Re: Ogłoszenia
Sakura no Hana
Re: Ogłoszenia
15-03-2022 23:01
~Nyanpasu!
Zapraszam na dzisiejsze Newsy!
Zapraszam na dzisiejsze Newsy!
► Pokaż Spoiler | Samurai no Gōzoku
► Pokaż Spoiler | ranga A
Hiken: Fūsetsugiri | Secret Sword: Snowstorm Slash秘剣・風雪斬り
KlasyfikacjaBushidō, Kinjutsu, Kontrola Czakry, Transformacja kształtu
PieczęcieBrak, czas ładowania równy 10 pieczęciom, wyciągnięcie miecza z pochwy i wykonanie szerokiego cięcia wkoło siebie (co można zrobić już w ostatnich sekundach podczas kumulacji chakry)
KosztStandardowy za cięcie
Podwójny za wywołanie tornada
Podwójny za wywołanie tornada
ZasięgŚrednica 15 metrów wkoło użytkownika
WymaganiaIaido A
Samuraj rozpoczyna skupienie chakry na swoim ostrzu podczas gdy te wciąż znajduje się w pochwie. Uwolnienie energii następuje w chwili wykonania szerokiego cięcia dookoła siebie. Uwolniona chakra rozchodzi się od użytkownika i staje się falą uderzeniową zdolną do poszatkowania i odepchnięcia tego, co znajdzie się w zasięgu jej działania.
Posiadając rangę S w Bushidō zasięg techniki zwiększa się do średnicy 25 metrów
Posiadając Specjalizację w Bushidō samuraj otrzymuje możliwość przelania chakry na ostrze i posłania jej na zasięg do 10 metrów gdzie po dotarciu technika rozpoczyna swoje standardowe działanie.
Posiadając Sennina Bushidō fala uderzeniowa po osiągnięciu maksymalnego zasięgu jest w stanie zmienić się w chakrowe tornado utrzymujące się na zasięgu działania techniki. Utrzymuje się ono od chwili wywołania do końca następnej tury. Tornado wpływa na wszystkie cele w zasięgu, nawet użytkownika.
Posiadając Kontrolę chakry 9 i Sennina Bushidō samuraj jest w stanie kontrolować efekty tworzone przez tornado na tyle, że jest w stanie uchronić się przed niszczycielskim wpływem własnej techniki mimo pozostawania na obszarze jej działania.
Posiadając rangę S w Bushidō zasięg techniki zwiększa się do średnicy 25 metrów
Posiadając Specjalizację w Bushidō samuraj otrzymuje możliwość przelania chakry na ostrze i posłania jej na zasięg do 10 metrów gdzie po dotarciu technika rozpoczyna swoje standardowe działanie.
Posiadając Sennina Bushidō fala uderzeniowa po osiągnięciu maksymalnego zasięgu jest w stanie zmienić się w chakrowe tornado utrzymujące się na zasięgu działania techniki. Utrzymuje się ono od chwili wywołania do końca następnej tury. Tornado wpływa na wszystkie cele w zasięgu, nawet użytkownika.
Posiadając Kontrolę chakry 9 i Sennina Bushidō samuraj jest w stanie kontrolować efekty tworzone przez tornado na tyle, że jest w stanie uchronić się przed niszczycielskim wpływem własnej techniki mimo pozostawania na obszarze jej działania.
Ichi no Tachi: Homura | First Strike: Blaze壱の太刀・焔
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Czakry, Transformacja kształtu
PieczęcieCzas ładowania równy 5 pieczęciom + zamach bronią
KosztStandardowy za cięcie + koszt rozpraszanej techniki (jeśli jest rozpraszana)
Zasięg10m
Wymagania---
Użytkownik zaciska obie dłonie na rękojeści swojej broni przelewając chakrę na ostrze. W trakcie przelewania chakry samurai może unieść broń nad głowę, bądź wykonać szeroki wymach pod innym kątem. W trakcie wykonanego cięcia uwalniana jest zgromadzona na ostrzu chakra. Tworzy ona naładowany chakrą pocisk posłany w przód, przypominający powidok wykonanego cięcia.
Posiadając rangę S w Bushidō zasięg zwiększa się do 15m.
Posiadając Sennina w Bushidō technika jest w stanie zakłócić strukturę chakry techniki, z którą się ściera, doprowadzając do jej częściowego rozproszenia po trafieniu. Technika zostaje rozcięta na pół, omijając bezpośrednio swój cel, lecz nie to, co znajduje się niedaleko obok niego. W takim przypadku uderza z siłą równą rangi niżej niż wykonana technika np: Technika przecięta była rangi A, to uderzy z siłą B obok samuraja. Nie dotyczy technik podtrzymywanych które mają efekty ciągłe.
Posiadając Specjalizację w Bushidō i Sennina technika jest w stanie zakłócić strukturę chakry techniki, z którą się ściera, doprowadzając do jej całkowitego rozproszenia po trafieniu. Nawet w technice podtrzymywanej będzie potrzeba złożenia pieczęci na nowo i zapłacenia ponownego kosztu.
Posiadając rangę S w Bushidō zasięg zwiększa się do 15m.
Posiadając Sennina w Bushidō technika jest w stanie zakłócić strukturę chakry techniki, z którą się ściera, doprowadzając do jej częściowego rozproszenia po trafieniu. Technika zostaje rozcięta na pół, omijając bezpośrednio swój cel, lecz nie to, co znajduje się niedaleko obok niego. W takim przypadku uderza z siłą równą rangi niżej niż wykonana technika np: Technika przecięta była rangi A, to uderzy z siłą B obok samuraja. Nie dotyczy technik podtrzymywanych które mają efekty ciągłe.
Posiadając Specjalizację w Bushidō i Sennina technika jest w stanie zakłócić strukturę chakry techniki, z którą się ściera, doprowadzając do jej całkowitego rozproszenia po trafieniu. Nawet w technice podtrzymywanej będzie potrzeba złożenia pieczęci na nowo i zapłacenia ponownego kosztu.
► Pokaż Spoiler | Mirai Ichizoku
► Pokaż Spoiler | ranga E
Mae | Before前
KlasyfikacjaJikagan, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztNieograniczony
ZasięgNieograniczony
WymaganiaPrzebudzenie oka Jikagan
Główna technika kapłanek, na której to bazowana jest cała reszta. Technika cofająca czas. Technika nie jest używana przez gracza, a zawsze aktywuje się w przypadku dużego zagrożenia. Użytkownik może jedynie zadecydować nad tym kiedy techniki użyć. Poza tym, nie ma żadnej kontroli nad tą zdolnością. Może cofnąć się nawet o wiele lat. Pełnia efektów rzadko kiedy jest taka sama - podobnie jak ich cena. Podczas używania techniki, oczy kapłanek zmieniają kolor i przybierają charakterystyczny wzór.
