako jeden z darów jaki oddał sam Jashin w ręce swoich wyznawców. Polega ona na przelaniu odpowiedniej ilości chakry na szkielet a następnie czasowym ożywieniu go. Powstałe w ten sposób szkielety są posłuszne poleceniom użytkownika techniki. Nie potrzeba całych zwłok aby je ożywić, jednak nie pojawią się żadne dodatkowe kości w miejsce brakujących. Szkielety potrafią używać broni w stopniu podstawowym niezależnie od tego jak bardzo zaawansowany użytkownik był za swojego życia. Można je zniszczyć atakami o odpowiedniej sile bądź zakłócić chakrę, która jest przesyłana w celu ich utrzymania. Każdy szkielet posiada Siłę, Szybkość, Wytrzymałość i Refleks na poziomie 6.
Posiadając rangę A w Ninjutsu każdy szkielet posiada Siłę, Szybkość, Wytrzymałość i Refleks na poziomie 7.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu użytkownik może stworzyć bardziej spersonalizowane szkielety. Każdy z nich posiada wówczas 24 punkty statystyk do rozdysponowania pomiędzy Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks. Maksymalny poziom statystyki wynosi 8.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu oraz Rangę A w Ninjutsu użytkownik może stworzyć bardziej spersonalizowane szkielety. Każdy z nich posiada wówczas 28 punkty statystyk do rozdysponowania pomiędzy Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks. Maksymalny poziom statystyki wynosi 8.
Posiadając Shinkoryū zyskuje się dostęp do możliwości kupna tej techniki bez potrzeby posiadania zwoju.
Posiadając rangę A w Ninjutsu każdy szkielet posiada Siłę, Szybkość, Wytrzymałość i Refleks na poziomie 7.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu użytkownik może stworzyć bardziej spersonalizowane szkielety. Każdy z nich posiada wówczas 24 punkty statystyk do rozdysponowania pomiędzy Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks. Maksymalny poziom statystyki wynosi 8.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu oraz Rangę A w Ninjutsu użytkownik może stworzyć bardziej spersonalizowane szkielety. Każdy z nich posiada wówczas 28 punkty statystyk do rozdysponowania pomiędzy Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks. Maksymalny poziom statystyki wynosi 8.
Posiadając Shinkoryū zyskuje się dostęp do możliwości kupna tej techniki bez potrzeby posiadania zwoju.
► Pokaż Spoiler | ranga A
Kowasu | Break壊す
KlasyfikacjaNinjutsu, kontrola chakry
PieczęcieWół → Baran → Ptak → Pies → Pieczęć Konfrontacji
KosztDowolny
Zasięg5 metrów
Wymagania---
Prosta technika polegająca na "pchnięciu" własnej chakry w kierunku przeciwnika i uderzeniu go przy jej pomocy. Normalnie chakra ta jedynie odpycha cel, jednak sytuacja ta zmienia się, jeśli na jej drodze znajduje się energia w postaci chakry. W takim momencie dochodzi do zderzenia się dwóch technik, w których najzwyczajniej w świecie zwycięża technika zawierająca w sobie więcej chakry. Jeśli na drodze techniki stoi więcej technik będących jutsu opartymi na energii, brane pod uwagę jest to, w które technika uderzy jako pierwsza. Jeśli uderzy w kilka na raz, siła jutsu dzieli się równo pomiędzy uderzone techniki, a więc gdyby zderzyło się to jutsu z 1000 chakry z wrogą techniką 1000 chakry, za którą leci kolejne 1000 chakry, to pierwsza technika zniknie, a druga poleci dalej normalnie. Jeśli dwie techniki uderzą jednak w tą jednocześnie to obie przelecą dalej osłabione o połowę. Pchnąć chakrę można jedynie przed siebie więc ma ona wysokość i szerokość użytkownika. W przypadku, w którym Kontrola Chakry użytkowników jest różna, ilość chakry mnożona jest przez poziom KC.
Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć dwie pierwsze pieczęci
Posiadając Sennina Ninjutsu można pominąć dwie kolejne pieczęci
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można wykonać technikę w postaci sfery dookoła użytkownika. W tym wypadku siła techniki w konkretnym kierunku wynosi jedynie 1/4 włożonej weń chakry.
Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć dwie pierwsze pieczęci
Posiadając Sennina Ninjutsu można pominąć dwie kolejne pieczęci
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można wykonać technikę w postaci sfery dookoła użytkownika. W tym wypadku siła techniki w konkretnym kierunku wynosi jedynie 1/4 włożonej weń chakry.
► Pokaż Spoiler | Fūinjutsu
► Pokaż Spoiler | Ranga E
Fūin no Meisai | Seal Camouflage封印の迷彩
KlasyfikacjaFūinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieZłożone dłonie → Pies → Dzik→ Ptak → Szczur → Baran
KosztStandardowy
ZasięgDotyk
WymaganiaFūinjutsu D
Prosta technika Fūinjutsu, która pozwala wizualnie dopasować wygląd pieczęci, o ile dana pieczęć na to pozwala. Zmiana wyglądu na lekko inną czy upodobnienie jej do jakiejś blizny. Nie oszuka to nikogo, kto się choć trochę na pieczęciach zna (Fūinjutsu rangi C lub wyżej), jednak może stanowić swoisty "podpis" czy maskowanie wśród cywili, gdy zmieni się wygląd bliżej nieokreślonych symboli np. w tatuaż.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu można zmienić lokalizację pieczęci na ciele, o ile dana pieczęć nie ma jasno określonego miejsca występowania.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu można zmienić lokalizację pieczęci na ciele, o ile dana pieczęć nie ma jasno określonego miejsca występowania.
► Pokaż Spoiler | Ranga C
Fūin no Jutsu: Seikatsu Kotoba | Sealing Technique: Living Words封印術・生活言葉
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieBaran → Małpa → Pies → Tygrys → Koń (Zapieczętowanie)
Wąż (Detonacja)
Wąż (Detonacja)
KosztStandardowy za Zapieczętowanie
Zasięgobok siebie (tworzenie notek) | Dźwięku (odtworzenie dźwięku)
WymaganiaPrzygotowane notki
Technika polegająca na zapisie danego dźwięku. Wymaga jednak wcześniejszego przygotowania specjalnych notek. Po złożeniu pieczęci, pojawia się na niej kanji Go (語 - słowo). W tym momencie notka zapisuje dźwięk - czy to rozmowa, wybuch, szmer lasu itd. - którego czas trwania wynosi do kilkunastu lub kilkudziesięciu sekund. Poprzez aktywację techniki, wydobywa się z niej zapisany dźwięk. Ponieważ pieczęć jest jednorazowa, użycie jej skutkuje wyczerpaniem notki. Nie ma jednak maksymalnego limitu stworzonych pieczęci, jednak ta utrzymuje się do 12 godzin. Osoby w jej zasięgu słyszą ją wraz z użytkownikiem i wszyscy ponoszą skutki dźwięków (na przykład dźwięk wybuchu samym dźwiękiem może ogłuszyć etc.), tak więc posiadacz musi uważać, by samemu nie wpaść w swoją pułapkę.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu pieczęć na notce utrzymuje się do 24 godzin.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu pieczęć na notce utrzymuje się do 24 godzin.
► Pokaż Spoiler | Iryō Ninjutsu
► Pokaż Spoiler | ranga B
Kizu no jokyo | Removal of blemish傷の除去
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Koń → Pies → Tygrys → Pieczęć Konfrontacji
KosztPołowiczny
ZasięgDotykowa
WymaganiaKontrola Chakry 7
Jutsu to pozwala dość niewielkim kosztem chakry naprawić pomniejsze skazy skórne, sprawiając że wszelkiego rodzaju blizny, rozstępy, pryszcze czy inne rzeczy niszczące naszą cerę zwyczajnie znikają. Rzecz jasna działa to jedynie na to, co jest widoczne w trakcie rzucania jutsu i nie dotyczy powstawania nowych skaz, np. gdy ktoś ma spore problemy z pryszczami.
