Re: Ogłoszenia
Sakura no Hana
Re: Ogłoszenia
22-02-2022 12:02
~Nyanpasu!
Zapraszam na dzisiejsze Newsy!
Zapraszam na dzisiejsze Newsy!
► Pokaż Spoiler | Maji Ichizoku
► Pokaż Spoiler | Ranga E
Jiton: Sekai no Yosumi | Magnet Release: The Four Corners of the World磁遁・世界の四隅
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaJiton D
Prosta technika magnetyzmu, pozwalająca korzystającemu zestroić się z polem magnetycznym planety na jakiej się znajduje. Dzięki temu każdy użytkownik Jitonu jest w stanie określić gdzie znajduje się północ.
► Pokaż Spoiler | Hyūga Ichizoku
► Pokaż Spoiler | ranga E
Byakugan: Iro Ga Kawaru | Byakugan: Color Changing白眼: 色が変わる
KlasyfikacjaByakugan, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgByakugana
WymaganiaAktywny Byakugan
Technika pozwalająca na nałożenie różnych efektów na widziany obraz z pomocą Byakugana. Przykładowo możemy zobaczyć to co widzimy w odwróconych kolorach/negatywie, biało-czarnym, czy też sepii. Technika nie działa jednak jak noktowizor - nie jesteśmy w stanie zobaczyć czegoś, czego nie widzi Byakugan w podstawowej formie.
► Pokaż Spoiler | ranga D
Byakugan: Me no henkei | Byakugan: Eye transformation白眼: 目の変形
KlasyfikacjaByakugan, Ninjutsu, Technika transformacji
PieczęcieBrak, czas kumulacji chakry wynosi tyle ile zajęłoby złożenie trzech pieczęci
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaHenge no Jutsu
Technika stworzona przez Godaime Hokage i udostępniona dla części klanu w Same no Kuni. Pozwala ona na ukrycie posiadanego przez siebie Kekkei Genkai poprzez zmianę wyglądu oczu. Nie są już całkowicie białe - ich kolor może zostać wybrany przez użytkownika, tęczówki przybierają normalny rozmiar i pojawiają się źrenice. Jakiekolwiek doznane obrażenia są w stanie rozproszyć transformację, co następuje po krótkiej chwili po otrzymaniu ciosu.
Posiadając rangę C w Byakugan technikę możemy wykonać z pominięciem pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi tyle ile zajęłoby faktyczne ich złożenie.
Posiadając rangę B w Byakugan technika maskuje również używanie Dōjutsu - oczy podczas używania nie zmieniają wyglądu, nie pojawiają się również wybrzuszone żyły w pobliżu skroni.
Posiadając rangę A w Byakugan technikę możemy wykonać z pominięciem kumulacji chakry.
Posiadając rangę S w Byakugan oczy mogą się od siebie różnić.
Posiadając Sennina w Byakugan możemy również zmienić wygląd oczu na niestandardowy, np. całkiem białe/czarne, zmienić wygląd źrenicy na kocią itp.
Posiadając rangę C w Byakugan technikę możemy wykonać z pominięciem pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi tyle ile zajęłoby faktyczne ich złożenie.
Posiadając rangę B w Byakugan technika maskuje również używanie Dōjutsu - oczy podczas używania nie zmieniają wyglądu, nie pojawiają się również wybrzuszone żyły w pobliżu skroni.
Posiadając rangę A w Byakugan technikę możemy wykonać z pominięciem kumulacji chakry.
Posiadając rangę S w Byakugan oczy mogą się od siebie różnić.
Posiadając Sennina w Byakugan możemy również zmienić wygląd oczu na niestandardowy, np. całkiem białe/czarne, zmienić wygląd źrenicy na kocią itp.
► Pokaż Spoiler | Fūinjutsu
► Pokaż Spoiler | ranga B
Fūin no Jutsu: Chinmoku no Sarugutsuwa | Sealing Technique: Silencing Gag封印術・沈黙 の猿轡
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
Pieczęcie Wół → Baran → Tygrys → Dzik → Wąż → Wół → Ptak
KosztStandardowy
Zasięg---
WymaganiaPrzygotowanie Notki
Technika tworząca specjalną notkę, którą można potem użyć w postaci knebla. By zadziałała, trzeba nałożyć ją na usta cel - jest w ten sposób łatwiejsza do nałożenia niż zwykły knebel. Notka sama się przylepia do przeciwnika, uniemożliwiając mu możliwości mowy lub korzystania z technik, których źródłem są usta celu (do Rangi C). Poza tymi aspektami, technika nie utrudnia w żaden inny sposób życia ofiary. By zdjąć notkę, wymagana jest technika Rangi B lub wyższej lub Siła postaci na poziomie 7 lub wyższym. Knebel może zostać zdjęty przez użytkownika techniki, wysyłając impuls chakry. Traci również swoje właściwości po upływie 12 godzin od nałożenia.
