Re: Ogłoszenia

Sakura no Hana
Sakura no Hana
Re: Ogłoszenia
05-01-2023 14:57

Ogłoszenia
  1. Ninjutsu
    • Zmiany w technice: Hiraishin: Dorai | Flying Thunder God: Guiding Thunder | S
    • Zmiany w technice: Kimera no Jutsu | Chimera Technique | S
    • Zmiany w technice: Kuchyiose: Kokuhaku Ano Yo | Summoning: The Beyonds' Confession | S
  2. Fūinjutsu
    • Zmiany w technice: Bōkyaku no Tatchi | A Touch of Oblivion | S
  3. Iryō Ninjutsu
    • Zmiany w technice: Kishō Tensei | One's Own Life Reincarnation | S
  4. Arashi
    • Zmiany w technice: Ranton Kōga | Storm Release Light Fang | S
  5. Hibana
    • Zmiany w technice: Shī Ō | C0 | S
  6. Hōseki
    • Nowa technika: Shōton no Jutsu | Crystal Creation Technique | B
  7. Jashinkyō
    • Zmiany w technice: Jujutsu: Kuji Sōketsu | Curse Technique: Body Controlling Manipulated Blood | S
  8. Mirai
    • Zmiany w technice: Akuma Fūin | Devil Seal | S
    • Zmiany w technice: Mugen | Infinite | S
  9. Yuki
    • Zmiany w technice: Hyōgaki | Ice Age | S
  10. Pakt z Pancerzowcami
    • Nowa technika: Zōen | Landscaping | B
  11. Zmiany w przedmiotach
    • Zmiany w przedmiocie: Maska przeciwgazowa
    • Zmiany w przedmiocie: Pigułka zwiększająca krew
  12. Wynagrodzenie za prace administratorskie
△ ▼ △ ▼
Ze względu na drobne zmiany związane z zamieszczaniem ogłoszeń, poniżej zamieszczone są tylko stare opisy na wypadek, gdyby ktoś miał życzenie porównać je z tymi, które znajdują się w odpowiednich do tego tematach, oraz opisy nowododanych technik.
Uwaga W przypadku przedmiotów, głównymi powodami zmian były ceny. Jeżeli ta jednak zgadza się ze starym opisem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że zmiana dotyczy samego kodu pod danym przedmiotem, gdzie zdarzały się błędne dane.
  1. Ninjutsu
    ► Pokaż Spoiler | Hiraishin: Dorai | Flying Thunder God: Guiding Thunder
    Hiraishin: Dorai | Flying Thunder God: Guiding Thunder飛雷神・導雷
    KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna, Technika Bariery
    PieczęcieWąż → Koń → Szczur → Baran → Specyficzna pieczęć
    KosztStandardowy + 1/4 kosztu przenoszonej techniki
    Zasięg10m bądź rzutu, przeniesienie wg Hiraishin no Jutsu
    WymaganiaHiraishin no Jutsu, przygotowane wcześniej symbole do Hiraishin no Jutsu
    Technika ta pozwala na przeniesienie dowolnej techniki w wyznaczone przez wcześniej nałożone pieczęci Hiraishina miejsce. Po złożeniu odpowiednich pieczęci tworzymy specjalną barierę, która pochłania nadchodzące jutsu i przenosi je do innej pieczęci. Można ją użyć w połączeniu z kunaiem z nałożoną pieczęcią. Technika jest w stanie wchłonąć nawet Bijūdamę.

    Posiadając Specjalizację w Ninjutsu możemy pominąć dwie ostatnie pieczęci nie licząc specyficznej.
    ► Pokaż Spoiler | Kimera no Jutsu | Chimera Technique
    Kimera no Jutsu | Chimera Technique鬼芽羅の術­
    KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czaso-Przestrzenna
    PieczęcieWół → Koń → Zając
    KosztStandardowy
    ZasięgDotykowy
    Wymagania---
    DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
    Początkowym zamysłem techniki było łączenie ze sobą dwóch, różnych organizmów w jeden, noszące wybrane cechy obu. W późniejszym czasie, ta znalazła zastosowanie dużo groźniejsze, dając możliwość włączania we własny organizm zdolności innych shinobi. Ostatecznie więc można wyróżnić dwa sposoby użycia techniki. Wypuszczając z ciała czarną maź, shinobi może ingerować w ciała innych istot, w tym swoje. Dokonane modyfikacje mogą być na różną skalę, od przyszycia komuś kończyny poprzez całkowitą zamianę organizmu w potwora, łącząc z nim części innych istot. Organizmy takie, pomimo zawierania w sobie elementów innych osób czy zwierząt, nie muszą martwić się nieprzyjęciem przeszczepionych kończyn i narządów, a ciało robiące za bazę traktuje je tak, jakby od samego początku były jego integralną częścią.

