Re: Ogłoszenia

Sakura no Hana
Sakura no Hana
Re: Ogłoszenia
12-04-2022 14:20

~Nyanpasu!

Zapraszam na dzisiejsze Newsy!
► Pokaż Spoiler | Inuzuka Ichizoku
► Pokaż Spoiler | ranga B
Gatenga | Fang Rotating Fang牙転牙
KlasyfikacjaJŪJIN
PieczęcieBrak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie pięciu pieczęci
KosztStandardowy
Zasięg30m
Wymagania---
Inuzuka bądź jej pies wprowadza swoje ciało w szybki ruch, przypominający piłę tarczy. Porusza się przy tym z dużą prędkością, zadając przy tym spore obrażenia, nie mające problemu np. przeciąć grubego głazu wpół. Ninja czy też pies ma kontrolę nad torem jazdy, jednakże z pewnymi ograniczeniami – żeby skręcić musi jechać po łuku, nie wykręci nagle o dziewięćdziesiąt stopni. Podczas ruchu korzystanie ze zmysłu wzroku jest niemożliwe, więc trzeba posługiwać się głównie słuchem oraz węchem. Ze względu na dużą prędkość technika jest ciężka do ominięcia. Bazowa średnica tarczy wynosi 1m.

Jeżeli Gatenga została wykonana w momencie używania Jinjū Konbi Henge koszt techniki ponosi tylko jedna osoba, zdawane przez jutsu obrażenia są zależne od rozmiaru powstałej bestii:

Duży: Średnica Gatengi wynosi 2.5m, zadawane są obrażenia rangi A. Koszt standardowy A.
Wielki: Średnica wzrasta do 5m, zadawane są obrażenia rangi S. Koszt standardowy S.
Olbrzymi: Średnica Gatengi to 10m. Koszt podwójny S, jednakże może zostać on podzielony pomiędzy użytkownika i jego psa. Zadawane obrażenia nie różnią się względem wielkiego, jednakże technika ma zwiększone działania penetrujące, dzięki czemu z większą łatwością przebije się np. przez gruby mur, bez utraty prędkości.

Posiadając rangę A w Jūjin zasięg techniki wzrasta do 45 metrów. Kumulacja czakry zajmuje tyle co złożenie trzech pieczęci. Jednocześnie Inuzuka ze swoim psem są już na tyle oznajmieni ze swoimi zapachami, że szansa, że na siebie wpadną w trakcie używania techniki znacząco maleje, a ich atak jest ze sobą jeszcze lepiej skoordynowany.
Posiadając rangę S w Jūjin zasięg techniki wzrasta do 55 metrów. Kumulacja czakry zajmuje czas co złożenie jednej pieczęci.
Posiadając Specjalizacje w Jūjin użytkownik ma znacznie większą zwrotność i kontrolę nad torem jazdy, dzięki czemu bardziej agresywne manewry są możliwe do wykonania. Nie będzie stanowić problemu np. nagłe skręcenie o czterdzieści pięć stopni i kontynuowanie dalszej jazdy.
► Pokaż Spoiler | Yuki Ichizoku
► Pokaż Spoiler | ranga E
Reikyaku | Cooling冷却
KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
PieczęciePieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy
ZasięgDotykowe
WymaganiaHyōton D
To jutsu służy do schładzania/zamrożenia małej ilości płynów [kubka] bądź delikatne ochłodzenie osoby.
► Pokaż Spoiler | Sabataya Ichizoku
► Pokaż Spoiler | Ranga S
Shōdo Sakusen | Scorched Earth Method 焦土作戦
KlasyfikacjaTsūjitegan, Kinjutsu
PieczęciePies → Smok → Tygrys → Baran → Koń → Wół → Zając → Koń → Wąż → Szczur → Ptak → Pies → Małpa → Koń → Dzik → Smok → Wół → Szczur → Smok → Przyłożenie dłoni do ziemi
KosztStandardowy S na turę; Podwójny koszt rangi techniki, z jakiej pobierana jest energia
ZasięgDo 100m2
Wymagania---
Poprzez złożenie pieczęci i przyłożenie dłoni do podłoża, w przeciągu jednego posta, ninja jest w stanie wyciągnąć energie fizyczną z roślin oraz drobnych istot jak robaki i gryzonie z obszaru jednego 100m2. Pozyskane w ten sposób siły życiowe są w stanie uleczyć drobne zadrapania i skaleczenia. Im więcej damy radę jej pobrać w jedną turę, tym więcej ran jesteśmy w stanie zasklepić zgodnie z mechaniką Katsuryoku no Dentatsu.
  • 1pkt za 100m2 - stojąc na trawiastej polanie lub terenie o podobnym zazielenieniu/zalesieniu;
  • 1pkt za 25m2 - stojąc w środku lasku lub terenie o podobnym zazielenieniu/zalesieniu;
  • 1pkt za 10m2 - stojąc w środku dżungli lub terenie o podobnym zazielenieniu/zalesieniu;
Energia jest wysysana tylko z tych roślin, które nie są wynikiem techniki i występują naturalnie bez względu na ich ewentualne unikatowe właściwości i zdolności. W przypadku specyficznych okazów, wyssanie z nich ich pokładów może być dużo bardziej wymagające i podlega ocenie MG. Jeżeli dany obszar jest skąpy w faunę i florę, możliwe jest uzyskanie ilości pokładów niezdolnych nawet do zasklepienia najmniejszych zadrapań.

Użycie techniki jest również możliwe na technikach opierających się na utylizacji istot żywych - na co konkretnie działa jest ostatecznie w decyzji MG; wysysa z technik, które są w jakiś sposób związane z ziemią np. mrówki czy gryzonie. Wyssanie energii z technik rangi C i niżej jest w stanie zaleczyć niewielkie skaleczenia, same techniki niszcząc od razu. Im wyższa ranga techniki, tym więcej energii można pobrać jednak im dłużej to też trwa - ostatecznie obie te rzeczy leżą w ocenie MG.

Posiadając Specjalizację Tsūjitegana można pominąć dziesięć pierwszych pieczęci. Dalej wymagany jest kontakt fizyczny z podłożem bądź celem techniki.
► Pokaż Spoiler | Senju Ichizoku
► Pokaż Spoiler | ranga C
Mokuton: Kamisori No Ha | Wood Release: Razor Leaf剃刀の刃
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieSZCZUR → TYGRYS → PIES → WÓŁ → SMOK
KosztStandardowy na 6 liści
Zasięg15M
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci użytkownik stylu drewna wystrzeliwuje w stronę przeciwnika ostre jak żyletka liście. Liście te z dużą prędkością i dokładnością lecą delikatnym łukiem w rywala i mogą zadać poważne cięte rany. Technika ta rzadko bywa śmiertelna, jednak trafiona w odpowiedni punkt może przysporzyć sporo kłopotu. Każdy z takich liści bez problemu przeciąłby średniej grubości linę, więc trwałe uszkodzenie skóry dla tego jutsu to błahostka.

Posiadając rangę B w Mokuton możemy kosztem standardowym wystrzelić 9 liści
Posiadając rangę A w Mokuton możemy kosztem standardowym wystrzelić 12 liści
Posiadając rangę S w Mokuton możemy kosztem standardowym wystrzelić 15 liści
Posiadając Sennina Mokutonu celność techniki można skorygować do 1.5m w trakcie lotu.
Posiadając Specjalizację w Mokutonie zasięg techniki zwiększony jest do 20m.
► Pokaż Spoiler | Uzumaki Ichizoku
► Pokaż Spoiler | ranga C
Uzumaki-fū muchi | Uzumaki style whip うずまき風ムチ
KlasyfikacjaUzumaki Fūin, Transformacja kształtu
PieczęciePtak → Zając → Tygrys → Ptak → Smok
KosztPodwójny C na turę od łańcucha
Zasięgdo 20 metrów
WymaganiaKONGŌ SHINRYAKU, Kontrola Chakry 7
Technika wykorzystująca zdolność Uzumakich do tworzenia łańcuchów z czystej chakry. Dzięki doświadczeniu w kontroli chakry, użytkowniczka jutsu jest w stanie stworzyć mniej potężny, mniejszy łańcuch, który co prawda Bijuu nie zatrzyma ale dzięki swym bardziej standardowym rozmiarom kosztuje mniej chakry oraz łatwiej nim władać przez co można go skutecznie wykorzystać jako broń do walki z ludźmi. Łańcuch w dalszym ciągu posiada swoje właściwości do zostanie medium do innych technik, przez co jest dobrym wyjściowym jutsu, które zapewnia swej użytkowniczce spore pole do popisu i rozwoju. Po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry łańcuch wychodzi z wybranego przez użytkowniczkę miejsca na ciele a następnie może zostać wykorzystany jako prosta ale wytrzymała łańcuchowa broń albo właśnie jako medium do innych technik. Łańcuch znika w turze w której nie zapłacimy za niego chakry.
► Pokaż Spoiler | ranga S
Chakura tōgoku no rensa | Chain of chakra imprisonmentチャクラ投獄の連鎖
KlasyfikacjaUzumaki Fūin Kinjutsu, Fūinjutsu, Transformacja kształtu
PieczęcieTygrys → Dzik → Wół → Pies → Tygrys → Ptak → Małpa → Ptak → Wół → Pies → Koń → Wąż → Wół → Smok → Tygrys → Wół → Baran → Ptak → Smok → Dotkniecie otwartą dłonią klatki piersiowej ofiary.
KosztDwukrotny
ZasięgBezpośredni
WymaganiaSenin: Uzumaki Fūin, KONGŌ SHINRYAKU
Technikę można porównać do sprzętu nazywanego kontrolerem chakry, celem jutsu jest uniemożliwienie celowi na korzystanie z chakry. Po złożeniu pieczęci i dotknięciu klatki piersiowej celu, niematerialny łańcuch przenika do ciała ofiary i obwiązuje się wokół serca. W momencie gdy osoba poddana technice spróbuje skorzystać z chakry łańcuch przybiera materialną formę i zaciska się wokół serca z ogromną siłlą. Ofiara w pierwszej kolejności odczuwa ogromny ból w klatce piersiowej a jeśli nie przestanie używać chakry to łańcuch zmiażdży serce zabijając nieszczęśnika. Technikę można wykonać jedynie na unieszkodliwionej osobie, czyli takiej która nie sprawia oporu. Np. Jest nieprzytomna, jej ruchy są ograniczone bądź po prostu pozwala aby technika została wykonana. Łańcuch stworzony jest z chakry Uzumaki toteż po użyciu techniki użytkownik traci dostęp do wykorzystanej do jutsu chakry do momentu, aż ofiara nie umrze bądź też jakoś nie przerwie techniki.