Posiadając rangę A w Fūinjutsu można zmniejszyć ilość wykonywanych pieczęci do połowy.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Posiadając rangę A w Fūinjutsu można zmniejszyć ilość wykonywanych pieczęci do połowy.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
► Pokaż Spoiler | Doton
► Pokaż Spoiler | ranga B
Doton: Tōjinbō | Earth Release: Fighting Blade Rod土遁・闘刃棒
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż→ Tygrys → Ptak → Wół → Dzik → Tygrys
KosztPodwójny
ZasięgObszar 20m
WymaganiaDoton: Doryūheki, Doton: Ganchūrō no Jutsu
Technika tworząca rozległy twór przypominający kamienne kolumny o wysokości około 5m na obszarze 20m dookoła nas. Wyrastające z podłoża kamienie pokrywają wyznaczony przez użytkownika teren tworząc coś na wzór labiryntu. Jutsu nie służy bezpośrednio do zadawania obrażeń tylko dezorientacji przeciwnika i przygotowaniu sobie gruntu do dalszej walki.
Posiadając rangę A w Doton oraz płacąc Podwójny koszt rangi A, powierzchnia stworzonego labiryntu rośnie do 35m.
Posiadając rangę S w Doton oraz płacąc Podwójny koszt rangi S, powierzchnia stworzonego labiryntu rośnie do 50m.
Posiadając Sennina w Doton koszt wykonania techniki jest Standardowy zamiast Podwójnego.
Posiadając rangę A w Doton oraz płacąc Podwójny koszt rangi A, powierzchnia stworzonego labiryntu rośnie do 35m.
Posiadając rangę S w Doton oraz płacąc Podwójny koszt rangi S, powierzchnia stworzonego labiryntu rośnie do 50m.
Posiadając Sennina w Doton koszt wykonania techniki jest Standardowy zamiast Podwójnego.
Dodatkowo poprawiliśmy kilka technik:
► Pokaż Spoiler | Jashinkyō
► Pokaż Spoiler | Chimamire no tsunagari
► Pokaż Spoiler | old
Chimamire no tsunagari | Bloody connection血まみれのつながり
KlasyfikacjaShinkoryū, Kontrola Chakry
PieczęcieKoń → Królik → Wąż
KosztPotrójny
Zasięg5 metrów
Wymagania Świeża krew osoby, nie starsza niż kilka godzin
Technika używana przez Jashinistów do "oznaczania celu". Po zdobyciu krwi swojego przeciwnika i spożyciu jej osoba, której krew została skosztowana zmienia kolor jak podczas używania Jujutsu: Shinji Hyōketsu. Od tego momentu Jashinista jest w stanie określić kierunek w którym to się ona znajduje. Aby wyjść z działania tej techniki wystarczy opuścić obszar jej działania, czyli oddalić się na ponad 5 metrów od Jashinisty. Wtedy połączenie zostaje zerwane.
Posiadając Specjalizację w Shinkoryū promień techniki wydłuża się do 10 metrów.
Posiadając Specjalizację w Shinkoryū promień techniki wydłuża się do 10 metrów.
► Pokaż Spoiler | New
Chimamire no tsunagari | Bloody connection血まみれのつながり
KlasyfikacjaShinkoryū, Kontrola Chakry
PieczęcieKoń → Królik → Wąż
KosztPotrójny
Zasięg10 metrów
Wymagania Świeża krew osoby, nie starsza niż kilka godzin
Technika używana przez Jashinistów do "oznaczania celu". Po zdobyciu krwi swojego przeciwnika i spożyciu jej osoba, której krew została skosztowana zmienia kolor jak podczas używania Jujutsu: Shinji Hyōketsu. Od tego momentu Jashinista jest w stanie określić kierunek w którym to się ona znajduje. Aby wyjść z działania tej techniki wystarczy opuścić obszar jej działania, czyli oddalić się na ponad 5 metrów od Jashinisty. Wtedy połączenie zostaje zerwane.
Posiadając Specjalizację w Shinkoryū promień techniki wydłuża się do 15 metrów.