    Druga metoda, dostępna po uzyskaniu Sennina Ninjutsu, wynika z pierwszej. Poprzez wchłonięcie organizmów osób posiadających specjalne zdolności, jak możliwość łączenia kilku żywiołów w jeden, możliwe jest przejęcie ów umiejętności posługując się nimi w sposób, jak gdyby należały do ninja używającego Kimery od urodzenia. Prócz tego, shinobi może przyswoić również ich zasoby chakry. Modyfikacja taka, nie tylko ciała użytkownika techniki, ale również innych osób poddanych podobnemu zabiegowi, obciąża dodatkowo organizm. Trzeci i każdy kolejny przeszczep wykonany tą metodą powoduje stopniową degradację ciała. Zostaje ono osłabione w sposób trwały, zmniejszając znacznie jego możliwości.

    Szczegóły wchłaniania ciał i zdolności innych osób:
    • Maksymalna ilość przeszczepów wykonanych Kimerą wynosi 4;
    • Ilość chakry, jaką można wchłonąć z jednej osoby wynosi maksymalnie 2 500.
    • Trzeci i czwarty przeszczep Kimerą zmniejsza maksymalny poziom jednej, wybranej statystyki fizycznej o 2 poziomy.
    • Wchłaniane KG jest rozwinięte na poziom B lub niższy, jeśli cel miał je rozwinięte na niższą rangę.
    • Przeszczep Kimerą liczy się jako pół wspomagania (oznacza to, że mając zajęte 3,5 slotów wspomagań, można opanować jeszcze jedno pełne wspomaganie, a nie dwa).
    • Po wykonaniu przeszczepu Kimerą, organizm nie nadaje się do przeprowadzenia przeszczepu tradycyjnymi metodami i vice versa.
    • Lalkarze po wykonaniu na siebie zabiegu Kimerą, mają zbyt wyniszczony organizm, by kiedykolwiek w przyszłości skorzystać z możliwości zamiany całego ciała w kukłę.
    Do zdobycia czyichś zdolności wystarczy materiał DNA, a potrzebną ilość ocenia MG. Chcąc wchłonąć jednak całe ciało, otrzymując przy tym zasoby chakry, należy przygotować przed tym własne ciało, dokonując modyfikacji we własnych trzewiach celem pomyślnego wykonania techniki. Operacja taka pozostawia szramy: jedną ciągnącą się po lewej stronie ciała, od obojczyka do biodra, oraz drugą, z początkiem w 1/4 pierwszej szramy, ciągnąca się przez bok aż do pleców. Ilość przeszczepów tą metodą ograniczona jest do czterech. Chodzą legendy, że możliwe jest wykonanie piątego z nich, jednak ze względu na związane z tym przygotowania, metoda została dawno zapomniana.

