Re: Ogłoszenia

Sakura no Hana
Sakura no Hana
Re: Ogłoszenia
24-07-2022 10:03

Ogłoszenia - Techniki/Atuty
Został doprecyzowany opis stylu walki w klanie Hoshimaru.
► Pokaż Spoiler | Hoshimaru
► Pokaż Spoiler | Styl walki
► Pokaż Spoiler | Stary opis
Kujaku Myōhō | Mysterious Peacock Method孔雀妙法
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy Rangi Dziedziny
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry na Poziomie 7, Wytrzymałość na Poziomie 6
Styl Walki, jakim posługują się Hoshimaru. Wymaga jednak uprzedniego treningu z użyciem Meteorytu lub jego odłamka. Jednakże ryzyko jest bardzo wysokie. Osoby, należące do Hoshimaru, ale nie spełniające wymagań, mogą opanowywać ten Styl Walki, jednak ma to znaczne odbicie na ich ciele - co liczbę użyć, równą aktualnej Wytrzymałości, statystyki fizyczne postaci spadają o 1.

Walka opiera się na jak najefektywniejszym wykorzystaniu Gwiezdnej Chakry. Można bez problemu używać jej zarówno do ataku, jak i do obrony. W miarę rozwoju Dziedziny, postać uzyskuje dostęp do nowych dostępnych form Kujaku Myōhō, traktowanych jako techniki (dają one umiejętności pokroju lotu lub materializację tworów).

Uwaga: Z aktywnym Kujaku Myōhō, postać nie może używać technik opartych na innej chakrze niż Gwiezdna Chakra (Zwykła Chakra, Chakra Senjutsu, Chakra Ogoniastych Bestii, Chakra Gelel itd.).
► Pokaż Spoiler | Nowy opis
Kujaku Myōhō | Mysterious Peacock Method孔雀妙法
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztZależny od wykorzystywanej formy
ZasięgZależny od wykorzystywanej formy
WymaganiaKontrola Chakry na Poziomie 7, Wytrzymałość na Poziomie 6
Styl Walki, jakim posługują się Hoshimaru. Wymaga jednak uprzedniego treningu z użyciem Meteorytu lub jego odłamka. Jednakże ryzyko jest bardzo wysokie. Osoby, należące do Hoshimaru, ale nie spełniające wymagań, mogą opanowywać ten Styl Walki, jednak ma to znaczne odbicie na ich ciele - co liczbę użyć, równą aktualnej Wytrzymałości, statystyki fizyczne postaci spadają o 1.

Walka opiera się na jak najefektywniejszym wykorzystaniu Gwiezdnej Chakry, w pełni materialnej chakry jako broni oraz przedłużenia ciała użytkownika. Można bez problemu używać jej zarówno do ataku, jak i do obrony. W miarę rozwoju Dziedziny, postać uzyskuje dostęp do nowych dostępnych form Kujaku Myōhō, traktowanych jako techniki (dają one umiejętności pokroju lotu lub materializację tworów).

Uwaga: Z aktywnym Kujaku Myōhō, postać nie może używać technik opartych na innej chakrze niż Gwiezdna Chakra (Zwykła Chakra, Chakra Senjutsu, Chakra Ogoniastych Bestii, Chakra Gelel itd.).
Prócz tego poprawiony został również opis Naturalnego Ograniczenia. Uprasza się, by osoby go posiadające, uaktualniły opis atutu w swojej KP.
► Pokaż Spoiler | Naturalne ograniczenie
► Pokaż Spoiler | Stary opis
Naturalne ograniczenieAtut wrodzony
Postać nie urodziła się geniuszem. Nie ma co tu kryć. Poza podstawowymi technikami rangi E jest w stanie opanować poza swoją specjalizacją jeszcze tylko trzy inne dziedziny bądź style walki (lub dowolną ich kombinację). Jednak przez tak wielkie ograniczenie, wybija się na tle reszty właśnie w tych trzech. Wybrane dziedziny bądź style walki traktowane są tak, jakby posiadały specjalizację. Jeżeli postać ma specjalizację i ograniczenia związane tylko i wyłącznie do taijutsu, bukijutsu, renkinjutsu oraz shokunin-waza może ona spokojnie opanowywać kolejne sztuki walki standardowym kosztem. Te style walki, ponad pierwsze trzy, traktowane są już zwyczajnie, jakby nie posiadały specjalizacji.
Należy uwzględnić, że poza trzema dziedzinami z tego atutu, postać może jeszcze rozwijać swoją własną specjalizację, co sprawia, że łącznie posiada ona 4 dziedziny możliwe do rozwijania.
► Pokaż Spoiler | Nowy opis
Naturalne ograniczenieAtut wrodzony
Postać nie urodziła się geniuszem. Nie ma co tu kryć. Poza podstawowymi technikami rangi E jest w stanie opanować poza swoją specjalizacją jeszcze tylko trzy inne dziedziny bądź style walki (lub dowolną ich kombinację). Jednak przez tak wielkie ograniczenie, wybija się na tle reszty właśnie w tych trzech. Wybrane dziedziny bądź style walki traktowane są tak, jakby posiadały specjalizację. Jeżeli postać ma specjalizację i ograniczenia związane tylko i wyłącznie z stylami walki lub/oraz dziedzinami rzemieślniczymi (jak Renkinjutsu i Shokunin-Waza), może ona spokojnie opanowywać kolejne sztuki walki bądź zdolności rzemieślnicze standardowym kosztem. Te style walki, ponad pierwsze trzy, traktowane są już zwyczajnie, jakby nie posiadały specjalizacji.
Jeżeli postać posiada wśród czterech pierwszych zdolności sztuki rzemieślnicze i może dokupować kolejne style walki, to na następny wykupiony styl walki przechodzi Specjalizacja przyznawana z tego atutu, ze względu na brak działania Specjalizacji w dziedzinach związanych z tworzeniem przedmiotów i specyfików.
Należy uwzględnić, że poza trzema dziedzinami z tego atutu, postać może jeszcze rozwijać swoją własną specjalizację, co sprawia, że łącznie posiada ona 4 dziedziny możliwe do rozwijania.
Prócz tego pojawiła się nowa biegłość:
TreserBiegłość
Postać ma w sobie to coś, co pozwala jej dogadywać się ze zwierzętami, wydawać im polecenia i sprawiać, że te zwyczajnie mogą jej towarzyszyć na różnego rodzaju wyprawach czy misjach. W przypadku osób, które bazowo posiadają tego typu zdolność (jak np. członkowie klanu Inuzuka), ilość zwierząt na misji wzrasta o jeden. W przypadku zaś innych postaci, te zyskują możliwość posiadania własnego zwierzęcego towarzysza, który może im pomagać w działaniach.
Biegłość ta nie dotyczy zwierząt paktowych.

Statystyki: autor: Pingwinek Chaosu — dzisiaj, 12:03

Przeczytaj na stronie Zobacz stronę w katalogu