Istnieje kilka sposobów na uwolnienie się z sideł techniki.
1. Użytkownik techniki może ją anulować ponownie wykorzystując technikę na ofierze.
2. Ofiara może spróbować się wyzwolić dzięki dużemu zapieczętowanemu, wewnętrznemu źródle chakry. (np. Jinchuriki - Ocenia Mistrz Fabularny)
3. Ofiara może spróbować się wyzwolić jeśli sama posiada gigantyczne pokłady chakry: min. 15000.(Próbę wówczas ocenia (Ocenia Mistrz Fabularny) posiadając min. 20000 chakry próba jest automatycznym sukcesem.
4. Wykorzystanie przez inną osobę potężnej techniki funinjutsu służącej do niszczenia pieczęci.(Ocenia Mistrz Fabularny)
5. Indywidualna wysokiej rangi fabuła z MG podczas której odnajdzie zewnętrzną pomoc w wyzwoleniu się z łańcuchów.(Ocenia Mistrz Fabularny)
► Pokaż Spoiler | Sukōchi Ichizoku
► Pokaż Spoiler | ranga D
Shakuton: Kakyū | Scorch Release: Fire Ball灼遁・火球
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieRóżne
KosztUtworzenie: Różny

Utrzymanie: Połowa wytworzenia kuli na turę
ZasięgOrbitowanie: 1m

Posłanie: Różne
WymaganiaBrak
DodatkoweTechnika kosztuje 10pt
Użytkownik skwaru tworzy żarowe kule, o rożnych stopniach rozgrzania. Kule, jak planety, krążą dookoła twórcy i mogą być posyłane w kierunku wrogów. Generują one ogromny żar, przez co temperatura przy użytkowniku jest bardzo wysoka i na dłuższa metę trudna do wytrzymania dla przeciętnej osoby. Tworzone kule zazwyczaj pojawiają się w dłoni lub w jakiejś odległości od niej.
Ranga ShakutonPieczęcie
DGest zaciśnięcia dłoni
CTygrys→ Dzik → Gest zaciśnięcia dłoni
BTygrys → Dzik → Koń → Ptak → Pieczęć konfrontacji
ATygrys → Dzik → Koń → Małpa → Ptak → Gest uniesienia rąk nad głowę / Ręce nad głową (Podtrzymanie)
STygrys → Małpa → Gest uniesienia rąk nad głowę → Ptak → Wąż → Dzik → Koń → Gest uniesienia rąk nad głowę / Ręce nad głową (Podtrzymanie)
Kule i ich rozmiary mogą zostać dostosowane do potrzeb użytkownika w danej chwili:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D za trzy płomienie. Użytkownik wytwarza niewielkie żarowe płomienie orbitujące dookoła niego. Płomienie potrafią jedynie poparzyć i przypiec. (szybkość lotu 5) Nie ma możliwości posłania ich dalej niż na odległość 5 metrów. Wymagania: Shakuton D;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C za dwie średnie ogniste kule. Wytwarzane są średnie ogniste kule, znacznie gorętsze i bardziej niebezpieczne niż ich mniejsze odpowiedniki. (szybkość lotu 7) Można je posłać na zasięg 10 metrów. Wymagania: Shakuton C;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B za jedną dużą ognistą kule. Kula jest tak duża, że nie mieści się w dłoniach i należy wytwarzać ją nad głową. (szybkość lotu 6) Kula w kontakcie z człowiekiem jest w stanie szybko go przepalić. Kulę można posłać na zasięg 10 metrów. Wymagania: Shakuton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A za jedną olbrzymią ognistą kule Tworzona kula jest olbrzymich rozmiarów i nie jest w stanie krążyć w koło użytkownika, musi zostać natychmiastowo "rzucona" w określonym przez autora kierunku, (szybkość lotu 5). Zasięg rzutu taką kulą zwiększa się jednak do 20 metrów. Wymagania: Shakuton A;
  • S: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi S, za jedno słońce. Kula przybiera rozmiary wręcz gigantyczne sprawiające wrażenie słońca które miałoby spaść z nieba. Samo słońce przybiera żółtawą barwę i dodatkowo roztacza w koło siebie palącą, niebezpieczną aurę podnoszącą temperaturę wszystkiego w najbliższej okolicy do około 30 metrów. Słońcem tym nie można rzucić i należy je cały czas trzymać nad swoją głową. Twór porusza się bardzo powoli (szybkość 3), jednak wciąż wraz z użytkownikiem. Jeśli z jakiegoś powodu użytkownik oddali się od stworzonego słońca na odległo ponad 20 metrów, lub przerwię utrzymywanie go, to po upływie pełnej tury, słońce zniknie. Wymagania: Shakuton S;
Posiadając Sennina w Shakuton Liczba kontrolowanych kul zostaje zwiększona o jedną na każdą rangę dziedziny ponad wymóg do ich stworzenia. Za dodatkowe wytworzone kule trzeba również ponosić koszty.
Posiadając Specjalizację w Shakuton można wykonać technikę bez składania pieczęci, czas kumulacji chakry wyniesie jednak tyle ile zajęłoby ich złożenie. Dodatkowo słońce tworzone za pomocą rangi S nie zadaje użytkownikowi obrażeń.
► Pokaż Spoiler | Ranga C
Shakuton: Kakusareta koge | Scorch Release: Hidden Darkness灼遁・かくされた こげ
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Ptak → Zaciśnięcie dłoni z bronią rzucaną
KosztStandardowy za 2 bronie miotane na turę
Zasięg15 metrów
WymaganiaBroń rzucana
Po złożeniu pieczęci i zaciśnięciu dłoni na broni miotanej, takiej jak shuriken czy kunai, ta staje się centrum naszej nowopowstałej żarowej kuli. Taką bronią można swobodnie rzucić tak, jakbyśmy rzucali naszą żarową kulką. Ta po trafieniu w cel zada dodatkowe rany od gorącego, topiącego się żelaza. Podpalić można dowolną broń miotaną, tak długo jak jest ona gabarytowo zdolna zmieścić się w naszej dłoni.

Posiadając Sennina w Shakuton W ogniu może stanąć broń nie mieszcząca się w dłoni o dużo większych gabarytach. (By taką broń spowić w chakrze Shakutonu należy po złożeniu pieczęci zapłacić pełen koszt za jeden przedmiot.)
Shakuton: Shakunetsu no honō | Scorch Release: Scorching Heat灼遁・猛暑
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry zajmuje tyle ile złozenie 5 pieczęci
KosztRóżnica między kosztem kuli wytworzonej a tej do której rozmiaru ją ulepszamy.
ZasięgBrak
WymaganiaAktywna: Shakuton: Kakyū. By zwiększyć rozmiar kuli do konkretnych rozmiarów należy spełniać wymagania stworzenia takowej za pomocą Shakuton: Kakyū.
Dzięki przelaniu większej ilości chakry Shakutonu do wcześniej utworzonej kuli dowolnego rozmiaru, można zmienić jej właściwości do takich odpowiadających kulom tworzonych na wyższych rangach przy pomocy podstawowej techniki Shakuton: Kakyū. Maksymalny rozmiar/ranga kuli do której można kulę zwiększyć jest zależny od tego jakich rozmiarów kulę autor jest w stanie samodzielnie stworzyć i utrzymać.
► Pokaż Spoiler | ranga B
Shakuton: Moeru kyū | Scorch Release: Burning Projectile灼遁・燃える発射体
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Małpa → Smok → Koń → Ptak
KosztPodwójny C - za jedną średnią sferę
Zasięg15 metrów
WymaganiaBrak
Dzięki tej technice twórca ma możliwość dosyć szybkiego wytworzenia średnich ognistych kul (ranga C z Shakuton: Kakyu) nie w swojej dłoni a w koło siebie. Te natychmiast po wytworzeniu kierują się w wybranym przez wykonawce techniki kierunku, paląc wszystko na swojej drodze tak samo jak obrany przez autora cel. Kule stworzone przy pomocy tej techniki nie mogą być kontrolowane. Ilość celi obranych przez autora w trakcie wykonywania techniki jest limitowana jedynie przez liczbę stworzonych kul i potencjalnych celi w zasięgu techniki. Kula chwilę po trafieniu w cel przestaje istnieć. Maksymalna liczba stworzonych sfer zależna jest od rangi dziedziny klanowej oraz od limitu kontrolowanych kul z Shakuton: Kakyu.

Posiadając Rangę A w Shakuton Zasięg zostaje zwiększony o 5 metrów
Posiadając Rangę S w Shakuton Zasięg zostaje zwiększony o 10 metrów łącznie
Posiadając Specjalizację w Shakuton Można pominąć 3 pieczęci przy wykonywaniu techniki.
Shakuton: Sukōchā tenohira | Scorch Release: Scorching Palm灼遁・灼熱のタッチ
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Koń → Zając → Szczur → Tygrys → Smok
KosztRanga B - Podwójny B na turę | Ranga S - Podwójny A na turę
ZasięgBezpośredni
WymaganiaTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Śmiercionośna technika zdolna do odparowania wszelkiej wody z organizmu żywej istoty bądź przedmiotu. Pozostawanie dłużej pod jej wpływem jest w stanie pozostawić jedynie wysuszoną skorupę lub suche truchło. By wykonać technikę należy złożyć pieczęcie a potem poprzez ciągły kontakt fizyczny z obiektem można zacząć odparowywać z niego wodę. Technika jest niezwykle śmiercionośna i już po krótkim kontakcie może doprowadzić do bolesnej śmierci. W trakcie kontaktu z ofiarą, co turę (zależnie od poziomu Shakutonu) traci ona punkty wytrzymałości i jeśli te sięgną zera cel umrze. Ofiara otrzymuje wszystkie efekty posiadania niskiej wartości tego atrybutu w zależności od stopnia jego obniżenia. Czas i prędkość z jaką faktycznie płyną tury podczas obniżania zależny jest od prowadzącego wątek MG. Odzyskiwanie utraconych punktów wytrzymałości odbywa się poprzez odpowiednie nawodnienie i odpoczynek o którego wartościowości decyduje MG prowadzący wątek w zależności od ilości utraconych punktów.
Ranga ShakutonPoziom obniżanej wytrzymałości co turę
B1
S2
Posiadając Sennina w Shakuton Można wysysać wodę z dwóch celów jednocześnie, jeśli zapłacimy koszt jak za dwie techniki (wystarczy raz złożyć pieczęcie)
Posiadając Specjalizację w Shakuton Technika może zostać wykonana bez pieczęci. Czas kumulacji chakry trwa wtedy tyle ile zajęłoby ich złożenie.
Shakuton: Nekkyū Takibi | Scorch Release: Hot Ball Bonfire灼遁・熱球 焚き火
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Koń → Smok → Ptak (wymaga podtrzymania jeśli chcemy kontrolować sfery)
KosztStandardowy na turę
ZasięgJeden cel w zasięgu 20 metrów od użytkownika
WymaganiaAktywne Shakuton: Kakyū
Po przelaniu chakry i złożeniu pieczęci, shinobi wybiera swój cel w kierunku którego posłane zostają jego sfery. (szybkość lotu 7) Gdy te dotrą do celu, zaczynają krążyć w koło niego. Uzytkownik może wtedy trzymać pieczęć by wydać im proste polecenia dotyczące zmniejszniaa bądź zwiększania swojej odległości od ofiary, dopóki pozostają w zasięgu jego kontroli. Gdy wszystkie sięgną ciała wątpliwe by zostało z niego coś więcej niż wysuszony trup. Ostatecznie, zdolność może się również przydać w celu ochrony, jeśli zostanie odpowiednio wykorzystana.