    Posiadając Sennina Ninjutsu shinobi posiada zdolność wchłaniania Kekkei Genkai oraz Kekkei Tōta innych osób.
    ► Pokaż Spoiler | Kuchyiose: Kokuhaku Ano Yo | Summoning: The Beyonds' Confession
    Kuchyiose: Kokuhaku Ano Yo | Summoning: The Beyonds' Confession口寄せの術:国白あの世
    KlasyfikacjaNINJUTSU, KONTROLA CHAKRY, KINJUTSU
    Pieczęcie SZCZUR → WÓŁ → MAŁPA → TYGRYS → SMOK → DZIK → TYGRYS → WĄŻ → PIES → SMOK → TYGRYS → WÓŁ → WĄŻ → KLAŚNIĘCIE
    KosztDwukrotny na turę
    ZasięgPrzy użytkowniku
    WymaganiaMateriał genetyczny, przynajmniej teoretyczna znajomość innej techniki wskrzeszającej lub misja A celem poznania wiedzy.
    Technika opracowana przez Sandaime Kazekage na bazie doświadczeń z Edo Tensei polegająca na przyzwaniu z zaświatów duszy zmarłego dzięki kawałkowi materiału genetycznego w ilości nie mniejszej niż połowy ciała. W momencie złożenia pierwszych siedmiu pieczęci do techniki na około celu rozchodzą się pieczęci, które ostatecznie formują symbol wskazany na poniższej grafice. Po złożeniu wszystkich pieczęci krąg zaczyna świecić fioletowo-niebieskim światłem, a po chwili w środku kręgu staje eteryczna postać mająca w sobie zaklętą duszę, głos przyzwanego, jego charakter, wspomnienia oraz całą zebraną wiedzę. Ofiara nie zdąży jednak nauczyć techniki, gdyż limit pytań pozwoli jedynie na uzyskanie ogólników, suchych informacji na temat danego jutsu, ale nic ponadto. Nie może też służyć przyzywającemu jako broń, bowiem rozpadnie się po fizycznym ciosie, a proces nie będzie mógł zostać ponowiony. Dusza sama w sobie również nie może używać technik, nie może się też przemieścić poza krąg przywołania. Wszystko sprowadza się więc wyłącznie do pozyskania wszelkich informacji od przyzwanego, który nie może nie odpowiadać i musi mówić tylko prawdę. Technika posiada jednak kilka ograniczeń, mianowicie:
    • Niemożliwe jest przyzwanie duszy zapieczętowanej przez jakąkolwiek technikę pieczętującą, Edo Tensei lub duszy osoby wciąż żyjącej. W obu wypadkach technika zwyczajnie nie dojdzie do skutku, nie stanie się nic;
    • Technika wymaga skupienia, więc niemożliwe jest jej zastosowanie w sytuacjach dynamicznych;
    • Przyzwanej duszy można zadać jedynie trzy pytania, po czym materiał się rozpada. Ponowne wezwanie duszy przy posiadaniu większej ilości materiału jest niemożliwe;
      Posiadając Specjalizację w Ninjutsu zmniejsza się ilość potrzebnego materiału do użycia techniki. Wystarczy już tylko część ciała rozmiaru głowy.
      Posiadając Sennina Ninjutsu ilość pytań jaką można zadać przywołanej osobie wzrasta do sześciu.
  2. Fūinjutsu
    ► Pokaż Spoiler | Bōkyaku no Tatchi | A Touch of Oblivion
    Bōkyaku no Tatchi | A Touch of Oblivion忘却のタッチ
    KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca, Kinjutsu
    PieczęcieWół → Szczur → Koń → Pies → Ptak → Przyłożenie palca do czoła
    KosztStandardowy C za dzień
    ZasięgDotykowy
    WymaganiaSennin Fūinjutsu
    Technika ta pozwala na zapieczętowanie wspomnień nieprzytomnej osoby lub takiej, która wyraziła na to zgodę. Jeśli Kontrola Chakry jest większa od Siły Woli celu o 3, to również można zapieczętować wspomnienia. Poprzez złożenie pieczęci i przyłożenie palca do czoła ofiary, użytkownik może zapieczętować wspomnienia. Kosztem standardowym C użytkownik może usunąć 1 dzień wspomnień swojej ofiary. Można usunąć losowe dni lub dni powiązane z wybranym wspomnieniem, które wiemy że dana osoba posiada. Dla przykładu jeśli uznamy, że chcemy usunąć komuś wspomnienia o osobie A, to technika zacznie pieczętować wszystkie wspomnienia związane z tą osobą od najstarszego znajdującego się w głowie. Nie usunie jednak samego wspomnienia, a cały dzień z danym wspomnieniem powiązany. Na dodatek osoba używająca jutsu musi wiedzieć, że ofiara spotkała osobę A i posiada z nim wspomnienia, w innym wypadku - nie wiedząc o tym - zacznie usuwać losowe wspomnienia zupełnie tak, jakby nigdy nie określiła, w które wspomnienia dokładnie celuje. Na koniec działania techniki ofiara wypluwa czarną kulkę wielkości ludzkiego oka. Tylko poprzez połknięcie owej kulki może ofiara techniki odzyskać utracone wspomnienia.

    Kulka, która jest efektem tego jutsu podlega własnym zasadom. Nie można jej zapieczętować, po zniszczeniu oddaje wspomnienia osobie, z której ją wyciągnięto (jak szybko i jak skutecznie zależy od MF) oraz przyciąga do siebie gracza. Właściciel kulki podświadomie wie, że coś stracił, powinien to odzyskać i mniej więcej gdzie się kierować, by to zrobić.
  3. Iryō Ninjutsu
    ► Pokaż Spoiler | Kishō Tensei | One's Own Life Reincarnation
    Kishō Tensei | One's Own Life Reincarnation己生転生
    KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Kinjutsu
    PieczęcieSmok → Małpa → Wąż → Pies → Baran → Wół → Koń → Ptak → Baran → Królik → Pies → Tygrys → Małpa → Świnia → Smok → Wąż → Ptak → Małpa → Baran → Koń
    KosztPięciokrotny na żywym pacjencie, Całkowity na Martwym
    ZasięgDotykowy
    WymaganiaKontrola Chakry 9, Sennin: Iryō Ninjutsu
    Ta technika została wynaleziona w Sunagakure przez grupę lalkarzy. Użytkownik, dając swoje siły życiowe, wykorzystuje całą swoją czakrę jako pośrednik.
    Technika ta może być stosowana zarówno na żywych jak i martwych. Użycie jej na żywym może uratować i przywrócić cel od dobrego stanu, ale pozostawi użytkownika znacznie wyczerpanego. Gdy użyje się jej na martwym, użytkownik znajdzie pewną śmierć w zamian za duszę zmarłego. W trakcie używania, wydzielana czakra świeci blado-niebieskim kolorem. Jeśli własna czakra użytkownika jest niewystarczająca, może pomóc osoba trzecia.

    Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
  4. Arashi
    ► Pokaż Spoiler | Ranton Kōga | Storm Release Light Fang
    Ranton Kōga | Storm Release Light Fang嵐遁光牙­
    KlasyfikacjaRanton, Transformacja Natury
    PieczęcieSmok → Tygrys → Wąż → Szczur → Pieczęć konfrontacji
    KosztPojedynczy
    Zasięg30 metrów
    WymaganiaSennin Rantonu
    Po skoncentrowaniu chakry w ustach, użytkownik wypuszcza cienką laserową wiązkę o ogromnej prędkości i ostrości. Wiązka ta potrzebuje mniej niż sekundę, by osiągnąć maksymalny zasięg, po czym utrzymuje się przez chwilę i znika, pozwalając w tym czasie użytkownikowi poruszyć głową i zmienić jej położenie, tnąc wszystko na jej drodze.

    Posiadając Specjalizację w Rantonie można pominąć pieczęci.
  5. Hibana
    ► Pokaż Spoiler | Shī Ō | C0
    Shī Ō | C0爆薬〇
    KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury
    Pieczęcie---
    KosztStandardowy
    ZasięgBazowo 500m od wykonującego
    WymaganiaIkite Iru Bakuhatsu, poświęcenie życia, Sennin Bakutonu
    Ostateczna technika Bakutonu. Po zerwaniu sznurka z otworu gębowego na klatce piersiowej i zjedzeniu nim plastycznego materiału, np. gliny, ciało zaczyna kumulować chakrę w jednym punkcie. Skóra zanika pozostawiając jedynie czarne żyły. Na koniec pozostaje jedynie czarna kulka która po chwili wybucha. Jutsu tworzy olbrzymi wybuch zmiatając z powierzchni ziemi wszystko na obszarze o średnicy 500 metrów. Zasięg jednak może się różnić w zależności ile chakry posiada użytkownik, lecz to jest decyzja MG.

    Techniki nie da się wykonać klonem.
  6. Hōseki
    ► Pokaż Spoiler | Shōton no Jutsu | Crystal Creation Technique
    Shōton no Jutsu | Crystal Creation Technique晶遁・の術 ­
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja Natury
    PieczęcieWąż → Szczur → Baran → Tygrys → Smok
    KosztRóżny
    ZasięgObok siebie
    DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
    Podczas gdy jedne techniki skupiają się na niemalże pełnej defensywie, istnieją również sztuczki, jakie pozwalają na większą kontrolę pola walki oraz poszerzenie swoich własnych możliwości. Czasami zaś powstają jutsu będące w pewnym sensie mieszaniną obu. Sama technika, w swym najbardziej ogólnym zamyśle, pozwala na pokrywanie przedmiotów kryształem. Ten zaczyna rozrastać się od miejsca, z którym użytkownik ma fizyczny kontakt, będąc w stanie rozrosnąć się niczym pajęczyna w żądanym kierunku, bądź szczelnie pokryć wybrany obiekt. Co więcej taki kryształ możemy modyfikować, kształtując go wedle własnego zapotrzebowania.

    Bez względu na to, czy chcemy pokryć kryształem większy obszar czy jeden przedmiot, ten traktowany jest niczym przedłużenie użytkownika. Wszelakie techniki tworzące kryształ można użyć, traktując materiał wytworzony tą techniką niczym medium. Techniki, jakie można użyć w określonej "odległości od użytkownika", zyskują wówczas również na zasięgu, jako użytkownika mogąc potraktować najdalej wysunięty, widoczny przez shinobi fragment stworzonego przez siebie kryształu. Przedmioty jak i istoty żywe pokryte ów kryształem nie ulegają krystalizacji. Użytkownik jest w stanie na życzenie zniszczyć cały stworzony tak kryształ, bądź wybraną jego część. Wytrzymałość kryształu zależna jest od rangi użytej techniki.

