Re: Ogłoszenia

Sakura no Hana
Sakura no Hana
Re: Ogłoszenia
04-04-2023 12:09

Ogłoszenia
  1. Ninjutsu
    • Nowa technika: Chakura no Konran | Chakra Disruption | C
    • Nowa technika: Kakkū tōteki | Gliding Throw | C
    • Nowa technika: Makimono Fuyō | Scroll Levitation | C
    • Nowa technika: Kuchiyose: Ten no Maki | Summoning: Volume of Heaven | B
    • Nowa technika: Nenchaku Inkan Nageru | Sticky Seal Throw | B
    • Zmiany w technice: Kōjunwashi | Descending Eagle | S
  2. Genjutsu
    • Zmiany w opisie dotyczącym wychodzenia za pomocą Siły Woli z iluzji
  3. Katon
    • Nowa technika: Suzaku | Vermillion Sparrow | C
  4. Hōseki
    • Nowa zdolność: Kuroi Kesshō
    • Zmiany w technice: Shōton: Kessho no Hamono | Crystal Release: Crystal Cutlery | E
    • Zmiany w technice: Shōton: Suishōtō | Crystal Release: Jade Crystal Blade | D
    • Zmiany w technice: Kesshō: Kyodai Rokkaku Shuriken | Crystal: Giant Hexagonal Shuriken | C
    • Zmiany w technice: Kesshō: Rokkaku Shuriken: Ranbu | Crystal: Hexagonal Shuriken: Wild Dance | C
    • Zmiany w technice: Shōton: Kesshō Hari | Crystal Release: Crystal Needles | C
    • Zmiany w technice: Shōton: Kurenai no Kajitsu | Crystal Release: Crimson Fruit | C
    • Zmiany w technice: Shōton: Omiwatari no Jutsu | Crystal Release: The Gods' Crossings Technique | C
    • Zmiany w technice: Shōton: Suishōrō no Jutsu | Crystal Release: Jade Crystal Prison Technique | C
    • Zmiany w technice: Suishō Bunshin no Jutsu | Jade Crystal Clone Technique | C
    • Zmiany w technice: Kesshō no Yoroi | Crystal Armour | B
    • Zmiany w technice: Shōton: Hashō Kōryū | Crystal Release: Tearing Crystal Falling Dragon | B
    • Zmiany w technice: Shōton: Kesshō Sharin | Crystal Release: Crystal Wheel | B
    • Zmiany w technice: Shōton: Seichō Kesshō Sōn | Crystal Release: Growing Crystal Thorns | B
    • Zmiany w technice: Shōton: Suishō Gokakukeichū | Crystal Release: Jade Crystal Pentagonal Pillars | A
    • Zmiany w technice: Shōton: Suishōheki Hachi no Jin | Crystal Release: Jade Crystal Wall Eighth Formation | A
    • Zmiany w technice: Shōton: Isshi Kōmyō | Crystal Release: String of Glory | S
    • Zmiany w technice: Shōton: Suishō Meikyū no Jutsu | Crystal Release: Jade Crystal Labyrinth Technique | S
  5. Jinton Tsukaite
    • Nowa technika: Jinton: Chisai Genkai Hakuri no Jutsu | C
    • Zmiany w technice: Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu | S
  6. Kurama
    • Nowa technika: Kokoro no Jōtai | The State of Mind | E
    • Nowa technika: Gyaku Genjutsu | Reverse Illusionary Technique | C
    • Nowa technika: Naishin no Renraku | Internal Call | C
    • Nowa technika: Kūkyonushi | Lord of the Void | B
    • Nowa technika: Morobanotsurugi | Double-edged Sword | B
    • Nowa technika: Muyūbyōsha | The Dreamwalker | A
    • Nowa technika: Yume no Owari | The End of the Dream | S
  7. Mirai
    • Nowa technika: Tarotto | Tarot | E
    • Nowa technika: Mura no Monitaringu | Village Monitoring | C
    • Nowa technika: Inochi no Sho: Kako | Book of Life: Past | B
    • Nowa technika: Kudan no Shōgai | Life of Kudan | B
    • Nowa technika: Inochi no sho | Book of Life | S
    • Nowa technika: Mirai: Maruchibāzu Kankō | Mirai: Multiversum Sightseeing | S
  8. Orochi
    • Nowe wspomaganie dedykowane: Fushi Tensei | Living Corpse Reincarnation
    • Nowa Technika Dappi no Kawarimi no Jutsu | Shedding Skin Body Replacement Technique | B
  9. Regulamin forum
    • Zmiana w zapisie traktującym o imionach postaci
  10. Regulamin WT
    • Zmiana w zapisie traktującym o tworzeniu dwóch takich samych technik przez dwie różne osoby
  11. Wspomagania
    • Zmiany w zasadach zdobywania Hachimona
    • Nowy pakt: Smoki

△ ▼ △ ▼

  1. Ninjutsu
    ► Pokaż Spoiler | Chakura no Konran | Chakra Disruption
    Chakura no Konran | Chakra Disruptionチャクラの混乱
    KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry, Anty-Genjutsu
    PieczęcieJedna dowolna
    KosztStandardowy
    ZasięgNa siebie
    WymaganiaKontrola Chakry 8
    Prosta w zamyśle, ale ciężka w wykonaniu technika Ninjutsu. Poprzez uważne skupienie swojej chakry, jesteśmy w stanie doprowadzić do zakłóceń jej we własnym organizmie. Główną zaletą tej zdolności jest więc kontrowanie różnych technik Genjutsu, które mogą wymagać bardziej skomplikowanych metod wyjścia niż proste Genjutsu Kai, choć może znaleźć też zastosowanie w innych przypadkach, gdzie wejście w stan "zakłócenia" chakry może wyzwolić postać z tarapatów.

    Czas potrzebny na wyzwolenie się z różnych technik, jest zależny od poziomu technik, w jakie wpadliśmy i może się różnić, zależnie od sytuacji czy jutsu, któremu się opieramy. Przyjmuje się, że by wyzwolić się z technik E i D potrzeba koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu 1 pieczęci, dla technik C - 2, dla B - 3, dla A - 5, a dla S - 10.

    Posiadając Ninjutsu na randze S czas koncentracji chakry maleje o 50%, zaokrąglając w górę. W przypadku wyzwalania się z technik E i D - następuje to natychmiastowo.
    Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 możliwe jest pominięcie pieczęci.
    Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 oraz odpowiednią Biegłość zakłócenie chakry nie wpływa na utrzymywane przez użytkownika techniki, przez co nie musi martwić się dezaktywacją własnych jutsu.
    ► Pokaż Spoiler | Kakkū tōteki | Gliding Throw
    Kakkū tōteki | Gliding Throw滑空投擲
    KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
    PieczęciePies → Smok → Zając → Koń
    KosztStandardowy
    ZasięgZasięg rzutu + maksymalnie 20m
    WymaganiaKontrola Chakry 7
    Technika bardzo prosta w swojej istocie, polegająca na wzmocnieniu siły naszego rzutu. Biorąc zamach, przelewamy chakrę do całej naszej ręki, na moment rzutu ją przyśpieszając. Samo to przyśpieszenie przekłada się następnie na sam rzut, zwiększając jego siłę przebicia, szybkość lotu i dystans jaki może przebyć obiekt przez nas rzucony. W przypadku kunaia, byłby on w stanie się wbić dość głęboko w pień drzewa. Samą technikę można porównać trochę do wystrzału w swym działaniu, przez co po częstym używaniu jej może coś nam przeskoczyć w barku. Technika ta możliwa jest do użycia jedynie na niewielkich przedmiotch pokroju wielkości kunai’a. Użytkownik wkładając chakrę w przedmiot sam decyduje jak bardzo wzmacniamy dystans na jaki leci. Może on być zwiększone o maksymalne 20 metrów, lub zmniejszony nawet do 2 metrów zależnie od woli użytkownika. Kosztu to nie zmienia.


    Posiadając rangę A w Ninjutsu maksymalny zasięg zwiększa się do zasięgu rzutu + maksymalnie 40m.
    Posiadając Specjalizację i rangę S w Ninjutsu jesteśmy w stanie wystrzelić nawet cięższe przedmioty zbliżone wagą do katany. Koszt jest wtedy jednak standardowy B.
    Posiadając Sennina w Ninjutsu jesteśmy w stanie pominąć pieczęci, poświęcając na kumulację chakry czas równy im złożeniu.
    ► Pokaż Spoiler | Makimono Fuyō | Scroll Levitation
    Makimono Fuyō | Scroll Levitation巻き物浮揚­
    KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
    PieczęcieTygrys → Smok → Szczur → Koń → Tygrys → Wąż
    KosztStandardowy na turę od zwoju
    Zasięg10 metrów
    WymaganiaKontrola Chakry na poziomie 7
    Technika, która pozwala użytkownikowi na dowolną manipulację zwojem, tak by ten ustawił się zgodnie z jego wolą i decyzją, np. formują konkretny kształt potrzebny do odpowiedniej techniki czy podać komuś Wielki Zwój, którego normalnie byśmy nie unieśli.

    Maksymalna prędkość lewitacji jest równa Kontroli Chakry użytkownika pomniejszoną o 3, choć mimo tej prędkości technika nie ma siły by kogoś unieruchomić. Służy głównie odpowiedniemu transportowaniu zwojów i ustawianiu ich oraz rozwijaniu tak, jak użytkownik sobie tego zażyczy.

    Na każdy poziom Refleksu można kontrolować bezproblemowo jeden zwój.

    Posiadając Ninjutsu na randze S można pominąć pieczęci.
    Posiadając Specjalizację w Ninjutsu na każdy poziom Refleksu można bezproblemowo kontrolować dwa zwoje.
    ► Pokaż Spoiler | Kuchiyose: Ten no Maki | Summoning: Volume of Heaven
    Kuchiyose: Ten no Maki | Summoning: Volume of Heaven口寄せ・天の巻
    KlasyfikacjaNinjutsu, Technika czasoprzestrzenna
    PieczęcieBaran → Smok → Koń → Ptak → Dotknięcie wcześniej przygotowanej plakietki (Przywołanie)
    KosztStandardowy za przyzwanie
    Zasięg---
    WymaganiaKuchiyose: Raikō Kenka, wcześniej przygotowana plakietka
    Technika ta bazuje bezpośrednio na Kuchiyose: Raikō Kenka. W przeciwieństwie jednak do swojej matczynej techniki, zamiast przywoływać zawartości zwoju, techniką tą przywołujemy zwyczajnie zwój do własnych dłoni lub obok siebie po samym dotknięciu plakietki. Nie ma w technice wielkiej filozofii.

    Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć pieczęci przy przywoływaniu i wystarczy dotknąć wcześniej przygotowanej plakietki.
    Średni zwójUchiha Hikari
    Średni zwój---
    Średni zwój---
    Średni zwój---
    ► Pokaż Spoiler | Nenchaku Inkan Nageru | Sticky Seal Throw
    Nenchaku Inkan Nageru | Sticky Seal Throw粘着印鑑投げる
    KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
    PieczęcieBrak, kumulacja chakry wynosi tyle co złożenie 6 pieczęci
    KosztStandardowy od kartki
    Zasięgdo 20m
    WymaganiaKakkū tōteki, Kontrola Chakry 8
    Bardzo nietypowa technika stworzona tylko w jednym celu. W celu rzutu… karteczką z pieczęcią np. notką wybuchową. Będąca świetnym wsparciem dla użytkownika Fūinjutsu bazującego na kartkach z pieczęciami, ma ona parę cech jakie tyczą ją nietypową. Pierwszym etapem, jest nadanie karteczce “lepkiej chakry” oraz stworzenia wokół niej lekkiej powłoki chakry, co to by się nie zaginała podczas rzutu. Następnym etapem jest jest wplecienie w to techniki “Kakkū tōteki” w celu przyśpieszenia naszej ręki dla dalszego rzutu. Tak rzucona karteczka może przelecieć maksymalnie 20 metrów nim przyklei się do powierzechni w jaką trafi. Nie jest to mocne przyklejenie się i bez problemu można ją oderwać.