Posiadając Sennina w Shakuton Można manipulować odległością kul od wybranego celu. Maksymalny zasięg na jaki mogą się od takiego oddalić, wciąż w koło niego krążąc to 5 metrów.
► Pokaż Spoiler | ranga A
Shakuton: Hi arashi | Scorch Release: Sun storm灼遁・日嵐
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Pies → Koń → Wąż → Ptak → Wół
KosztPotrójny - wytworzenie | Standardowy na turę - Podtrzymanie
Zasięg30 metrów
Wymagania---
Po złożeniu sekwencji pieczęci za plecami shinobiego powstaje kilkanaście ognistych sfer które natychmiastowo lecą w wybrane przez użytkownika miejsce. Na miejscu zaczynają poruszać się tak po osi od wybranego miejsca tworząc swoisty okrąg, poruszają się głównie w pionie na różnych wysokościach. Dość szybko w ten sposób powstaje wypalające wszystko na swojej drodze tornado, któremu użytkownik może wskazać kolejne miejsce w które ogniste sfery pod postacią tornada mają się udać - dopóki podtrzymuje technikę.
Shakuton: Naibu-en | Scorch Release: Internal Flame灼遁・内部炎
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Wół → Tygrys → Wąż → Smok → Gest zaciśnięcia dłoni
KosztPodwójny za żarowy płomień
ZasięgOrbitowanie: 1 metr | Posłanie: 20 metrów
WymaganiaZnajomość: Shakuton: Sukōchā tenohira
Technika polegająca na stworzeniu maksymalnie trzech żarowych płomieni, tak stworzone sfery są wystarczająco gorące by przyprawić nieuważną ofiarę o poważne rany oraz wyparować część wody z organizmu ofiary. W dużej ilości potrafią być straszliwie niebezpieczne. (szybkość lotu 7). Ofiara kontaktu z żarowym płomieniem otrzymuje zmniejszoną wytrzymałość o 1 punkt.

Posiadając Sennina w Shakuton kule mogą zostać posłane w kierunku więcej niż jednego celu jednocześnie.
Posiadając Specjalizację w Shakuton zasięg posłania kul zwiększa się o 10 metrów. Kule mogą orbitować w odległości maksymalnie 5 metrów od użytkownika.
► Pokaż Spoiler | ranga S
Shakuton: Daijōhappa | Scorch Release: Great Steaming Explosive Blast灼遁・大蒸発破
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Wół → Wąż → Ptak | Detonacja → Pieczęć konfrontacji
KosztStworzenia kuli - Standardowy | Koszt detonacji - Podwójny | Podtrzymanie kuli | Standardowy
Zasięg25 lotu metrów | Zasięg wybuchu - 25 metrów
Wymagania---
Przesłanie chakry i złożenie pieczęci umożliwia stworzenie pięciu ognistych kul które momentalnie łączą się w jedną ogromną ognistą kulę której celem prócz wypalania wszystkiego co znajdzie na swojej drodze jest totalne wyparowanie tego co znajdzie się w jej zasięgu w chwili wybuchu. Sfera bowiem po dotarciu na wskazane przez użytkownika miejsce (szybkość lotu 7) przechodzi w stan "czuwania" oczekując na złożenie ostatniej pieczęci w celu wydania polecenia wybuchu. Taki wybuch pochłania ze sobą wszystko, odparowując wodę i zmieniając w popiół. Nawet podłoże ma szansę na zostanie wymazanym z egzystecnji.

Posiadając Specjalizację w Shakuton zasięg wybuchu zostaje podwojony
Shakuton: Kajōsatsu | Scorch Release: Extremely Steaming Murder灼遁・過蒸殺
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Wół → Ptak → Dzik → Wąż → Pies → Koń → Smok (Smok musi być podtrzymywany)
KosztPodwójny - na turę
Zasięg35 metrów | Obszar o średnicy - 20 metrów
WymaganiaShakuton: Sukōchā tenohira
Wyparowanie wody z organizmu bądź przedmiotu jednak tym razem nie wymagające bezpośredniego dotyku a na wskazanym obszarze przez wykonującego jutsu. Po złożeniu sekwencji pieczęci i podtrzymywaniu ostatniej z nich efekt techniki zaczyna wpływać na wskazany teren i woda jest odparowywana. Jest bardzo duża szansa, że bardzo szybko wszystko co znalazło się na obszarze stanie się szarą, suchą i zniszczoną pyłową pustynią, prawdopodobnie pełną rozsypujących się wysuszonych zwłok. W trakcie wpływu techniki na ofiary, co turę (zależnie od poziomu Shakutonu) traci ona punkty wytrzymałości i jeśli te sięgną zera cel umrze. Ofiara otrzymuje wszystkie efekty posiadania niskiej wartości tego atrybutu w zależności od stopnia jego obniżenia. Czas i prędkość z jaką faktycznie płyną tury podczas obniżania zależny jest od prowadzącego wątek MG.

Ranga ShakutonPoziom obniżanej wytrzymałości co turę
S1
S + Specjalizacja2
Posiadając Specjalizację w Shakuton poziom obniżanej wytrzymałości zostaje zwiększony o jeden
► Pokaż Spoiler | Hōseki Ichizoku
► Pokaż Spoiler | ranga B
Kesshō no Yoroi | Crystal Armour 結晶の鎧
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieWół → Smok → Szczur → Wąż → Dzik → Smok
KosztStandardowy za pokrycie jednej części ciała
ZasięgNa siebie
Poprzez przelanie chakry Uwolnienia Kryształu na konkretną kończynę, shinobi jest w stanie utwardzić ją tworząc zbroję. Warstwa kryształu jest niemalże niewidoczna zarówno przez wzgląd na przezroczystość materiału, jak i jej niewielką grubość. Nie jest jednak zupełnie niewykrywalna bowiem, pomijając samą jej twardość, w specyficzny sposób odbija światło. Jest wytrzymała na tyle, by sparować ataki fizyczne zarówno wyprowadzone wręcz, jak i za pomocą broni tak długo, jak w te nie są wyprowadzone z ponadprzeciętną (8) siłą. Za koszt standardowy możliwe jest pokrycie jednej części ciała. Każda kolejna wiąże się z dodatkowymi opłatami.

Posiadając rangę A w Shōtonie możliwe staje się pominięcie połowy pieczęci.
Posiadając rangę S w Shōtonie za koszt standardowy można pokryć połowę ciała.
Posiadając Sennina w Shōtonie możliwa staje się manipulacja warstwą kryształu pokrywającą shinobi tworząc na powierzchni zbroi dodatkowe elementy jak np. kolce. Modyfikacje można zrobić na maksymalnie 20cm, płaci się wtedy koszt standardowy C
Posiadając Specjalizację w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, dzięki czemu nie tylko nabiera znacznie na twardości, ale również nabiera zdolności samoregeneracji.
Shōton: Hashō Kōryū | Crystal Release: Tearing Crystal Falling Dragon 晶遁・破晶降龍
KlasyfikacjaShōton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Baran → Szczur → Małpa → Koń → Ptak → Wąż
KosztPodwójny za stworzenie; Standardowy na turę przy utrzymaniu
ZasięgDo 20m
Po złożeniu odpowiednich pieczęci, obok shinobi krystalizuje się cielsko azjatyckiego smoka. Chociaż nie jest to może największy smok, jakie widziało ludzkie oko - jego cielsko mierzy sobie około 5m długości, a przeciętna średnica wynosi 80cm. Może posłużyć za środek transportu. Przez swoją wielkość odznacza się również nieco większą szybkością i zwinnością, niż można by spodziewać się po podobnym tworze. Ze względu na materiał smok odporny jest na tyle, by sparować ataki fizyczne zarówno wyprowadzone wręcz, jak i za pomocą broni tak długo, jak w te nie są wyprowadzone z ponadprzeciętną (8) siłą. Smok sam z siebie nie wykonuje żadnych ruchów. Znajduje się pod całkowitą kontrolą ninja, nie mając własnej woli. Jego zasięg działania to 20m. Jeżeli pod koniec tury smok znajduje się zbyt daleko od wykonującego, ulega rozpadowi zaniechując przy tym dalszego wykonywania powierzonych mu zadań.

Posiadając rangę A w Shōtonie możliwe staje się pominięcie połowy pieczęci.
Posiadając rangę S w Shōtonie podczas jednego użycia techniki, możliwe staje się stworzenie do 3 smoków pojawiających się obok shinobi w tym samym momencie. Każdy dodatkowy smok wiąże się z potrzebą uiszczenia dodatkowego kosztu - w tym wypadku podwójnego - za jego stworzenie. Każdy dodatkowy smok wymaga także co turę uiszczania kosztu utrzymania.
Posiadając rangę Sennina w Shōtonie możliwe staje się "zaprogramowanie" smoka, pozwalając mu działać automatycznie. Tak jak nie ma problemu z prostymi rozkazami, tak bardziej złożone czy wymagającego podejmowania nagłych decyzji "w trakcie" będą tak prosty twór jednak przerastać.
Posiadając Specjalizację w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, przez co smok staje się nie tylko wytrzymalszy, ale również nabiera zdolności samoregeneracjach.
Shōton: Seichō Kesshō Sōn | Crystal Release: Growing Crystal Thorns 晶遁・成長結晶ソーン
KlasyfikacjaShōton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Pies → Baran → Dzik → Ptak → Tygrys → Wół → Ptak
KosztStandardowy na turę
Zasięg5m na turę
Shinobi wypuszcza skumulowaną chakrę pod postacią bloku kryształu z miejsca do 1m od siebie - przy czym nie da się go stworzyć w powietrzu. Stworzony kryształ stanowi masę o objętości 8m3, złożona z kolców różnej wielkości skierowanych najczęściej ku celowi techniki. Chociaż jej zasięg w tej formie jest dość niewielki, sięgając do około 2m od miejsca stworzenia, sedno techniki tkwi w innym miejscu. Tak długo jak utrzymujemy ostatnią pieczęć, tak długo możliwe jest rozrośnięcie kryształu pod postacią "gałęzi" podążających we wskazanym przez nas kierunku. Te są ostro zakończone, będąc w stanie wbić się w gonionego przeciwnika. Na turę jedna gałąź może rozrosnąć się do 5 metrów, można stworzyć wiele rozgałęzień, ale ich łączna długość nie może przekroczyć 5 metrów. W ciągu jednej tury można rozrosnąć do 3 gałęzi (w tym mogą się one rozgałęziać). Nie ma odgórnego limitu co do wielkości ów kryształowego "drzewa", jednak w pewnym momencie jego wielkość i masa może sprawić, że przewali się samoistnie pod wpływem własnej masy oraz ze względu na kąt, pod jakim wyrosło.

Posiadając rangę A w Shōtonie można pominąć połowę pieczęci.
Posiadając rangę S w Shōtonie zasięg, na jaki możliwe jest rozrośnięcie gałęzi zostaje zwiększony o kolejne 5m.
Posiadając Specjalizację w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, dzięki czemu konstrukcja zyskuje na wytrzymałości. Kryształ jest w stanie zregenerować uszkodzenia dokonane przez inne osoby.
Posiadając Refleks na poziomie 7 możliwe jest w ciągu jednej tury rozrastanie do 6 gałęzi zamiast 3. Takie działanie zwiększa jednak koszt techniki do Podwójnego na turę.
► Pokaż Spoiler | ranga A
Shōton: Kesshō Chōeki Nami | Crystal Release: Crystal Imprisonment Wave 晶遁・翠晶六角柱
KlasyfikacjaShōton, Transformacja Natury
PieczęcieZając → Dzik → Tygrys → Szczur → Wół → Wąż → Szczur
KosztPodwójny
Zasięg10m
Druga z technik krystalizacji. Ta jednak w odróżnieniu od swojej "siostry" idealnie sprawdza się w starciu z większą ilością przeciwników. Po złożeniu pieczęci i wystawieniu ręki w odpowiednim kierunku, chakra zostaje wypuszczona pod postacią kryształowego pyłu w postaci stożka średnicy 5 metrów. Pył krystalizuje wszystko, co wejdzie z nim w kontakt. Rozbicie kryształu z daną osobą bądź przedmiotem jest w stanie pozostawić ją z dużymi obrażeniami, a nawet zabić - co mniej wytrzymałe osoby nie tylko bowiem zostają w krysztale zamknięci, ale również krystalizacji podlega ich organizm, przez co rozbicie więzienia kończy się również rozbiciem na kawałki samego więźnia.