    • Ranga D: uiszczając koszt standardowy D, możliwe jest pokrycie w turę niewielkich obiektów bądź obszar o wielkości 1m3. Możliwe jest dokonywanie w krysztale nieznacznych modyfikacji jak niewielkie wypukłości. Wytrzyma ona jedną słabszą technikę oraz obrażenia fizyczne o Sile 4 i mniejszej;
    • Ranga C: uiszczając koszt standardowy C, możliwe jest pokrycie w turę większych obiektów bądź obszar o wielkości 5m3. Możliwe jest dokonywanie większych już modyfikacje, jak wyrastanie niewielkich kolców czy tworzenie bardziej dokładnych, geometrycznych wzorów. Wytrzyma kilka słabszych technik oraz obrażenia fizyczne o Sile 5 i mniejszej;
    • Ranga B: po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Uiszczając koszt standardowy B, możliwe jest pokrycie w turę dużych obiektów bądź obszar o wielkości 10m3. Modyfikacje kryształu są już dokładne i precyzyjne, jak i większe niż w poprzednim przypadku. Wytrzyma jedną technikę rangi B lub kilka słabszych, a także obrażenia fizyczne rangi 6 (Siła na poziomie 6) i mniejsze;
    • Ranga A: po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Uiszczając koszt standardowy A, możliwe jest pokrycie w turę bardzo dużych obiektów bądź obszar o wielkości 20m3. Modyfikacje kryształu są niesamowicie dokładne, pozwalając na kształtowanie go w imponujące rzeźby. Wytrzyma ona kilka technik rangi B, a może nawet wytrzyma technikę rangi A. Dodatkowo ataki o Sile 7 i mniej nie zniszczą kopuły. Wymagania: Shōton A;
    • Ranga S: po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Uiszczając koszt standardowy S, możliwe jest pokrycie w turę ogromnych obiektów bądź obszar o wielkości 30m3. Biegłość w dziedzinie Shōtonu sprawia, że każdy twór ninja jest w stanie zamienić w istne dzieło sztuki. Jest w stanie wytrzymać część technik A, czy nawet jedną S, a by zniszczyć ją samą siłą fizyczną konieczne jest posiadanie Siły na poziomie 8 lub wyższym. Wymagania: Shōton S;
    Posiadając rangę S w Shōtonie możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas potrzebny na utworzenie tworu, wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
  7. Jashinkyō
    ► Pokaż Spoiler | Jujutsu: Kuji Sōketsu | Curse Technique: Body Controlling Manipulated Blood
    Jujutsu: Kuji Sōketsu | Curse Technique: Body Controlling Manipulated Blood呪術・躯司操血
    KlasyfikacjaShinkoryū, Kontrola Chakry
    PieczęcieTechnika nie wymaga pieczęci, jednak czas mieszania chakry trwa tyle, ile trwałoby faktyczne złożenie trzech
    KosztStandardowy za aktywację, połowiczny na turę za utrzymanie
    Zasięg20 metrów średnicy
    WymaganiaŚwieża krew osoby - nie starsza niż kilka godzin, lalka przypominająca lalkę Voodoo, Jujutsu: Shiji Hyōketsu, specjalizacja w Shinkoryū
    Technika służąca do kontroli ciała osoby, której to krew została skosztowana przez Jashinistę. Po uzyskaniu świeżej krwi danej osoby użytkownik techniki przelewa chakrę na lalkę, która przypomina lalki Voodoo. W tym momencie lalka oraz osoba, której to krew została spożyta przybierają kolor odpowiadający technice Jujutsu: Shiji Hyōketsu. W tym momencie wszystkie rany, które otrzyma lalka są przekazywane na osobę, której to krew została skosztowana oraz w drugą stronę (z osoby na lalkę). Aby zerwać wiązanie należy wypchnąć osobę, która to została złapana w technikę za jej zasięg bądź zadać dowolne obrażenia fizyczne użytkownikowi techniki, jednak należy przy tym uważać na lalkę. Technika nie wymaga rysowania symbolu Jashina w żaden sposób.

    Posiadając Sennina Shinkoryū możliwa staje się kontrola ciała ofiary połączonej z lalką za pomocą siły woli. Ofiara powinna być nieprzytomna, w innym wypadku należy zapoznać się z tabelką poniżej, przy czym siła techniki wynosi 6. Nie zmusimy przy pomocy tej techniki, by ofiara wykonała jakąkolwiek technikę, której nie chce. Możemy kontrolować maksymalnie 1 osobę na raz.
    Posiadając Sennina Shinkoryū oraz Shintenshin no Jutsu siła techniki wynosi 10.