Posiadając Kontrolę Chakry 10 jesteśmy w stanie wykonać tę technikę w taki sposób, by nieustannie się reaplikowała, czerpiąc z chakry osoby, na której została rzucona i w czasie rzeczywistym adiustowała stan skóry za każdym razem, gdy na tej pojawi się nowa skaza możliwa do usunięcia - ergo, nie będąca raną lub ciężką chorobą. Osoba pod wpływem jutsu może w dowolnym momencie zaprzestać jego utrzymywania.
Posiadając Sennina Iryō Ninjutsu oraz Kontrolę Chakry 10 możemy poradzić sobie z wizualnymi efektami pewnych chorób. Niektóre, degeneratywne choroby pozostawiają bardzo okropne skazy na naszej skórze, które przez dotkliwość owych chorób znacząco wykraczają poza możliwości tej techniki, czego świetnym przykładem może być trąd. Dla szczególnie wprawionych w Iryō Ninjutsu możliwe jest jednak usunięcie i takich skaz, należy jednak pamiętać że jutsu to nie usuwa choroby i jej efektów, pozwala jedynie na powrót poczuć się pięknym i zapomnieć o potwornościach choroby.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom.
Posiadając Kontrolę Chakry 10 jesteśmy w stanie wykonać tę technikę w taki sposób, by nieustannie się reaplikowała, czerpiąc z chakry osoby, na której została rzucona i w czasie rzeczywistym adiustowała stan skóry za każdym razem, gdy na tej pojawi się nowa skaza możliwa do usunięcia - ergo, nie będąca raną lub ciężką chorobą. Osoba pod wpływem jutsu może w dowolnym momencie zaprzestać jego utrzymywania.
Posiadając Sennina Iryō Ninjutsu oraz Kontrolę Chakry 10 możemy poradzić sobie z wizualnymi efektami pewnych chorób. Niektóre, degeneratywne choroby pozostawiają bardzo okropne skazy na naszej skórze, które przez dotkliwość owych chorób znacząco wykraczają poza możliwości tej techniki, czego świetnym przykładem może być trąd. Dla szczególnie wprawionych w Iryō Ninjutsu możliwe jest jednak usunięcie i takich skaz, należy jednak pamiętać że jutsu to nie usuwa choroby i jej efektów, pozwala jedynie na powrót poczuć się pięknym i zapomnieć o potwornościach choroby.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom.
► Pokaż Spoiler | Katon
► Pokaż Spoiler | Ranga B
Jetto Suishin | Jet Propulsionジェット推進
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Zając → Pieczęć Konfrontacji → Smok → Ptak
KosztStandardowy za aktywację
Połowiczny na turę za utrzymanie
Połowiczny na turę za utrzymanie
ZasięgDotyk, ogień wypuszczany jest na 5 metrów w stożku.
Wymagania---
Średniozaawansowana technika Uwolnienia Ognia, która pozwala poprzez swoje kończyny górne wypuścić ogień, który następnie przyśpiesza postać w kierunku przeciwnym niż wystawione ręce. Poprzez skierowanie dłoni w odpowiednią stronę wypuszczany jest silny strumień ognia, który odpycha postać, jednak mniej sprawni użytkownicy mogą mieć problem z zachowaniem balansu i równowagi. Wypuszczany ogień wciąż może wywołać oparzenia u osób, które znajdą się w jego zasięgu rażenia.
Posiadając Siłę 7 użytkownik bez problemu jest w stanie zapanować nad swoim przyśpieszeniem, bez problemu i z większą precyzją przemierzać odległości przez dłuższy czas bez odczuwania zmęczenia czy tracenia kontroli nad rękoma.
Posiadając Sennina Katonu użytkownik może dodatkowo wypuścić ogień z kończyn dolnych, co pozwala mu latać. Koszt takiej operacji to jednak Podwójny za aktywację i Standardowy na turę za utrzymanie. Lot jednak działa na zasadzie odrzutu, nie ma więc idealnej kontroli lotu.