Mechanicznie, gracz sam decyduje kiedy chce cofnąć czas. W tym momencie post pisze nie MG gracza, a GMF lub MF przez niego wyznaczony. To on decyduje ile czasu zostało cofnięte, a także jaka jest cena za to. Warto jednak wiedzieć, że cofanie czasu w przypadku mało istotnych rzeczy może nieść za sobą spore konsekwencje, tak samo jak nadużywanie swojej mocy lub cofanie czasu w przypadku bardzo istotnych fabularnie i złożonych wydarzeń uwzględniających wielu graczy. Generalnie w większości przypadków mówimy raczej o zapłacie w postaci zmęczenia, zakazu korzystania z Dōjutsu do końca wątku czy chwilowej ślepoty. Jeśli jednak gracz będzie nadużywał tej mocy do błahych celów, w każdej sytuacji, która nie idzie po jego myśli, konsekwencje mogą być dużo większe.
Mechanicznie, gracz sam decyduje kiedy chce cofnąć czas. W tym momencie post pisze nie MG gracza, a GMF lub MF przez niego wyznaczony. To on decyduje ile czasu zostało cofnięte, a także jaka jest cena za to. Warto jednak wiedzieć, że cofanie czasu w przypadku mało istotnych rzeczy może nieść za sobą spore konsekwencje, tak samo jak nadużywanie swojej mocy lub cofanie czasu w przypadku bardzo istotnych fabularnie i złożonych wydarzeń uwzględniających wielu graczy. Generalnie w większości przypadków mówimy raczej o zapłacie w postaci zmęczenia, zakazu korzystania z Dōjutsu do końca wątku czy chwilowej ślepoty. Jeśli jednak gracz będzie nadużywał tej mocy do błahych celów, w każdej sytuacji, która nie idzie po jego myśli, konsekwencje mogą być dużo większe.
Tamatebako | Jewel-hand-box玉手箱
KlasyfikacjaJikagan, Kinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Klaśnięcie dłońmi
KosztLosowy
ZasięgLosowy
WymaganiaAktywne Dōjutsu
Technika kapłanek będąca kwintesencją szaleństwa. Używając tej techniki, kapłanki Mirai przelewają niewielką ilość chakry do swoich oczu i… dają się pokierować Jikaganowi. Ten, może im pokazać to czego pragną, jak i coś kompletnie z tym niezwiązanego. Kompletnie losowego. Przez to jednak, technika ta nie ma ograniczeń co do możliwości zobaczenia rzeczy. Cały przyszłość, teraźniejszość i przyszłość, a także wszelka wiedza do zdobycia stoi przed nami otworem. Ma to jednak swój koszt, a ten jest… nieprzewidywalny. Jikagan może zadecydować, że technika ta będzie kosztować nas prawie całe zasoby chakra, zostawiając nas kompletnie wyczerpanymi. Może zadecydować, że to co ujrzeliśmy było tyle warte, że oślepniemy. Możemy stracić całkowicie przytomność lub wpaść w śpiączkę. Może również zadecydować, że kosztem jaki musimy ponieść jest nasza śmierć.
W przypadku użycia techniki, MG prowadzący ma obowiązek zgłosić się do MF z wymyśloną “wizją” dla gracza jaki jej użył oraz kosztu. Bez otrzymania od niego zgody nie można dać graczowi takiej wizji oraz kosztu.
Posiadając Specjalizację w Jikagan koszta jakie ponosimy są delikatniejsze i Jikagan nie może nas już zabić. Dalej może jednak nas wyczerpać do skrajów wytrzymałości. Można również pominąć pieczęci oraz klaśnięcie.
W przypadku użycia techniki, MG prowadzący ma obowiązek zgłosić się do MF z wymyśloną “wizją” dla gracza jaki jej użył oraz kosztu. Bez otrzymania od niego zgody nie można dać graczowi takiej wizji oraz kosztu.
Posiadając Specjalizację w Jikagan koszta jakie ponosimy są delikatniejsze i Jikagan nie może nas już zabić. Dalej może jednak nas wyczerpać do skrajów wytrzymałości. Można również pominąć pieczęci oraz klaśnięcie.
► Pokaż Spoiler | ranga C
Kako no Michi | Past Way過去の道
KlasyfikacjaJikagan, kontrola Chakry
PieczęciePtak → Smok → Królik
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaAktywne Dōjutsu
Technika kapłanek, polegająca na zobaczeniu przeszłości przedmiotu. Po złożeniu pieczęci, a następnie dotknięciu przedmiotu i zamknięciu oczu, kapłanki Mirai dostają wizję podobną do filmu puszczonego wstecz. Z perspektywy trzecioosobowej, widzą one dzieje przedmiotu z okresu ostatniego miesiąca z jego perspektywy czyli jeżeli był w worku, to widać tylko ciemność.
Film taki możemy oglądać w normalnym tempie 1:1, jednak też go przyspieszyć na tyle, że miesiąc minie nam w ciągu 3 minut. Rzecz jasna, im większe przyśpieszenie tym łatwiej pominąć istotne detale. Możemy dowolnie manipulować prędkością filmu, ciągle ją zmieniając bez konsekwencji. Nie można jednak filmu cofać - można zamiast tego jedynie ponownie użyć techniki. W filmie widzimy jedynie teren o promieniu 5 metrów wokół przedmiotu. Dalej widzimy tylko ciemność. Możemy w ten sposób dowiedzieć się kto przedmiot posiadał, jak był używany, jak znalazł się w miejscu w jakim jest aktualnie i tak dalej. W tych wizjach nie jesteśmy w stanie usłyszeć słów osób w okolicy przedmiotu.
Posiadając Specjalizację w Jikagan jesteśmy w stanie usłyszeć dźwięki w wizji jakie roztaczają się wokół przedmiotu.
Posiadając Sennina w Jikagan jesteśmy w stanie cofnąć film.
Film taki możemy oglądać w normalnym tempie 1:1, jednak też go przyspieszyć na tyle, że miesiąc minie nam w ciągu 3 minut. Rzecz jasna, im większe przyśpieszenie tym łatwiej pominąć istotne detale. Możemy dowolnie manipulować prędkością filmu, ciągle ją zmieniając bez konsekwencji. Nie można jednak filmu cofać - można zamiast tego jedynie ponownie użyć techniki. W filmie widzimy jedynie teren o promieniu 5 metrów wokół przedmiotu. Dalej widzimy tylko ciemność. Możemy w ten sposób dowiedzieć się kto przedmiot posiadał, jak był używany, jak znalazł się w miejscu w jakim jest aktualnie i tak dalej. W tych wizjach nie jesteśmy w stanie usłyszeć słów osób w okolicy przedmiotu.