    Posiadając Sennina w Fūinjutsu jesteśmy w stanie wpleść ilość chakry potrzebną do aktywacyji karteczki nim ta opuści nasze dłonie. Dzięki temu możemy aktywować w ten sposób pieczęć na kartce, nawet gdyby normalnie wymagało to bezpośrednio z nią kontaktu. Aktywacji dokonuje się poprzez złożenie pieczęci konfrontacji. Po dwóch turach braku aktywacji impuls taki opuszcza karteczkę i nie jesteśmy już w stanie jej aktywować.
    Posiadając Specjalizację w Ninjutsu koszt techniki zmniejsza nam się o połowę.
    Posiadając Sennina w Ninjutsu jesteśmy w stanie przelać w ten sposób chakrę na wiele przedmiotów kartek, nie musząc koncentrować się na każdym osobno dzięki czemu czas kumulacji chakry nie wzrasta.
    ► Pokaż Spoiler | Kōjunwashi | Descending Eagle
    Kōjunwashi | Descending Eagle降順鷲
    KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
    Pieczęcie Koń -> Małpa -> Wół -> Smok -> Pies -> Małpa -> Wół -> Smok -> Żółw -> Pieczęć Konfrontacji
    KosztRóżny
    ZasięgRóżny
    WymaganiaHijū, Sennin Ninjutsu, Kontrola Chakry 9
    Technika będąca Hijū podkręconym na maksymalne obroty. Ilość chakry przelewana wtedy w broń jest tak ogromna, że ostrze otoczone jest wtedy przez ogromną aurę chakry jaka pokrywa nawet użytkownika, a czasami sięga nawet do chmur. Maksymalnie w ten sposób do ostrza można wepchnąć Pięciokrotny koszt S chakry, jednak po wykonaniu techniki słabsze bronie pękają i jedynie unikatowe bronie są w stanie wytrzymać jej siłę. Utrzymanie całej tej energii w ostrzu jest jednak niemożliwe, dlatego technika pozwala na wykonanie jedynie jednego ataku.

    Wykonując zamach, użytkownik wypuszcza w ten sposób całą zebraną chakrę w postaci bardzo niszczycielskiej fali uderzeniowej jaka najczęściej przyjmuje postać półksiężyca (ostatecznie ocenia to MG). Siła tej fali, jak i jej zasięg w pełni zależy od ilości chakry przelanej do broni. Minimalna jej ilość to koszt Standardowy S i fala wtedy ma siłę uderzenia S, a także 15 metrów zasięgu. Każdy kolejny Standardowy koszt S zwiększa ten zasięg o 15 metrów, dzięki czemu koszt Pięciokrotny S da nam falę uderzeniową o 75 metrach zasięgu i siłą porównywalną do 5 technik S. Im więcej chakry, tym dłużej ją zbieramy.
    Każde takie wzmocnienie kosztem o jeden stopień (Standardowy, Podwójny, Potrójny, Poczwórny i Pięciokrotny) zwiększa czas kumulowania chakry o czas złożenia 10 pieczęci, co oznacza, że dla kosztu Pięciokrotnego chakrę trzeba kumulować przez czas złożenia 50 pieczęci. Złożyć własnoręcznie trzeba jedynie pierwsze 10 pieczęci. Pozostałe możemy pominąć, jednak dalej przez ich czas musimy kumulować chakrę. Sama grubość fali jest oceniana przez MG prowadzącego wątek wedle jego uznania.

    Podczas składania pieczęci do techniki, użytkownik musi stać w miejscu, aby nic nie zakłóciło zbyt bardzo jego koncentracji. Również zalecane jest to podczas zamachu mającego na celu posłanie fali, w innym wypadku użytkownik może zostać odrzucony w tył.

    Posiadając rangę Specjalizację w Ninjutsu można pominąć pierwsze 10 pieczęci kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie. Dalej jednak musimy stać w miejscu podczas tej koncentracji.
  2. Genjutsu
    ► Pokaż Spoiler | Zmiany w opisie dotyczącym wychodzenia za pomocą Siły Woli z iluzji
    Siła Woli pozwala niejednokrotnie oprzeć się iluzjom. Im potężniejsza tym potężniejszym iluzjom jest w stanie się oprzeć. Oczywiście, użytkownik może z własnej woli zdecydować się znaleźć pod wpływem słabszych iluzji. To co jest jednak istotne - jeśli posiadamy poziom Siły Woli równy minimum wymaganego do wyjścia z iluzji - iluzja działa przez jedną turę, być może ze słabszymi trochę efektami (ocena MG). Dopiero po tej turze ofiara może samą Siłą Woli przełamać Genjutsu. Czyli shinobi z Siłą Woli 7 przez jedną turę będzie pod wpływem iluzji, którą można złamać tymże atrybutem 7+, ale już automatycznie przełamuje iluzje 6+.
  3. Katon
    ► Pokaż Spoiler | Suzaku | Vermillion Sparrow
    Suzaku | Vermillion Sparrow朱雀
    KlasyfikacjaKaton, Kontrola Chakry
    PieczęcieCzas kumulacji równy 6 pieczęciom
    KosztRóżny na turę
    ZasięgNa broń
    InneTechnika kosztuje 10PT
    Nie każdy jest mistrzem elementarnych sztuk ninja. Niektórzy zamiast skupiać się na swego rodzaju fundamentach, zapominają o podstawach i próbują opracować techniki "od środka". Poskutkowało to stworzeniem jutsu, będącym czysto ognistym odpowiednikiem Hienu. Nie jest on jednak bazą dla Suzaku, a raczej jedynie inspiracją ku stworzenia czegoś, co znajomości ów techniki Ninjutsu nie wymaga. Poprzez przelanie chakry Katonu, broń nie tylko pokryta zostaje płomieniem, ale też - co wielu uważa za swego rodzaju jej problem - nagrzewa ją. Sprawia to, że nie każda broń nadaje się pod ów technikę, jak też nie każda wytrzyma bardzo długo pod jej działaniem. Podobnie ma się to z użytkownikiem, jaki może przez to poparzyć się przy niektórych typach oręża, bądź próbując podpalić broń wraz z rękojeścią.
    • Ranga D: przelewając koszt standardowy D na turę, możliwe jest pokrycie broni niewielką warstwą ciepłych płomieni. Te jednak zdają się być na tyle mało destrukcyjne, że prócz możliwości podpalenia łatwopalnych materiałów, pełnią funkcję prędzej ozdobną. Ostrze przybiera delikatnie na temperaturze, przez co łatwiej jest wejść nią w bardziej zmrożone obiekty jak np. masło wyciągnięte z lodówki. Ostrze nagrzewa się tak, jakby zostało położone na słońcu w ładny, letni dzień.
    • Ranga C: uiszczając koszt standardowy C, płomienie robią się większe i cieplejsze, zdolne do osmalenia komuś skóry czy delikatnego poparzenia przeciwnika. Ostrze przybiera na temperaturze, dodatkowo parząc krawędzie rany i skórę w jej okolicy, będąc często wynikiem zaczerwienionej, piekącej skóry, zaś rzadziej bąbli w miejscu uderzenia - te, jeśli już się pojawiają, to albo po bardzo częstym trafianiu w jedno miejsce płonącą bronią, albo trafiając w bardzo delikatnego przeciwnika. Broń nagrzewa się tak szybko, jakby było trzymane nad płomieniem świecy.
    • Ranga B: przelewając standardowy koszt B na turę, możliwe jest pokrycie ostrza bądź całej broni płomieniem jak w przypadku zwykłego Hienu. Uderzenie takie parzy przy uderzeniu, zaś broń nagrzewa się tak, jakby była wsadzona pomiędzy płomienie ogniska. Wymagania: Katon B
    • Ranga A: przelewając koszt standardowy A na turę oraz skupiając chakrę przez czas równy 2 pieczęciom więcej (8), płomienie stają się nieznacznie większe, jednak cieplejsze. Ostrze broni zaczyna jarzyć się na czerwono, zaś każde cięcie boli tak, jakby było - bo jest - wykonane rozżarzonym do czerwoności metalem. W przypadku bardzo nieznacznego chybienia ciosem, płomienie wokół ostrza mogą dalej poparzyć daną osobę. Rany przeważnie nie krwawią, bowiem temperatura ostrza od razu je wypala. Broń nagrzewa się tak szybko, jakby została włożona prosto do kowalskiego pieca. Wymagania: Katon A
    • Ranga S: uiszczając koszt standardowy S na turę oraz skupiając chakrę przez kolejne 9 pieczęci (15), możliwe jest uzyskanie największych efektów, jakie jest w stanie zaoferować technika. Ogień spowijający broń co prawda maleje i jest niewiele większy, jak przy zwykłym Hienie, jednak przez skompresowane w środku płomienie, powietrze wokół niego zaczyna spowijać widoczny gołym okiem żar, stopniowo parzący też użytkownika z siłą techniki C na turę. Ostrze staje się całkowicie białe, a każdy cios nim zadany nie tylko przyprawia o rany cięte, ale wchodzi w człowieka dosłownie jak w masło, topiąc przy tym skórę i mięśnie. Większość broni, zwłaszcza tych ogólnodostępnych, jest w stanie przetrwać do trzech tur, nim zacznie topić się w rękach i skapywać na ziemię. Wymagania: Katon S
    Warto pamiętać, że na to, ile broń wytrzyma, wpływa ich materiał, sposób wykonania oraz specjalne właściwości. Niektóre z nich będą bardziej podatne na niszczycielskie działanie Suzaku, podczas gdy inne mogą się jej przeciwstawiać przez dużo większy czas, niż można by przypuszczać.

    Posiadając Specjalizację w Katonie oraz Kontrolę Chakry na co najmniej poziomie 9, kontrola nad żywiołem jest tak wielka, że oręż, płomienie czy żar bijący od broni nie parzą użytkownika, nie robiąc mu krzywdy tak długo, jak sam nie próbuje dotykać nagrzanych części. Przedmioty potraktowane techniką bowiem dalej nabierają temperatury, będąc narażone na zniszczenie.
  4. Hōseki
    ► Pokaż Spoiler | Kuroi Kesshō
    Kuroi Kesshō | Black Crystal黒い結晶
    Finalna forma Uwolnienia Kryształu, do której osiągnięcia trzeba się ze zdolnościami do jego używania urodzić. Prócz eleganckiego koloru, wszystkie twory wychodzące spod ręki mistrzów Shōtonu są widocznie wytrzymalsze oraz posiadają zdolności samoregeneracyjne. Te jednak zależą przede wszystkim od rangi samej techniki, aniżeli rangi posiadanej przez shinobi dziedziny. Pomimo tego, stanowi on przydatny dodatek dla wszystkich shinobi, jacy opierają się przede wszystkim na utylizacji niniejszego Kekkei Genkai.
    Zdolności kryształu
    Zarówno zwiększona wytrzymałość, jak i możliwości do regeneracji otrzymanych obrażeń, zależą przede wszystkim od rangi samej techniki. Oznacza to, że bez względu na posiadaną dziedzinę, twory rangi D nie są w stanie osiągnąć podobnych możliwości w danym zakresie, co techniki S. Wynika to czysto z limitów, jakie posiadają twory, które do powstania wymagają mniej chakry odpowiadającej za ich możliwości.

    Kryształ E - S - Obiekty wytrzymalszy o rangę niż jego normalny odpowiednik na danej randze i w danej technice. Kryształ regeneruje się w pełni w ciągu kolejno 8/7/6/4/5/3 tur.