Posiadając Specjalizację w Shinkoryū promień techniki wydłuża się do 15 metrów.
► Pokaż Spoiler | Hyūga Ichizoku
► Pokaż Spoiler | Jūho Sōshiken
► Pokaż Spoiler | old
Jūho Sōshiken | Gentle Step Twin Lion Fists柔歩双獅拳
KlasyfikacjaByakugan, Jūken
Pieczęcie---
KosztPodwójny na turę
ZasięgBezpośredni
WymaganiaKontrola chakry: 9, Sennin Byakugan lub Jūken
Technika, którą pochwalić się mogą jedynie najsilniejsi z klanu Hyuga, zwłaszcza przez wzgląd na jej zużycie chakry. Pozwala na na pokrycie dłoni powłoką z chakry, która przyjmuje wygląd głowy lwa na każdej z rąk. Jutsu to powoduje, że siła ciosów użytkownika drastycznie wzrasta, dzięki czemu jest w stanie przebijać się przez najpotężniejsze bariery, czy też inne bardzo wytrzymałe materiały.
► Pokaż Spoiler | New
Jūho Sōshiken | Gentle Step Twin Lion Fists柔歩双獅拳
KlasyfikacjaByakugan, Jūken
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 10 pieczęci
KosztPodwójny na turę
ZasięgBezpośredni
WymaganiaKontrola chakry: 9, Sennin Byakugan lub Jūken
Technika, którą pochwalić się mogą jedynie najsilniejsi z klanu Hyuga, zwłaszcza przez wzgląd na jej zużycie chakry. Pozwala na na pokrycie dłoni powłoką z chakry, która przyjmuje wygląd głowy lwa na każdej z rąk. Jutsu to powoduje, że siła ciosów użytkownika drastycznie wzrasta, dzięki czemu jest w stanie przebijać się przez najpotężniejsze bariery, czy też inne bardzo wytrzymałe materiały. Technika ta jest w stanie przebijać się przez defensywę z wielką efektywnością, przelewając przezeń chakrę i uszkadzając bezpośrednio organy wewnętrzne. Równie wyśmienicie radzi sobie także z tworami z chakry bądź nią naładowanymi. Technika ta jest w stanie zablokować kilka tenketsu na raz, przebić się przez bariery A bez problemu, a techniki S są zakłócane przy starciu z tą techniką, ulegając osłabieniu, bądź miejscowemu rozproszeniu (decyzja MG).
► Pokaż Spoiler | Sabataya Ichizoku
► Pokaż Spoiler | Tsūjitegan: Seikatsu-kan
► Pokaż Spoiler | old
Tsūjitegan: Seikatsu-kan | Through Eye: Life Sense通じて眼・生活感
KlasyfikacjaTsūjitegan, Technika Sensoryczna
Pieczęcie---
KosztStandardowy
Zasięg2.5m
WymaganiaTsūjitegan D
Podczas gdy oczy same w sobie są w stanie postrzegać energię życiową innych organizmów, ich posiadacze nawet bez ich używania zdolni są do odczuwania pewnych anomalii. Tą postrzegają w pewien sposób jak powietrze - ciężko uchwycić subtelne zmiany zachodzące w okolicy, jednak jej nagły spadek może nie zapiera decha w piersi, tak jest wyczuwalny dla posiadaczy Czerwonych Oczu. Nie tylko brak tejże "rzuca się w oczy", ale również nagły przyrost. Ów dodatkowy zmysł klanu Sabataya daje im możliwość nie tylko wyczucia, gdy czyjaś energia życiowa gwałtownie spadnie chociażby pod wpływem nagle otrzymanych obrażeń zagrażającym życiu (np. ciężka rana krytyczna prowadząca do krwotoku), ale również wzrost tejże (np. teleportacja czy silna technika medyczna). Niespodziewane pojawienie się źródła podobnej energii w ów niewielkiej odległości może bezsprzecznie uratować życie, a chociaż zdolność ta pokrywa się ze możliwościami sensorycznymi, nie posiada żadnych tropicielskich funkcji. Nie wykryje też nikogo, kto w sposób klasyczny zbliży się do członka klanu Sabataya - przekraczając granicę działania zmysłu w sposób standardowy, bez użycia do tego technik. Przywracanie do życia bądź ożywianie ludzi, zwierząt czy obiektów w obrębie działania ów zdolności również jest wykonalne do wyczucia. Informacja dostarczana przez technikę pozwala stwierdzić kierunek, z którego wykrywa nieprawidłowość. Zauważalny, ciężki do przeoczenia, ale nie na tyle nachalny, by był w stanie rozproszyć kogokolwiek. Co więcej - mocne skupienie na czymś kompletnie innym może nawet sprawić, że osoby z mniejszą podzielnością uwagi mogą nawet go nie zauważyć.