Posiadając Specjalizację w Jikagan jesteśmy w stanie usłyszeć dźwięki w wizji jakie roztaczają się wokół przedmiotu.
Posiadając Sennina w Jikagan jesteśmy w stanie cofnąć film.
► Pokaż Spoiler | ranga B
Chikai Akuma | Near Devil近い悪魔
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika, Kontrola Chakry
PieczęcieMAŁPA → SZCZUR → PTAK → WÓŁ → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztStandardowy za turę
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Bardzo prosta technika kapłanek, polegająca na wyczuwaniu demonów w okolicy niczym sensor. Nie jesteśmy jednak w stanie określić konkretnie co to jest za demon. Trzymając złączone dłonie, są one wyczuć wszelkie demoniczne istoty znajdujące się w zasięgu 20 metrów oraz określić ich dokładne położenie.
Posiadając rangę A w Jikagan zasięg techniki wzrasta do 40 metrów.
Posiadając rangę S w Jikagan zasięg techniki wzrasta do 80 metrów.
Posiadając Sennina w Jikagan jesteśmy w stanie określić jakiego demona wyczuwamy. Czy jest to Bijū zapieczętowany w Jinchūriki, czy jest to jakiś inny rodzaj demona, czy ktoś posiada tylko demoniczną rękę itp.
Posiadając Specjalizację w Jikagan możemy pominąć pieczęci. Dalej jednak należy mieć złączone dłonie, by techniki używać.
Posiadając rangę A w Jikagan zasięg techniki wzrasta do 40 metrów.
Posiadając rangę S w Jikagan zasięg techniki wzrasta do 80 metrów.
Posiadając Sennina w Jikagan jesteśmy w stanie określić jakiego demona wyczuwamy. Czy jest to Bijū zapieczętowany w Jinchūriki, czy jest to jakiś inny rodzaj demona, czy ktoś posiada tylko demoniczną rękę itp.
Posiadając Specjalizację w Jikagan możemy pominąć pieczęci. Dalej jednak należy mieć złączone dłonie, by techniki używać.
► Pokaż Spoiler | ranga A
Enkei | Distant View遠景
KlasyfikacjaJikagan, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik → Szczur → Wąż → Pies → Zając → Smok → Wąż → Tygrys → Ptak → Tygrys
KosztStandardowy na turę
ZasięgNieograniczony
WymaganiaAktywne Dōjutsu, Sennin Jikagan
Technika kapłanek, polegająca na obserwowaniu wydarzeń dziejących się w teraźniejszości, jednak równie dobrze w kompletnie innym zakątku świata. Nie ma ograniczeń co do zasięgu w tej kwestii. Oczywiście, nie jest to jednak takie proste jak tylko uruchomienie Jikagana. Są trzy sposoby, na zobaczenie odległych wydarzeń:
Wszystkie te rzeczy dalej ocenia MG i decyduje o ich efektywności na bazie naszego medium oraz intencji. W przypadku jednak, kiedy technika jest wykorzystywana na innym graczu, musi się udać z tym do MF o potwierdzenie, że przedmiot faktycznie był na tyle graczu bliski. Jeżeli gracz uważa, że wynik techniki powinien być inny, również może zgłosić się do MF z ewentualnymi zażaleniami, aby ocenił własnoręcznie.
Podczas używania techniki, kapłanka staje się bezbronna, nie widząc oraz nie słysząc tego co dzieje się wokół niej, dopóki sama nie zdecyduje się przerwać techniki.
- Posiadanie przedmiotu należącego do osoby lub miejsca, jakie chcemy obserwować. W przypadku przedmiotu należącego do osoby, musi to być przedmiot z jakim ta spędziła dłuższą chwilę. W przypadku miejsca, przedmiot taki musiał przebywać w nim również dłuższą chwilę.
- Wykorzystując inną osobę jako medium. Kładąc rękę na drugiej osoby, kapłanka jest w stanie udać się wzrokiem do miejsca/przedmiotu/innej osoby, o których ta teraz najbardziej myśli. Metoda ta wymaga Specjalizacji w Jikaganie.
- Kiedy sama kapłanka jest bardzo blisko z osobą/przedmiotem/miejscem jakie to chce zobaczyć.
Wszystkie te rzeczy dalej ocenia MG i decyduje o ich efektywności na bazie naszego medium oraz intencji. W przypadku jednak, kiedy technika jest wykorzystywana na innym graczu, musi się udać z tym do MF o potwierdzenie, że przedmiot faktycznie był na tyle graczu bliski. Jeżeli gracz uważa, że wynik techniki powinien być inny, również może zgłosić się do MF z ewentualnymi zażaleniami, aby ocenił własnoręcznie.
Podczas używania techniki, kapłanka staje się bezbronna, nie widząc oraz nie słysząc tego co dzieje się wokół niej, dopóki sama nie zdecyduje się przerwać techniki.
Han Akuma | Anti-Devil反悪魔
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika, Kontrola Chakry
PieczęcieSzczur → Smok → Dzik → Pies → Szczur → Wół → Tygrys → Ptak → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztStandardowy lub Standardowy za turę
Zasięg---
Wymagania---
Bardziej skomplikowana technika kapłanek polegająca na dodaniu aspektu technik anty-demonicznych do normalnych jutsu. Pieczęci należy złożyć przed jutsu, jakie to chcemy wzmocnić. Sprawia to, że kolejne wykonane jutsu bardziej rani demony, w tym Ogoniaste Bestie, tarcze stają się silniejsze przeciwko demoniczym technikom, pięczęci mocniej takie demony wiążą i tak dalej. W przypadku, kiedy technika jaką wzmacniamy jest turowa, koszt za jej wzmocnienie również jest turowy.
Posiadając rangę S w Jikagan możemy pominąć 3 pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Jikagan możemy pominąć 3 pieczęci (łączy się z bonusem za Jikagan S).
Posiadając rangę S w Jikagan możemy pominąć 3 pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Jikagan możemy pominąć 3 pieczęci (łączy się z bonusem za Jikagan S).