    Posiadając Specjalizację w Shōtonie, każda technika tworząca kryształ korzysta z ów profitów nawet, jeśli te same nie są wspomniane w samej technice. Ze względu jednak na możliwości dawane przez Czarny Kryształ, potencjalne inne wzmocnienia technik wynikające ze Specjalizacji, mogą być słabsze niż w przypadku innych klanów bądź technik opierających się na podobnych zasadach, a nawet nie występować przez pasywne już wzmocnienie techniki.
    ► Pokaż Spoiler | Shōton: Kessho no Hamono | Crystal Release: Crystal Cutlery
    Shōton: Kessho no Hamono | Crystal Release: Crystal Cutlery晶遁・結晶の刃物
    KlasyfikacjaTransformacja Natury
    PieczęcieTygrys → Wół → Małpa
    KosztStandardowy za obiekt (min. 3 chakry)
    ZasięgDotykowy
    WymaganiaOtwarta dziedzina Shōtonu
    Jedna z bardziej elementarnych technik, jakie skupiają się na tworzeniu. Jako, że kryształ tworzony przez ten klan posiada swoją twardość, możliwe jest, przy niewielkim nakładzie chakry, stworzyć proste, kryształowe obiekty o nieskomplikowanych kształtach. Kubek, butelka czy wykałaczka - ich uformowanie nie jest problemem, jednak sama ich twardość nie jest zbyt wielka. Wystarczy, by nie złamały się od razu podczas wykonywania nimi dość prostych, niewymagających czynności z życia codziennego, jednak ich upuszczenie na ziemię czy użycie przy nich nieco więcej siły, niż normalnie, dość szybko może poskutkować ich rozleceniem się w pył. Ich możliwości obronne są więc ujemne, a i próba zrobienia komuś nimi krzywdy nie poskutkuje wybitnymi wynikami. Ich wielkość również jest niewielka, nieprzekraczając wielkością 300ml kubka.

    Posiadając rangę B Shōtonu możliwe jest tworzenie obiektów, jakie wielkością porównywalne są z litrową butelką.
    Posiadając rangę A Shōtonu możliwe jest stworzenie trzech przedmiotów w cenie jednego.
    Posiadając rangę S Shōtonu możliwe jest tworzenie obiektów wielkości standardowej, drewnianej beczki.
    Posiadając Sennina Shōtonu możliwe jest zmienianie koloru wytworzonego kryształu.
    ► Pokaż Spoiler | Shōton: Suishōtō | Crystal Release: Jade Crystal Blade
    Shōton: Suishōtō | Crystal Release: Jade Crystal Blade晶遁・翠晶刀
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
    PieczęcieKoń → Wół → Dzik → Wąż
    KosztPodwójny za jedno ostrze
    ZasięgNa siebie
    Wymagania---
    Shinobi materializuje od jednego do dwóch kryształowych ostrzy, przytwierdzonych do jego przedramion. Długością sięga ono od łokcia do czubków placów ręki, gdzie zwęża się ku czubku. Wytrzymałością dorównuje stali.

    Z rangą B Shōtonu ostrza zyskują bazową wytrzymałość dobrej jakości stali.
    Przy randze A Shōtonu można pominąć połowę potrzebnych pieczęci.
    Przy randze S Shōtonu można pominąć wszystkie pieczęci.
    Ze Specjalizacją w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny i zwiększa dodatkowo swoją wytrzymałość.
    ► Pokaż Spoiler | Kesshō: Kyodai Rokkaku Shuriken | Crystal: Giant Hexagonal Shuriken
    Kesshō: Kyodai Rokkaku Shuriken | Crystal: Giant Hexagonal Shuriken結晶・巨大六角手裏剣
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
    PieczęciePies → Baran → Dzik → Małpa → Pieczęć Konfrontacji
    KosztStandardowy
    Zasięg20m
    Wymagania---
    Ofensywna technika, tworząca tuż przy dłoni shinobi ogromny shuriken wielkości człowieka. Przypomina on kształtem płatek śniegu. Jest cienki, lecz bardzo ostry. Po stworzeniu od razu można nim rzucić w wybranym kierunku, gdzie zaczyna się obracać z dużą szybkością, przypominając latającą tarczę piły.

    Ze Specjalizacją w Shōton kryształ zmienia kolor na czarny, zwiększając wytrzymałość shurikena.
    Przy Senninie Shōtonu można lekko naginać tor lotu shurikenów - do 1m na 10m lotu.
    ► Pokaż Spoiler | Kesshō: Rokkaku Shuriken: Ranbu | Crystal: Hexagonal Shuriken: Wild Dance
    Kesshō: Rokkaku Shuriken: Ranbu | Crystal: Hexagonal Shuriken: Wild Dance結晶・六角手裏剣・乱舞
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
    PieczęcieWąż → Pies → Baran → Koń → Szczur → Małpa → Ptak → Dzik → Baran
    KosztStandardowy
    Zasięg10m
    Wymagania---
    Przed użytkownikiem techniki tworzą się kryształowe shurikeny w kształcie płatków śniegu. Lecą one w wybranym kierunku, wirując.
    Ilość stworzonych shurikenów jest zależna od rangi dziedziny Shōtonu:
    • Shōton rangi C - 10 shurikenów;
    • Shōton rangi B - 15 shurikenów;
    • Shōton rangi A - 20 shurikenów;
    • Shōton rangi S - 25 shurikenów;
    Przy randze B Shōtonu dodatkowo możemy pominąć połowę pieczęci.
    Przy randze A Shōtonu wystarczy użyć pieczęci Barana, aby aktywować jutsu.
    Ze Specjalizacją w Shōtonie shurikeny można w dowolnej chwili rozbić na mniejsze cząstki (część lub wszystkie shurikeny) w ramach dywersji lub w celu zadania liczniejszych, lecz drobniejszych ran. W przypadku rozbicia, cząstki przestają się kręcić.
    Przy Senninie Shōtonu można lekko naginać tor lotu shurikenów - do 1m na 10m lotu.
    ► Pokaż Spoiler | Shōton: Kesshō Hari | Crystal Release: Crystal Needles
    Shōton: Kesshō Hari | Crystal Release: Crystal Needles晶遁・結晶針
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
    PieczęcieWąż → Małpa → Wąż → Ptak → Wół
    KosztStandardowy
    Zasięg10m
    Wymagania---
    Nad wybranym punktem pojawiają się kryształowe igły różnej grubości, spadające na przeciwnika z dużą prędkością. Mogą go zranić lub unieruchomić. Szybsi ninja są w stanie uniknąć techniki, zaś silniejsi uwolnić się z pułapki. Igły uderzają w punkt o średnicy 1m.

    Ilość spadających igieł jest zależna od rangi dziedziny Shōtonu:
    • Shōton rangi C - 5 igieł;
    • Shōton rangi B - 7 igieł;
    • Shōton rangi A - 10 igieł;
    • Shōton rangi S - 15 igieł;
    Przy randze S Shōtonu ilość pieczęci w technice zostaje zredukowana do 3.
    Specjalizacja w Shōtonie zmienia kolor kryształów na czarny, przez co zwiększa się wytrzymałość igieł.
    ► Pokaż Spoiler | Shōton: Kurenai no Kajitsu | Crystal Release: Crimson Fruit
    Shōton: Kurenai no Kajitsu | Crystal Release: Crimson Fruit晶遁・紅の果実
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
    PieczęcieDzik → Wąż → Małpa → Pies → Baran
    KosztRóżny
    ZasięgNa siebie, 1m
    WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
    Technika tworząca kryształową kopułę, odporną na ataki z zewnątrz i wewnątrz. Można ją użyć zarówno na siebie czy sojusznikach jako tarczy lub jako pułapki by uwięzić w niej kogoś. Aby ochronić czy uwięzić inną osobę wymagany jest dystans 1m.

    Wielkość i wytrzymałość kopuły jest zależna od tego, na jakiej randze użyjemy jutsu:
    • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Tworzymy tuż przed sobą półkopułę ochronną. Wytrzyma ona jedną silniejszą technikę oraz obrażenia fizyczne o Sile 5 i mniejszej;
    • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Tworzymy dookoła siebie lub tuż obok kopułę, mogącą zamknąć jedną osobę. Wytrzyma kilka silniejszych technik oraz obrażenia fizyczne o Sile 6 i mniejszej;
    • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Tworzymy dookoła siebie lub tuż obok kopułę mogącą zamknąć do trzech osób (lub mniejszą). Wytrzyma jedną technikę rangi A lub kilka słabszych, a także obrażenia fizyczne rangi 7 (Siła na poziomie 7) i mniejsze. Wymagania: Shōton B;
    • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Jesteśmy w stanie stworzyć dookoła siebie lub tuż obok kopułę mogącą zamknąć nawet do 7 osób (lub mniejszą). Wytrzyma ona kilka technik rangi A, a może nawet wytrzyma technikę rangi S. Dodatkowo ataki o Sile 8 i mniej nie zniszczą kopuły. Wymagania: Shōton A;
    • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Tworzona kopuła (dookoła siebie lub tuż obok) jest w stanie ochronić kilkanaście osób lub można stworzyć ją mniejszą. Jest w stanie wytrzymać część technik S, a by zniszczyć ją samą siłą fizyczną konieczne jest posiadanie Siły na poziomie 10 lub wyższym. Wymagania: Shōton S;
    Z racji właściwości kryształu, jest on bardziej odporny na zarysowania i cięcia zaś bardziej podatny na rozbicie. Użycie techniki Raitonu, fal dźwiękowych czy podobnie działających ataków obniża wytrzymałość kopuły. Dokładna mechanika ścierania pozostaje w rękach prowadzącego MG.

    Ze specjalizacją w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny i jeszcze bardziej zwiększa swoją wytrzymałość. Dodatkowo można pominąć 4 pieczęci i użyć jedynie pieczęci Barana. Dodatkowy czas koncentracji wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
    ► Pokaż Spoiler | Shōton: Omiwatari no Jutsu | Crystal Release: The Gods' Crossings Technique
    Shōton: Omiwatari no Jutsu | Crystal Release: The Gods' Crossings Technique晶遁・御神渡りの術
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
    PieczęcieKoń → Małpa → Baran → Dzik → Przyłożenie rąk do podłoża
    KosztStandardowy za 10m
    Zasięgn/d
    Wymagania---
    Po przyłożeniu dłoni do podłoża, wychodzą z niego 1-2 metrowe kryształowe kolce, tworząc rząd o szerokości 2m prący przed siebie. Podczas trwania techniki można dowolnie manipulować kierunkiem, w którym ona zmierza. Kolce rozchodzą się z prędkością 10m turę.

    Przy randze A Shōtonu wystarczą dwie pieczęcie: Dzik i Przyłożenie rąk do podłoża.
    Specjalizacja w Shōtonie sprawia, że kolce wykonane są z czarnego kryształu, który zwiększa ich bazową wytrzymałość.
    ► Pokaż Spoiler | Shōton: Suishōrō no Jutsu | Crystal Release: Jade Crystal Prison Technique
    Shōton: Suishōrō no Jutsu | Crystal Release: Jade Crystal Prison Technique晶遁・翠晶牢の術
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
    PieczęciePtak → Szczur → Pies → Wąż → Baran
    KosztStandardowy
    Zasięg5m
    Wymagania---
    W odległości 5m od użytkownika pojawia się świetlisty okrąg na ziemi o średnicy 2m. Po tym, z okręgu wyrasta kryształ, zamykając w nim każdą istotę żywą lub twór, jednocześnie krystalizując go. W przypadku rozbicia kryształu, skrystalizowany byt dostaje mocne obrażenia, może nawet skończyć się rozbiciem celu na kawałki.

    Szybkość krystalizacji oraz jej siła jest zależna od rangi Shōtonu.
    Ranga ShōtonSzybkość KrystalizacjiWytrzymałość celu, przy której rozbija się on całkowicie
    Cbardzo wolno2
    Bwolno3
    Aszybko4
    Sbardzo szybko6
    W przypadku przerwanej krystalizacji, cel zostaje częściowo skrystalizowany. Oznacza to, że jeśli ucieknie on w trakcie procesu zostaje mu zadana adekwatna część przewidzianych obrażeń (pozostawione do oceny przez MG prowadzącego wątek).