Szybkość krystalizacji oraz jej siła jest zależna od rangi Shōtonu.
Ranga ShōtonSzybkość KrystalizacjiWytrzymałość celu, przy której rozbija się on całkowicie
Aszybko4
Sbardzo szybko6

W przypadku przerwanej krystalizacji, cel zostaje częściowo skrystalizowany. Oznacza to, że jeśli ucieknie on w trakcie procesu zostaje mu zadana adekwatna część przewidzianych obrażeń (pozostawione do oceny przez MG prowadzącego wątek).

Posiadając atut Jednoręczne Składanie Pieczęci można wytworzyć dwie fale używając do tego obu rąk. Taka akcja zwiększa koszt techniki z podwójnego do czterokrotnego.
Posiadając rangę S w Shōtonie można pominąć połowę pieczęci.
Posiadając Sennina w Shōtonie możliwe jest wypuszczenie fali w formie okręgu, a nie stożka. Środkiem takowego okręgu jest używający techniki shinobi, zaś koszt techniki zwiększa się z podwójnego do sześciokrotnego.
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu
► Pokaż Spoiler | Ranga c
Chakura Kōdo Wana Hōhō | Chakra string Trap Technique チャクラコード 罠方法
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ chakry
PieczęcieCzas utworzenia połączenia i więzów jest równy czasowi złożenia 7 pieczęci
KosztStandardowy za osobę, na turę
ZasięgZależny od użytego medium, Max 25 metrow
WymaganiaPrzekaźnik w postaci linki, żyłki, włosów etc. Ciągły kontakt z medium.
Dzięki tej technice ninja jest w stanie unieruchomić wybranego przez siebie człowieka bądź też zwierzę. Nie uzyskuje on w ten sposób nad nim żadnej kontroli, jednak sprawia, że ten zastyga w pozycji, w której został pochwycony i nie może się poruszyć. By wykonać technikę, należy posiadać przygotowane medium i na nie przelać chakrę, musi ono znajdować się w bliskim kontakcie z ofiarą. Wystarczy by chakra pochwyciła ofiarę za jakąkolwiek część ciała by ten nie mógł się poruszyć. Do prób oswobodzenia się z tej techniki wyjątkowo należy wykorzystać własną siłę, by zerwać więzy. Technika zostanie również przerwana gdy shinobi utraci kontakt z użytym medium. Technika i jej siła zakłada istoty rozmiaru takiego jak użytkownik, jeśli pochwycone istoty są mniejsza bądź większe wymagany próg siły może ulec zmianie według woli MG.

Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy Siłą techniki a Siłą przeciwnika. Siła techniki zwiększa się wraz z poziomem kontroli czakry użytkownika:
Różnica pomiędzy Siłą techniki a Siłą przeciwnikaEfekt
ST silniejsze o 3Powodzenie; pełne unieruchomienie
ST silniejsze o 2Powodzenie; niewielka szansa na oswobodzenie się przez przeciwnika
ST silniejsze o 1Powodzenie częściowe; przeciwnik jest w stanie się ruszać, jednak bardzo powoli, jest to dla niego duży wysiłek
ST równe SPorażka; Złapanie w więzy jedynie zatrzyma ofiarę, ta jednak chwilę później wyrywa się z techniki i może działać swobodnie.
ST mniejsze o 1Krytyczna porażka: Zatrzymanie następuje na ledwie krótką chwilę, jest odczuwalne dla trafionego, lecz ten może się swobodnie poruszać.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu technika zyskuje +1 do siły przy uwzględnianiu siły techniki.
Posiadając Sennina w Ninjutsu Technika nie wymaga bezpośredniego kontaktu ze swoją ofiarą. Wystarczy by medium znajdowało się do około metra od jakiejś części ciała ofiary a posłana po medium chakra będzie w stanie dalej ją pochwycić.
Posiadając rangę B w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas dwóch pieczęci
Posiadając rangę A w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas czterech pieczęci
Posiadając rangę S w Ninjutsu Zasięg techniki zostaje zwiększony o 15 metrów
Kyōmeisen | Resonating Echo Drill干渉
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Szczur → Wół → Wąż → Baran
KosztStandardowy
ZasięgNa dotyk
WymaganiaPosiadanie rękawicy dźwięku lub nagolennika dźwięku, Kontrola Chakry 6
DodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Technika ta polega na kierowaniu strumieniami fal dźwiękowych za pomocą chakry i specjalnego głośnika umieszczanego w rękawicach i nagolennikach dźwięku. Częstotliwość wytwarzanych fal jest na tyle silna by zaburzać pracę mózgu i wywoływać szok. Drgania przekazywane są bezpośrednio do ciała przeciwnika poprzez dotyk.
Różnica Wytrzymałości celu do Kontroli Chakry użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel słyszy pisk, który może zagłuszać inne dźwięki (ocenia MG)
-1 lub -2Słyszalny pisk jest nieprzyjemny i może przeszkadzać w koncentracji, odczuwa się lekkie kłucie w uszach
-3 lub -4Błędnik celu zostaje dotknięty działaniem techniki. Cel ma problemy z koncentracją i słuchem, łatwiej traci równowagę, obraz mu "drga", a kłucie w uszach staje się dotkliwsze
-5Cel odczuwa nudności, może zwymiotować, głowa też go boli, obraz bardziej się chwieje
-6 i dalejCel traci słuch, aż go nie uleczą, silny ból głowy i zaburzenia obrazu

Specjalna zasada: misja po tę technikę jest misją rangi B.

Posiadając Ninjutsu na randze B oraz parę Rękawic Dźwięku możliwa jest lepsza kontrola chakry w Rękawicach Dźwięku - tym razem na dwóch rękawicach na raz. Uzyskuje się wzmocnienie efektu techniki, tworząc pole oddziaływania dźwięku o promieniu pięciu metrów od użytkownika. Technikę inicjuje się po przez przelanie czakry do obu rękawic, a następnie zderzenie ich ze sobą, podtrzymując przepływ czakry możemy przedłużać trwanie drgań. Wszelkie osoby w polu rażenia techniki odczuwają pisk w uszach zgodnie z powyższą tabelą. Koszt takiego zastosowania to Podwójny koszt B na turę, zaś pieczęci niezbędne do wykonania to Ptak → Szczur → Wół → Zderzenie Rękawic. Niektórzy nazywają takie zastosowanie tej techniki Kanshō no Jutsu (干渉) - Interference Technique.
Posiadając Ninjutsu na randze S koszty techniki spadają o połowę (Standardowy na Połowiczny, Podwójny na Standardowy).
Posiadając Sennina Ninjutsu oraz pary Rękawic i Nagolenników Dźwięku możliwe jest wzmacnianie fal dźwiękowych przy pomocy czterech źródeł dźwięku jednocześnie. Technika zwiększa wówczas swój zasięg oraz siłę: pole wokoło użytkownika rośnie do promienia 10m, zaś przy obliczaniu różnicy Wytrzymałości Celu do Kontroli Chakry użytkownika, ten zyskuje dodatkowe +1. Koszt takiego wykorzystania techniki to Podwójny koszt S na turę, zaś wymagane pieczęci to Ptak → Szczur → Wół → Wąż → Zderzenie Rękawic i Nagolenników. Takie zastosowanie tej techniki nosi nazwę Ōdama Kanshō no Jutsu (大玉干渉) - Great Interference Technique.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można pominąć składanie pieczęci poza zderzaniem rękawic i nagolenników w innych wariantach, lecz czas zbierania czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
► Pokaż Spoiler | Doton
► Pokaż Spoiler | ranga C
Doton: Dōro o Sakusei Suru | Doton: Road Creationラックの作成
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieBudowa: Dzik → Małpa → Smok → Tygrys → Szczur → Dzik → Pies → Szczur → Wół → Małpa → Tygrys → Zając → Tygrys → Dzik → Wół → Przyłożenie dłoni do ziemi
KosztRóżny
  • Standardowy zasięg dla drogi - Połowiczny koszt C
  • Niewielki most pozwalający przekroczyć strumyk - Standardowy koszt C
  • Most pozwalający przekroczyć rzekę. - Standardowy koszt B. Wymaga rangi B w Doton
  • Most wiszący/pozwalający przekroczyć sporą, głęboką rzekę bądź przesmyk, wymagający podpór - Standardowy koszt A. Wymaga rangi A w Doton
  • Most wiszący/wymagający bardzo wysokich podpór pozwalający przekroczyć olbrzymią rzekę bądź kanion. - Standardowy koszt S. Wymaga rangi S w Doton
Zasięg10m długości bądź 5m średnicy dla drogi
Do 30m dla mostów
Wymagania---
Technika Dotonu pozwalająca na utwardzenie gleby w celu wytworzenia drogi ułatwiającej dotarcie z punktu A do punktu B. Technika nie jest w stanie zniszczyć przeszkód w postaci np. drzew, czy ściany, może jednak uszkodzić krzewy czy zniszczyć trawę, korzenie lub ścięte pnie. Możemy również wybrać, czy powierzchnia będzie jednolita, czy też w formie np. "kostki". Technikę można wykorzystać również w celu wytworzenia np. okrągłego placu pod przykładowo rynek czy też pod tworzenie innych budowli. Można zwiększyć zasięg płacąc wielokrotny koszt techniki.

Posiadając technikę Doton: Rakku no Sakusei technika ta pozwala również na wytwarzanie kamiennych mostów. Przydatna w sytuacji kiedy musimy pokonać dużą przepaść bądź umożliwić innym przejście przez rwącą rzekę. Te większe wymagają jednak nieco większej wiedzy w zakresie ich budownictwa, aby się nie zawaliły.

By móc budować większe mosty (te od rangi B w górę), należy udać się na misję/fabułę rangi C bądź znać w pełni technikę Ishimuro no Sakusei, by zdobyć niezbędną wiedzę na temat budownictwa. Bez niej takie mosty po prostu się zawalą.