► Pokaż Spoiler | ranga S
Mugen | Infinite無限
KlasyfikacjaJikagan, Kontrola Chakry
PieczęcieMałpa → Koń → Tygrys → Małpa → Tygrys → Wół → Zając → Małpa → Wół → Tygrys → Zając → Wąż → Baran → Wół → Małpa
KosztStandardowy
ZasięgNieograniczony
WymaganiaAktywne Dojutsu, Sennin Jikagan, Enkei
Technika kapłanek, polegająca na obserwowaniu wydarzeń dziejących się w przyszłości lub przeszłości. Nie ma ograniczeń co do czasu do jakiego możemy się przenieść, a także co do lokacji do jakiej się wzrokiem przeniesiemy. Używając jednak po prostu tej techniki, nie jesteśmy w stanie określić tego co zobaczymy. Jedynie to, czy chcemy zobaczyć przeszłość czy przyszłość jest naszym wyborem. Są jednak sposoby, na zawężenie tego z czym związana będzie nasza wizja. Są na to cztery sposoby wykorzystujące różne media:
Wszystkie te rzeczy dalej ocenia MG i decyduje o ich efektywności na bazie naszego medium oraz intencji. W przypadku jednak, kiedy technika jest wykorzystywana na innym graczu, musi się udać z tym do MF o potwierdzenie, że przedmiot faktycznie był na tyle graczu bliski. Jeżeli gracz uważa, że wynik techniki powinien być inny, również może zgłosić się do MF z ewentualnymi zażaleniami, aby ocenił własnoręcznie.
Podczas używania techniki, kapłanka staje się bezbronna, nie widząc oraz nie słysząc tego co dzieje się wokół niej, dopóki sama nie zdecyduje się przerwać techniki.
- Przedmiot. Posiadając przedmiot, jest większa szansa że zobaczymy przyszłość lub przeszłość związaną z tym przedmiotem, osobą jaka jest jego właścicielem lub miejscem z jakiego on pochodzi.
- Inna osoba. Znajdując się obok innej osoby i skupiając się na niej, mamy większą szansę na ujrzenie przyszłości lub przeszłości tej postaci. Ta szansa jest jeszcze większa, kiedy aktualnie ta osoba przeżywa jakieś intensywniejsze emocje.
- Wspomnienia innej osoby. Kładąc rękę na drugiej osoby, kapłanka jest w stanie udać się wzrokiem do przyszłości lub przyszłości miejsca/przedmiotu/innej osoby, o których ta teraz najbardziej myśli. Metoda ta wymaga Specjalizacji w Jikaganie.
- Kiedy sama kapłanka jest bardzo blisko z osobą/przedmiotem/miejscem jakiego to przyszłość lub przeszłość chce zobaczyć.
Wszystkie te rzeczy dalej ocenia MG i decyduje o ich efektywności na bazie naszego medium oraz intencji. W przypadku jednak, kiedy technika jest wykorzystywana na innym graczu, musi się udać z tym do MF o potwierdzenie, że przedmiot faktycznie był na tyle graczu bliski. Jeżeli gracz uważa, że wynik techniki powinien być inny, również może zgłosić się do MF z ewentualnymi zażaleniami, aby ocenił własnoręcznie.
Podczas używania techniki, kapłanka staje się bezbronna, nie widząc oraz nie słysząc tego co dzieje się wokół niej, dopóki sama nie zdecyduje się przerwać techniki.
► Pokaż Spoiler | Senju Ichizoku
► Pokaż Spoiler | Ranga B
Mokuton: Tsuta o Dekishi | Wood Release: Drowning Ivyツタを溺死
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTYGRYS → KOŃ → TYGRYS → SZCZUR → SMOK → TYGRYS → Przyłożenie rąk do ziemi
KosztStandardowy
Zasięg15m
Wymagania---
Po złożeniu odpowiednich pieczęci i przyłożeniu rąk do ziemi, w wybranym przez użytkownika miejscu zaczynają wyrastać pnącza. Roślinność na obszarze 4m2 stara się pochwycić nogi przeciwnika w celu unieruchomienia go. Gdy pnącza już złapią swój cel, zaczynają przemieszczać się w górę by owinąć całe ciało lub też dusić ofiarę. By rośliny mogły kogoś złapać, oponent musi mieć bezpośredni kontakt z naturalnym podłożem np. ziemia, drzewo, itp.
Posiadając rangę A w Mokuton z pnączy wystają ciernie dodatkowo raniąc przeciwnika. Obszar wyrastania wzrasta do 9m2.
Posiadając rangę S w Mokuton obszar wyrastania wzrasta do 16m2.
Posiadając Specjalizacje w Mokuton oraz płacąc Podwójny koszt, można użyć techniki w dwóch miejscach jednocześnie.
Posiadając rangę A w Mokuton z pnączy wystają ciernie dodatkowo raniąc przeciwnika. Obszar wyrastania wzrasta do 9m2.
Posiadając rangę S w Mokuton obszar wyrastania wzrasta do 16m2.
Posiadając Specjalizacje w Mokuton oraz płacąc Podwójny koszt, można użyć techniki w dwóch miejscach jednocześnie.
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu
► Pokaż Spoiler | ranga A
Tensō no Jutsu | Heavenly Transfer Technique天送の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieBaran → Szczur → Wół → Koń → Baran → Pies → Dzik → Wół → Baran
KosztDwukrotny za obiekt
Czterokrotny za osobę
Czterokrotny za osobę
ZasięgDowolny
WymaganiaZnajomość miejsca do którego wysyłamy obiekt
Używając tej techniki użytkownik jest w stanie wysyłać obiekty w dowolne miejsce z prędkością światła. Podczas przeniesienia, obiekt zostaje pochłonięty przez światło i przenosi się do żądanego miejsca docelowego przez wąski promień, przypominający piorun. Aby móc wykonać jutsu potrzebny jest specjalny kamienny podest, na którym ustawia się obiekt teleportowany
Posiadając Sennina w Ninjutsu możliwe jest przenoszenie ludzi przy pomocy techniki, jednak Ci muszą posiadać Wytrzymałość (9) lub wyższą. W innym wypadku zostaną rozerwani na strzępy.
Posiadając Sennina w Ninjutsu możliwe jest przenoszenie ludzi przy pomocy techniki, jednak Ci muszą posiadać Wytrzymałość (9) lub wyższą. W innym wypadku zostaną rozerwani na strzępy.
► Pokaż Spoiler | Katon
► Pokaż Spoiler | ranga B
Hinonami | Fire wave火の波
KlasyfikacjaKATON, TRANSFORMACJA NATURY, TRANSFORMACJA KSZTAŁTU
PieczęcieTygrys → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Wąż → Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg20 m
Wymagania---
Technika polegająca na skumulowaniu chakry żywiołu Katon w którejś z kończyn lub broni i posłania przed siebie za pomocą ruchu maszystego (Kopnięcie, zamach, cięcie itp.) w obranym kierunku i nadaniu jej kształtu szerokiej na 3 m. fali. Jej kąt jest zależny od wykonanego ruchu. Jej siła jest wystarczająca, by bez większego problemu odepchnąć broń lub dorosłego człowieka przy tym podpalając i parząc trafiony cel.