    Specjalizacja w Shōtonie sprawia, że okrąg na ziemi staje się dwukrotnie większy.
    ► Pokaż Spoiler | Suishō Bunshin no Jutsu | Jade Crystal Clone Technique
    Suishō Bunshin no Jutsu | Jade Crystal Clone Technique翠晶分身の術
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
    PieczęcieKoń → Baran
    KosztStandardowy za klona na turę
    Zasięg1m, Klony wychodzą bezpośrednio z kryształowego lustra
    WymaganiaUtworzone Shōton: Suishō Kyō
    Z odbicia Shinobi w kryształowym lustrze powstają klony, które wychodzą z ramy lustra. Same repliki są stworzone z kryształu, co tworzy je wytrzymalszymi od standardowych klonów, a ich uderzenia są boleśniejsze. Nie są w stanie mówić ani używać technik, jednak ze względu na swoją budowę są nieco trudniejsze do odróżnienia od zwykłych bunshinów.

    Ilość maksymalnych klonów, które możemy podtrzymać na turę jest zależna od rangi dziedziny Shōtonu:
    • Shōton rangi C - 2 klony;
    • Shōton rangi B - 3 klony;
    • Shōton rangi A - 4 klony;
    • Shōton rangi S - 5 klonów;
    Specjalizacja w Shōtonie sprawia, że klony wykonane są z czarnego kryształu, który zwiększa ich bazową wytrzymałość.
    ► Pokaż Spoiler | Kesshō no Yoroi | Crystal Armour
    Kesshō no Yoroi | Crystal Armour 結晶の鎧
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
    PieczęcieWół → Smok → Szczur → Wąż → Dzik → Smok
    KosztStandardowy za pokrycie jednej części ciała
    ZasięgNa siebie
    Poprzez przelanie chakry Uwolnienia Kryształu na konkretną kończynę, shinobi jest w stanie utwardzić ją tworząc zbroję. Warstwa kryształu jest niemalże niewidoczna zarówno przez wzgląd na przezroczystość materiału, jak i jej niewielką grubość. Nie jest jednak zupełnie niewykrywalna bowiem, pomijając samą jej twardość, w specyficzny sposób odbija światło. Jest wytrzymała na tyle, by sparować ataki fizyczne zarówno wyprowadzone wręcz, jak i za pomocą broni tak długo, jak w te nie są wyprowadzone z ponadprzeciętną (8) siłą. Za koszt standardowy możliwe jest pokrycie jednej części ciała. Każda kolejna wiąże się z dodatkowymi opłatami.

    Posiadając rangę A w Shōtonie możliwe staje się pominięcie połowy pieczęci.
    Posiadając rangę S w Shōtonie za koszt standardowy można pokryć połowę ciała.
    Posiadając Sennina w Shōtonie możliwa staje się manipulacja warstwą kryształu pokrywającą shinobi tworząc na powierzchni zbroi dodatkowe elementy jak np. kolce. Modyfikacje można zrobić na maksymalnie 20cm, płaci się wtedy koszt standardowy C
    Posiadając Specjalizację w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, dzięki czemu nie tylko nabiera znacznie na twardości, ale również nabiera zdolności samoregeneracji.
    ► Pokaż Spoiler | Shōton: Hashō Kōryū | Crystal Release: Tearing Crystal Falling Dragon
    Shōton: Hashō Kōryū | Crystal Release: Tearing Crystal Falling Dragon 晶遁・破晶降龍
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja Natury
    PieczęcieSmok → Baran → Szczur → Małpa → Koń → Ptak → Wąż
    KosztPodwójny za stworzenie; Standardowy na turę przy utrzymaniu
    ZasięgDo 20m
    Po złożeniu odpowiednich pieczęci, obok shinobi krystalizuje się cielsko azjatyckiego smoka. Chociaż nie jest to może największy smok, jakie widziało ludzkie oko - jego cielsko mierzy sobie około 5m długości, a przeciętna średnica wynosi 80cm. Może posłużyć za środek transportu. Przez swoją wielkość odznacza się również nieco większą szybkością i zwinnością, niż można by spodziewać się po podobnym tworze. Ze względu na materiał smok odporny jest na tyle, by sparować ataki fizyczne zarówno wyprowadzone wręcz, jak i za pomocą broni tak długo, jak w te nie są wyprowadzone z ponadprzeciętną (8) siłą. Smok sam z siebie nie wykonuje żadnych ruchów. Znajduje się pod całkowitą kontrolą ninja, nie mając własnej woli. Jego zasięg działania to 20m. Jeżeli pod koniec tury smok znajduje się zbyt daleko od wykonującego, ulega rozpadowi zaniechując przy tym dalszego wykonywania powierzonych mu zadań.

    Posiadając rangę A w Shōtonie możliwe staje się pominięcie połowy pieczęci.
    Posiadając rangę S w Shōtonie podczas jednego użycia techniki, możliwe staje się stworzenie do 3 smoków pojawiających się obok shinobi w tym samym momencie. Każdy dodatkowy smok wiąże się z potrzebą uiszczenia dodatkowego kosztu - w tym wypadku podwójnego - za jego stworzenie. Każdy dodatkowy smok wymaga także co turę uiszczania kosztu utrzymania.
    Posiadając rangę Sennina w Shōtonie możliwe staje się "zaprogramowanie" smoka, pozwalając mu działać automatycznie. Tak jak nie ma problemu z prostymi rozkazami, tak bardziej złożone czy wymagającego podejmowania nagłych decyzji "w trakcie" będą tak prosty twór jednak przerastać.
    Posiadając Specjalizację w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, przez co smok staje się nie tylko wytrzymalszy, ale również nabiera zdolności samoregeneracjach.
    ► Pokaż Spoiler | Shōton: Kesshō Sharin | Crystal Release: Crystal Wheel
    Shōton: Kesshō Sharin | Crystal Release: Crystal Wheel 晶遁・結晶車輪
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
    PieczęcieBaran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Tygrys
    KosztStandardowy na turę
    ZasięgNa siebie
    Wymagania---
    Wokół użytkownika techniki tworzy się pionowy okrąg z wirujących odłamków kryształu. Na czas przyspiesza on poruszanie się postaci. Zderzając się z przeciwnikiem lub przeszkodą zadajemy niewielką ilość obrażeń.

    Ze Specjalizacją w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, co pozwala na przebijanie się przez więcej obiektów, niż zwykły. Ot, jest bardziej odporny na uszkodzenia wynikające z wpadania w przeszkody.
    ► Pokaż Spoiler | Shōton: Seichō Kesshō Sōn | Crystal Release: Growing Crystal Thorns
    Shōton: Seichō Kesshō Sōn | Crystal Release: Growing Crystal Thorns 晶遁・成長結晶ソーン
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja Natury
    PieczęcieMałpa → Pies → Baran → Dzik → Ptak → Tygrys → Wół → Ptak
    KosztStandardowy na turę
    Zasięg5m na turę
    Shinobi wypuszcza skumulowaną chakrę pod postacią bloku kryształu z miejsca do 1m od siebie - przy czym nie da się go stworzyć w powietrzu. Stworzony kryształ stanowi masę o objętości 8m3, złożona z kolców różnej wielkości skierowanych najczęściej ku celowi techniki. Chociaż jej zasięg w tej formie jest dość niewielki, sięgając do około 2m od miejsca stworzenia, sedno techniki tkwi w innym miejscu. Tak długo jak utrzymujemy ostatnią pieczęć, tak długo możliwe jest rozrośnięcie kryształu pod postacią "gałęzi" podążających we wskazanym przez nas kierunku. Te są ostro zakończone, będąc w stanie wbić się w gonionego przeciwnika. Na turę jedna gałąź może rozrosnąć się do 5 metrów, można stworzyć wiele rozgałęzień, ale ich łączna długość nie może przekroczyć 5 metrów. W ciągu jednej tury można rozrosnąć do 3 gałęzi (w tym mogą się one rozgałęziać). Nie ma odgórnego limitu co do wielkości ów kryształowego "drzewa", jednak w pewnym momencie jego wielkość i masa może sprawić, że przewali się samoistnie pod wpływem własnej masy oraz ze względu na kąt, pod jakim wyrosło.

    Posiadając rangę A w Shōtonie można pominąć połowę pieczęci.
    Posiadając rangę S w Shōtonie zasięg, na jaki możliwe jest rozrośnięcie gałęzi zostaje zwiększony o kolejne 5m.
    Posiadając Specjalizację w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, dzięki czemu konstrukcja zyskuje na wytrzymałości. Kryształ jest w stanie zregenerować uszkodzenia dokonane przez inne osoby.
    Posiadając Refleks na poziomie 7 możliwe jest w ciągu jednej tury rozrastanie do 6 gałęzi zamiast 3. Takie działanie zwiększa jednak koszt techniki do Podwójnego na turę.
    ► Pokaż Spoiler | Shōton: Suishō Gokakukeichū | Crystal Release: Jade Crystal Pentagonal Pillars
    Shōton: Suishō Gokakukeichū | Crystal Release: Jade Crystal Pentagonal Pillars 晶遁・翠晶五角形柱
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
    PieczęcieBaran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Baran → Wąż → Baran → Dzik → Dłonie złączone ze sobą
    KosztPodwójny za utworzenie; standardowy za utrzymanie na turę
    Zasięg25m średnicy, filary osiągają do 15m wysokości ponad powierzchnie, na której są tworzone
    WymaganiaNinjutsu A
    Pośród wszystkich technik utylizujących kryształ, jest ona jedyna w swoim rodzaju ze względu na swoje niecodzienne działanie. Po złożeniu pieczęci, z ziemi wyłaniają się kryształowe filary tworząc pentagon o średnicy 25m z użytkownikiem techniki pomiędzy nimi. Filary te następnie wchodzą w rezonans z innymi technikami użytymi wewnątrz pentagonu, wzmacniając je. By technika została wzmocniona, musi ona utylizować chakrę oraz mieć swój początek na terenie wyznaczonym przez filary. Nie ma znaczenia, kto ją wykonuje. Nie można więc wybrać, które techniki zostaną wzmocnione, a które nie. Dodatkowo jedna technika może zostać wzmocniona tylko jeden raz.

    Techniki rangi od D do B zostają wzmocnione o jedną rangę w górę. Oznacza to, że technikę B wzmocnioną w ten sposób należy traktować jak technikę rangi A. Tymczasem techniki rangi A zostają wzmocnione jedynie nieznacznie, przez co dużo technik A będzie mieć z nimi problem, jednak S już nie. Techniki S nie zostają wzmocnione. Co więcej zniszczenie jakiegokolwiek filaru osłabia efekt wzmocnienia, wzmacniając techniki niezależnie od rangi jedynie nieznacznie. Zniszczenie dwóch filarów i uszkodzenie trzeciego w przynajmniej 50% wyłącza technikę całkowicie, a pozostałe filary stają się jedynie elementem ozdobnym.


    Posiadając rangę S w Shōtonie ilość pieczęci zmniejsza się o połowę.
    Ze Specjalizacją w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, przez co filary stają się o wiele wytrzymalsze. Dodatkowo przy uszkodzeniach regenerują się powoli co turę.
    ► Pokaż Spoiler | Shōton: Suishōheki Hachi no Jin | Crystal Release: Jade Crystal Wall Eighth Formation
    Shōton: Suishōheki Hachi no Jin | Crystal Release: Jade Crystal Wall Eighth Formation 晶遁・翠晶壁八の陣
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
    PieczęcieBaran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Baran → Wąż → Baran → Dzik → Tygrys
    KosztStandardowy
    ZasięgDo 50m od użytkownika, max. 2.5m wysokości
    Po złożeniu serii pieczęci, w miejscu określonym przez shinobi wyrastają grube, kryształowe kolce w zwartej formacji tworząc mur. Jest on całkiem gruby, zdolny przetrzymać kilka technik A czy bardzo silne (8) fizyczne uderzenia. Jego grubość szacuje się na około pół metra, zaś szerokość na 3m. Miejscami może być nieco chudsza, miejscami nieco grubsza ze względu na to, jak wyrosną kolce, jednak ściana ta nigdy nie będzie szczególnie odbiegać od ów wymiarów. Nie ma niczego, przed czym takowy mur broniłby lepiej. Nie mniej techniki Raitonu wycelowane w niego są w stanie przebić się przez defensywną strukturę już będąc rangi B. Ściana ta chroni przede wszystkim przed technikami, przed jakimi można się zasłonić. Nie będzie więc z niej użytku przy technikach np. działających z podłoża, bądź przed atakiem z powietrza - chociaż możliwe jest wyrośnięcie kolców pod niewielkim kątem wynoszącym maksymalnie 35°.