Posiadając rangę B w Doton można tworzyć krawężniki.
Posiadając rangę B w Doton oraz znając technikę Doton: Rakku no Sakusei możemy stworzyć most odpowiedniej wielkości pozwalający przekroczyć rzekę.
Posiadając rangę A w Doton można tworzyć schody ułatwiające wejście pod górę.
Posiadając rangę A w Doton oraz znając technikę Doton: Rakku no Sakusei możemy stworzyć most wiszący/pozwalający przekroczyć sporą, głęboką rzekę bądź przesmyk, wymagający podpór.
Posiadając rangę S w Doton oraz znając technikę Doton: Rakku no Sakusei możemy stworzyć most wiszący/wymagający bardzo wysokich podpór pozwalający przekroczyć olbrzymią rzekę bądź kanion.
Posiadając Specjalizację w Doton Zasięg zwiększa się o 10m i 5m (średnica), a koszty spadają o rangę niżej.
Posiadając Sennina Dotonu można wybrać z jakiego kamienia będzie wykonana droga czy most. Jeśli nie jest to jednak materiał, na którym on powstaje np. skała albo piaskowiec, koszt techniki jest mnożony dwukrotnie. Użytkownik jednak musiał mieć kiedyś styczność z tym materiałem. Nie stworzymy marmurowej drogi jeśli nie znamy jego dokładnej struktury oraz wyglądu.
Technika Doton: Rakku no Sakusei o której jest mowa w technice jest w trakcje sprawdzania.
► Pokaż Spoiler | Katon
► Pokaż Spoiler | Ranga B
Hinonami | Fire wave火の波
KlasyfikacjaKATON, TRANSFORMACJA NATURY, TRANSFORMACJA KSZTAŁTU
PieczęcieTygrys → Smok → Ptak → Smok → Ptak → Wąż → Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg20 m
Wymagania---
Technika polegająca na skumulowaniu chakry żywiołu Katon w którejś z kończyn lub broni i posłania przed siebie za pomocą ruchu maszystego (Kopnięcie, zamach, cięcie itp.) w obranym kierunku i nadaniu jej kształtu szerokiej na 3 m. fali. Jej kąt jest zależny od wykonanego ruchu. Jej siła jest wystarczająca, by bez większego problemu odepchnąć broń lub dorosłego człowieka przy tym podpalając i parząc trafiony cel.

Posiadając rangę A w Katon technikę można skrócić o 3 pieczęcie.
Posiadając rangę S w Katon technikę można skrócić o kolejne 3 pieczęcie.
Posiadając Specjalizację w Katon zasięg techniki rośnie o 10 m.
Posiadając Sennin w Katon możemy nadać fali płomieni ruchu rotacyjnego, a także płacąc koszt standardowy wysyłać kolejne fale w serii bez konieczności składania pieczęci. (Max. 3)
► Pokaż Spoiler | Ranga A
Utaiza | Fiery God Of The Skyうたいざ
KlasyfikacjaKATON, TRANSFORMACJA NATURY, TRANSFORMACJA KSZTAŁTU
PieczęciePtak → Koń → Smok → Tygrys → Koń → Ptak → Smok → Baran → Koń → Połowiczny Ptak
KosztPodwójny za stworzenie
Standardowy za kontrolę na turę (za 1 twór)
Zasięg30 m
Wymagania---
Po złożeniu serii pieczęci, użytkownik kumuluje w otwartej dłoni chakrę żywiołu ognia, która z początkowej fazy niewielkiego płomienia przeradza się w ognistego ptaka, powszechnie nazywanego feniksem. Twór ten ma około 3 metrów wysokości w grzbiecie, 8 metrów długości i 5 m. rozpiętości skrzydeł. Dopóki podtrzymywana jest ostatnia pieczęć, kontrola techniki jest w pełni zależna od naszej woli, jedynym warunkiem jest świadomość jej lokalizacji i terenu lub kontakt wzrokowy. Jutsu te charakteryzuje się nieprzeciętną szybkością i zwrotnością. Po wejściu w kontakt z czymkolwiek następuje wybuch płomieni o promieniu 5 m. Oberwanie grozi zagrażającymi życiu poparzeniami, ocenianymi przez MG na podstawie zasięgu, sytuacji itp.

Posiadając rangę S w Katon zasięg kontroli techniki rośnie do 90m.
Posiadając Specjalizację w Katon możemy stworzyć oraz kontrolować 2 feniksy jednocześnie.
Posiadając Sennina w Katon zmieniając ostatnią pieczęć na Tygrysa, możemy zdetonować twór w dowolnym momencie.
► Pokaż Spoiler | Ranga S
Jigoku | Hell on Earth地獄
KlasyfikacjaKATON, TRANSFORMACJA NATURY, TRANSFORMACJA KSZTAŁTU
PieczęcieSMOK → WĄŻ → KOŃ → WĄŻ → SMOK → KOŃ → SMOK → TYGRYS → WĄŻ → MAŁPA → TYGRYS → SMOK → PTAK → MAŁPA → PTAK → TYGRYS → SMOK → WĄŻ → TYGRYS → SMOK
KosztPięciokrotny
Zasięg125 m
Wymagania---
Jak sama nazwa wskazuje, jutsu te jest ucieleśnieniem prawdziwego piekła na ziemi objawiającym się w trzech etapach. Pierwszy z nich następuje zaraz po skumulowaniu odpowiednich pokładów chakry i złożeniu ostatniej pieczęci, czego efektem jest powstanie w odległości 2m. od użytkownika, wirującego, ognistego pierścienia o temperaturze zdolnej rozgrzać stal do czerwoności w zaledwie ułamku sekundy. Ten w drugim etapie rozszerza się z niezwykle dużą szybkością w promieniu 30 m., przy tym ochładzając się i eksploduje tworząc ognistą kopułę, z której wylatują liczne (Ocenia MG), ogniste kule o średnicy 1.5 m. zdolne swą siłą do niszczenia betonowych konstrukcji. Wybuch ten rozprzestrzenia również płomienie w obrębie maksymalnego zasięgu techniki, mogąc przy tym powalić drzewa, mniej wytrzymałe budowle, a więc i również człowieka. Trzecim i finalnym stadium jest ogromny pożar osiągający nawet 20 m. wysokości oraz kotłujące się w nim kłęby dymu, odcinajające w objętym terenie większość zasobów niezbędnego do oddychania tlenu. Gorąc towarzyszący temu zjawisku jest wystarczający, by zafundować zagrażające życiu oparzenia, a po dłuższym kontakcie nawet zwęglić niezabezpieczone ciało (Pełne 3 tury, także dla właściciela)

Posiadając Specjalizację w Katon zasięg techniki rośnie do 150 m., liczba kul zwiększa się.
Posiadając Sennin w Katon możemy określić kierunek wystrzeliwanych kul.
► Pokaż Spoiler | Fūton
► Pokaż Spoiler | Ranga D
Fūton: Kiryū Ranbu | Wind Release: Air Current Wild Dance風遁・気流乱舞
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieKrólik → Ptak → Wyciągnięcie dłoni przed siebie
KosztStandardowy na turę
Zasięg5m
Jedna z prostszych technik, która po złożeniu odpowiednich pieczęci pozwala na wypuszczenie z dłoni prądu powietrza. Za słaby, by kimś zachwiać czy zrobić krzywdę, jedna idealny by unieść pył, kurz czy inne drobiny. Narzędzie dobre i do bardzo prowizorycznego odkurzenia w domu, jak i do posłania komuś chmurę pyłu prosto w twarz. Daje to obraz techniki czysto pomocniczej i prostej w swoich założeniach, jaka może znaleźć zastosowanie zarówno w rękach nowicjuszy, jak i wśród kreatywnych weteranów. Pomimo tego, że skuteczny zasięg techniki wynosi tylko 5m, warunki pogodowe jak i wiatr wiejący z odpowiedniego kierunku jest w stanie znacznie go zwiększyć bądź skrócić. Aby podtrzymać technikę, należy mieć cały czas wyciągnięte ręce.

Posiadając rangę B w Fūton możliwe staje się zwiększenie zasięgu techniki. Każdy kolejny koszt standardowy dołożony na poczet techniki, zwiększa jej zasięg o kolejne 5m.
► Pokaż Spoiler | Ranga C
Fūton: Fūrasendama | Wind Release: Spiralling Wind Ball風遁・風螺旋玉
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieUłożenie dłoni przy ustach, czas kumulacji chakry jak przy 5 pieczęciach; konieczność skupienia na technice
KosztStandardow za 5 pocisków
Zasięg15m
Jedna z prostszych technik, jaka po przygotowaniu może poszczycić się dość sporą szybkością wystrzału. Po skumulowaniu przed sobą chakry Wiatru, shinobi jest w stanie wystrzelić serię kul wielkości piłki tenisowej. Powietrze w ów kulach przez cały czas wiruje, przez co podczas uderzenia nie tylko jest w stanie zadać obrażenia obuchowe, ale również zadać rany cięte - ich głębokość zależy w pełni od wytrzymałości celu oraz potencjalnych elementach obronnych, jednak przyjmuje się, że przeciętnej osobie byłyby w stanie zadać rany wpisujące się w definicję "płytkiej". Prócz tego co mniej wytrzymałym może dość nieprzyjemnie obić kości i mięśnie, będąc w stanie odłupać kawałek kamiennej ściany.

Posiadając rangę B w Fūton czas kumulowania chakry spada o 2 pieczęcie.
Posiadając Sennina w Fūton możliwe staje się wystrzelenie większej ilości kul w danym momencie, nie będąc zmuszonym do strzału serią. Kule te tworzą się w tym samym momencie wokół shinobi w wybranym przez niego miejscu.
Posiadając Specjalizację w Fūton ułożenie dłoni przy ustach staje się czystą formalnością, do jakiej starczy nam jedna ręka. Posiadanie atutu Jednoręczne Składanie pieczęci nie sprawia jednak, że w przypadku posiadania Specjalizacji użycie rąk nie jest konieczne.
Fūton: Suiran Reppū | Wind Release: Verdant Mountain Gale風遁・翠嵐烈風
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż
KosztStandardowy na turę
ZasięgDo 15m
WymaganiaFūton: Kaiten Shuriken
Podczas gdy Kaiten Shuriken wymaga od nad trzymania broni podczas przelewania chakry, tak co w momencie, kiedy kontakt fizyczny jest niemożliwy? Poprzez złożenie pieczęci Węża i jej przytrzymanie, shinobi jest w stanie przelać ją na obiekt oddaloną od siebie do 15 metrów. Jest to jednak proces cięższy i wymaga większego skupienia niż zwykła kontrola wcześniej trzymanej w dłoniach broni. Taki przedmiot bądź oręż również jednak jesteśmy w stanie poderwać w górę i zaatakować nim dowolny cel. Obiekt taki nie może być zaklinowany o inne elementy - chociaż wiedząc, gdzie jest, posiadanie jej w zasięgu wzroku nie jest konieczne - przez co wyciągnięcie jej komuś z rąk czy z torby jest bardzo ciężkie. Co więcej nie jesteśmy w stanie poderwać w górę obiektu, jaki sami byśmy nie unieśli. Ilość broni możliwa do kontroli w tym samym czasie zależna jest od Refleksu. Można jednak założyć, że każde 2 poziomy Refleksu pozwalają na kontrolowanie dodatkowej sztuki broni w ramach użycia techniki. Im dalej znajduje się przedmiot, tym więcej czasu potrzeba by przejąć nad nim kontrolę. Uznaje się, by przejąć kontrolę nad obiektem położonym 1 metr dalej potrzeba 1 sekundę, podczas gdy do poderwania w górę obiektu położonego 15 metrów dalej - 15 sekund. Każdy przedmiot liczony jest oddzielnie. Prędkość lotu broni traktowana jest jakby poruszała sie z prędkością 4. Jest w stanie wbić się, jeśli kształt i wykonanie przedmiotu na to pozwala, w powierzchnie o niewielkiej grubności. W momencie używania techniki wytwarzany jest niewielki powiew wiatru poruszający się w kierunku docelowego przedmiotu.