Każda kolejna ranga dziedziny klanowej licząc od C zwiększa zasięg zdolności o 2.5m maksymalnie do 12.5m
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 8 możliwe staje się podświadome podtrzymywanie techniki bez strat chakry.
Posiadając Sennina Tsūjitegana możliwe staje się rozpoznanie, czy nagle wykryta energia należy do kogoś znajomego tak długo, jeśli spędziliśmy z tą osobą wystarczająco dużo czasu. Sama znajomość sygnatury chakry nie wystarcza w tym wypadku, bowiem większe znaczenie ma przywyknięcie do prezencji danej jednostki, co może zająć więcej czasu. To, czy spędziliśmy go wystarczająco dużo określa MG zarówno na podstawie spędzonych z daną osobą dni/tygodni oraz odbytych interakcji.
Posiadając Specjalizację Tsūjitegana technikę można wykonać z kosztem, jakby nasza Kontrola Chakry była o 1 większa niż w rzeczywistości. Wymagana Kontrola Chakry do ciągłego podtrzymywania techniki również spada o 1.
Każda kolejna ranga dziedziny klanowej licząc od C zwiększa zasięg zdolności o 2.5m maksymalnie do 12.5m
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 8 możliwe staje się podświadome podtrzymywanie techniki bez strat chakry.
Posiadając Sennina Tsūjitegana możliwe staje się rozpoznanie, czy nagle wykryta energia należy do kogoś znajomego tak długo, jeśli spędziliśmy z tą osobą wystarczająco dużo czasu. Sama znajomość sygnatury chakry nie wystarcza w tym wypadku, bowiem większe znaczenie ma przywyknięcie do prezencji danej jednostki, co może zająć więcej czasu. To, czy spędziliśmy go wystarczająco dużo określa MG zarówno na podstawie spędzonych z daną osobą dni/tygodni oraz odbytych interakcji.
Posiadając Specjalizację Tsūjitegana technikę można wykonać z kosztem, jakby nasza Kontrola Chakry była o 1 większa niż w rzeczywistości. Wymagana Kontrola Chakry do ciągłego podtrzymywania techniki również spada o 1.
► Pokaż Spoiler | new
Tsūjitegan: Seikatsu-kan | Through Eye: Life Sense通じて眼・生活感
KlasyfikacjaTsūjitegan
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaTsūjitegan D
Gdy oczy same w sobie są w stanie postrzegać energię fizyczną innych organizmów, ich posiadacze nawet bez ich używania potrafią wykrywać pewne zmiany w swojej okolicy. Są one jednak dość ograniczone, a ich wykrycie możliwe jest dopiero po świadomym użyciu owej techniki. Wykrywane zmiany ograniczają się z kolei do możliwości stwierdzenia, czy osoba będąca naszym celem jest w pełni sił bądź nękana zmęczeniem.
Posiadając Iryō Ninjutsu na randze C jesteśmy w stanie dokładnie stwierdzić jak dawno temu siły fizyczne opuściły dane ciało.
Posiadając Specjalizację Tsūjitegana technikę można wykonać z kosztem, jakby nasza Kontrola Chakry była o 1 większa niż w rzeczywistości.
Posiadając Iryō Ninjutsu na randze C jesteśmy w stanie dokładnie stwierdzić jak dawno temu siły fizyczne opuściły dane ciało.
Posiadając Specjalizację Tsūjitegana technikę można wykonać z kosztem, jakby nasza Kontrola Chakry była o 1 większa niż w rzeczywistości.
► Pokaż Spoiler | Kaguya Ichizoku
► Pokaż Spoiler | Teshi Sendan
► Pokaż Spoiler | old
Teshi Sendan | Ten-Finger Drilling Bullets十指穿弾
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Baran → Szczur → Koń → Zając
KosztStandardowy przy pięciu pociskach, podwójny przy dziesięciu
Zasięg15m
Wymagania---
Użytkownik oddziela kości paliczków (po pięć na każdą dłoń), tworząc z nich pociski i wystrzeliwuje je z dużą prędkością w danym kierunku. Istnieje możliwość strzelenia wszystkimi na raz, a także pojedynczo. Przy zetknięciu się z ciałem potrafią przebić się przez skórę oraz uszkodzić mięśnie. Ze względu na to, że są stosunkowo małe i poruszają się szybko to mogą być trudne do ominięcia.