    Posiadając rangę S w Shōtonie możliwe jest użycie techniki kosztem standardowym S, wzmacniając jej walory defensywne o rangę. Taka ściana powiększa się o 1m w każdym kierunku z wyłączeniem grubości i jest w stanie wziąć na siebie kilka technik obszarowych S bądź jedną technikę punktową tejże rangi. Uderzenia o niesamowicie dużej sile (9) są w stanie przebić się po kilku uderzeniach przez ścianę. Jest też bardziej wytrzymały na Raiton, sprawiając, że dopiero techniki rangi A są w stanie go przebić.
    Ze Specjalizacją w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, przez co ściana staje się wytrzymalsza. Po otrzymaniu uszkodzeń, jest w stanie sama zregenerować się, naprawiając powoli ubytki co post.
    ► Pokaż Spoiler | Shōton: Isshi Kōmyō | Crystal Release: String of Glory
    Shōton: Isshi Kōmyō | Crystal Release: String of Glory 晶遁・一糸光明
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
    PieczęcieBaran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik -> Baran → Wąż → Baran → Dzik → Tygrys
    KosztStandardowy na stworzenie bariery; podwójny na każdy wystrzał
    Zasięg50m
    Wymagania---
    Technika ta składa się z dwóch etapów. Pierwszym z nich jest otoczenie się ośmiościennym kryształem o niemal przezroczystych ściankach. Kryształ taki posiada zdolność lewitacji do 10m nad ziemią, jednak nie może się przemieszczać na boki w stosunku do miejsca, w jakim został stworzony. Kryształ też ma dość sporą wytrzymałość. Jest w stanie wytrzymać kilka technik A bądź ataki fizyczne o dużej sile (8). Kryształ po stworzeniu potrzebuje całą jedną turę kumulowania chakry, zaś osoby potrafiące ją postrzegać mogą dojrzeć niebieskie płomyki świadczące o jej kumulacji, głównie u styku wierzchołków ścianek.

    Po całej pełnej turze od stworzenia bariery, możliwe jest oddanie strzału. Ich ilość ograniczona jest tylko naszą chakrą. Jeden strzał to koszt dwukrotny S. Jest zdolny niszczyć betonowe budynki, łamać duże drzewa czy demolować teren, zaś te same naturą przypominają wiązkę światła skupioną w krysztale jak w soczewce. Jest to jednak czysta chakra przez kryształ wzmocniona i w takich kryteriach należy owe pociski rozważać.

    Ze Specjalizacją w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, przez co ściana staje się wytrzymalsza. Po otrzymaniu uszkodzeń, jest w stanie sama zregenerować się, naprawiając powoli ubytki co post.
    ► Pokaż Spoiler | Shōton: Suishō Meikyū no Jutsu | Crystal Release: Jade Crystal Labyrinth Technique
    Shōton: Suishō Meikyū no Jutsu | Crystal Release: Jade Crystal Labyrinth Technique 晶遁・翠晶迷宮の術
    KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
    PieczęcieBaran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Baran → Wąż → Baran → Dzik → Tygrys
    KosztStandardowy za każde 20m średnicy. Maksymalnie koszt pięciokrotny
    ZasięgBazowo 25m
    WymaganiaSennin Shōtonu
    Najbardziej wprawieni ninja w korzystaniu z Elementu Kryształu są w stanie stworzyć jego ogromne ilości, tworząc z nich ogromny labirynt, którego zwieńczenie przypomina kształtem oszlifowany rubin. Ściany zewnętrzne są na tyle grube i wytrzymałe, że do ich przebicia należy użyć ogromnej siły punktowej w wielu miejscach na raz, by te zaczęły pękać. Te tworzące wnętrze labiryntu są już mniej odporne, nie radząc sobie dobrze już z technikami rangi B. Ich zdolność do odbijania światła jest jednak wystarczającym atutem, bowiem działając niczym lustra potrafią dość skutecznie zdezorientować posiadaczy Dōjutsu widzących w dal jak np. Byakugan czy Tsūjitegan. Technika ta świetnie się sprawdza do kupienia czasu, czy uwięzienia mniej doświadczonych ninja na dłużej - zwłaszcza, że ściany zewnętrzne sięgają do 5m w głąb ziemi, zamykając całą strukturę również od dołu. Twórca labiryntu jest w stanie stworzyć w dowolnym momencie wyłom w dowolnej ścianie, przemieszczając się przez strukturę bardziej swobodnie.

    Ze Specjalizacją w Shōtonie kryształ zmienia kolor na czarny, przez co ściana staje się wytrzymalsza. Po otrzymaniu uszkodzeń, jest w stanie sama zregenerować się, naprawiając powoli ubytki co post.
  5. Jinton Tsukaite
    ► Pokaż Spoiler | Jinton: Chisai Genkai Hakuri no Jutsu | Dust Release: Small Detachment of the Primitive World Technique
    Jinton: Chisai Genkai Hakuri no Jutsu | Dust Release: Small Detachment of the Primitive World Technique塵遁・小さい原界剥離の術­
    KlasyfikacjaJinton, Transformacja natury
    PieczęcieSzczur → Dzik → Wąż
    KosztPotrójny
    ZasięgDotykowy, obszar o objętości 1000cm3
    WymaganiaZnajomość Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu
    Zminiaturyzowana wersja flagowej techniki klanu Hokori. Zamiast jednak tworzyć ogromną wersją, która może zagrażać życiom innych osób, ta tworzy niewielkich rozmiarów barierę o objętości 1000cm3 (10cmx10cmx10cm), którymi można dowolnie manipulować. Bryła musi być jednak foremna (np. prostopadłościan, walec, kula), nie może posiadać bardziej skomplikowanych kształtów, a minimalna wielkość boku/średnicy wynosi 1cm.

    Głównym zastosowaniem tej techniki jest niszczenie zamków czy zabezpieczeń, gdyż po utworzeniu bariery - nie można jej przemieścić. Następnie w przeciągu dwóch sekund bariera wypełnia się energię anihilującą wszystko, co się wewnątrz niej wówczas znajdowało. Przez barierę przechodzą swobodnie wszystkie obiekty fizyczne, przez co nie ma problemy z wykonaniem jej np. na drzwiach czy skrzyni.

    Minusem tej techniki jest to, że tworzona bariera jest mniej stabilna niż w przypadku flagowej techniki klanu. Oznacza to, że jeśli spróbujemy przyłożyć coś takiego do istoty, która posiada układ chakry, bariera po zetknięciu z tą energią ulegnie zniszczeniu i technika się nie uda.

    Posiadając Specjalizację w Jinton możliwe jest utworzenie dwukrotnie większej objętości bryły, jednak koszt techniki jest wówczas sześciokrotny.
    Posiadając Sennina Jintonu możliwe jest przemieszczenie bryły i zdecydowanie o jej aktywacji później. Dopóki jednak utrzymujemy barierę niemożliwym jest używanie innych technik.
    Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 jesteśmy w stanie bardziej ustabilizować barierę, przez co ta nie rozproszy się na obiektach naładowanych chakrą, jednak istoty z własnym układem i energią w nim krążącą wciąż zniszczą bryłę.
    ► Pokaż Spoiler | Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu | Dust Release: Detachment of the Primitive World Technique
    Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu | Dust Release: Detachment of the Primitive World Technique塵遁・原界剥離の術­
    KlasyfikacjaJinton, Transformacja natury
    PieczęcieSzczur → Dzik → Wąż
    KosztPodwójny za rozbicie
    Standardowy za powiększenie bryły o kolejne 8m3
    ZasięgDotykowy, bazowo 8m3
    Wymagania---
    DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
    Technika rozbijająca wszelaką materię na atomy. Dosłownie. Po złożeniu pieczęci użytkownik tworzy przed sobą prostą, geometryczną bryłę, jak np. sześcian, prostopadłościan, walec czy kula, o objętości 8m3. Wymiarami można dowolnie manipulować, jednak sama bryła musi znajdować się przy użytkowniku (musi ją niemalże dotykać ręką), a minimalna długość boku bądź średnica wynosi 1 metr. Bryła ta jest prostą barierą energetyczną, która przechodzi przez wszelką materię fizyczną, a więc można z niej spokojnie wyjść.

    Problemem jest to, że gdy użytkownik zechce, może wypełnić tę bryłę energią, która rozbija wszelką znajdującą się weń materię na pojedyncze atomy, że nawet pył z nich nie zostanie. Wypełnienie energią i dematerializacja to proces niemalże natychmiastowy. Trwa on około 2-3 sekundy.

    Płacąc wielokrotność techniki, można zwiększyć objętość bryły. Ot, koszt podwójny oznacza podwójną objętość, koszt potrójny, potrójną objętość itd. Przyjmuje się, że na turę można zwiększyć jej objętość maksymalnie dwa razy (w pierwszej turze maksymalnie do 16m3, w drugiej maksymalnie do 32m3, w trzeciej maksymalnie do 48m3 itd.). Można jednak poświęcić na to więcej czasu (i tur) i stworzyć ją znacznie większą.

    W przypadku zderzenia się dwóch tych samych technik, następuje niekontrolowana eksplozja, która niszczy wszystko w swoim zasięgu rażenia, dematerializując napotkane przeszkody. Zasięg i tempo rozchodzenia się takiej eksplozji jest zależne od MG.

    Posiadając Sennina Jintonu możemy obrócić utworzoną bryłę, zwiększając zakres rażenia techniki, zwyczajnie ją przemieszczając. Wciąż należy mieć z nią kontakt fizyczny. Taki ruch bryłą wymaga dodatkowych zasobów chakry i jest to połowiczny koszt rangi S.
    Posiadając Specjalizację w Jinton możliwe jest czterokrotne zwiększenie objętości bryły w ciągu jednej tury.
  6. Kurama
    ► Pokaż Spoiler | Kokoro no Jōtai | The State of Mind
    Kokoro no Jōtai | The State of Mind心の状態
    KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
    PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 3 pieczęciom
    KosztStandardowy na turę
    ZasięgDo 5m
    Zniszczony umysł nie jest czymś, z czym łatwo żyć. Kurama zdają się o tym wiedzieć (lub chociaż czuć) najlepiej, zmagając się nie tylko z własnymi chorobami psychicznymi, ale również swoim "drugim ja" dość często chcącym chwycić za ster. Są oni przez to bardziej wrażliwi na zmiany w zachowaniu innych, często jako świadomy, bądź i nie, mechanizm obronny. Bo skoro ich własny umysł jest im mało przyjazny, to czemu nie świat wokół? Dużo prościej wyczuć im wszelakie inne zmiany osobowości u innych osób, będąc w stanie dużo lepiej stwierdzić, czy dana osoba dalej jest "sobą" - co może być przydatne w obcowaniu z innym Kurama czy osobami podatnymi na opętania oraz inne zmiany psychologiczne. Takowe z resztą, nawet będąc w stabilnym stanie, sprawiają, że Kurama czuje, jakby była wśród "swoich", będąc w stanie ich dużo łatwiej zidentyfikować niż osoby nie obdarzone ich "darem".
    ► Pokaż Spoiler | Gyaku Genjutsu | Reverse Illusionary Technique
    Gyaku Genjutsu | Reverse Illusionary Technique逆幻術
    KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
    PieczęcieRóżna
    KosztStandardowy + koszt używanego Genjutsu
    ZasięgNa siebie
    WymaganiaZnajomość jednego, dowolnego Genjutsu
    Sztuka mamienia innych umysłów to chleb powszedni dla Kurama. Są w końcu mistrzami iluzji, będąc w stanie zamienić je w śmiercionośną broń. Z tym, że ta technika w ogóle nie skupia się na oddziaływaniu na osoby postronne. Zamiast tego, dopłacając koszt tej techniki, Kurama jest w stanie rzucić na siebie dowolne Genjutsu. Takie Genjutsu musi jednak znać oraz pokryć jego całościowy koszt, jak gdyby było ono rzucane na inną osobę. Wszelakie wymagania związane z wyjściem z niego czy sposobem rzucenia są ignorowane, a Genjutsu zawsze "trafia" w cel niezależnie od jego statystyk. Wyjście już może jednak nie być takie proste, bowiem do tego osoba potrzebuje co najmniej 8 poziom Siły Woli oraz pełną kontrolę nad samym sobą.