Posiadając rangę B w Fūton zasięg zostaje zwiększony do 20m.
Posiadając rangę A w Fūton zasięg zostaje zwiększony do 25m.
Posiadając rangę S w Fūton zasięg zostaje zwiększony do 30m.
Fūton: Ressenpū | Wind Release: Violent Whirlwind風遁・烈旋風
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Koń → Ptak
KosztStandardowy
Zasięg10m
WymaganiaHatsukaze
Technika złudnie podobna do Hatsukaze, jednak znajdująca zastosowanie w bardziej specyficznych wypadkach. Korzystając z mniejszego zasięgu, chakra Wiatru skupiona na mniejszym obszarze zyskuje na sile będąc w stanie odepchnąć nawet bardziej masywniejsze osoby. Prawdziwe zastosowanie techniki leży jednak gdzie indziej, bowiem wypuszczony tak z płuc podmuch ma za zadanie zebrać się w wybranym przez ninja miejscu, tworząc tam niewielkie tornado. Prąd powietrza skierowany w górę tudzież prostopadle do trafionej "powierzchni", ma dwa zadania: albo wybić stojące w wybranym miejscu osoby w górę, bądź wyhamować te, które z pewnych przyczyn właśnie odbywały podróż w jedną stronę ku ziemi. Ów wir można stworzyć zarówno na stabilnym podłożu, jak i zawieszony w powietrzu. Jego średnica wynosi niecałe 2 metry. Tornado samo w sobie nie zadaje obrażeń. Te mogą jednak wyniknąć przez inne czynniki jak np. ukształtowanie terenu.

Posiadając rangę B w Fūton możliwe staje się zwiększenie zasięgu techniki. Każdy kolejny koszt standardowy dołożony na poczet techniki, zwiększa jej zasięg o kolejne 5m.
► Pokaż Spoiler | Ranga B
Fūton: Atsugai | Wind Release: Pressure Damage風遁・圧害­­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Ptak → Tygrys → Zając → Dzik → Wół → Smok
KosztPodwójny
Zasięg20m zasięgu lotu kuli, 3m średnicy wybuchu
Przed użytkownikiem zbiera się masa powietrza przypominające wirujące tornado, jakie po osiągnięciu odpowiednio dużej ilości chakry zostaje wystrzelone w wybranym kierunku pod postacią kuli wielkości tej do koszykówki. Po uderzeniu w cel całe ciśnienie w środku podlega dekompresji. Uwolnione w taki sposób pokłady chakry Wiatru z ogromną prędkością rozchodzą się na boki tworząc w miejscu uderzenia krater. Co więcej zdolne jest do łamania drzew czy kruszenia skał, przez co nawet znalezienie się w zasięgu efektów pouderzeniowych jest niebezpieczne, prowadząc co mniej wytrzymałych do złamań kości czy zmiażdżeń organów wewnętrznych. Bazowo promień działania techniki wynosi 3m średnicy.

Posiadając rangę A w Fūton zasięg zniszczeń dokonanych przez kulę wzrasta o 3m.
Posiadając rangę S w Fūton zasięg zniszczeń dokonanych przez kulę wzrasta o 3m.
Posiadając Sennina w Fūton możliwe jest osłabienie techniki celem zmniejszenia zasięgu eksplozji. Każde jej osłabienie o pół rangi zmniejsza jej zasięg o 3m. Koszt techniki pozostaje jednak niezmieniony.
Posiadając Specjalizację w Fūton zamiast składać pieczęcie, możliwa jest kumulacja chakry zajmująca tyle samo czasu, co złożenie 7 pieczęci.
Fūton: Taifūikka | Wind Release: Passing Typhoon風遁・台風一過­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Szczur → Koń → Baran
KosztPodwójny; potrójny podczas rozwiewania innych technik
ZasięgDo 50m średnicy
Zdolność będąca w stanie na krótki czas wywołać silny podmuch wiatru. Zamiast jednak przewracać przeciwnych shinobi czy zadawać im obrażenia, technika służy głównie do zwiania niesprzyjających warunków pogodowych. Efekt takiego zabiegu jest mocno uzależniony od tego, z czym mierzy się sama technika. Zjawiska pogodowe takie jak mgła, jakie po zwianiu będą potrzebowały długiego czasu, by zaistnieć ponownie na danym obszarze, są najbardziej na nią narażone. Podobnie jak chmury pyłu, jakie mogą unosić się nad daną połaci terenu. Z kolei takie zjawiska jak deszcz czy burza dość łatwo są w stanie oprzeć się technice, mając swoje źródło wiele metrów nad ludzkimi głowami. Techniki tworzące konkretne warunki pogodowe jak np. Kirigakure no Jutsu również zostają rozwiane tak długo, jak nie są to techniki wyższych rang (A) lub ich mechanika i sposób działania sprawia, że są w jakimś stopniu odporne na podobne zabiegi. W takim wypadku skuteczność techniki ocenia MG. Techniki klanu Yota są dużo bardziej wydajne od ów próby wpływania na warunki pogodowe "naokoło" i już techniki rangi D stworzonych dzięki ich Hiden stanowią problem.

Posiadając Specjalizację w Fūtonie zasięg wzrasta dwukrotnie.
► Pokaż Spoiler | Ranga A
Fūton: Fūjin no Jutsu | Wind Release: Dust Cloud Technique風遁・風塵の術­­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieKoń → Małpa → Ptak → Szczur → Tygrys → Smok → Złożenie obu dłoni przed twarzą
KosztStandardowy
Zasięg15m
Poprzez złożenie potrzebnych pieczęci oraz skumulowanie chakry Fūtonu, możliwe staje się zionięcie strumieniem pełnym drobin i pyłu pod ogromnym ciśnieniem. Pomimo ich niewielkich rozmiarów, szybkość poruszania się jest wystarczająca, by w przypadku co mniej wytrzymałych osób weszły w ciało jak w masło, co w przypadku ich ogromnej ilości tworzy obraz wyjątkowo niebezpiecznej techniki zdolnej wyrządzić ogromne szkody. Strumień w najszerszym miejscu ma około metra średnicy, zaś po przebyciu swojego efektywnego dystansu traci znacznie na sile, tworząc po 15 metrach chmurę pełną wyzioniętych drobin. Jej zasięg i czas utrzymania jest w pełni zależny od warunków na polu walki, średnio potrafi zająć jednak obszar o objętości 60m3.Ze względu na swoje właściwości fizyczne, możliwe jest jej podpalenie i wywołanie eksplozji.

Posiadając Katon B możliwe jest zamienienie pyłu na końcu stożka na łatwopalny, jaki za koszt minimalny (E) staje się zdatny do wysadzenia.
Posiadając Specjalizację w Fūton średnica stożka zostaje powiększona o 0.5m.
Fūton: Fūjinheki | Wind Release: Swift Wind Wall風遁・烈旋風
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Pies → Szczur → Królik → Ptak
KosztPodwójny
ZasięgDo 15m od użytkownika
Jedna z nielicznych technik Fūtonu skupiająca się bardziej na defensywie niż zdmuchnięciu przeciwnika z powierzchni ziemi. Poprzez złożenie pieczęci ukształtowany zostaje na poziomie dłoni niewielki wir, który w mgnieniu oka rozprzestrzenia się wokół użytkownika oraz najbliższych osób. Wir jest w stanie powstrzymać większość broni dystansowych i ataków fizycznych i tylko te, w które włożono niesamowicie wiele Siły (9) są w stanie się przebić. Inne zostają zniesione w bok. Bariera dobrze radzi sobie też z technikami elementu błyskawicy, zatrzymując nawet te najwyższych rang. Techniki pozostałych dziedzin, poniżej rangi S, są w większości również całkowicie zatrzymane. Wyjątkiem są jutsu skupiających siłę w jednym punkcie, a będące rangi nie mniejszej niż A. Powstrzymuje także techniki Katonu do rangi C, te wyższych rang wzmacniając poprzez naturę swojego żywiołu. Bariera okala teren o promieniu 2m, jednak nie zamyka się od góry. Grubość samej ścianki wiru to zaledwie kilka milimetrów. Możliwe jest jej stworzenie dalej od użytkownika, ochraniając nią osoby położone nie dalej niż 15m od shinobi znającego technikę.

Posiadając Dziedzinę Fūtonu na randze S możliwe jest pominięcie połowy pieczęci.
Posiadając Specjalizację Fūtonu zasięg, w jakim możliwe staje się stworzenie bariery, zostaje powiększony o 10m.
Fūton: Kaze no Yaiba | Wind Release: Blade of Wind風遁・風の刃
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry jak przy 7 pieczęciach, uniesiony w gorę palec środkowy oraz serdeczny.
KosztStandardowy
Zasięg2m
Technika przeznaczona w dużej mierze do walki w zwarciu, a przez specyficzny gest wymagany do jej użycia nie ma potrzeby angażować do niej obu rąk. Po zebraniu chakry i skupienie jej w symbolu, shinobi jest w stanie nagiąć powietrze wokół siebie do własnej woli, zamieniając je w niebezpieczną broń zdolną pociąć drugą osobę. Stworzone tak ostrze jest ostre niczym miecz, będąc nie mniej niebezpiecznym narzędziem zwłaszcza przez swoją fizyczną formę, jakiej zwykłą stalą nie sposób zatrzymać. W miejscu, w jakim kształtuje się ostrze gotowe do uderzenia widać zawsze zniekształcenia, co przez niewielki zasięg potrzebny do wykonania techniki może nie zawsze ratuje życie, jednak pozwala nieco lepiej zareagować na nadciągające zagrożenie.

Posiadając Specjalizację Fūtonu czas kumulacji chakry spada o 3 pieczęcie.
► Pokaż Spoiler | Ranga S
Fūton: Fūhakujun | Wind Release: Shield of the Wind Count風遁・風伯楯
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePtak
KosztStandardowy za aktywację za max 5 tur; Różny za odbicie
  • Odbicie techniki nie będącej Raitonem i Katonem: 2xkosztu techniki odbijanej, czyli np. jeśli odbijamy technikę B o koszcie podwójnym, płacimy czterokrotny koszt B;
  • Odbicie techniki Raitonu: 1xkoszt techniki odbijanej, czyli np. jeśli odbijamy technikę B o koszcie podwójnym, płacimy podwójny koszt B;
  • Odbicie techniki Katonu: 3xkosztu techniki odbijanej (tyczy się technik E-A), czyli np. jeśli odbijamy technikę B o koszcie podwójnym, płacimy sześciokrotny koszt B. Techniki S Katonu nie zostają odbite niezależnie od kosztów;
ZasięgDo 1m od użytkownika
Zaawansowana technika elementu Wiatru. Pokonanie przeciwnika jego własnymi technikami - to idea, jaka przyświecała jej tworzeniu, dając początek niemal idealnej technice defensywnej. Poprzez wykonanie pieczęci Ptaka jesteśmy w stanie odbić w stronę przeciwnika każdą wycelowaną w nas technikę tak długo, jak znajduje się w zasięgu naszego wzroku. Koszt odbicia takowej zależny jest jednak od jej natury oraz sposobu działania co oznacza, że technik nie posiadającej fizycznej formy (jak Genjutsu) nie da się zwalczyć takową metodą. Podobnie sprawa ma się z technikami, jakie nie wymagają chakry (jak większość stylów Taijutsu). Każda próba odbicia techniki wiąże się z uiszczeniem kosztu wedle zamieszczonej powyżej rozpiski. Możliwe jest odbicie tak technik tylko o koszcie trzykrotnym i niższym. Inne, niezależnie od posiadanej rangi, przebiją się przez tarczę dosięgając osobę za nią.