Shikotsumyaku na poziomie B zwiększa zasięg do 25 metrów.
Shikotsumyaku na poziomie A pozwala na nadawanie dodatkowych cech pociskom (np. bardziej zaostrzone dla większej przebijalności, rozpadanie się na ostre kawałki po wbiciu się w ciało przeciwnika). Można nałożyć jedną cechę jednocześnie na partię pięciu pocisków.
Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku pozwala na ominięcie ostatnich dwóch pieczęci.
Shikotsumyaku na poziomie B zwiększa zasięg do 25 metrów.
Shikotsumyaku na poziomie A pozwala na nadawanie dodatkowych cech pociskom (np. bardziej zaostrzone dla większej przebijalności, rozpadanie się na ostre kawałki po wbiciu się w ciało przeciwnika). Można nałożyć jedną cechę jednocześnie na partię pięciu pocisków.
Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku pozwala na ominięcie ostatnich dwóch pieczęci.
► Pokaż Spoiler | new
Teshi Sendan | Ten-Finger Drilling Bullets十指穿弾
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Baran → Szczur → Koń
KosztStandardowy przy pięciu pociskach, podwójny przy dziesięciu
Zasięg15m
Wymagania---
Użytkownik oddziela kości paliczków (po pięć na każdą dłoń), tworząc z nich pociski i wystrzeliwuje je z dużą prędkością w danym kierunku. Istnieje możliwość strzelenia wszystkimi na raz, a także pojedynczo. Przy zetknięciu się z ciałem potrafią przebić się przez skórę oraz uszkodzić mięśnie. Ze względu na to, że są stosunkowo małe i poruszają się szybko to mogą być trudne do ominięcia.
Shikotsumyaku na poziomie B zwiększa zasięg do 25 metrów.
Shikotsumyaku na poziomie A możliwe jest zakrzywienie toru lotu pocisku o 1 metr za każde przebyte 10m.
Shikotsumyaku na poziomie S pozwala ominięcie dowolnych dwóch pieczęci.
Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku umożliwia ominięcie dwóch pieczęci (łączy się z z bonusem za dziedzinę na randze S) i wystarczy jedynie chwila koncentracji chakry.
Sennin Shikotsumyaku pozwala na nadawanie dodatkowych cech pociskom (np. bardziej zaostrzone dla większej przebijalności, rozpadanie się na ostre kawałki po wbiciu się w ciało przeciwnika itp.). Można nałożyć jedną cechę jednocześnie na partię pięciu pocisków.
Shikotsumyaku na poziomie B zwiększa zasięg do 25 metrów.
Shikotsumyaku na poziomie A możliwe jest zakrzywienie toru lotu pocisku o 1 metr za każde przebyte 10m.
Shikotsumyaku na poziomie S pozwala ominięcie dowolnych dwóch pieczęci.
Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku umożliwia ominięcie dwóch pieczęci (łączy się z z bonusem za dziedzinę na randze S) i wystarczy jedynie chwila koncentracji chakry.
Sennin Shikotsumyaku pozwala na nadawanie dodatkowych cech pociskom (np. bardziej zaostrzone dla większej przebijalności, rozpadanie się na ostre kawałki po wbiciu się w ciało przeciwnika itp.). Można nałożyć jedną cechę jednocześnie na partię pięciu pocisków.
► Pokaż Spoiler | Iryō Ninjutsu
► Pokaż Spoiler | Dodano atut Sennina
Dokugiri | Poison Mist毒霧
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieKoń → Zając → Pies → Wąż → Małpa
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
WymaganiaKONTROLA CHAKRY 7
Jest to technika, w której czakra jest połączona z ciałem i tworzy tym samym toksyczne substancje. Kiedy ta kompozycja wchodzi w kontakt z powietrzem na zewnątrz ciała używającego jutsu to natychmiast zamienia się w bezwonne, zatrute i fioletowe kłęby dymu, które mogą zostać skierowane wprost na naszego przeciwnika. Do wypuszczenia owej mieszanki z naszego organizmu możemy używać wyłącznie ust. Siła trucizny jest równa poziomowi rangi techniki. Przejawia się ona wpierw dusznościami, bólami głowy oraz brzucha, aby w końcu zakończyć się śmiercią ofiary lub utraceniem przytomności (musi ona wdychać tę truciznę). Dotknięty zabójczym dymem ninja lub ludzie przeżyją, jeśli odpowiednio szybko otrzymają antidotum lub są dostatecznie wytrzymali (mistrz gry ustala wartość tego atrybutu oraz limit czasu do wyleczenia), ale nawet wtedy utrzymuje się u nich dyskomfort, jeżeli przebywają w zasięgu techniki.
Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu maksymalny zasięg techniki zwiększa się do 20 metrów.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Posiadając Sennina w Iryō Ninjutsu oraz Renkinjutsu można wytworzyć chmurę dymu, która działa analogicznie do wytworzonych przez użytkownika specyfików. Do użycia z tą techniką można jednak wykorzystać tylko takie twory, których ranga nie przekracza B.
Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu maksymalny zasięg techniki zwiększa się do 20 metrów.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Posiadając Sennina w Iryō Ninjutsu oraz Renkinjutsu można wytworzyć chmurę dymu, która działa analogicznie do wytworzonych przez użytkownika specyfików. Do użycia z tą techniką można jednak wykorzystać tylko takie twory, których ranga nie przekracza B.
Dokujin | Poison Blade毒刃
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieZając → Wąż → Małpa
KosztPołowiczny na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 8, Dokugiri
Technika bazująca na połączeniu chakry z ciałem i wytworzeniu w ten sposób toksycznej substancji, którą pokrywamy dowolne ostrze jakie dzierżymy. Ostrze pokrywamy poprzez wypuszczenie owej mieszanki - jaka podczas tego procesu ma formę fioletowego dymu - naszymi ustami wprost na broń. Na samym ostrzu można wtedy dojrzeć lekko fioletową, cienką poświatę. Trucizna utrzymuje się na broni dopóki mamy z nią kontakt i wydajemy chakrę oraz chwilę po wypuszczeniu z naszych rąk danej broni.
Kompozycja ta, kiedy wejdzie w kontakt z krwią przeciwnika, wprowadza do jego układu truciznę o sile równej randze B. Przejawia się ona wpierw dusznościami, bólami głowy oraz brzucha, aby w końcu zakończyć się śmiercią ofiary lub utraceniem przytomności (jedynie przy większej ilości ran, co jednoznaczne równe jest większej dawce trucizny ). Dotknięty zabójczym dymem ninja lub ludzie przeżyją, jeśli odpowiednio szybko otrzymają antidotum lub są dostatecznie wytrzymali (mistrz gry ustala wartość tego atrybutu oraz limit czasu do wyleczenia).
Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu możemy pokryć broń trucizną bez potrzeby wydychania mieszanki na nią.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Posiadając Sennina w Iryō Ninjutsu oraz Renkinjutsu można wytworzyć chmurę dymu, która działa analogicznie do wytworzonych przez użytkownika specyfików. Do użycia z tą techniką można jednak wykorzystać tylko takie twory, których ranga nie przekracza B.
Kompozycja ta, kiedy wejdzie w kontakt z krwią przeciwnika, wprowadza do jego układu truciznę o sile równej randze B. Przejawia się ona wpierw dusznościami, bólami głowy oraz brzucha, aby w końcu zakończyć się śmiercią ofiary lub utraceniem przytomności (jedynie przy większej ilości ran, co jednoznaczne równe jest większej dawce trucizny ). Dotknięty zabójczym dymem ninja lub ludzie przeżyją, jeśli odpowiednio szybko otrzymają antidotum lub są dostatecznie wytrzymali (mistrz gry ustala wartość tego atrybutu oraz limit czasu do wyleczenia).
Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu możemy pokryć broń trucizną bez potrzeby wydychania mieszanki na nią.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Posiadając Sennina w Iryō Ninjutsu oraz Renkinjutsu można wytworzyć chmurę dymu, która działa analogicznie do wytworzonych przez użytkownika specyfików. Do użycia z tą techniką można jednak wykorzystać tylko takie twory, których ranga nie przekracza B.
► Pokaż Spoiler | Fūton
► Pokaż Spoiler | Fūton: Hane no Mai
► Pokaż Spoiler | old
Fūton: Hane no Mai | Wind Release: Feather Dance 風遁・羽の舞
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieKrólik → Wąż
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Po skupieniu wokół siebie chakry Fūtonu, shinobi zaczyna otaczać wir powietrza unoszący ninja. Sposób ten pozwala latać, chociaż może nie w dosłownym tego słowa znaczeniu. Bliżej temu do bycia niesionym przez skupiony wokół nas wiatr, który popycha człowieka w pożądanym kierunku. Szybkość poruszania się jest równa szybkości postaci. Nie ma ograniczeń co do możliwej wysokości, na jaką można się wznieść i jest ona podyktowana warunkami panującymi na poszczególnych wysokościach niż sztucznie narzucone przez samą technikę. Lot za jej pomocą ciężko nazwać jednak "precyzyjnym". Będąc dosłownie popychanym przez wiatr, skrętność jest dość ograniczona i przy maksymalnych prędkościach bardzo ciężko manewrować, narażając się na wlecenie w przeszkodę.