    Powodzenie techniki w powyższych dwóch przypadkach w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
    Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnikaEfekt
    SW silniejsze o >2Niepowodzenie
    SW silniejsze o 2Znaczne trudności w utrzymaniu techniki; duże ryzyko złamania kontroli
    SW silniejsze o 1Trudność w utrzymaniu techniki; średnie ryzyko złamania kontroli
    SW równe lub słabszePowodzenie; niewielka szansa na złamanie kontroli
  8. Mirai
    ► Pokaż Spoiler | Akuma Fuin | Devil Seal
    Akuma Fuin | Devil Seal悪魔封じ
    KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika, Jikukan, Technika pieczętująca
    PieczęcieI ETAP: Małpa → Szczur → Koń → Szczur → Baran → Ptak → Koń → Tygrys → Wół → Smok → Pies → Smok → Szczur → Tygrys → Ptak → Zając → Baran → Małpa → Koń → Ptak
    II ETAP: Zając → Smok → Zając → Koń → Pies → Małpa → Zając → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
    KosztPierwszy etap: Pojedynczy | Drugi Etap: Potrójny
    ZasięgBezpośrednia
    WymaganiaSennin Jikagan, Fūinjutsu A, Kontrola Chakry 8
    Na przestrzeni czasu, technika jaka zyskała miano najpotężniejszej techniki klanu Mirai. Technika, zdolna do zapieczętowania demonów, wraz z ogoniastymi bestiami, w miejscu, przedmiocie lub człowieku. Wymagane jest do tego wcześniej przygotowane miejsce poprzez namalowanie kręgu runicznego (średnica 10 metrów) przy pomocy krwi kapłanki, co zajmuje nawet profesjonalistom pół godziny. Następnie należy przelać do kręgu sporą ilość chakry (standardowy koszt S) i może to zrobić tylko osoba jakiej to krew została rozlana. Takie przygotowania kończą pierwszy etap.

    Następnie należy takiego demona zwabić do nas. Aby go zapieczętować, musi znajdować się maksymalnie 50 metrów od granic kręgu i być bardzo wyczerpany lub unieruchomiony. Użytkownik natomiast, musi znajdować się w samym kręgu. Po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry, mamy następujące opcje w kwestii zapieczętowania go:
    • w samym kręgu. Ziemia pod kręgiem po zapieczętowaniu zacznie zmieniać się w wytrzymały kamień, jaki niezwykle ciężko zniszczyć. Wymagane jest do tego co najmniej uderzenie o sile 13 lub porównywalna temu technika. Uwolnienie demona jednak jest dalej proste. Wystarczy zniszczyć krąg. Dlatego, przy korzystaniu z tej metody, kapłanki miały w tendencje stawianie w takich miejscach kapliczek. Dobrze pilnowane kręgi jednak, są w stanie trzymać demony i przez stulecia.
    • w przedmiocie. Może to być dowolny przedmiot, niezależnie od rozmiarów, znajdujący się 5 metrów od użytkownika techniki i będący na terenie kręgu. Taki przedmiot jednak nie może demona utrzymać długo. Maksymalnie 1 rok. Jego wygodą jest jednak fakt, że możemy przenieść demona w wygodniejsze miejsce i tam zapieczętować go w kręgu. Nie trzeba wtedy ponownie toczyć walki z demonem, jedynie przedmiot na środku nowo stworzonego kręgu i przelać ponownie potrójny koszt rangi S, aby demon z przedmiotu przeszedł do kręgu. Pieczętowanie w przedmiocie jest jedynie możliwe posiadając Specjalizację Jikagan.
    • w innym człowieku, czyniąc z niego Jinchūriki. Taki człowiek musi się znajdować w centrum kręgu, jednak nie musi być przytomny. Na jego ciele tworzy się pieczęć, w dowolnym miejscu, kształcie i wielkości zależnie od woli pieczętującego. Podczas tworzenia pieczęci shinobi musi wyobrazić sobie jak będzie wyglądała kraina, więzienie oraz barierę, które będą oddzielać demona od świata. Póki pieczęć jest szczelna, bestia nie ma możliwości opuszczenia ciała Jinchūriki, jednak ten nie może także w pełni korzystać z jego mocy z racji na bariery jaka znajduje się wewnątrz świata oddzielającego demona. Oznacza to, że może on osiągnąć maksymalnie stadium Pierwszej Miniaturki.
    Barierę wewnątrz siebie może zdjąć jedynie Jinchūriki, jaki to przeleje na nią chakrę zgodnie z własną wolą. Po zniszczeniu jej jednak, bestia może w pełni przejąć kontrolę nad jego ciałem jeżeli ten się z nią nie dogada lub jej nie uwięzi w innych sposób. Ze względu na niebezpieczeństwo jakie brak własnej kontroli nad takim demonem niesie, kapłanki rzadko korzystają z tej metody.