Tarcza znajduje się w zasięgu ręki, także maksymalnie do 1m od użytkownika. Bariera nie odbije technik, jakie pojawiły się pomiędzy nią, a samym użytkownikiem. Sama tarcza przybiera formę podmuchu powietrza wykonanego za pomocą odpowiedniego, energicznego ruchu rąk bądź dłoni - bądź innej kończyny tak długo, jak logika zostaje zachowana. Sprawia to, że bariera nie okala osoby przez cały czas, a jej żywotność to niespełna kilka sekund (1-2s), podczas której miejsce powstania takowej mieni się na fioletowo.

Tarcza po aktywacji jest zdatna do użytku do 5 tur. Nie mniej użycie jakiejkolwiek innej techniki automatycznie przerywa jej działanie i potrzebna jest ponowna aktywacja. Ograniczenie to nie tyczy się technik rangi E nieposiadających w wymaganiach otwartej dziedziny na randze D oraz technik, jakich koszt chakry wynosi 0. Co więcej techniki i wspomagania, jakie zostały użyte przed aktywacją tarczy, nie kolidują z jej działaniem nawet, jeśli posiadają koszt turowy.
► Pokaż Spoiler | Suiton
► Pokaż Spoiler | Ranga C
Suiryū no kanchi no jutsu | Water Flow Sensing Technique水流の感知の術
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja natury
PieczęciePies → Przyłożenie dłoni do podłoża.
KosztPodwójny B + Koszt sensora
Zasięg250 metrów
WymaganiaAtut: Sensor
Technika łącząca umiejętności sensoryczne z żywiołem suitonu. Po złożeniu pieczęci i przyłożeniu dłoni do podłoża z dłoni użytkowniczki jutsu wydostaje się woda, która szybko tworzy niegroźny strumyk jaki przemieszcza się w wybranym przez użytkowniczkę kierunku i którego kierunek można w dowolnym momencie zmienić. Strumień wody działa niczym przedłużenia ciała kunoichi dla zdolności sensorycznych, co oznacza tyle, iż zasięg wyczuwania wszelkiej chakry ulega znacznej poprawie gdyż użytkowniczka może wybrać dowolną część strumienia jako miejsce startowe dla radaru. Technika teoretycznie pomaga zwiększyć zasięg sensora, w praktyce jednak jest to po prostu przedłużenie medium jakim jest ciało użytkowniczki sensora. Technika nie zmienia zasad i problemów wynikających z używania sensora takich jak zmęczenie i wymaganie skupienia.

Strumyk powiększa się z szybkością 5 jednak ukształtowanie terenu wpływa na prędkość i możliwości przemieszania się strumyka.

Posiadając Sennina Suitonu pozwala na wykorzystywanie naturalnych wodnych zbiorników do użyciu tej techniki.
Posiadając Specjalizacje w Suitonie zwiększa możliwy zasięg strumyka do 500 metrów.
► Pokaż Spoiler | Bukijutsu
Undō no keimusho | Prison of Movement運動の刑務所
KlasyfikacjaKusarijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Sposób walki wykorzystujący liny bądź łańcuchy, wyspecjalizowany w zatrzymywaniu ataków, krępowaniu ruchów i pochwyceniu przeciwników. Styl specjalizuje się w jak najszybszym, skutecznym i bezkrwawym zakończeniu walki oraz ewentualnym wykorzystaniem łańcucha do obrony przed atakami. Jasne, da się kogoś łańcuchem czy liną uderzyć, zdać przy tym zwykle obuchowe obrażenia, ciężko aby oberwanie żeliwem poruszającym się z dużą prędkością nie zabolało, jednak nie jest to w żaden sposób aspekt na jakim użytkownicy stylu się skupiają. Wprawa w tym stylu pozwala na odbijanie broni rzucanych. Jak i lepsze wykorzystywanie terenu w celu przemieszczania się bądź minimalizacja wykonywanych ruchów w celu unieszkodliwienie przeciwnika, Skuteczne wykorzystanie Undō no keimusho nie polega na sile a na technice i wiedzy użytkownika, czy to pod kątem wiązów, fizyki czy też anatomii ludzkiego ciała oraz refleksowymi dzięki któremu odpowiednio manewruje się długim narzędziem.

Posiadając rangę B w Undō no keimusho użytkownik jest w stanie odbijać lecące w jego stronę bronie i pociski przy pomocy łańcucha/liny.
Posiadając rangę A w Undō no keimusho oraz refleks na 8 użytkownik jest w stanie dużo szybciej zareagować na atak w zwarciu i wykorzystać swą broń do zablokowania ich.
Posiadając rangę S w Undō no keimusho użytkownik staje się mistrzem w krępowaniu ruchów, potrafi niezwykle skutecznie pochwycić istoty znacznie większe i silniejsze od ludzkich standardów jak np. przyzwane bestie.
Dodatkowo poprawiliśmy kilka rzeczy:
► Pokaż Spoiler | Bara no Toge
► Pokaż Spoiler | old
Bara no toge | Rose thorns薔薇の棘
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Baran → Małpa → Koń → Smok
KosztRóżny
ZasięgNa sobie
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Flagowa umiejętność rodu Kaguya, która pozwala na ekstrakcję kości z organizmu oraz ich modyfikację. To co zrobi użytkownik jest tak naprawdę ograniczone jego wyobraźnią.

Koszt, siła i możliwości techniki są zależne od tego, na jakim poziomie ją wykonamy:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D w przypadku ekstrakcji / na turę w przypadku modyfikacji kości wewnątrz organizmu. Umożliwia wyjęcie z ciała jednej kości z pojedynczą modyfikacją (np. kość ramienna o zaostrzonym boku) lub wykonanie maksymalnie dwóch modyfikacji jednocześnie na dowolnych kościach wewnątrz organizmu (np. wyrośnięcie szpikulców wystających z barków). Maksymalna wielkość modyfikacji to ok. 15cm.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C w przypadku ekstrakcji / na turę w przypadku modyfikacji kości wewnątrz organizmu. Istnieje możliwość złączenia ze sobą dwóch kości i ich ekstrakcji z pojedynczą modyfikacją (np. kość ramienna i oraz łokciowa o szpiczastym zakończeniu) lub wykonanie maksymalnie czterech modyfikacji jednocześnie na dowolnych kościach wewnątrz organizmu użytkownika. Maksymalna wielkość modyfikacji to ok. 30cm.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B w przypadku ekstrakcji / na turę w przypadku modyfikacji kości wewnątrz organizmu. Możliwość tworzenia kości o różnych, bardziej skomplikowanych kształtach (np. w kształcie koła o ostrej krawędzi, mogącej służyć jako czakram) lub wykonanie maksymalnie ośmiu modyfikacji na kościach wewnątrz ciała. Maksymalna wielkość modyfikacji to ok. 50cm.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A na turę. Pozwala na modyfikowanie wewnętrznego szkieletu użytkownika, zmieniając jego strukturę, właściwości. Dla przykładu, shinobi jest w stanie nadbudować wewnętrzną strukturę kostną i ją utwardzić, tworząc coś w kształcie kościanego pancerza czy sprawić, że kości będą niczym z gumy, co np. przy upadku z wysokości może wiązać się z mniejszymi obrażeniami.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S w przypadku ekstrakcji / na turę w przypadku modyfikacji kości wewnątrz organizmu. Możliwość ekstrakcji całych struktur kostnych i ich dowolnej modyfikacji (np. kręgosłup z ostrymi wypustkami, służący jako bicz) lub maksymalnie dwadzieścia modyfikacji na kościach wewnątrz organizmu (np. kościane kolce wyrastające z pleców). Maksymalna wielkość modyfikacji to ok. 90cm.
Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku umożliwia całkowite ominięcie pieczęci.
Posiadanie Sennina w Shikotsumyaku pozwala na jedną dodatkową modyfikację na każdej randze.
► Pokaż Spoiler | new
Bara no toge | Rose thorns薔薇の棘
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak. Ekstrakcja kości zajmuje tyle co złożenie pięciu pieczęci
KosztRóżny
ZasięgNa sobie
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Druga, podstawowa technika klanu Kaguya. Tym razem polega ona nie na modyfikacji kości wewnątrz organizmu, a ich wyjmowania i nadawania jakiś cech, dzięki czemu nie shinobi jest ze swoich kości stworzyć chociażby miecz czy nawet tarczę.

Koszt, siła i możliwości techniki są zależne od tego, na jakim poziomie ją wykonamy:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D za ekstrakcję. Umożliwia wyjęcie z ciała jednej kości. Użytkownik ma możliwość np. zaostrzenia boku czy też jej czubka.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Istnieje możliwość złączenia ze sobą dwóch kości ich zaostrzenia.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Możliwość wyciągnięcia i łączenia maksymalnie pięciu kości, mogąc nadawać im różne, bardziej skomplikowane kształty czy właściwości (np. w kształcie koła o ostrej krawędzi, mogącej służyć jako czakram). Na tym poziomie użytkownik również zyskuje możliwość zmiany naturalnej struktury wyciągniętej kości (np. że staje się ona giętka). Wymaga Shikotsumyaku rangi B.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Możliwość ekstrakcji całych struktur kostnych i ich dowolnej modyfikacji (np. kręgosłup z ostrymi wypustkami, służący jako bicz). Wymaga Shikotsumyaku rangi A.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Na tym poziomie jedyną rzeczą, jaką ogranicza użytkownika jest jego własna wyobraźnia, bowiem możliwości modyfikacji względem poprzednich poziomów są znacząco bardziej zaawansowane i nie ma problemu z połączeniem kilku kości i zmodyfikowaniu ich tak, by stworzyć np. kosę. Wymaga Shikotsumyaku rangi S.
Stworzone kości utrzymują się poza organizmem użytkownika maksymalnie do ośmiu godzin. Po tym czasie chakra się z nich ulatnia i zamieniają się w pył.

Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku skraca wyciąganie kości o połowę.
Posiadanie Sennina w Shikotsumyaku pozwala na modyfikowanie (również przy pomocy Karamatsu no Mai) już wyciągniętych kości tak długo, jak te znajdują się w kontakcie fizycznym z użytkownikiem. Można nadawać jej nowe właściwości (jak np. bycie zaostrzoną z obydwóch stron) czy wyrosnąć wypustki przy pomocy Karamatsu no Mai, jednakże nie ma możliwości wydłużenia czy też zmiany grubości kości, na której są tworzone modyfikacje. Koszt jest zależny od wykonanych zmian zgodnie z opisem technik.
► Pokaż Spoiler | Shakuton: Kajōsatsu
Technikę rangi B przerobiliśmy na elementarną technikę rangi D Shakuton: Kakyu.
► Pokaż Spoiler | Taiton: Haretsu Hibana
► Pokaż Spoiler | old
Taiton: Haretsu Hibana | Typhoon Release: Rupturing Spark颱遁・破裂火花­­
KlasyfikacjaTaiton, Fūton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaFūton B
Specjalna odmiana Uwolnienia Wiatru znana tylko w nielicznych rejonach Kraju Wody. Uwolnienie Tajfunu jest jego bardziej niszczycielską wersją, charakteryzująca się większą siłą przebicia i zdolnością rozrywania powłoki chakry Taitonu, wywołując przy tym wybuch skompresowanego powietrza o sile notki wybuchowej.