    Pod wpływem Gyaku Genjutsu, istnieje zwiększona szansa na to, że rzucona iluzja będzie iluzją rzeczywistą. Nie mniej jest to ostrze obusieczne. Iluzja może bowiem się nie urzeczywistnić, podczas gdy osoba dalej będzie się w nim znajdować. Co więcej, szansa na jej urzeczywistnienie jest większa o niewiele, jednak tak samo o niewiele zwiększa się szansa na przebudzenie Alter Ego. Leży to głównie w decyzji MG, jaki prowadzi wątek oraz od jego metody szacowania, czy iluzja zostanie urzeczywistniona bądź czy Alter Ego przejmie kontrolę, jednak dla ułatwienia uznaje się, że w przypadku szansy procentowej, jest ona w obu przypadkach większa o 10%.

    Posiadając Jitsuzai Genjutsu rangi S możliwe jest dopłacenie dowolnego kosztu rangi S do techniki. Każdy standardowy koszt S zwiększa szansę na urzeczywistnienie iluzji o kolejne 10%, jednocześnie zwiększając szansę na przejęcie przez Alter Ego o kolejne 10%. Nawet gdyby jednak osiągnąć w ten sposób 100% szansy, MG ma prawo dalej uznać, że iluzja jest zbyt skomplikowana, wpływa na zbyt wiele rzeczy lub jej efekty sprawiają, że urzeczywistnienie jej będzie w obecnych warunkach niemożliwe bądź niedopuszczalne przez inne czynniki, by akcja dalej się nie powiodła. Przed użyciem zaleca się konsultację z MG prowadzącym wątek.
    ► Pokaż Spoiler | Naishin no Renraku | Internal Call
    Naishin no Renraku | Internal Call内心の連絡
    KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
    PieczęciePies → Ptak → Wąż → Zając → Dzik
    KosztStandardowy na turę
    Zasięg---
    Klasyczny "telefon do przyjaciela" z tym, że nie jest on wykonywany do przyjaciela. Utrzymując pieczęć dzika oraz wyciszając umysł, możliwe jest podjęcie próby skomunikowania się ze swoim Alter Ego. Jednak... to tyle! Koszt standardowy pozwala na turę takiego połączenia z tym, że może się ono skończyć różnie. Alter Ego może zupełnie zignorować taką próbę lub wykorzystać ją na jakikolwiek inny, sobie znany sposób. Cokolwiek przekazane podczas takiej rozmowy jest przede wszystkim zależne od charakteru Alter Ego oraz jego podejścia do osoby, która wraz z nim okupuje owe jedno, biedne ciało. Nic nie stoi mu na przeszkodzie nic nie odpowiedzieć, czy powiedzieć za dużo, niekoniecznie budujących dla danej osoby rzeczy.

    Posiadając Kontrolę Chakry 9, technikę może wykonać również Alter Ego jeśli uzna, że ma taki kaprys. Możliwe jest jednak zakończenie rozmowy "na życzenie" czy jej kompletne zignorowanie bez większych skutków ubocznych.
    Posiadając rangę A w Jitsuzai Genjutsu, ilość pieczęci spada o 2.
    Posiadając rangę S w Jitsuzai Genjutsu, możliwe jest wykonanie techniki z pominięciem pieczęci. Dalej jednak konieczne jest podtrzymywanie pieczęci Dzika.
    ► Pokaż Spoiler | Kūkyonushi | Lord of the Void
    Kūkyonushi | Lord of the Void空虚主
    KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
    Pieczęcie---
    KosztRóżny
    Zasięg---
    DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
    Walka we własnym umyśle o dominację to niemalże chleb powszedni Kurama, a że nikt o zdrowych (a przynajmniej zdrowszych niż wykazuje reszta klanu) zmysłach raczej wolałby takiej nie przegrać, co poniektórzy przedstawiciele postanowili stanąć ością w gardle swoich "drugich ja", przygotowując się do ów starć nieco lepiej, niż licząc na moc miłości i przyjaźni. Ostatecznie jednak zdobyte podczas ów prób doświadczenie okazało się przydatne nie tylko w walce z Alter Ego, ale we wszelakich bataliach mających miejsce w ich umysłach, bez względu na rodzaj przeciwnika.

    W przypadku bycia wystawionym na dosłowną walkę mentalną, nie sprowadzającą się jedynie do suchego porównywania Siły Woli, Kurama jest w stanie naginać część panujących w niej zasad dla własnej wygody... a przynajmniej w czystej teorii. W praktyce członkowie klanu Kurama posiadają dość wątpliwą władzę nad własnym umysłem, co widać po ich pokaźnych kartotekach psychiatrycznych, sprowadzając ów kontrolę do czegoś dużo bardziej dzikiego i niekontrolowanego; oszukiwania własnego umysłu w kwestii własnych możliwości, co ostatecznie przekłada się na urzeczywistnienie ów kłamstw. Poświęcając standardową ilość chakry korespondującej z oczekiwaną przez nas rangą efektu, osoba jest w stanie wytworzyć interferencję o takiej też sile. Jest ona jednak całkowicie losowa i po za większą władzą użytkownika, jaki może jedynie nakierować ją w bardzo ogólny sposób. Jeżeli więc Kurama zechce poświęcić standardowy koszt rangi B na przeszkodzenie przeciwnikowi w użyciu techniki lub zdolności, umysł wygeneruje losowy efekt o sile rangi B, mogący przyjąć dowolną formę jak np. wpłynięcie na prawa natury działające w danym miejscu, przerwanie techniki czy stworzenie wokół elementów, jakie przeszkodziłyby w jej użyciu lub dosięgnięciu celu. Tak samo może wydać koszt standardowy S, by z kolei wpłynąć na powodzenie jakiejś konkretnej akcji. Znowu jednak efekt będzie kompletnie losowy.

    Chociaż umysł nie dąży do zrobienia krzywdy użytkownikowi, generowanie potężniejszych efektów może, ale nie musi, doprowadzić do stworzenia takich, które koniec końców mogą okazać się utrudnieniem również dla twórcy. Zarówno ostateczny efekt techniki oraz to, ile jego efekty będą się utrzymywać, zależą od MG. Próba wpływania na bardzo specyficzne aspekty czy uzyskania konkretnych efektów może poskutkować jeszcze bardziej nieprzewidywalnym zadziałaniem techniki.

    Uwaga! ze względu na to, że technika ta wykorzystywana jest we własnym umyśle i ma na celu przeciwdziałania niektórym niepożądanym sytuacjom, jakie mogą zaistnieć w walce chociażby z własnym Alter Ego, to pomimo opierania się na Genjutsu, samo w sobie nie naraża osoby na zostanie przez niego przejętym.

    Posiadając Kontrolę Chakry 10, możliwe jest również przeznaczenie wielokrotności kosztu standardowego danej rangi tak długo, jak nie zrównuje się lub przekracza on kosztu standardowego rangi wyżej. Niemożliwe jest więc zapłacenie pięciokrotnego kosztu rangi C (gdzie wynosiłby on 100), a zamiast tego należy uiścić koszt standardowy B (jaki również wynosi 100).
    ► Pokaż Spoiler | Morobanotsurugi | Double-edged Sword
    Morobanotsurugi | Double-edged Sword諸刃の剣
    KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
    Pieczęcie---
    Koszt---
    ZasięgNa siebie
    Nikt nie chce z reguły oddawać władzy nad własnym ciałem, szczególnie siłom często nieprzewidywalnym. Z tym, że kilka osób jednak uznało to za świetny pomysł, tworząc technikę szaloną i niebezpieczną zarazem. Nie wymaga pieczęci, nie wymaga chakry. Wszystko, co zaś robi, to oddaje władze nad własnym ciałem swojemu Alter Ego. Powierzenie ciała nie jest na stałe, nie jest również dość silne - wszystko to przez pominięcie całego procesu nadużywania Genjutsu, jakie pozwoliłyby Alter Ego na bardziej stabilne przejęcie kontroli. Na nieokreśloną ilość czasu władzę przejmuje Alter Ego. Kontrola nad postacią znajduje się wówczas w rękach MG, a jej poczynania podyktowane charakterem jej "drugiego ja". Po odzyskaniu kontroli, postać nie pamięta wydarzeń, jakie miały miejsce pomiędzy. Istnieje również szansa, że nie odzyska kontroli w ogóle - powierzając swój los w ręce Alter Ego, jest się bowiem tak samo podatnym na obrażenia i śmierć, jak normalnie.
    Utrata przytomności, w tym zapadnięcie w sen, kończy działanie techniki, ponownie usypiając Alter Ego. To może też wrócić kontrolę nad ciałem właściwej jaźni samo z siebie jeśli uzna, że ma na to ochotę.

    Posiadając Siłę Woli 10, możliwa jest próba odzyskania kontroli po dowolnym okresie czasu w dowolnym momencie. Odzyskanie kontroli następuje do 5 tur od próby jej odzyskania, co może stać się od razu lub po kilku turach, jednak nie później niż po 5-ciu. Dalej jednak nie mamy świadomości, co dzieje się w tym czasie z naszym ciałem.
    ► Pokaż Spoiler | Muyūbyōsha | The Dreamwalker
    Muyūbyōsha | The Dreamwalker夢遊病者
    KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
    PieczęcieCzas skupiania chakry równy 6 pieczęciom
    KosztTrzykrotny za sen
    ZasięgDotykowy
    Po dotknięciu danej osoby i przelania wen chakry, możliwe jest rzucenie na niej bardzo nieprzyjemnej iluzji. Zostaje ona jednak aktywowana dopiero w momencie, gdy ofiara zaśnie. Iluzja przybiera kształt snów osoby, na którą ją rzucono, z czego technika już dba o to, by nie były one szczególnie miłe czy pełne puchatych alpak. Technika sama w sobie liczy się jako jedno Genjutsu, jednak każde wydarzenie oddziałujące fizycznie na postać śniącego, ma bardzo duże szanse na to, by stać się rzeczywistą iluzją. Wszelakie urzeczywistnione obrażenia, jakie postać otrzymała podczas snu, pojawiają się o oddziałowujące na prawdziwe ciało. Jeśli więc osoba straciła rękę, po obudzeniu się będzie ona leżała odłączona od reszty ciała. Tak samo jeżeli ktoś umrze w trakcie snu, umrze naprawdę. Tak jak sama technika wpływa na charakter snu - będący w gruncie rzeczy niebezpiecznym koszmarem, tak osoba rzucająca nie ma kontroli nad tym, co się w nim rzeczywiście wydarzy.