Posiadając Siłę 7 użytkownik bez problemu jest w stanie zapanować nad swoim przyśpieszeniem, bez problemu i z większą precyzją przemierzać odległości przez dłuższy czas bez odczuwania zmęczenia czy tracenia kontroli nad rękoma.
Posiadając Sennina Katonu użytkownik może dodatkowo wypuścić ogień z kończyn dolnych, co pozwala mu latać. Koszt takiej operacji to jednak Podwójny za aktywację i Standardowy na turę za utrzymanie. Lot jednak działa na zasadzie odrzutu, nie ma więc idealnej kontroli lotu.
► Pokaż Spoiler | Fūton
► Pokaż Spoiler | Ranga E
Doraiyā | Dryerドライヤー
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePtak
KosztStandardowy na turę, minimum 3
ZasięgMetr
Wymagania---
Co tu dużo opowiadać, standardowa "Suszarka" z funkcją wiania zimnym albo ciepłym powietrzem. Wiaterek rozchodzi się od dłoni użytkownika w kierunku przez dłoń wskazywanym i jest jedynie wstanie ochłodzić lub ogrzać to, na co wieje.
► Pokaż Spoiler | Ranga B
Erementarubazūka | Elemental Bazookaエレメンタルバズーカ
KlasyfikacjaFūton, Transformacja natury, Technika współpracy
PieczęcieBrak, czas tworzenia jak przy sześciu pieczęciach
KosztDwukrotny dla użytkownika, standardowy dla pomocnika
ZasięgWystrzelenie kuli: 30 metrów
Obszar eksplozji: 5m średnicy eksplozji
Obszar eksplozji: 5m średnicy eksplozji
WymaganiaKontrola Chakry 7 (użytkownik i pomocnik)
Technika wykorzystująca wiatr jako nośnik dla innych żywiołów. Najpierw z bardzo szybko obracającej się chakry fūtonu tworzona jest kula wielkości piłki do kosza, następnie pomocnik użytkownika wprowadza do środka własną chakrę dowolnego żywiołu. Tym samym jutsu zajmuje czas dwóm osobom. Po umieszczeniu chakry w powietrznej kuli, ta zostaje wystrzelona niczym pocisk skondensowanego powietrza w wybranym kierunku, by następnie doszło do rozprzężenia powietrza i niewielkiej eksplozji wiatru, która przy okazji uwalnia chakrę ukrytą wewnątrz kuli sprawiając, że eksplozja może mieć dodatkowe efekty zależne od natury chakry ukrytej w sferze. Pomocnik nie musi znać tej techniki, ale musi mieć odblokowany żywioł, który wypożycza na randze przynajmniej B.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 nie potrzeba dłużej pomocy towarzysza. Koszt techniki wzrasta wówczas do trzykrotnego.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 nie potrzeba dłużej pomocy towarzysza. Koszt techniki wzrasta wówczas do trzykrotnego.
Kaze ni Kusari de Tsunagareru | Chained by the wind風に鎖でつながれる
KlasyfikacjaFūton, Transformacja natury
PieczęcieWół → Dzik → Tygrys
KosztDwukrotny na turę
Zasięg5 metrów
WymaganiaKontrola chakry 7
Technika ta pozwala zwiększyć opór powietrza dookoła celu w stopniu, który uniemożliwia mu poruszenie. Celem techniki może być kończyna przeciwnika lub przedmiot nie większy objętościowo od standardowej ludzkiej kończyny. Do utrzymania oporu powietrza należy podtrzymywać pieczęć trygrysa oraz samemu pozostać w bezruchu. By wyrwać się działaniu techniki wystarczy posiadać Siłę 6 lub wyżej.
Posiadając Fūton na randze A potrzeba Siły minimum na poziomie 7, by wyrwać się oporowi powietrza.
Posiadając Fūton na randze S potrzeba Siły minimum na poziomie 8, by wyrwać się oporowi powietrza.
Posiadając Fūton na randze S oraz Kontrolę Chakry na poziomie 10 potrzeba Siły minimum na poziomie 9, by wyrwać się oporowi powietrza.