    Posiadając Specjalizację w Jikagan przelanie chakry na krąg sprawia, że ten jest chroniony i każda próba zniszczenia go przez demona - świadoma lub nie - spotka się z szarą barierą jaka powstrzyma taki atak niezależnie jak silny on będzie. Bariera chroni jednak jedynie sam krąg, nie ludzi w nim się znajdujących. Należy też zwrócić uwagę, że normalni ludzie normalnie mogą krąg zniszczyć tak długo jak nie używają do tego jakiejś demonicznej chakry.
    ► Pokaż Spoiler | Mugen | Infinity
    Mugen | Infinite無限
    KlasyfikacjaJikagan, Kontrola Chakry
    PieczęcieMałpa → Koń → Tygrys → Małpa → Tygrys → Wół → Zając → Małpa → Wół → Tygrys → Zając → Wąż → Baran → Wół → Małpa
    KosztStandardowy
    ZasięgNieograniczony
    WymaganiaAktywne Dojutsu, Sennin Jikagan, Enkei
    Technika kapłanek polegająca na obserwowaniu wydarzeń dziejących się w przyszłości lub przeszłości. Nie ma ograniczeń co do czasu do jakiego możemy się przenieść, a także co do lokacji do jakiej się wzrokiem przeniesiemy. Używając jednak po prostu tej techniki, nie jesteśmy w stanie określić tego co zobaczymy. Jedynie to, czy chcemy zobaczyć przeszłość czy przyszłość jest naszym wyborem. Są jednak sposoby na zawężenie tego z czym związana będzie nasza wizja. Są na to cztery sposoby wykorzystujące różne media:

    • Przedmiot. Posiadając przedmiot, jest większa szansa, że zobaczymy przyszłość lub przeszłość związaną z tym przedmiotem, osobą jaka jest jego właścicielem lub miejscem z jakiego on pochodzi.
    • Inna osoba. Znajdując się obok innej osoby i skupiając się na niej, mamy większą szansę na ujrzenie przyszłości lub przeszłości tej postaci. Ta szansa jest jeszcze większa, kiedy aktualnie ta osoba przeżywa jakieś intensywniejsze emocje.
    • Wspomnienia innej osoby. Kładąc rękę na drugiej osoby, kapłanka jest w stanie udać się wzrokiem do przyszłości lub przyszłości miejsca/przedmiotu/innej osoby, o których ta teraz najbardziej myśli. Metoda ta wymaga Specjalizacji w Jikaganie.
    • Kiedy sama kapłanka jest bardzo blisko z osobą/przedmiotem/miejscem jakiego to przyszłość lub przeszłość chce zobaczyć.
    Sposób w jaki widzimy dane wydarzenie, np. z lotu ptaka, czy bezpośrednio za osobą jaką chcieliśmy zobaczyć, czy nawet się w nią wcielając, jest ustalany przez MG prowadzącego wątek. Kapłanka nie może jednak oddalić się na więcej niż 15 metrów od swojego “celu”. Słyszymy również wszystko co się dzieje w takim miejscu. Minusem techniki jest jednak, że nie jesteśmy w stanie kontrolować jak odległą przyszłość lub przeszłość widzimy, ani ile taka wizja będzie trwać. Należy też pamiętać, że ścieżek przyszłości jest nieskończoność i to co zobaczymy może się wcale nie wydarzyć. Im bardziej jest to wydarzenie odległe, tym większa na to szansa.

    Wszystkie te rzeczy dalej ocenia MG i decyduje o ich efektywności na bazie naszego medium oraz intencji. W przypadku jednak, kiedy technika jest wykorzystywana na innym graczu, musi się udać z tym do MF o potwierdzenie, że przedmiot faktycznie był na tyle graczu bliski. Jeżeli gracz uważa, że wynik techniki powinien być inny, również może zgłosić się do MF z ewentualnymi zażaleniami, aby ocenił własnoręcznie.

    Podczas używania techniki, kapłanka staje się bezbronna, nie widząc oraz nie słysząc tego co dzieje się wokół niej, dopóki sama nie zdecyduje się przerwać techniki.
  9. Yuki
    ► Pokaż Spoiler | Hyōgaki | Ice Age
    Hyōgaki | Ice Age氷河期
    KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
    PieczęcieKoń → Szczur → Małpa → Tygrys → Wół → Małpa → Szczur → Koń
    KosztDwukrotny za użycie, standardowy B na turę za utrzymanie
    ZasięgPromień 25 metrów
    Wymagania---
    Technika ta sprawia, że od użytkownika rozchodzi się fala chłodu i lodu. Wszystko pokrywa się lodem, a temperatura powietrza spada do poziomu -40 stopni Celsjusza, wyziębiając każdego, kto znajdzie się tam ubrany w nieodpowiedni sposób. Z każdą turą, gdy technika ta jest aktywna, promień techniki rośnie o 5 metrów. Temperatura jest na tyle niska, że dłuższe przebywanie na niej może doprowadzić do odmrożeń, zamrażania oczu czy krwi. Staje się to jeszcze bardziej widoczne po 5 turze działania techniki, gdzie temperatura spada jeszcze bardziej.