Posiadając rangę A w Katon technikę można skrócić o 3 pieczęcie.
Posiadając rangę S w Katon technikę można skrócić o kolejne 3 pieczęcie.
Posiadając Specjalizację w Katon zasięg techniki rośnie o 10 m.
Posiadając Sennin w Katon możemy nadać fali płomieni ruchu rotacyjnego, a także płacąc koszt standardowy wysyłać kolejne fale w serii bez konieczności składania pieczęci. (Max. 3)
Posiadając rangę A w Katon technikę można skrócić o 3 pieczęcie.
Posiadając rangę S w Katon technikę można skrócić o kolejne 3 pieczęcie.
Posiadając Specjalizację w Katon zasięg techniki rośnie o 10 m.
Posiadając Sennin w Katon możemy nadać fali płomieni ruchu rotacyjnego, a także płacąc koszt standardowy wysyłać kolejne fale w serii bez konieczności składania pieczęci. (Max. 3)
► Pokaż Spoiler | ranga A
Utaiza | Fiery God Of The Skyうたいざ
KlasyfikacjaKATON, TRANSFORMACJA NATURY, TRANSFORMACJA KSZTAŁTU
PieczęciePtak → Koń → Smok → Tygrys → Koń → Ptak → Smok → Baran → Koń → Połowiczny Ptak
KosztPodwójny za stworzenie
Standardowy za kontrolę na turę (za 1 twór)
Standardowy za kontrolę na turę (za 1 twór)
Zasięg30 m
Wymagania---
Po złożeniu serii pieczęci, użytkownik kumuluje w otwartej dłoni chakrę żywiołu ognia, która z początkowej fazy niewielkiego płomienia przeradza się w ognistego ptaka, powszechnie nazywanego feniksem. Twór ten ma około 3 metrów wysokości w grzbiecie, 8 metrów długości i 5 m. rozpiętości skrzydeł. Dopóki podtrzymywana jest ostatnia pieczęć, kontrola techniki jest w pełni zależna od naszej woli, jedynym warunkiem jest świadomość jej lokalizacji i terenu lub kontakt wzrokowy. Jutsu te charakteryzuje się nieprzeciętną szybkością i zwrotnością. Po wejściu w kontakt z czymkolwiek następuje wybuch płomieni o promieniu 5 m. Oberwanie grozi zagrażającymi życiu poparzeniami, ocenianymi przez MG na podstawie zasięgu, sytuacji itp.
Posiadając rangę S w Katon zasięg kontroli techniki rośnie do 90m.
Posiadając Specjalizację w Katon możemy stworzyć oraz kontrolować 2 feniksy jednocześnie.
Posiadając Sennina w Katon zmieniając ostatnią pieczęć na Tygrysa, możemy zdetonować twór w dowolnym momencie.
Posiadając rangę S w Katon zasięg kontroli techniki rośnie do 90m.
Posiadając Specjalizację w Katon możemy stworzyć oraz kontrolować 2 feniksy jednocześnie.
Posiadając Sennina w Katon zmieniając ostatnią pieczęć na Tygrysa, możemy zdetonować twór w dowolnym momencie.
► Pokaż Spoiler | ranga S
Jigoku | Hell on Earth地獄
KlasyfikacjaKATON, TRANSFORMACJA NATURY, TRANSFORMACJA KSZTAŁTU
PieczęcieSMOK → WĄŻ → KOŃ → WĄŻ → SMOK → KOŃ → SMOK → TYGRYS → WĄŻ → MAŁPA → TYGRYS → SMOK → PTAK → MAŁPA → PTAK → TYGRYS → SMOK → WĄŻ → TYGRYS → SMOK
KosztPięciokrotny
Zasięg125 m
Wymagania---
Jak sama nazwa wskazuje, jutsu te jest ucieleśnieniem prawdziwego piekła na ziemi objawiającym się w trzech etapach. Pierwszy z nich następuje zaraz po skumulowaniu odpowiednich pokładów chakry i złożeniu ostatniej pieczęci, czego efektem jest powstanie w odległości 2m. od użytkownika, wirującego, ognistego pierścienia o temperaturze zdolnej rozgrzać stal do czerwoności w zaledwie ułamku sekundy. Ten w drugim etapie rozszerza się z niezwykle dużą szybkością w promieniu 30 m., przy tym ochładzając się i eksploduje tworząc ognistą kopułę, z której wylatują liczne (Ocenia MG), ogniste kule o średnicy 1.5 m. zdolne swą siłą do niszczenia betonowych konstrukcji. Wybuch ten rozprzestrzenia również płomienie w obrębie maksymalnego zasięgu techniki, mogąc przy tym powalić drzewa, mniej wytrzymałe budowle, a więc i również człowieka. Trzecim i finalnym stadium jest ogromny pożar osiągający nawet 20 m. wysokości oraz kotłujące się w nim kłęby dymu, odcinajające w objętym terenie większość zasobów niezbędnego do oddychania tlenu. Gorąc towarzyszący temu zjawisku jest wystarczający, by zafundować zagrażające życiu oparzenia, a po dłuższym kontakcie nawet zwęglić niezabezpieczone ciało (Pełne 3 tury, także dla właściciela)
Posiadając Specjalizację w Katon zasięg techniki rośnie do 150 m., liczba kul zwiększa się.
Posiadając Sennin w Katon możemy określić kierunek wystrzeliwanych kul.
Posiadając Specjalizację w Katon zasięg techniki rośnie do 150 m., liczba kul zwiększa się.
Posiadając Sennin w Katon możemy określić kierunek wystrzeliwanych kul.
Dodatkowo poprawiliśmy kilka rzeczy:
► Pokaż Spoiler | Doton: Tōjinbō
► Pokaż Spoiler | old
Doton: Tōjinbō | Earth Release: Fighting Blade Rod土遁・闘刃棒
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Tygrys → Ptak → Wół → Dzik → Tygrys
KosztPodwójny
ZasięgObszar 20m
WymaganiaDoton: Doryūheki, Doton: Ganchūrō no Jutsu
Technika tworząca rozległy twór przypominający kamienne kolumny o wysokości około 5m na obszarze 20m dookoła nas. Wyrastające z podłoża kamienie pokrywają wyznaczony przez użytkownika teren tworząc coś na wzór labiryntu. Jutsu nie służy bezpośrednio do zadawania obrażeń tylko dezorientacji przeciwnika i przygotowaniu sobie gruntu do dalszej walki.
Posiadając rangę A w Doton oraz płacąc Podwójny koszt rangi A, powierzchnia stworzonego labiryntu rośnie do 35m.
Posiadając rangę S w Doton oraz płacąc Podwójny koszt rangi S, powierzchnia stworzonego labiryntu rośnie do 50m.