Posiadając Sennina Fūtonu możemy techniką objąć całe ciało przeciwnika oraz przedmioty zbliżone objętościowo.
Posiadając Specjalizację w Fūtonu nie potrzeba składać pieczęci do użycia techniki.
Posiadając Fūton na randze A potrzeba Siły minimum na poziomie 7, by wyrwać się oporowi powietrza.
Posiadając Fūton na randze S potrzeba Siły minimum na poziomie 8, by wyrwać się oporowi powietrza.
Posiadając Fūton na randze S oraz Kontrolę Chakry na poziomie 10 potrzeba Siły minimum na poziomie 9, by wyrwać się oporowi powietrza.
Posiadając Sennina Fūtonu możemy techniką objąć całe ciało przeciwnika oraz przedmioty zbliżone objętościowo.
Posiadając Specjalizację w Fūtonu nie potrzeba składać pieczęci do użycia techniki.
Kūki Handō | Air Recoil空気反動
KlasyfikacjaFūton, Transformacja natury
PieczęciePtak → Pies → Koń → Smok
KosztCzterokrotny
Zasięg---
WymaganiaKontrola Chakry 7
Technika pokrywa podeszwy stóp oraz wewnętrzną część dłoni chakrą Futonu. Chakrę tą można następnie "wystrzelić" z pokrywającej ją kończyny z ogromną siłą. Rozchodzący się wiatr nie kieruje się jednak w postaci pocisku lub fali w konkretną stronę, a raczej w postaci półkopuły w każdą stronę odchodzącą od wyrzucającej powietrze kończyny. Na dodatek dla zwiększenia siły uderzenia wiatru, zasięg jest drastycznie zmniejszony czyniąc technikę użyteczną jedynie w bliskim kontakcie gdzie kończyna pokryta wiatrem nie znajduje się dalej niż kilka centymetrów od innej powierzchni. Pozwala to więc na zadanie dużych obrażeń po przyłożeniu kończyny do ciała lub odepchnięcia się z ogromną siłą od powierzchni płaskiej.
Posiadając Refleks minimum na poziomie 7 jesteśmy w stanie zapanować nad swoim ciałem po uwolnieniu chakry z kończyny tylko z lewej lub tylko z prawej strony ciała.
Posiadając Refleks minimum na poziomie 7 jesteśmy w stanie zapanować nad swoim ciałem po uwolnieniu chakry z kończyny tylko z lewej lub tylko z prawej strony ciała.
Miwaku-tekina kaze | Captivating Wind魅惑的な風
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Koń → Dzik → Pies → Dzik → Ptak → Wół
KosztStandardowy na turę
Zasięg10 metrów
Wymagania---
Po wyciągnięciu obu dłoni przed siebie, jutsu to zaczyna z dużą siłą zasysać powietrze w kierunku użytkownika, przyciągając do niego wszystko to, co znajduje się pomiędzy użytkownikiem, a krańcem działania techniki. W czasie zasysania użytkownik nie jest w stanie się obracać. Zasysane przedmioty oraz osoby przyciągane są do użytkownika techniki z prędkością 10 metrów na pełen post, jeśli mieszczą się w minimalnych normach techniki ergo: ich waga wynosi nie więcej jak 60kg, a Siła nie przekracza 4. Za każdy punkt siły większy od 4 przyciąganie jest wolniejsze o 5 metrów na post co sprawia że przy 6 punktach siły przyciąganie staje się niemożliwe. Przyciąganie spada też o 2 metry na post za każde dodatkowe 5 kilogramów przyciąganego obiektu, co sprawia że przy 85kg również staje się niemożliwe.
Posiadając rangę A w Fūton możemy przyciągać cele ważące 80kg oraz o Sile 5 bez negatywnych skutków. Dodatkowo prędkość przyciągania spada o 2 metry za każde dodatkowe 10 kilogramów powyżej 80kg celu oraz o 5 metrów za każdy dodatkowy punkt Siły powyżej 5.
