Ogłoszenia administracji
Magic Lullaby
Ogłoszenia administracji
15-02-2023 23:45
Ogłoszenie 68
Moi drodzy! Po poważnym przemyśleniu, postanowiliśmy włączyć już teraz kilka nowych przewag i zawad. Do tematu zostały dodane następujące elementy:
Przewagi niewielkie
Cytat:Kuchnia godna bogów - postać zna się na zwyczajnym gotowaniu. Gdyby chciała, mogłaby prowadzić własną restaurację. Nie tylko ma wyczucie, jeśli chodzi o połączenia smaków, ale również estetyczną prezentację dania i silne podłoże teoretyczne i techniczne - wie, jak posługiwać się szalenie ostrym nożem i nie stracić palców, wycinając przy tym cienkie jak papier kawałki ryby, jak flambirować i kiedy zdecydować się na blanszowanie.
O kapitanie, mój kapitanie - postać doskonale radzi sobie z przekazywaniem wiedzy. Jej uczniowie potrzebują mniej czasu, żeby przyswoić wiedzę.
Pokerowa twarz - z twarzy postaci praktycznie nie da się nic wyczytać, jeśli sama tego nie zechce. Nie potrafi udawać emocji, ale świetnie wie, jak je zamaskować i ukryć. Nawet w obliczu zagrożenia pozostaje nieprzenikniona.
Zawady niewielkie
Cytat:Arszenik smakuje lepiej - wszystko, co ugotuje postać, jest niezjadliwe. Udane spożycie dania postaci może powodować różnego rodzaju dolegliwości magiczne i niemagiczne.
Profesor do niczego - postać może mieć ogromną wiedzę, ale zupełnie nie potrafi jej przekazać. Gdyby próbowała, w najlepszym wypadku wprowadzi kogoś w błąd lub zdezorientuje, w najgorszym zmyli tak dogłębnie, że uczeń nigdy nie pojmie danego zagadnienia.
To nie oni są źli, to świat jest zły - postać przyciąga typów i typiary spod ciemnej gwiazdy. Często wpada przez nich w kłopoty i nie umie zmienić swoich kręgów towarzyskich, nawet jeśli znajomi zawiodą ją kolejny raz.
Wrażliwość godna trolla - postać cechuje całkowity brak empatii i znajomości obyczajów. Plecie co jej ślina na język przyniesie i zawsze musi urazić czyjeś uczucia bądź palnąć jakąś gafę. Dodatkowo nie widzi swojego błędu, dopóki ktoś jej go nie wytknie i nie wyjaśni.
Przewagi znaczne
Cytat:Czy jest na sali uzdrowiciel? - postać może nawet nie wiedzieć zbyt wiele na temat zaklęć uzdrawiających, ale bardzo dobrze radzi sobie z tradycyjną medycyną. Nie zastąpi uzdrowiciela, ale wie, jak nastawić wybite ze stawów kończyny lub złamania, zatamować krwotok i poradzić sobie ze zwykłą biegunką. Umie także rozpoznać powszechne niemagiczne schorzenia.
Wiem, co czujesz - postać jest świetna w odczytywaniu emocji innych, współodczuwaniu i taktownym zachowaniu, o ile można je wychwycić werbalnie bądź odczytać za pomocą widocznych sygnałów. Najczęściej bardzo dba o samopoczucie innych, bo ich nieszczęście negatywnie wpływa na jej nastrój; silnie przeżywa zwłaszcza emocje bliskich.
Zdobywca szczytów - postać jest bardzo atletyczna i wytrzymała, ma niezwykłą kondycję. Kiedy reszta opada z sił, ona dopiero się rozkręca. Potrafi długo wytrzymać w trudniejszych warunkach pogodowych.
Zawady znaczne
Cytat:Boli mnie życie - postaci nikt nie darzy respektem. W szkole się nad nią znęcano, w pracy nie ma co liczyć na stanowisko kierownicze, ponieważ nikt jej nie szanuje. Nikogo nie zastraszy i nierzadko ściąga na siebie zagrożenie, choćby chuliganów, dla których sama twarz postaci jest wystarczającym powodem, by jej ją obić dla zabawy.
JA nie skoczę?! - postać nie jest w stanie ocenić realnego zagrożenia i często przecenia swoje siły lub nawet jeśli wie, że coś jest niebezpieczne i ma nikłe szanse powodzenia i tak się decyduje to zrobić, bo uwielbia adrenalinę.
Tam, gdzie nie ma już dróg - postać zupełnie nie ma orientacji w terenie. Potrafi zgubić się w drodze do sklepu po bułki. Aby funkcjonować, musi korzystać ze specjalistycznych czarów albo narzędzi magicznych, bo mapa nie potrafi jej pomóc - nie umie jej czytać, nawet z użyciem kompasu.
Przewagi poważne
Cytat:Piękny umysł - niemalże ejdetyczna pamięć pozwala postaci na zapamiętywanie z dużą dokładnością wielu informacji. Potrafi przypomnieć sobie coś sprzed kilkunastu lat, jakby dowiedziała się o tym wczoraj. Dzięki temu ma bardzo szeroką, ogólną wiedzę, często złożoną jednak z ciekawostek, których może nawet nie rozumieć. Raz na 6 postów może próbować "przypomnieć" sobie informację ważną dla sesji, która udzielana jest jej przez MG w wiadomości prywatnej.
Taktyka tworzy zwycięzców - postać myśli logicznie i szybko, przewiduje wiele ruchów wprzód. Nie tylko przoduje w grach opartych na analitycznym myśleniu (jak szachy, go, czy brydż), ale również świetnie sprawdzi się zarządzając zasobami ludzkimi, zwłaszcza na polu bitwy.
Władca marionetek - postać wie, jak manipulować innymi, wpływać na nich i okręcać sobie ich wokół palca. Potrafi subtelnie coś komuś podsunąć tak, aby uważał to za swój własny pomysł i posiada siatkę osób, które zrobią niemal wszystko, o co poprosi.
Zawady poważne
Cytat:Impostor jest wśród nas - postać nie wie, co to honor i zasady. Dla własnej korzyści byłaby w stanie sprzedaż wszystkich przyjaciół i własną matkę. Często para się szemranymi zajęciami i bez namysłu jest skłonna wbić nóż w plecy swoim dotychczasowym towarzyszom. Nie można jej ufać. Jest nielojalna i niewierna również w relacjach osobistych, często zdradza i do ostatniej chwili próbuje grać na wszystkich frontach.
Moim domem jest cały świat - stateczne życie nie jest dla tej postaci. Nie potrafi zagrzać nigdzie miejsca, nie przywiązuje się do rzeczy materialnych. Jest włóczęgą i bardzo często po prostu bezdomna.
Dodatkowo, zgodnie z wynikami ankiety, opcja, która zyskała najwięcej głosów to:
Cytat:Tak, ale pod warunkiem, że za każdym razem dokonana zmiana będzie kosztować więcej fasolek
W związku z powyższym zostanie opracowane rozwiązanie kwestii zmiany umiejętności użytej już na fabule. Dziękujemy za Wasze głosy!
Samych pyszności w Tłusty Czwartek życzy,
Ekipa Magic Lullaby