Posiadając Sennina Dotonu koszt wykonania techniki jest Standardowy zamiast Podwójnego.
Posiadając rangę A w Doton oraz płacąc Podwójny koszt rangi A, powierzchnia stworzonego labiryntu rośnie do 35m.
Posiadając rangę S w Doton oraz płacąc Podwójny koszt rangi S, powierzchnia stworzonego labiryntu rośnie do 50m.
Posiadając Sennina Dotonu koszt wykonania techniki jest Standardowy zamiast Podwójnego.
► Pokaż Spoiler | New
Doton: Tōjinbō | Earth Release: Fighting Blade Rod土遁・闘刃棒
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Tygrys → Ptak → Wół → Dzik → Tygrys
KosztPodwójny
ZasięgObszar 20m
WymaganiaDoton: Doryūheki, Doton: Ganchūrō no Jutsu
Technika tworząca rozległy twór przypominający kamienne kolumny o wysokości około 5m na obszarze 20m dookoła nas. Wyrastające z podłoża kamienie pokrywają wyznaczony przez użytkownika teren tworząc coś na wzór labiryntu. Jutsu nie służy bezpośrednio do zadawania obrażeń tylko dezorientacji przeciwnika i przygotowaniu sobie gruntu do dalszej walki.
Posiadając rangę A w Doton oraz płacąc Podwójny koszt rangi A, powierzchnia stworzonego labiryntu rośnie do 35m.
Posiadając rangę S w Doton oraz płacąc Podwójny koszt rangi S, powierzchnia stworzonego labiryntu rośnie do 50m.
Posiadając Specjalizację Dotonu koszt wykonania techniki jest Standardowy zamiast Podwójnego.
Posiadając rangę A w Doton oraz płacąc Podwójny koszt rangi A, powierzchnia stworzonego labiryntu rośnie do 35m.
Posiadając rangę S w Doton oraz płacąc Podwójny koszt rangi S, powierzchnia stworzonego labiryntu rośnie do 50m.
Posiadając Specjalizację Dotonu koszt wykonania techniki jest Standardowy zamiast Podwójnego.
► Pokaż Spoiler | Bunrestu no Jutsu
► Pokaż Spoiler | old
Bunretsu no Jutsu | Fission Technique分裂の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca
Pieczęcie---
KosztChakra dzielona równo między twory, a oryginał
ZasięgDowolny
Wymagania---
Specyficzna technika klonująca, która zamiast tworzyć kopię shinobi: dzieli go fizycznie na pół. Ciało dzieli się na dwa osobne byty, gdzie oba można zakwalifikować jako oryginał. Całkowicie materialne, z krwi i kości, przeczą wielu "stałym" cechującym techniki klonujące. Pierwszą ważną zmianą jest ich wytrzymałość. Klony takie nie znikają od wpływem otrzymanych obrażeń. Żadne techniki nie są w stanie poznać, która część jest faktycznym użytkownikiem techniki jako, że obie traktowane są jako oryginał. Oznacza to również, że stracenie przytomności czy zaśnięcie przez jedną z połówek, nie ma żadnego wpływu na drugą, a każda z nich posiada własną świadomość oraz wolną wolę. Same zasoby chakry dzielone są zawsze po równo na wszystkie stworzone części.
Klony mogą w każdej chwili połączyć się razem, o ile są obok siebie. Nie mogą za to zwyczajnie zniknąć w obłokach, ze względu na stworzone medium. Wraz z wchłonięciem połówki, ninja wchodzi w posiadanie zdobytej przez niej wiedzy oraz pozostałą część chakry oraz otrzymanych obrażeń. W przypadku utraty przez klona kończyny bądź narządu, po połączeniu połówek staje się on sparaliżowany bądź niewydolny. Klony te, ponieważ nie znikają same z siebie, mogą również umrzeć. Wtedy posiadane przez nie pokłady chakry przepadają, zaś dalsze jej wykupywanie liczone jest tak, jak gdyby shinobi dalej je posiadał. W przypadku wątpliwości co do reperkusji na ciele po połączeniu, szczegóły określa MF.
Takie dwie połówki mogą oddzielnie chodzić na misje i zarabiać PD, jednak by się rozwinąć muszą ponownie się połączyć.
Ekwipunek podczas podziału nie jest kopiowany. Użytkownik jednak jest w stanie go podzielić w ustalony przez siebie sposób na obie połówki, co oznacza, że posiadając np. 10 shurikenów możemy jednej połówce przeznaczyć 8 shurikenów, a drugiej 2. W przypadku jednej sztuki przedmiotu otrzymuje go wybrana kopia. Ekwipunek zużywa się w normalny sposób, przedmioty nie znikają jak w przypadku np. Kage Bunshin no Jutsu.
Posiadając Sennina Ninjutsu możliwe jest podzielenie się na trzy osoby, a nie dwie.
Klony mogą w każdej chwili połączyć się razem, o ile są obok siebie. Nie mogą za to zwyczajnie zniknąć w obłokach, ze względu na stworzone medium. Wraz z wchłonięciem połówki, ninja wchodzi w posiadanie zdobytej przez niej wiedzy oraz pozostałą część chakry oraz otrzymanych obrażeń. W przypadku utraty przez klona kończyny bądź narządu, po połączeniu połówek staje się on sparaliżowany bądź niewydolny. Klony te, ponieważ nie znikają same z siebie, mogą również umrzeć. Wtedy posiadane przez nie pokłady chakry przepadają, zaś dalsze jej wykupywanie liczone jest tak, jak gdyby shinobi dalej je posiadał. W przypadku wątpliwości co do reperkusji na ciele po połączeniu, szczegóły określa MF.
Takie dwie połówki mogą oddzielnie chodzić na misje i zarabiać PD, jednak by się rozwinąć muszą ponownie się połączyć.
Ekwipunek podczas podziału nie jest kopiowany. Użytkownik jednak jest w stanie go podzielić w ustalony przez siebie sposób na obie połówki, co oznacza, że posiadając np. 10 shurikenów możemy jednej połówce przeznaczyć 8 shurikenów, a drugiej 2. W przypadku jednej sztuki przedmiotu otrzymuje go wybrana kopia. Ekwipunek zużywa się w normalny sposób, przedmioty nie znikają jak w przypadku np. Kage Bunshin no Jutsu.
Posiadając Sennina Ninjutsu możliwe jest podzielenie się na trzy osoby, a nie dwie.