Posiadając rangę S w Fūton możemy przyciągać cele ważące 100kg oraz o Sile 6 bez negatywnych skutków. Dodatkowo prędkość przyciągania spada o 2 metry każde dodatkowe 10 kilogramów powyżej 100kg celu oraz o 2 metry za każdy dodatkowy punkt Siły powyżej 6.
Posiadając Sennina Fūtonu technikę można wykonać jedną ręką, a więc można wykonać dwie techniki na raz, każdą w inną stronę. Rzecz jasna technika wykonana jedną ręką posiada jedynie połowę swojej mocy ssącej.
Posiadając Specjalizację w Fūtonu można się obracać używając techniki.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 lub wyższym nie potrzeba dłużej składać pieczęci. Nie trzeba też mieszać chakry, można użyć techniki z marszu.
Posiadając rangę A w Fūton możemy przyciągać cele ważące 80kg oraz o Sile 5 bez negatywnych skutków. Dodatkowo prędkość przyciągania spada o 2 metry za każde dodatkowe 10 kilogramów powyżej 80kg celu oraz o 5 metrów za każdy dodatkowy punkt Siły powyżej 5.
Posiadając rangę S w Fūton możemy przyciągać cele ważące 100kg oraz o Sile 6 bez negatywnych skutków. Dodatkowo prędkość przyciągania spada o 2 metry każde dodatkowe 10 kilogramów powyżej 100kg celu oraz o 2 metry za każdy dodatkowy punkt Siły powyżej 6.
Posiadając Sennina Fūtonu technikę można wykonać jedną ręką, a więc można wykonać dwie techniki na raz, każdą w inną stronę. Rzecz jasna technika wykonana jedną ręką posiada jedynie połowę swojej mocy ssącej.
Posiadając Specjalizację w Fūtonu można się obracać używając techniki.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 lub wyższym nie potrzeba dłużej składać pieczęci. Nie trzeba też mieszać chakry, można użyć techniki z marszu.
► Pokaż Spoiler | Raiton
► Pokaż Spoiler | Ranga D
Ka Fuka | Overload過負荷
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury, Anty-genjutsu, Kinjutsu
PieczęcieWąż → Wół → Ptak
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotyk
Wymagania---
Technika Raitonu, która jest dość prosta w zamyśle - przyśpiesza przepływ elektryczności w ciele, co wiąże się także z ich zewnętrzną emanacją. Poza jednak efektem wizualnym (co oczywiście ma swoje plusy i minusy) technika ma inne zastosowanie. Im dłużej trwa, tym lepiej pracuje mózg użytkownika, pomagając niekiedy rozwiązać sudoku, zauważyć wskazówkę, którą wcześniej się pominęło czy dostrzec nieprawidłowości w świecie, a tym samym wykryć, że padło się ofiarą Genjutsu. Technikę można utrzymywać maksymalnie przez ilość tur równą połowie wytrzymałości postaci zaokrąglanej w dole. Następnie zaś wymagany jest porządny odpoczynek, jak np. sen. Dłuższe utrzymywanie techniki wiąże się z uszkodzeniami mózgu i możliwym zgonem.
Technika pozwala zorientować się w tym, że padło się ofiarą iluzji, jeżeli Siła Woli użytkownika jest o 1 poziom niższa niż ta wymagana do wyjścia z iluzji.
Posiadając rangę A w Raiton użytkownik może się zorientować, że padł ofiarą iluzji, jeżeli jego Siła woli jest o 2 poziomy niższa niż ta wymagana do wyjścia z iluzji.
Technika pozwala zorientować się w tym, że padło się ofiarą iluzji, jeżeli Siła Woli użytkownika jest o 1 poziom niższa niż ta wymagana do wyjścia z iluzji.
Posiadając rangę A w Raiton użytkownik może się zorientować, że padł ofiarą iluzji, jeżeli jego Siła woli jest o 2 poziomy niższa niż ta wymagana do wyjścia z iluzji.