► Pokaż Spoiler | new
Fūton: Hane no Mai | Wind Release: Feather Dance 風遁・羽の舞
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieKrólik → Wąż
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Po skupieniu wokół siebie chakry Fūtonu, shinobi zaczyna otaczać wir powietrza unoszący ninja. Sposób ten pozwala latać, chociaż może nie w dosłownym tego słowa znaczeniu. Bliżej temu do bycia niesionym przez skupiony wokół nas wiatr, który popycha człowieka w pożądanym kierunku. Szybkość poruszania się jest równa Kontroli Chakry postaci (7 poziom Kontroli Chakry jest równoznaczny więc 7 poziomowi Szybkości latania). Nie ma ograniczeń co do możliwej wysokości, na jaką można się wznieść i jest ona podyktowana warunkami panującymi na poszczególnych wysokościach niż sztucznie narzucone przez samą technikę. Lot za jej pomocą ciężko nazwać jednak "precyzyjnym". Będąc dosłownie popychanym przez wiatr, skrętność jest dość ograniczona i przy maksymalnych prędkościach bardzo ciężko manewrować, narażając się na wlecenie w przeszkodę.
Wprowadziliśmy kilka editów w klanach:
Hyūga Ichizoku nie muszą składać już pieczęci w niektórych technikach. Zamiast tego mają czas kumulacji chakry. Obniżone wymagania dla Jūken. Rozróżnienie bonusów za Specjalizacje w Byakuganie i Jūken.
Inuzuka Ichizoku poprawione zostały bonusy klanowe przy Atucie Ulepszonego Zmysłu (węch), Specjalizacji oraz Senninie.
Dodatkowo zmienione zostały niektóre Atuty oraz dodane nowe:
Hyūga Ichizoku nie muszą składać już pieczęci w niektórych technikach. Zamiast tego mają czas kumulacji chakry. Obniżone wymagania dla Jūken. Rozróżnienie bonusów za Specjalizacje w Byakuganie i Jūken.
Inuzuka Ichizoku poprawione zostały bonusy klanowe przy Atucie Ulepszonego Zmysłu (węch), Specjalizacji oraz Senninie.
Dodatkowo zmienione zostały niektóre Atuty oraz dodane nowe:
► Pokaż Spoiler | Sennin
► Pokaż Spoiler | old
Sennin dziedziny/stylu walkiAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tego konkretnego żywiołu nie miałby dostępu.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
► Pokaż Spoiler | new
Sennin dziedziny/stylu walkiAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
► Pokaż Spoiler | Atut Nauczyciela
► Pokaż Spoiler | old
Nauczyciel (75 PD)Atut nabyty
Podobno nauczać może każdy. Jednak prawdziwych nauczycieli z pasją i talentem jest niewielu. Zwłaszcza, jeśli chodzi o przekazywanie informacji o potężnych, zaawansowanych i skomplikowanych technikach ninpō. Osoby z tym atutem posiadają dość wiedzy i umiejętności by nauczać innych technik ozwojowanych oraz prywatnych. Mało tego! Wiedzą też, jak swoją wiedzę i doświadczenie przelać na papier w sposób tak prosty i przejrzysty, by inni mogli się z nich nauczyć. Niby posiadając zwój każdy może go przepisać. Jednak ilość informacji i detali, jakie trzeba zawrzeć, wszystkie diagramy i rysunki pomocnicze - tego jest zwyczajnie bardzo dużo.
Nie mając tego atutu przygotowanie kopii zwoju zajmuje miesiąc (czasu realnego). Przepisywanie zwoju dzieje się gdzieś "w tle" i należy tylko napisać gdzieś posta, że zaczęło się go przepisywać. Po miesiącu - mamy kopię zwoju. Nie można też zapisać na zwój techniki ozwojowanej bądź prywatnej, którą znamy, ale której zwoju nie posiadamy. Przekazanie komuś zwoju umożliwia drugiej osobie naukę i korzystanie z techniki ozwojowanej od razu, jednak by przekazać zwój komuś innemu lub oddać go prawowitemu właścicielowi muszą upłynąć dwa miesiące (czasu realnego).