► Pokaż Spoiler | new
Bunretsu no Jutsu | Fission Technique分裂の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca
Pieczęcie---
KosztChakra dzielona równo między twory, a oryginał
ZasięgDowolny
Wymagania---
Specyficzna technika klonująca, która zamiast tworzyć kopię shinobi: dzieli go fizycznie na pół. Ciało dzieli się na dwa osobne byty, gdzie oba można zakwalifikować jako oryginał. Całkowicie materialne, z krwi i kości, przeczą wielu "stałym" cechującym techniki klonujące. Pierwszą ważną zmianą jest ich wytrzymałość. Klony takie nie znikają od wpływem otrzymanych obrażeń. Żadne techniki nie są w stanie poznać, która część jest faktycznym użytkownikiem techniki jako, że obie traktowane są jako oryginał. Oznacza to również, że stracenie przytomności czy zaśnięcie przez jedną z połówek, nie ma żadnego wpływu na drugą, a każda z nich posiada własną świadomość oraz wolną wolę. Same zasoby chakry dzielone są zawsze po równo na wszystkie stworzone części.
Klony mogą w każdej chwili połączyć się razem, o ile są obok siebie. Nie mogą za to zwyczajnie zniknąć w obłokach, ze względu na stworzone medium. Wraz z wchłonięciem połówki, ninja wchodzi w posiadanie zdobytej przez niej wiedzy oraz pozostałą część chakry oraz otrzymanych obrażeń. W przypadku utraty przez klona kończyny bądź narządu, po połączeniu połówek staje się on sparaliżowany bądź niewydolny. Klony te, ponieważ nie znikają same z siebie, mogą również umrzeć. Ze względu na to, że postać się podzieliła, zasoby chakry martwego ciała "są tracone", a progi wykupywania zostają bez zmian. Po wchłonięciu martwego ciała chakra jest normalnie przywracana, zaś oryginał przez kwartał nie może ponownie skorzystać z tej techniki. Jego statystyki Siły, Szybkości, Wytrzymałości i Refleksu spadają także na ten czas o 3. W przypadku wątpliwości co do reperkusji na ciele po połączeniu, szczegóły określa MF.
Takie dwie połówki mogą oddzielnie chodzić na misje i zarabiać PD, jednak by się rozwinąć muszą ponownie się połączyć. Jeśli ze względów fabularnych nie jest możliwe odzyskanie drugiej połówki, można zgłosić prośbę do administracji, która może pozwolić by ocalone ciało mogło się rozwijać, nawet bez połączenia z martwym.
Ekwipunek podczas podziału nie jest kopiowany. Użytkownik jednak jest w stanie go podzielić w ustalony przez siebie sposób na obie połówki, co oznacza, że posiadając np. 10 shurikenów możemy jednej połówce przeznaczyć 8 shurikenów, a drugiej 2. W przypadku jednej sztuki przedmiotu otrzymuje go wybrana kopia. Ekwipunek zużywa się w normalny sposób, przedmioty nie znikają jak w przypadku np. Kage Bunshin no Jutsu. W podobny sposób działają wszelkiego typu pieczęci czy wspomagania ograniczone ilościowo. Tylko jeden klon będzie posiadał np. zapieczętowanego Bijū, Kāmę, Nue czy Kamień Gelel. Tak samo, jeśli ciało posiada na sobie np. pieczęć Hiraishina to tylko jeden klon będzie na sobie ją posiadał itp.
Posiadając Sennina Ninjutsu możliwe jest podzielenie się na trzy osoby, a nie dwie.
Klony mogą w każdej chwili połączyć się razem, o ile są obok siebie. Nie mogą za to zwyczajnie zniknąć w obłokach, ze względu na stworzone medium. Wraz z wchłonięciem połówki, ninja wchodzi w posiadanie zdobytej przez niej wiedzy oraz pozostałą część chakry oraz otrzymanych obrażeń. W przypadku utraty przez klona kończyny bądź narządu, po połączeniu połówek staje się on sparaliżowany bądź niewydolny. Klony te, ponieważ nie znikają same z siebie, mogą również umrzeć. Ze względu na to, że postać się podzieliła, zasoby chakry martwego ciała "są tracone", a progi wykupywania zostają bez zmian. Po wchłonięciu martwego ciała chakra jest normalnie przywracana, zaś oryginał przez kwartał nie może ponownie skorzystać z tej techniki. Jego statystyki Siły, Szybkości, Wytrzymałości i Refleksu spadają także na ten czas o 3. W przypadku wątpliwości co do reperkusji na ciele po połączeniu, szczegóły określa MF.
Takie dwie połówki mogą oddzielnie chodzić na misje i zarabiać PD, jednak by się rozwinąć muszą ponownie się połączyć. Jeśli ze względów fabularnych nie jest możliwe odzyskanie drugiej połówki, można zgłosić prośbę do administracji, która może pozwolić by ocalone ciało mogło się rozwijać, nawet bez połączenia z martwym.
Ekwipunek podczas podziału nie jest kopiowany. Użytkownik jednak jest w stanie go podzielić w ustalony przez siebie sposób na obie połówki, co oznacza, że posiadając np. 10 shurikenów możemy jednej połówce przeznaczyć 8 shurikenów, a drugiej 2. W przypadku jednej sztuki przedmiotu otrzymuje go wybrana kopia. Ekwipunek zużywa się w normalny sposób, przedmioty nie znikają jak w przypadku np. Kage Bunshin no Jutsu. W podobny sposób działają wszelkiego typu pieczęci czy wspomagania ograniczone ilościowo. Tylko jeden klon będzie posiadał np. zapieczętowanego Bijū, Kāmę, Nue czy Kamień Gelel. Tak samo, jeśli ciało posiada na sobie np. pieczęć Hiraishina to tylko jeden klon będzie na sobie ją posiadał itp.
Posiadając Sennina Ninjutsu możliwe jest podzielenie się na trzy osoby, a nie dwie.
► Pokaż Spoiler | Kakuzuryū Ichizoku
► Pokaż Spoiler | old
Szmaciana lalka - ich ciało nie jest ciałem człowieka. Bardziej przypomina szmacianą lalkę, pełną nici trzymających ją w kupie. Mogą tym ciałem dowolnie manipulować i zmieniać (w ramach dedykowanych technik), pozwalając np. wysłać dłoń do przodu by kogoś chwyciła. Jedynym faktycznym organem jest serce, które członek klanu może przemieszczać wewnątrz własnego ciała. Pełni ono także funkcję, która normalnie posiadałby mózg. Tym samym nie potrzebują oni jeść, pić, spać czy oddychać. Nie mogą się też rozmnażać, a nowi "członkowie" są przez nich adoptowani i modyfikowani przy pomocy ich sekretnych technik.