    Od 5 tury, jeśli ktoś przebywa z dala od źródła ognia przez więcej niż 3 tury, to całkiem zamarza. Przez przebywanie przy źródle ognia, liczy się pełną turę przy ogniu. Technika nie działa na użytkownika. Po zakończeniu jutsu i nie wspieraniu go chakrą, potrzeba 3 tur, by wszystko wróciło do normy. Osoby które zamarzły, odmrażają się przez 3 tury od momentu, w którym powróciły normalne warunki atmosferyczne. To czy osoba przeżyje zamrożenie, zależne jest od poziomu jej wytrzymałości i przekłada się na to, że poziom atrybutu wytrzymałości jest równy ilości tur jaką można przeżyć będąc zamrożonym.

    Mając Specjalizację w Hyōtonie można ukierunkować technikę skupiając ją w węższym punkcie i przekształcając w stożek o konkretnym kierunku i bazowym zasięgu 50 metrów.
  10. Pakt z Pancerzowcami
    ► Pokaż Spoiler | Zōen | Landscaping
    Zōen | Landscaping造園
    KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Transformacji
    PieczęcieKoń → Królik → Tygrys → Dzik → Wąż
    KosztStandardowy
    ZasięgNa siebie
    WymaganiaBycie pancerzowcem
    Technika polega na manipulacji posiadanym przez danego kraba naturalnym pancerzem. Bryłą karapaksu, którą nosi krab może zostać znacząco rozrośnięta przy użyciu tej techniki. W ramach niej, użytkownik może stworzyć, ściany, kolumny kolce, bloki, puste w środku bryły. Tworzenie prymitywnej architektury leży w zasięgu tego ninjutsu. Stworzone tą techniką bryły nie znikają oraz nie wymagają podtrzymania, są nową formą karapaksowego pancerza. Tworzony obiekt objętością nie może przekraczać 10m3.

    Ścianami zmodyfikowanego karapaksu można modyfikować dodając np. półki albo ornamenty. Koszt takiej modyfikacji to Standardowy D.

    Technikę można dezaktywować całkowicie lub usunąć tylko część zmodyfikowanego pancerza ponownie uiszczając Standardowym koszt B. Tak usunięty pancerz bądź jego część odrywa się od zmodyfikowanego pancerza i rozpada się w pył. Nie można jednocześnie usuwać i zmieniać karapaksu.

    Pancerzowce używając tej techniki potrafią się łączyć swoimi pancerzami ze sobą.

    Posiadając rangę A w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 15m3.
    Posiadając rangę S w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 20m3.
    Posiadając Specjalizację w Ninjutsu do wykonania techniki wystarczy chwila skupienia równa złożeniu jednej pieczęci.
    Mając aktywny Tryb Mędrca oraz posiadając pakt z Pancerzowcami przywołujący może sam tworzyć pancerz na powierzchni swojej skóry. Działa to dokładnie tak, jak w przypadku krabów. W przypadku użytkowania techniki przez człowieka, ze skóry wyrasta dowolny twór z karpaksu mieszczący się ramach określonych w opisie techniki.
  11. Zmiany w przedmiotach
    ► Pokaż Spoiler | Maska przeciwgazowa
    Maska przeciwgazowa
    Koszt500 Ryō
    Stack/Slot2/1
    Maska zakładana na usta oraz nos, zapinana z tyłu głowy na mały zatrzask. Z boków maski znajdują się okrągłe filtry, które łatwo można wymienić.
    Maska jest wielokrotnego użycia - jedyne co trzeba wymieniać, to filtr węglowy - jego koszt to 100 Ryō, Stack/slot - 8/1.
    ► Pokaż Spoiler | Pigułka zwiększająca krew
    Pigułka zwiększająca krew
    Koszt1200 Ryō
    Stack/Slot36/1
    Są one używane przez ninja, aby przyspieszyć tworzenie i wzrost krwi w organizmie. Po tym jak shinobi straci znaczną ilość krwi w bitwie, może skorzystać z tej pigułki do jej szybkiego uzupełnienia, dzięki czemu może on kontynuować walkę. Pozwala całkowicie odnowić utraconą krew oraz zapewnić jej wzmożoną produkcję na czas 10 tur, co pozwala w tym czasie ignorować wszelkie problemy z ubytkiem krwi i liczyć je dopiero po upływie tego czasu.
Wynagrodzenie za prace administratorskie - grudzień

Statystyki: autor: Pingwinek Chaosu — dzisiaj, 15:57

Przeczytaj na stronie Zobacz stronę w katalogu