    Posiadając Sennina w Jitsuzai Genjutsu, możliwe jest uzyskanie raportu z tego, co działo się we śnie po tym, jak ofiara się obudzi... lub umrze, próbując. Uiszczając koszt podwójny rangi B w dowolnym momencie pomiędzy nałożeniem techniki, a zakończenia snu przez cel, możemy otrzymać informacje o tym, co działo się we śnie, jak się skończył wraz z końcowym stanem celu oraz to, czy ten w ogóle przeżył. Raport taki przychodzi dopiero po zakończeniu działania techniki. Co więcej, minimalny poziom Siły Woli do wyjścia z iluzji zwiększa się o 1.
    Sposoby wyjścia z iluzji
    • Siła Woli 9
    • Przelanie obcej chakry
    • Obudzenie się ze snu
    ► Pokaż Spoiler | Yume no Owari | The End of the Dream
    Yume no Owari | The End of the Dream夢の終わり
    KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu, Anty-genjutsu
    PieczęcieTygrys → Szczur → Pies → Wół → Smok → Zając → Wół → Zając → Dzik → Pies → Dzik → Małpa → Dzik → Baran → Zając → Smok
    KosztPodwójny za 15 metrów
    ZasięgMin. 15m średnicy
    Jedna z najsilniejszych anty-genjutsu w posiadaniu Kurama. Poświęcając standardowy koszt rangi S, osoba wypuszcza ze swojego organizmu spore ilości chakry, uderzające we wszystkich w zasięgu 15m. Ów chakra ma dwa zadania. Pierwszym z nich jest zneutralizowanie innych iluzji, pod jakim trafieni są wpływem, zajmując się zaburzonym układem chakry poprzez przelanie w ten sposób swojej, obcej chakry. Zdecydowana większość iluzji jest w stanie ugiąć się pod jego wpływem, a te nieliczne będące w stanie się oprzeć, zostają osłabione. Jeżeli ktoś nie jest pod wpływem iluzji, a zostanie trafiony techniką, nie odczuwa żadnych nieprzyjemności z tego tytułu.

    Drugą funkcją jest rzucenie na trafionych własnej iluzji. Z tym, że ów "iluzja" nie wpływa w żaden sposób na zmysły innych osób. Nie zmieniają wyglądu rzeczy, nie wpływa na postrzeganie rzeczywistości. Nie mniej tak zaburzony przez Kurama układ chakry znajduje się pod wpływem "nieistniejącej iluzji" przez 3 posty, podczas których niemożliwe jest użycie na nim jakiegokolwiek innego Genjutsu. Wszystko z powodu niesamowitej wprawy oraz wyspecjalizowania klanu, przez co nawet najpotężniejsze z nich jak Sharingan, przez te trzy tury muszą obejść się ze smakiem. Technika działa zarówno na osoby wokół, jak i samego użytkownika. Dopłacając kolejny koszt podwójny S, możliwe jest zwiększenie zasięgu o kolejne 15m średnicy.

    Posiadając Sennina Jitsuzai Genjutsu, ilość potrzebnych pieczęci spada o połowę.
    Sposoby wyjścia z iluzji
    • Siła Woli 10
  7. Mirai
    ► Pokaż Spoiler | Tarotto | Tarot
    Tarotto | Tarotタロット
    KlasyfikacjaJikagan, Kontrola Chakry
    Pieczęcie---
    KosztStandardowy, minimum 3 chakry
    ZasięgDotykowy
    WymaganiaPuste karty
    Technika ta pozwala postawić komuś albo sobie tarota i generalnie to polega na tym, by z tali kart wyciągnąć jedną kartę, na której następnie po przelaniu chakry pojawi się symbol z kart tarota określający przyszłość osoby, dla której ją wróżyliśmy. Nie potrzeba do tego jej chakry ani nawet tej osoby obok, wystarczy mocno o niej myśleć używając techniki, by właśnie przyszłość tej osoby "Poczuć", bo jednak nie jest to najdokładniejszy sposób na określenie czyjejś przyszłości. Stawiany tarot określa przyszłość osoby na dany dzień i dla danej osoby można użyć techniki tylko raz dziennie.
    ► Pokaż Spoiler | Mura no Monitaringu | Village Monitoring
    Mura no Monitaringu | Village monitoring村のモニタリング
    KlasyfikacjaJikagan
    Pieczęcie---
    KosztCzterokrotny za oznaczenie, standardowy na turę za używanie
    ZasięgNieograniczony
    Wymagania---
    Technika ta pozwala oznaczyć za pomocą chakry Mirai stacjonarny posążek przedstawiający jakiegoś bożka, mitologiczną postać etc.
    Posążek ten służy jako stacjonarne przedłużenie oczu Mirai, pozwalający jej na obserwowanie rzeczywistości w miejscu gdzie posążek stoi. Mirai może "połączyć się" z każdym oznaczonym przez siebie posążkiem i za jego pomocą obserwować otoczenie.

    Posiadając Doton na randze C można tworzyć własne posążki podczas użycia tej techniki. Wówczas jednak za utworzenie takowego należy zapłacić dodatkowy koszt Standardowy C (łącznie z oznaczeniem - Pięciokrotny).
    ► Pokaż Spoiler | Inochi no Sho: Kako | Book of Life: Past
    Inochi no Sho: Kako | Book of Life: Past命の書:過去
    KlasyfikacjaJikagan
    Pieczęcie---
    KosztCzterokrotny za stworzenie, standardowy na turę od drugiej tury
    ZasięgDotykowy
    WymaganiaZgoda ofiary lub nieprzytomna ofiara
    Technika ta pozwala po pełnym poście dotykania kogoś, stworzyć z chakry książkę opisującą przeszłość dotykanej osoby od dnia narodzin do dnia aktualnego. Książka ta jest bardzo dokładna, ale zawiera tylko jeden rozdział opisujący jeden rok, który w danym momencie chce zobaczyć użytkownik techniki. Wystarczy zamknąć książkę i pomyśleć o innym roku by po ponownym otwarciu książki mieć przed oczami historię z innego roku.

    Posiadając specjalizację w Jikaganie koszt utworzenia księgi spada do podwójnego
    ► Pokaż Spoiler | Kudan no Shōgai | Life of Kudan
    Kudan no Shōgai | Life of Kudan九段の生涯
    KlasyfikacjaJikagan
    Pieczęcie---
    KosztStandardowy
    Zasięg---
    WymaganiaJikagan
    Pozwala zaraz po śmierci, a raczej jeszcze w czasie "cofania czasu" uiścić koszt techniki, by zobaczyć jaka akcja podjęta przez postać pozwoliłaby jej na uniknięcie śmierci w tym konkretnym wypadku i w ten konkretny sposób. Jutsu to pokaże najbliższy samemu wydarzeniu sposób. Jeśli uniknięcie śmierci było bardzo trudne i odległe w czasie technika może nawet zaprezentować coś na zasadzie "Po prostu tam nie idź" lub "zablokuj cios".
    ► Pokaż Spoiler | Inochi no Sho | Book of Life
    Inochi no sho | Book of life命の書
    KlasyfikacjaJikagan
    Pieczęcie---
    KosztDwukrotny utworzenia i Standardowy na turę od drugiej tury
    ZasięgDotykowy
    WymaganiaZgoda ofiary lub nieprzytomna ofiara, Inochi no sho: Kako
    Rozwinięcie techniki Inochi no sho: Kako, w którym otrzymywana księga nie pokazuje tylko przeszłości ofiary, ale pokazuje również jej teraźniejszość - a więc jej aktualne czyny, myśli oraz uczucia - oraz przyszłość. Pozwala więc po pełnym poście dotykania kogoś, stworzyć z chakry książkę opisującą życie dotykanej osoby od dnia narodzin do dnia śmierci. Książka ta jest bardzo dokładna, ale zawiera tylko jeden rozdział opisujący jeden rok, który w danym momencie chce zobaczyć użytkownik techniki. Wystarczy zamknąć książkę i pomyśleć o innym roku by po ponownym otwarciu książki mieć przed oczami historię z innego roku. Jako że przyszłość nie jest zapisana w kamieniu, przyszłość pokazana w książce to tylko aktualnie najbardziej prawdopodobna przyszłość celu.

    Posiadając Specjalizację w Jikaganie koszt utrzymania spada do połowicznego na turę
    ► Pokaż Spoiler | Mirai: Maruchibāzu Kankō
    Mirai: Maruchibāzu Kankō | Mirai: Multiversum Sightseeingみらいマルチバーズ観光
    KlasyfikacjaJikagan
    PieczęcieDzik → Pies → Ptak → Małpa → Baran → Koń → Wąż → Smok → Królik → Tygrys → Bawół → Szczur
    KosztNieograniczony
    ZasięgNa siebie
    WymaganiaJikagan
    Jutsu to polega na tym by usiąść na dupie i patrzeć. Ale patrzeć w przyszłość i to nie jedną, a każdą. Generalnie rzecz ujmując technika ta pozwala na to, by zajrzeć nie w jedną, a w wiele możliwych przyszłości. Rzecz jasna taka próba zaglądania w przyszłość jest bardzo czasochłonna i obciążająca, z tego też powodu wymaga skupienia, spokoju i czasu. Celem techniki jest generalnie określenie konkretnych, interesujących nas założeń i udanie się w wycieczkę po multiwersum celem odnalezienia takiego zestawu akcji, który w czystej teorii doprowadzi do założonych podczas wyszukiwania faktów. Jeśli więc będziemy szukać takiej przyszłości, w której Zero upada, to po znalezieniu jej postać pozna te akcje, które doprowadzą do osiągnięcia właśnie tej przyszłości. Technika jednak nie jest taka kolorowa jak by się mogło wydawać. Przede wszystkim zakładana przyszłość nie może znajdować się zbyt daleko od obecnej ponieważ ilość akcji potrzebna do jej osiągnięcia byłaby gargantuiczna. Im bardziej odległa w czasie jest poszukiwana przyszłość i im mniej jest prawdopodobna, tym dłużej zajmuje jej wyszukiwanie. Jeśli w ocenie sędziego pożądana przyszłość jest nieuchwytna dla użytkownika techniki, zamiast tego zyskuje informacje jaka jest procentowa szansa na osiągnięcie takiej przyszłości. Koszt techniki jest nieograniczony - im więcej wszechświatów musi przejrzeć postać, tym więcej chakry zeżre jutsu. Technika anuluje się sama, jeśli miałaby zabić użytkownika poprzez wyczerpanie chakry. Wyjątkiem jest sytuacja, w której użytkownik zostanie pozbawiony chakry w trakcie użytkowania tej techniki przez coś niespodziewanego. W takim wypadku ciało użytkownika nie będzie w stanie zareagować.
  8. Orochi
    ► Pokaż Spoiler | Fushi Tensei | Living Corpse Reincarnation
    Fushi Tensei | Living Corpse Reincarnation不屍転生
    Współpracujące wspomaganiaZależne od przejmowanego ciała. Wspomaganie samo w sobie współpracuje ze wszystkim
    Zdolność będąca zwieńczeniem badań legendarnego założyciela tego klanu, kwintesencja i najpotężniejsza z umiejętności klanu Orochi. To właśnie ona pozwala im żyć przez pokolenia, znacznie dłużej niż ktokolwiek inny, nawet słynący z ogromnej energii życiowej i długowieczności Uzumaki. Dzięki niej bowiem, potomkowie Orochimaru bądź jego klonów, są w stanie zmieniać swoje ciała i żyć wiecznie - tak długo jak znajdą odpowiedniego nosiciela. Gdy Orochi zdecyduje się zmieniać ciało, w jego duszy zachodzą nieodwracalne zmiany. Jest to cena, jaką płacą za łamanie naturalnego porządku rzeczy.

    Ofiarą tego rytuału może zostać każdy, choć członkowie klanu Orochi preferują prominentnych shinobi, których zdolności zwiększą ich własne. Wybranie bowiem na ofiarę dziecka spowoduje, że ich zdolności będą znacznie osłabione a ewentualne zyski z tego - niewielkie.
    WymaganiaWątek rangi A, podczas którego nastąpi pierwsze przejęcie innego ciała, Specjalizacja Shirohebi, Znajomość Orochi no Jutsu
    Sposób działania
    Gdy użytkownik Orochi no Jutsu połknie swoją ofiarę, obydwoje przenoszą się do wymiaru, będącego jakby ich zjednoczoną podświadomością. To właśnie tam zadecydują o tym, kto wyjdzie zwycięsko i zachowa władzę nad ciałem. Sam ten wymiar przypomina pustkę, gdzie choć nie ma światła, wszystko jest widoczne - czyli głównie podłoga przypominająca masę wnętrzności. Zaczynają one pokrywać ofiarę stopniowo zatracając jej świadomość by stała się ona ostatecznie częścią Orochiego, który to postanowił przeprowadzić ten rytuał. Gdy świadomość ofiary całkowicie zaniknie, jego ciało jest wypluwane przez Wielkiego Węża, który następnie umiera. W wyplutym bowiem ciele znajduje się już nowa dusza - Orochiego, który postanowił zmienić swoje ciało.