► Pokaż Spoiler | ranga B
Denji sōkō | Electrical Armor電磁装甲
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Wół → Smok → Tygrys → Wół → Koń → Pieczęć Konfrontacji
KosztPodwójny w pierwszej turze, standardowy w kolejnych
Zasięg---
Wymagania---
Technika ta sprawia, że przez ciało użytkownika przebiegają wyładowania elektryczne. Nie jest to specjalnie dobrze widoczne i potrzeba Refleksu 6 lub więcej, by dostrzec przebiegające to tu to tam elektryczne wyładowania. W momencie zetknięcia się ciała z elektryczną powłoką, dochodzi do poparzenia oraz odrętwienia miejsca w którym ciało przeciwnika zetknęło się ze zbroją. Ataki wyprowadzone na zbroję ciałem są dodatkowo traktowane jakby postać miała o 1 Siły mniej. Z Szybkością/Wytrzymałością/Siłą 9 lub więcej nie pojawia się to dodatkowe osłabienie. Uderzanie w zbroję drewnianymi przedmiotami prowadzi do ich destrukcji (coś na zasadzie kija Bo zostanie zniszczone od razu), ataki metalowymi przedmiotami jedynie osłabia.
Posiadając Raiton na randze S również metalowe przedmioty ulegają delikatnemu niszczeniu oraz topieniu się. Coś o gabarytach shurikena uszkadza się nie do odratowania już przy pierwszym uderzeniu.
Posiadając Specjalizację w Raitonie osłabienie początkowe Siły wynosi -2 chyba że Szybkość/Wytrzymałość/Siła wynosi 10 - wtedy ataki osłabione są o 1. Z kolei przy wyższej niż 10 Szybkości/Wytrzymałości/Sile technika nie osłabia ataków w ogóle.
Posiadając Raiton na randze S również metalowe przedmioty ulegają delikatnemu niszczeniu oraz topieniu się. Coś o gabarytach shurikena uszkadza się nie do odratowania już przy pierwszym uderzeniu.
Posiadając Specjalizację w Raitonie osłabienie początkowe Siły wynosi -2 chyba że Szybkość/Wytrzymałość/Siła wynosi 10 - wtedy ataki osłabione są o 1. Z kolei przy wyższej niż 10 Szybkości/Wytrzymałości/Sile technika nie osłabia ataków w ogóle.
Denkimuchi | Electric Whip電気鞭
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Ptak → Smok
KosztStandardowy + Standardowy C na turę
Zasięg10 metrów
Wymagania---
Nie jest to specjalnie skomplikowane Jutsu. Sprawia ono, że z lepszej ręki użytkownika wynurza się lina z chakry Uwolnienia Błyskawicy. Tak powstały "bat" jest niematerialny, nie można go więc zablokować standardowymi metodami. Posiada on jednak silne właściwości elektrostatyczne. Po zderzeniu się z metalem, wodą lub ludzką skórą "przylega do nich" zupełnie tak, jakby się wokół nich obwiązał - tym samym robiąc z nich skuteczną zasłonę przed samym batem - rzecz jasna silne szarpnięcie(Siła minimum 6) pozwala uwolnić się ofierze lub odczepić bat użytkownikowi. Bat w momencie uderzenia zadaje typowe dla elektryczności obrażenia cieplne oraz dodatkowo doprowadza do nagłego skurczu mięśni zetkniętych czy to samych czy w ubraniu, z techniką. Część ciała zetknięta z biczem jest przez to traktowana jak gdyby jej siła była mniejsza o 2. Gruba warstwa ubrań lub czegoś innego na drodze skóra - bat, jest w stanie zniwelować minus do siły o 1.
Dodatkowo powstał pakt ze ślimakami oraz dodane dostały nowe łasicokształtne
Dopracowaliśmy reputacje oraz można zgłaszać postacie i NPC do BINGO.
Doprecyzowane zostały zasady transferów z SW i poprawiony został bbcode Wad.
Dopracowaliśmy reputacje oraz można zgłaszać postacie i NPC do BINGO.
Doprecyzowane zostały zasady transferów z SW i poprawiony został bbcode Wad.
Statystyki: autor: Kakarotto — dzisiaj, 0:40
Przeczytaj na stronie Zobacz stronę w katalogu