Re: Ogłoszenia

Sakura no Hana
Sakura no Hana
Re: Ogłoszenia
12-07-2022 20:32

Ogłoszenia - Techniki

Witam! Pojawiła się nowa technika w klanie Akuma. Ponadto jedna z technik pieczętujących została przeniesiona z prywatnych do ozwojowanych.
► Pokaż Spoiler | Fūinjutsu
► Pokaż Spoiler | Fūinjutsu C
Fukusū no Makimono Fūin no Jutsu | Multiple Scrolls Sealing Technique複数の巻物封印の術
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieDzik → Pies → Smok → Wół → Szczur → Baran → Wąż
KosztRóżny
Zasięg1 metr
WymaganiaZnajomość Fūin no Jutsu, Specjalizacja Fūinjutsu, minimum dwa jednakowe zwoje
Technika dość prosta w zamyśle, jednak w wykonaniu - o wiele bardziej skomplikowana. Mianowicie poprzez wykorzystanie wielu zwojów jednakowego rozmiaru, ułożonych w kształt figury foremnej, użytkownik jest w stanie zapieczętować obiekt znacznie większy niż normalnie byłby w stanie zapieczętować w pojedynczym zwoju. Ot, suma slotów we wszystkich wykorzystanych zwojach się sumuje. Ze względu na ogrom obiektów, jaki chce się zapieczętować, koszta takiego pieczętowania i ilość slotów określa MG i informuje o nich gracza, zanim ten wykona technikę.

Drugą stroną medalu jest to, że by odpieczętować taki obiekt wymagane są wszystkie zwoje. Brak jednego jest równoznaczne z brakiem możliwości odpieczętowania przedmiotu, a zniszczenie chociażby jednego zwoju jest równoznaczne ze zniszczeniem zapieczętowanego w nich przedmiotu.
► Pokaż Spoiler | Senninka
► Pokaż Spoiler | Senninka C
Senninka: Shizen no hen'yō | Sage Transfromation: Nature transformation仙人化・自然の変容
KlasyfikacjaSENNINKA
Pieczęcie---
KosztRóżny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaSiła woli 6
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Najważniejsza technika w arsenale każdego Akuma który wiąże ze swoim dziedzictwem jakąkolwiek przyszłość. Jej zamysł jest zaskakująco prosty, bowiem wykorzystując chakrę natury, użytkownik jest w stanie zmienić wygląd swojego ciała, poprzedzając to zmianą jego koloru na szary, co jest dość charakterystyczną cechą. Zmiany te niestety są wyczerpujące dla użytkownika, który musi mieć wraz ze wzrostem komplikacji przemiany, posiadać coraz to silniejszy umysł.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Użytkownik może nieznacznie zmienić kształt i właściwości jednej, małej części ciała. Przykładem tego może być zamiana samej dłoni żeby była maksymalnie dwukrotnie większa i/lub była bardziej wytrzymała poprzez liczne utwardzone zrogowacenia.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Użytkownik może już znacznie zmienić kształt i właściwości jednej kończy, poprzez zamianę ją w topór, kosę lub inny statyczny lub organicznie(analogicznie do danej kończyny) poruszający się twór. Ich wytrzymałość jest porównywalna do wytrzymałości zwierzęcych rogów i skaluje się to wraz z wytrzymałością użytkownika.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Wymagania: Senninka A, Siła woli 7. Użytkownik może znacznie zmienić kształt i właściwości do dwóch kończyn. Dodatkowo, oprócz poprzednich możliwych transformacji, możliwe jest uzyskanie fragmentów które poruszają się w sposób mechaniczny, takie jak tłoki.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Wymagania: Senninka S, Siła woli 8. Użytkownik może znacznie zmienić kształt i właściwości maksymalnie połowy ciała. Dodatkowo, oprócz poprzednich możliwych transformacji, możliwe jest uzyskanie miotaczy chakry, które mogą działać jak silniki odrzutowe.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Wymagania: Senninka S, Siła woli 9. Użytkownik może znacznie zmienić kształt i właściwości całego ciała, zachowując możliwości transformacji ze wszystkich poziomów poniżej. Zmiany te nie są precyzyjne, przypominają nadal kolce, wypustki, zgrubienia, tuby, bez większych detali. Maksymalnie można zwiększyć masywność/objętość całego ciała dwukrotnie, zachowując proporcje przypominające ludzkie.
Wymagania SIły woli podane powyżej odnoszą się do minimalnej potrzebnej siły woli, przy której użytkownik, robiący jedną przemianę na turę oraz jest spokojny psychicznie. Każda kolejna przemiana(korekta aktualnej przemiany) wykonana w danej turze podnosi wymagania co do SIły woli o 1.

W przypadku utraty kontroli, prowadzenie postaci może przejść na prowadzącego dany wątek, jeżeli widoczne będzie, że gracz nie jest w stanie tego odegrać rzetelnie. Dodatkowo, przy utracie kontroli, użytkownik zobligowany jest do użytkowania najwyższego poziomu, na który pozwala jego chakra oraz kontrola chakry. Koniec braku kontroli postaci jest w momencie kiedy utraci tyle chakry aby zemdleć lub w jakiś sposób zostanie uspokojony.

Posiadając Specjalizację w Senninka można wykonać dwie przemiany w czasie jednej tury w ramach bazowych ograniczeń Siły woli

Statystyki: autor: Pingwinek Chaosu — wczoraj, 22:32

Przeczytaj na stronie Zobacz stronę w katalogu