    Jest jednak pewien haczyk. Jeśli ofiara posiada Siłę Woli równą bądź większą od osoby, która zdecydowała się przeprowadzić ten rytuał, może zdecydować się walczyć o władzę nad swoim ciałem. Wówczas Orochi musi wpierw pokonać go w walce zanim przejmie całkowicie jego ciało. Walka ta odbywa się na normalnych zasadach, choć dzieje się w Wymiarze Podświadomości. W tym wymiarze oboje posiadają swój ekwipunek oraz zdolności, jednak obrażenia, które tam sobie zadadzą mogą (acz nie muszą) mieć wpływ na ciała obu uczestników po zakończeniu rytuału. MG prowadzący wątek ma w tej sytuacji decydujący głos.

    W duszy Orochiego pozostają jednak dusze wszystkich jego poprzednich ofiar, co uniemożliwia ich wezwanie przy pomocy technik, które wymagają, by takowe znajdowały się w zaświatach (np. Edo Tensei). Dusze te są uśpione, choć odpowiednie zdolności czy techniki mogą je pobudzić, przez co mogą utrudnić korzystanie z ciała bądź całkowicie to uniemożliwić. Odpowiednio potężne zdolności lub odpowiednio osłabiony Orochi może także stracić nad nimi władzę, doprowadzając do kolejnej walki mentalnej o to, kto będzie władał tym ciałem.

    Proces zmiany ciała nie jest natychmiastowy. Przez około miesiąc upodabnia się do oryginalnego ciała osoby, która zdecydowała się przeprowadzić ten niemoralny rytuał. Jego statystyki fizyczne (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) są wówczas jak dopiero co przejętego ciała i dopiero z upływem czasu zmieniają się w te, jakie posiadał Orochi przed wykorzystaniem Fushi Tensei, przez co mogą one zarówno wzrosnąć, jak i zmaleć. Zmieniają się one wraz z upływem czasu, więc może się zdarzyć taka sytuacja, że w połowie miesiąca statystyki takiej osoby będą się różniły od poprzedniego ciała jak i ciała ofiary. Dodatkowo, przez ten miesiąc niemożliwym jest ponowne użycie tej zdolności, z tego względu, że ciało jeszcze nie zostało w pełni przyswojone. Podobnie wygląda sytuacja z chakrą, która jest wypadkową siły mentalnej i fizycznej. Z tego względu ilość chakry na początku tego miesiąca jej ilość jest identyczna z przejętym ciałem, a wraz z upływem czasu - wraca do tej ilości, jaką posiadał Orochi przed rytuałem.
    Co się dzieje z osobami, które przegrają walkę w Wymiarze Podświadomości.
    Poprzez rozpoczęcie rytuału, dusze Orochiego oraz wszystkich jego ofiar (także tych niedoszłych) są ze sobą połączone. W duszy zwycięskiej osoby zostają więc uwięzione i przytłumione dusze wszystkich osób, które padły kiedyś ofiarą Fushi Tensei. Jednak, gdy taka osoba znajdzie się na skraju świadomości i wykończenia, dusza ofiar Orochiego lub jego samego (jeśli przegrał) może (ale nie musi) się przebudzić, ponownie próbując przejąć ciało swojej ofiary. Jednak czy taka sytuacja następuje zależy tylko i wyłącznie od decyzji MF. Może się także zdarzyć, że kilka poprzednich dusz jednocześnie się obudzi - wówczas wszystkie walczą ze sobą o to, kto przejmie władzę, chyba, że niektóre zdecydują się podporządkować.
    Efekty
    • Zyskujemy dostęp do zdolności związanych z przejętym ciałem, takich jak np. zdolności klanowe, dostępne żywioły chakry, czy przeszczepy. Wciąż jednak obowiązuje limit 5 wspomagań.
      • Naturalne zdolności organizmu, jak np. Kekkei Genkai nie wliczają się w limit posiadanych wspomagań, nawet jeśli oznaczałoby to, że postać w danej chwili posiada Shirohebi oraz np. Sharingan.
      • Termin "naturalne zdolności organizmu" dotyczy tylko zdolności, z którymi postać się urodziła lub były w nią wpajane od najmłodszych lat. Z tego względu termin ten związany jest z Hiden, Kekkei Genkai, Kekkei Tōta, mutacje po urodzeniu itp. Nie dotyczą one przeszczepów czy Hiden opanowywanych w późniejszych latach życia ani opanowywanych dodatkowych zdolności.
    • Użytkownik traci te wspomagania, które były związane z jego poprzednim ciałem, jak np. przeszczepy czy techniki związane z już nieposiadanym żywiołem.
      • Postać jednak technik wspomagających nie zapomina i przy kolejnej zmianie ciała może ponownie nabyć wcześniej posiadaną technikę wspomagającą, którą musiał porzucić na rzecz poprzedniego ciała.
    • Zmieniając ciała możemy wydłużyć naturalny ciąg życia, choć ciała te rzadko są w pełni kompatybilne z Orochim.
      • Należy je zmieniać minimum raz na trzy lata, gdyż po tym czasie zaczynają zwyczajnie odrzucać duszę Orochiego, sprawiając, że jego zdolności stają się słabsze, a ciało zaczyna się rozkładać. Można ciała zmieniać oczywiście częściej, jednak zbyt częste zmienianie ciał powoduje, że czas, w którym dane ciało może przetrzymać duszę Orochiego także maleje, więc nie jest to zalecane.
      • Wyjątkiem jest idealnie kompatybilne ciało. Jeśli Orochi znajdzie ciało, które jest z nim w pełni kompatybilne, może w nim przechować swoją duszę przez cały jego okres życia, nie musząc porzucać go po trzech latach. Czy dane ciało jest w pełni kompatybilne jest w pełni decyzją GMF.
        • W przypadku przejęcia idealnego ciała, Orochi zyskuje ponadto 10% chakry, którą posiadało przejmowane ciało.
    ► Pokaż Spoiler | Dappi no Kawarimi no Jutsu | Shedding Skin Body Replacement Technique
    Dappi no Kawarimi no Jutsu | Shedding Skin Body Replacement Technique脱皮の変わり身の術
    KlasyfikacjaShirohebi, Technika transformacji
    PieczęcieWąż → Zając → Baran → Wół → Wąż
    KosztPodwójny
    ZasięgDotykowy
    Wymagania---
    Specjalna technika podmiany wykorzystywana przez klan Orochich. Po złożeniu odpowiednich pieczęci, użytkownik jest w stanie podmienić swoje obecne ciało na drugie, które jest tworzone wewnątrz jego ciała. Oznacza to, że w porównaniu do innych technik podmiany, gdzie po otrzymaniu obrażeń podmieniamy się z jakimś innym przedmiotem, tutaj zwyczajnie... "wypluwamy" nowe ciało, które uniknęło obrażeń. Techniki tej można użyć by uniknąć także postępujących obrażeń, jak np. postępująca zamiana w kamień.

    Mając przygotowaną tę techniką, użycie jakiejkolwiek techniki używającej chakry innej niż techniki E czy skupiającej się na samej kontroli chakry, rozprasza tę technikę przed jej właściwym użyciem. Po otrzymaniu obrażeń, ciało przez krótką chwilę wygląda tak, jakby faktycznie otrzymało obrażenia, do momentu gdy z ust bardzo szybko nie wyskakuje nowe, nienaruszone ciało użytkownika.

    Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu.
    Posiadając Sennina Shirohebi oraz Specjalizację w Shirohebi można przygotować technikę mając aktywne inne jutsu i nie tracąc jego efektów. Technika musi być jednak aktywowana wcześniej, a jej ranga nie przekraczać poziomu B. Wyjątkiem są techniki skalowalne do rangi B - ich siłę można utrzymywać jedynie na poziomie rangi B, gdy przygotowuje się tę technikę podmiany. W takim wypadku technika podmiany jest aktywna tylko na jedną turę, po czym jest rozpraszana ponownie i wymaga kolejnego przygotowania.
    Posiadając Sennina Shirohebi możliwe jest połączenie tej techniki razem z Zuruzuruhebi no Mōdo, by zamiast oryginalnego ciała wyszło od razu już przemienione. Wciąż niezbędne jest wcześniejsze złożenie pieczęci bądź posiadanie odpowiednich zdolności tych redukujących oraz uiszczenie kosztu za tę technikę oraz Zuruzuruhebi no Mōdo.
  9. Regulamin forum
    ► Pokaż Spoiler | Zmiana w zapisie traktującym o imionach postaci
    [*]Login konta = nazwisko oraz imię postaci. Ze względu na umieszczenie akcji fabuły w świecie opartym o japońskojęzyczny utwór, uprasza się, dla zachowania klimatu oraz przejrzystości, o zachowanie wspomnianej kolejności. Z tego samego powodu uprasza się o wybieranie imion oraz nazwisk postaci japońskich.
  10. Regulamin WT
    ► Pokaż Spoiler | Zmiana w zapisie traktującym o tworzeniu dwóch takich samych technik przez dwie różne osoby
    Jeżeli się okaże, że kilku graczy w jednym momencie zaproponuje bardzo zbliżoną technikę, należy technikę taką omówić z każdym z graczy. Bardzo możliwe, że wówczas technika ta trafi do ogólnodostępnych bądź ozwojowanych, a opis wszystkich tych technik ujednolicony i sprowadzony do formy jednej techniki. Alternatywnie gracze mogą tak się dogadać, by tylko jeden z nich stworzył sobie daną technikę jako prywatną, a następnie na drodze fabuły nauczył reszty. Warto jednak zadbać o to, by taka sytuacja była uzależniona fabularnie, a nie typowym "zdradzaniem swoich umiejętności wrogowi", bo tak się na PW dogadaliśmy.
  11. Wspomagania
    ► Pokaż Spoiler | Zmiany w zasadach zdobywania Hachimona
    Aby rozpocząć naukę, postać musi znaleźć nauczyciela NPC lub gracza i odbyć z nim fabułę treningową, która podlega ocenie Głównego Moderatora Fabularnego. Trening teoretyczny trwa nieprzerwanie, aż do uzyskania wiedzy, pozwalającej na otwarcie wszystkich 8 bram. Przerwanie treningu w przypadku nauki od NPC może spowodować niechęć nauczyciela do kontynuowania nauki. Zależy to od NPC, a ostateczny głos w temacie ma zawsze Główny Moderator Fabularny. Poziom trudności fabuły treningowej jest dla 1. bramy D, 2.-3. bramy C, 4.-5. bramy B, 6.-7. bramy A, 8. bramy S.

    Następnie, gdy postać spełnia warunki do opanowania bramy, czeka ją jeszcze trening praktyczny z nauczycielem. Przerwanie go nie będzie wiązało się z żadnymi konsekwencjami. Jeśli postać spełnia wymagania może spróbować otworzyć bramę wyższą niż ta, której trening praktyczny przebył z nauczycielem. Próba ta może zakończyć się jednak niepowodzeniem - co jest zależne od decyzji MG. Jeżeli próba powiedzie się, to zaliczana jest jak odbycie treningu.

    Aby nauczać innego gracza trzeba posiadać wiedzę praktyczną związaną z wykorzystaniem 7 bramy.
    ► Pokaż Spoiler | Pakt ze Smokami

Statystyki: autor: Pingwinek Chaosu — 57 min temu

Przeczytaj na stronie Zobacz stronę w katalogu