Można wciąż próbować nauczyć technik na fabule, jednak bez tego atutu można się uczyć maksymalnie jednej techniki na miesiąc czasu (w przypadku technik ozwojowanych i prywatnych). Osoby z tym atutem są w stanie nauczać tych technik bardziej naturalnie i czas ten maleje do jednego tygodnia, bądź prostej fabuły pod nadzorem MF.
Nie mając tego atutu przygotowanie kopii zwoju zajmuje miesiąc (czasu realnego). Przepisywanie zwoju dzieje się gdzieś "w tle" i należy tylko napisać gdzieś posta, że zaczęło się go przepisywać. Po miesiącu - mamy kopię zwoju. Nie można też zapisać na zwój techniki ozwojowanej bądź prywatnej, którą znamy, ale której zwoju nie posiadamy. Przekazanie komuś zwoju umożliwia drugiej osobie naukę i korzystanie z techniki ozwojowanej od razu, jednak by przekazać zwój komuś innemu lub oddać go prawowitemu właścicielowi muszą upłynąć dwa miesiące (czasu realnego).
Można wciąż próbować nauczyć technik na fabule, jednak bez tego atutu można się uczyć maksymalnie jednej techniki na miesiąc czasu (w przypadku technik ozwojowanych i prywatnych). Osoby z tym atutem są w stanie nauczać tych technik bardziej naturalnie i czas ten maleje do jednego tygodnia, bądź prostej fabuły pod nadzorem MF.
► Pokaż Spoiler | new
DōhaiAtut nabyty
Osoba posiadająca ten atut jest w stanie nauczać innych swoich technik prywatnych, tak długo, jak nie są one wspomaganiami. Bez posiadania tego atutu nie ma możliwości ich nauczania.
SenpaiAtut nabyty
Postać posiadająca ten atut ma możliwość nauki innych technik ozwojowanych, nawet jeśli sam zwój gdzieś zaginął. Nie dotyczy to jednak technik będących wspomaganiami. Bez posiadania tego atutu nie ma możliwości ich nauczania.
By wykupić ten atut należy posiadać wcześniej wykupiony atut Dōhai.
By wykupić ten atut należy posiadać wcześniej wykupiony atut Dōhai.
NauczycielAtut nabyty
Atut ten działa jako swoiste ulepszenie atutów Dōhai, Senpai, Skryba oraz Archiwista. Umożliwia im bowiem przekazywanie wiedzy także o technikach będących wspomaganiami. Bez wymienionych wcześniej atutów ten atut nie zapewnia żadnych bonusów.
SkrybaAtut nabyty
Osoba posiadająca ten ma możliwość wykonywania kopii zwojów, jakie posiada, tak długo, jak nie są to zwoje związane z technikami wspomagającymi.
ArchiwistaAtut nabyty
Posiadacz tego atutu jest w stanie przelać wiedzę o swoich technikach na zwój, nawet jeśli wcześniej koncept ten był tylko w jego głowie. Nie dotyczy to jednak technik będących wspomaganiem.
► Pokaż Spoiler | Mistrz Alchemiczny
Mistrz AlchemicznyAtut wrodzony
Posiadanie tego atutu pozwala na tworzenie specyfików, które czasowo zwiększają atrybuty postaci, sprawiając że ta staje się np. szybsza bądź bardziej spostrzegawcza, a jej Uwolnienie Ognia także ulega wzmocnieniu. Atut ten umożliwia więc tworzenie specyfików, które dają jasno określony bonus do statystyk, jak np. +2 do Refleksu. Medykamenty wzmacniające atrybuty w sposób delikatniejszy, opisowy można jednak tworzyć także i bez tego atutu, jednak będą one definitywnie słabsze od tych wymienionych przed chwilą. Należy pamiętać, że atut ten nie usuwa pozostałych wymagań do opracowania takich specyfików i jest on zwyczajnie pierwszym etapem w podróży do tworzenia najpotężniejszych medykamentów.
Uwaga: Osoby, które posiadają rozwinięte Renkinjutsu od samego początku może napisać prośbę w odpowiednim dziale o podmianę atutu wrodzonego.
Część administracji oraz moderacji porzerzyła zakres swoich obowiązków. Szczegóły, kto czym się obecnie zajmuje, można znaleść tutaj.
Statystyki: autor: Kakarotto — 44 min temu
Przeczytaj na stronie Zobacz stronę w katalogu