Technika polega na nasyceniu broni energią, po którym zaczyna ona jarzyć się niebieskim światłem. Po uderzeniu w cel, wybucha ona, jednak możliwa jest detonacja tej energii w dowolnym momencie poprzez złożenie pieczęci Ptaka. To czy broń uległa zniszczeniu w wybuchu ocenia Mistrz Gry.

Posiadając rangę S Fūton można pominąć składanie pieczęci do wybuchu.
► Pokaż Spoiler | new
Taiton: Haretsu Hibana | Typhoon Release: Rupturing Spark颱遁・破裂火花­­
KlasyfikacjaTaiton, Fūton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaFūton B
Specjalna odmiana Uwolnienia Wiatru znana tylko w nielicznych rejonach Kraju Wody. Uwolnienie Tajfunu jest jego bardziej niszczycielską wersją, charakteryzująca się większą siłą przebicia i zdolnością rozrywania powłoki chakry Taitonu, wywołując przy tym wybuch skompresowanego powietrza o sile notki wybuchowej.

Technika polega na nasyceniu broni energią, po którym zaczyna ona jarzyć się niebieskim światłem. Po uderzeniu w cel, wybucha ona, jednak możliwa jest detonacja tej energii w dowolnym momencie poprzez złożenie pieczęci Ptaka. To czy broń uległa zniszczeniu w wybuchu ocenia Mistrz Gry.

Posiadając rangę S Fūton można pominąć składanie pieczęci do wybuchu.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 7 lub wyżej można skoncentrować chakrę w pojedynczym punkcie na naszej broni, zamiast na jej całej powierzchni. Sprawia to, że szansa zniszczenia broni jest znacznie mniejsza, podobnie jak siła odrzutu czy zasięg samego wybuchu, jednak zamiast tego użytkownik zyskuje znacznie większą precyzję i kontrolę nad techniką, mogąc ją wykorzystać chociażby w zwykłej szermierce. Jeśli uiścimy dodatkowy koszt standardowy C, technika zachowuje siłę jak na swoją rangę.
► Pokaż Spoiler | Fūton: Hanachiri Mai
► Pokaż Spoiler | old
Fūton: Hanachiri Mai | Wind Release: Flower Scattering Dance風遁・花散舞­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Zając → Smok
KosztStandardowy
Zasięg20m
Wymagania---
Potężna technika Uwolnienia Wiatru, pozwalająca wytworzyć tornado złożone z setek płatków kwiatów. Uderza ono dość szybko w cel i ma dość siły by skruszyć skałę, wbijając weń swoją ofiarę.
► Pokaż Spoiler | new
Fūton: Hanachiri Mai | Wind Release: Flower Scattering Dance風遁・花散舞­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Zając → Smok
KosztStandardowy
Zasięg20m
Wymagania---
Odmiana tornada, która zamiast mknąć niepowstrzymana ku przeciwnikowi, wynurza się i uderza niczym wąż w niespodziewającego się niczego shinobi. Tornado płatków ma początek w miejscu, gdzie stoi użytkownik sprawiając, że znajduje się w jego ścisłym centrum. Następnie zaś górna część tornada odgina się ku przeciwnikowi, uderzając w niego z ogromnym impetem zdolnym odłupać kawałki ścian czy wyryć dziurę w kamiennym bloku. Średnica tornada jest mocno zależna od postury wykonującego i może się wachać średnio od 30cm w przypadku bardzo młodych użytkowników Fūtonu do około 70cm. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na samą siłę techniki. Po zakończeniu dzialania, tornado pozostawia po sobie charakterystyczne dla techniki płatki kwiatów.
► Pokaż Spoiler | Fūton: Shinkūgyoku
► Pokaż Spoiler | old
Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere風遁・真空玉­­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Królik → Pies → Ptak → Tygrys → Pies
KosztStandardowy
Zasięg20m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci i nabraniu powietrza w płuca tworzymy sporych rozmiarów kulę powietrza, która leci w przód, niszcząc co napotka na swojej drodze.

Posiadając rangę A w Fūton po złożeniu pieczęci Ptaka możliwa jest "detonacja" powietrznej kuli, sprawiając, że całe zassane powietrze czy broń rozlatuje się we wszystkie strony.
Posiadając rangę S w Fūton zamiast wypuszczać jedną, potężną powietrzną kulę można wypuścić kilkanaście wąskich, powietrznych pocisków, które mkną ze znacznie większą prędkością i posiadają większą siłę przebicia.
► Pokaż Spoiler | new
Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere風遁・真空玉­­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Królik → Pies → Ptak → Tygrys → Pies
KosztStandardowy
Zasięg20m
Wymagania---
Jedna z bardziej destrukcyjnych technik, jaka po złożeniu szeregu pieczęci pozwala shinobi wypuścić z ust sporych rozmiarów kulę skompresowanego powietrza. Ta mając 0.5m średnicy zdaje się przezroczysta jak bańka powietrza, jednak szybka jak inne pdobne do niej techniki. Kula porusza się w wystrzelonym kierunku demolując wszystko, co stanie jej na drodze - tyczy się to w największej mierze drzew czy budynków, raniąc dotkliwie co mniej wytrzymałych shinobi trafionych przez technikę. Po przebyciu 20m technika dość szybko rozwiewa się, nie pozostawiając po sobie śladów innych niż dokonane zniszczenia.

Posiadając rangę A w Fūton po złożeniu pieczęci Ptaka możliwa jest "detonacja" powietrznej kuli, sprawiając, że całe zassane powietrze czy broń rozlatuje się we wszystkie strony.
Posiadając rangę S w Fūton zamiast wypuszczać jedną, potężną powietrzną kulę można wypuścić kilkanaście wąskich, powietrznych pocisków, które mkną ze znacznie większą prędkością i posiadają większą siłę przebicia.
► Pokaż Spoiler | Jūha Shō
► Pokaż Spoiler | old
Jūha Shō | Beast Tearing Palm獣破掌­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Szczur → Koń → Zając → Smok → Wół
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Po wykonaniu pieczęci, a następnie wykonaniu zamachu ręką wypuszczamy falę ostrego wiatru, który ma za zadanie przeciąć jak najwięcej na swojej drodze. Technikę tę można też wykorzystać z orężem, np. mieczem bądź wykorzystać do odepchnięcia pocisków lecących w stronę postaci.

Posiadając rangę A w Fūton można pominąć połowę pieczęci. Zasięg techniki wzrasta do 15 metrów.
Posiadając rangę S w Fūton można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie. Dodatkowo wciąż trzeba wykonać odpowiedni zamach ręką. Zasięg techniki wzrasta do 20 metrów.
Posiadając Specjalizację w Fūton można kontrolować kierunek lotu fali. Można zmienić jego kierunek lotu o 2 metry na każde 10 metrów przebytego dystansu.
► Pokaż Spoiler | new
Jūha Shō | Beast Tearing Palm獣破掌­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy złożeniu 6 pieczęci; wykonanie zamachu ręką bądź bronią
KosztRóżny
ZasięgBazowo 5m
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Zdolność przesyłania do kończyny bądź oręża chakry Wiatru celem wykonania tnącej fali zdolnej przemierzyć dobry kawałek drogi pojawiała się na kartach historii pod wieloma nazwami w rękach wielu shinobi posługujących się Fūtonem. Z czasem też wszystkie zostały podciągnięte pod jedną technikę, dość elastyczną by dopasować się do sytuacji. Zasięg i siła ów tnącej fali rzecz jasna rozbija się w głównej mierze o ilość włożonej chakry oraz kontrolę samego elementu, jednak użyteczność tejże to już tylko i wyłącznie kwestia kreatywności danego shinobi. Samo wykonanie często zaś sprowadza się do jednego schematu: przelania chakry na naszą "broń" i wykonanie zamachu.
  • D: płacąc koszt standardowy D możliwe jest stworzenie powietrznej fali bez właściwości tnących. Fala taka ma zasięg 5 metrów i jest w stanie odepchnąć bądź powalić przeciwników o przeciętnej masie czy zmyśle równowagi. Możliwe jest złamanie pod jej naporem gałązki czy inne cienkie, niezbyt wytrzymałe obiekty. Fala ma długość 0.5m.
  • C: płacąc koszt standardowy C możliwe jest stworzenie powietrznej fali zdolnej zostawić płytkie rany cięte. Fala taka ma zasięg 10 metrów i jest w stanie odepchnąć bądź powalić przeciwników o ponadprzeciętnej masie czy zmyśle równowagi. Możliwe jest zniszczenie pod jej naporem grubsze gałęzie czy inne obiekty o niezbyt dużej wytrzymałości. Fala ma długość 1m.
  • B: płacąc koszt standardowy B możliwe jest stworzenie powietrznej fali zdolnej zostawić głębokie rany cięte. Fala taka ma zasięg 15 metrów i jest w stanie odepchnąć bądź powalić przeciwników o sporej masie czy zmyśle równowagi. Możliwe jest zniszczenie pod jej naporem drzewa, ściany budynków czy inne obiekty o sporej wytrzymałości. Fala ma długość 1.5m.
  • A: płacąc koszt standardowy A możliwe jest stworzenie powietrznej fali zdolnej zostawić bardzo głębokie rany cięte. Fala taka ma zasięg 20 metrów i jest w stanie odepchnąć bądź powalić przeciwników o sporej masie czy zmyśle równowagi. Możliwe jest zniszczenie pod jej naporem drzew o bardzo grubym pniu, wzmocnione ściany budynków czy inne obiekty o sporej wytrzymałości. Fala ma długość 2m.
  • S: płacąc koszt standardowy S możliwe jest stworzenie powietrznej fali zdolnej zostawić śmiertelne rany cięte. Fala taka ma zasięg 25 metrów i jest w stanie odepchnąć bądź powalić przeciwników o bardzo dużej masie czy zmyśle równowagi. Możliwe jest zniszczenie pod jej naporem bardzo wytrzymałe obiekty wykonane chociażby ze wzmocnionej stali czy nawet niszczyć domy jednorodzinne. Fala ma długość 2.5m.
Posiadając atut Jednoręczne Składanie Pieczęci możliwe jest w cenie skupienia chakry wykonać technikę dwa razy: raz jedną ręką/bronią w jednej ręce, i raz drugą/bronią w drugiej ręce. Finalny koszt techniki zostaje wtedy jednak podwojony.
Posiadając Sennina w Fūtonie można kontrolować kierunek lotu fali. Można zmienić jego kierunek lotu o 2 metry na każde 10 metrów przebytego dystansu.
Posiadając Specjalizację w Fūtonie płacąc dodatkowo koszt standardowy danej rangi, jesteśmy w stanie wysłać dwie fale za, w przenośni, jednym zamachem. Możemy wykonawszy odpowiedni gest posłać od razu kolejną falę bez potrzeby ponownego skupiania chakry, zyskując na czasie.
► Pokaż Spoiler | Genjutsu Kai
Zostało sprecyzowane, że chodzi o przelanie obcej chakry.

Statystyki: autor: Kakarotto — dzisiaj, 16:20

Przeczytaj na stronie Zobacz stronę w katalogu