► Pokaż Spoiler | new
Szmaciana lalka - dzięki nieludzkim zdolnościom, są w stanie zamienić własne ciało w ciało, jakie nie jest człowiecze. Bardziej przypomina wtedy szmacianą lalkę, pełną nici trzymających ją w kupie. Ciało z "normalnego" można dowolnie zmieniać w "szmacianą lalkę" i nie ponosi się za to żadnych kosztów chakry. Takim szmacianym ciałem są w stanie dowolnie manipulować i je zmieniać (w ramach dedykowanych technik), pozwalając np. wysłać dłoń do przodu by kogoś chwyciła. Jedynym faktycznym organem w takiej lalce jest serce, które członek klanu może przemieszczać wewnątrz własnego ciała. Pełni ono także funkcję, którą normalnie posiadałby mózg. Tym samym tak długo jak poruszają się w szmacianej formie nie potrzebują oni jeść, pić, spać czy oddychać. Nie mogą się też wtedy rozmnażać. Potrzeby te jak i możliwości wracają jednak w momencie, kiedy z powrotem ze szmacianej lalki zmieniają się w ludzkie ciało.
► Pokaż Spoiler | Kurai Ichizoku
► Pokaż Spoiler | old
Absorpcja Chakry - Czy to za pomocą większego rombu, czy za pomocą własnych ust - członkowie Kurai są w stanie absorbować chakrę. Absorpcja za pomocą dłoni potrafi pozbawić technikę ilość chakry taką samą jak standardowy koszt techniki o randze równej randze Meitonu. Czyli z Meitonem na A zablokujemy maksymalnie techniki kosztujące standardową ilość chakry A. Tym samym członkowie tego klanu są naturalną kontrą na ludzi z rozwiniętą kontrolą chakry. Mniej energii zużytej na jutsu sprawia, że łatwiej je zaabsorbować. Sytuacja zmienia się nieco, gdy do absorpcji chakry dochodzi za pomocą ust. Chociaż członek Kurai musi stać wtedy nieruchomo, przez co jest względnie bezbronny, może wysysać chakrę ze wszystkiego w promieniu 10 metrów, niszcząc techniki o maksymalnym koszcie chakry równym dwukrotności kosztu techniki rangi posiadanej rangi Meitonu. Czyli dla Meitonu A jest to dwukrotny koszt technik A. Na dodatek w tym wypadku pozbawia również chakry bezpośrednio ninja z ich ciał w ilości 2.5% maksymalnej ilości chakry posiadanej przez danego członka klanu Kurai na turę. Ilość ta rośnie do 5% maksymalnej ilości chakry użytkownika na turę, jeśli posiada on atut absorpcji chakry. Cała zaabsorbowana przez oba sposoby chakra trafia do dolnego rombu i może zostać wykorzystana tylko na techniki Meitonu. Limit dolnej pieczęci jest identyczny z limitem użytkownika. W momencie osiągnięcia limitu dalsza absorpcja nie jest możliwa i wpierw należy zwolnić zbiornik.
► Pokaż Spoiler | new
Absorpcja Chakry - Czy to za pomocą większego rombu, czy za pomocą własnych ust - członkowie Kurai są w stanie absorbować chakrę z technik. Maksymalna ranga techniki, z jakiej członek klanu jest w stanie absorbować chakrę jest równa randze jego dziedziny klanowej (by móc absorbować chakrę z techniki rangi A musi mieć rozwinięty Meiton minimum na A itd.). Samo pobieranie chakry przez romb wymaga jego kontaktu z techniką, gdy wchłanianie poprzez usta działa w promieniu 10 metrów od użytkownika i jest w stanie wchłonąć dwa razy więcej chakry. Minusem jednak jest to, że podczas wchłaniania przez usta Kurai musi pozostać nieruchomo przez całą jedną turę, narażając się tym samym na ataki fizyczne. By móc pobrać chakrę z technik, musi ona "działać". Oznacza to, że np. gdy technika polega na stworzeniu ściany, to po jej utworzeniu nie pobierze się ze ściany chakry. Podobnie w przypadku pożaru wywołanego kulą ognia. Można natomiast pobrać chakrę podczas tworzenia ściany czy samej kuli ognia. Nie jesteśmy również w stanie wyssać chakry z pieczęci stworzonych za pomocą np. Fūinjutsu. Należy pamiętać, że sama absorpcja chakry nie chroni nas przed negatywnym efektem wchłaniania bardziej szkodliwych rodzajów chakry, jak np. chakra Senjutsu. Poniższa tabela przedstawia jak wiele chakry jest w stanie wchłonąć użytkownik Meitonu. Rozpiska ta dotyczy wchłaniania z rombu, dla wchłaniania ustami ilość chakry należy zwiększyć dwukrotnie.
Kontrola Chakry użytkownika Meitonu | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ilość maksymalnej wchłanianej chakry na turę | 0 | 0 | 0 | 50 | 100 | 250 | 500 | 750 | 1000 | 1500 |
Ozwojowane Taijutsu oraz Bukijutsu otrzymały rangi by było jasne, na jaką misję trzeba się udać by taki zwój otrzymać. Został też dopisany podpunkt w dodatkowych informacjach tych tematów.
Zmienione zostały również nagrody za PB. Aktualne znajdziecie tutaj
Zmienione zostały również nagrody za PB. Aktualne znajdziecie tutaj
► Pokaż Spoiler | Stare nagrody PB
- 1 PD - 3 PB
- 2 PT - 3 PB
- 1.000 ryo - 3 PB
- Wiedza niepowszechna - zależnie od rodzaju, wyceniane przy zgłoszeniu o nią prośby. Minimum 5 PB
- Dodatkowy zwierzak w pakcie:
- D - 9 PB * Ilość żywych zwierząt tej rangi w pakcie, dostępnych dla konkretnego gracza
- C - 15 PB * Ilość żywych zwierząt tej rangi w pakcie, dostępnych dla konkretnego gracza
- B - 30 PB * Ilość żywych zwierząt tej rangi w pakcie, dostępnych dla konkretnego gracza
- A - 45 PB * Ilość żywych zwierząt tej rangi w pakcie, dostępnych dla konkretnego gracza
- S - 60 PB * Ilość żywych zwierząt tej rangi w pakcie, dostępnych dla konkretnego gracza
- Dodatkowa technika paktowa (maksymalnie 3 razy do wykupienia):
- C - 50 PB
- B - 100 PB
- A - 150 PB
- S - 200 PB
- Wzmocnienie prośby - oceniane indywidualnie
- Stworzenie dodatkowe slotu na ozwojowane jutsu - 100 PB
- Zniżka w kuźni 10% (nie stackuje się)- 20 PB
- Zniżka w kuźni 25% (nie stackuje się)- 50 PB
- Większa szansa na przeszczep - 20 PB
Statystyki: autor: Kakarotto — dzisiaj, 0:01
Przeczytaj na stronie Zobacz stronę w katalogu