Re: Ogłoszenia

Sakura no Hana
Sakura no Hana
Re: Ogłoszenia
08-01-2024 15:52

Ogłoszenia
  1. Ninjutsu
    • Zmiany w technice: Ninjutsu: Hi tanken no mai | Ninja Art: Flying Daggers Dance | B
      Nowa technika: Kion no Kabe | Temperature Barrier | A
      Zmiany w technice: Kimera no Jutsu | Chimera Technique | S
  2. Genjutsu
    • Zmiany w technice: Yami no Ichibetsu | The Glimpse of Darkness | A
  3. Iryō Ninjutsu
    • Nowa technika: Tōmin | Hiberation | S
  4. Fūinjutsu
    • Nowa technika: Fūin no Keihatsu | Seal Enlightenment | E
      Zmiany w technice: Fūin no Meisai | Seal Camouflage | E
      Nowa technika: Anzen'na Hinansho: Inpei | Safe Haven: Hiding | B
      Nowa technika: Fūin no Jutsu: Tejō | Sealing Technique: Handcuffs | B
      Nowa technika: Hisoka Tegami | Private Letter | B
      Nowa technika: Saigo no kibō | Last Hope | B
      Nowa technika: Kyūshū | Absorption | A
  5. Bukijutsu oraz Taijutsu
    • Nowy styl walki (Tak Chakr.): Fudō | Immovable | B
  6. Doton
    • Zmiany w technice: Iwa Bunshin no Jutsu | Rock Clone Technique | B
  7. Suiton
    • Nowa technika: Umi ga Wareru | Sea Split | A
      Nowa technika: Suiton: Wadatsumi no Namida | Water Release: Sea God's Tears | S
  8. Chinoike
    • Nowa technika: Chi no Tousei | Blood Control | B
      Nowa technika: Chimamire no Yaiba | Bloody Blade | B
  9. Hokori
    • Zmiany w technice: Chiri Bunsan no Jutsu | Dust Dispersion Technique | B
  10. Hyūga
    • Nowa technika: Shōbari | Palm Extenstion | A
  11. Inuzuka
    • Zmiany w technice: Jūjin Bunshin | Beast Human Clone | D
  12. Kurai
    • Zmiany w technice: Meiton: Gurō | Dark Release: Glow | D
      Zmiany w technice: Meiton: Moetsukita tamashī | Dark Release: A burnt out soul | A
      Nowa technika: Meiton: Taishokukan | Dark Release: The Great Eater | S
  13. Kurama
    • Nowa technika: Yami no Toudai | Lighthouse in the Dark | D
      Nowa technika: Sekai no Kyōkaisen | The World's Boundary | B
      Nowa technika: Bōkyaku no Kanata | Ex Oblivione | A
      Nowa technika: Kyōki no Sanmyaku | Mountains of Madness | S
  14. Kurogane
    • Nowa technika: Hakai | Destruction | B
  15. Uchiha
    • Nowa technika: Hidarime no Kamui | Kamui of Left Eye | S
      Nowa technika: Migime no Kamui | Kamui of Right Eye | S
      Zmiany w technice: Susanoo | S
  16. Yamanaka
    • Nowa technika: Shindenshin: Gokan | Shindenshin: Five Senses | B
  17. Wspomagania
    • Pakt z Żurawiowymi oraz Wilkami: ze względu na to, że nie zostały nigdy zdobyte, twórcy zrezygnowali z nich bądź ich prośba na pakt wygasła, można zostały przeniesione do archiwum. Co więcej, osoby chętne do pójścia po któryś z nich ma prawo do stworzenia ów paktów od zera, wedle własnego uznania.
      Zmiany we wspomaganiu - Pakt ze Smokami: ze względów fabularnych, pakt ze smokami uzyskał dodatkowy żywioł dostępny dla summonów: Hyōton.
      Zmiany we wspomaganiu - Mangekyō Sharingan: fragment traktujący o technikach MS'a
      Zmiany we wspomaganiu - Ikiryō no Tatari: dodano zapis traktujący o zasadach podziału chakry w przypadku absorbcji bądź otrzymaniu chakry z innych źródeł
  18. Regulaminy
    • Zmiany w Regulaminie PB: zmiany w liście NPC niedostępnych do wyzwania do walki offtopowej
      Zmiany w Regulaminie WT: Zmiany w części traktującej o technikach prywatych


    △ ▼ △ ▼


    ► Pokaż Spoiler | Ninjutsu: Hi tanken no mai | Ninja Art: Flying Daggers Dance
    Ninjutsu: Hi tanken no mai | Ninja Art: Flying Daggers Dance忍術:飛短剣の舞
    KlasyfikacjaNinjutsu, Shurikenjutsu, Kontrola Chakry
    PieczęcieTygrys → Smok → Szczur → Koń → Tygrys → Zając → Tygrys
    KosztStandardowy za 2 przedmiotów
    Zasięg10 metrów obszar kontroli, 2 metry obszar zbierania
    WymaganiaZnajomość techniki Kawara Shuriken
    Technika opierająca swoje działanie na idei stojącej za Kawara Shuriken. W przeciwieństwie do swojej prostszej poprzedniczki, ta technika pozwala na ciągłe kontrolowanie przedmiotów w obrębie jej zasięgu, które poruszają się z szybkością równą Kontroli Chakry użytkownika oraz Siła ich uderzeń jest na poziomie 7. Podczas poruszania się użytkownika, nie możliwym jest aby "prześcignąć" swoją broń, ponieważ ta nabiera tej samej prędkości jaką osiąga użytkownik w danym kierunku, podążając ciągle za nim. Broń nad którą chcemy zyskać kontrolę, musi być pozbawiona wszelkich blokad podczas wykonywania pieczęci. Możliwe jest jednak nadal wyciągnięcie chociażby miecza z pochwy, czy też kunai'a z otwartej kabury. Maksymalnie możemy za pomocą tej techniki kontrolować przedmioty wielkości katany.

    Posiadając rangę A w Ninjutsu kosztem standardowym można kontrolować 5 przedmiotów.
    Posiadając rangę S w Ninjutsu kosztem standardowym można kontrolować 10 przedmiotów.
    Posiadając Sennina w Ninjutsu możemy nałożyć na broń efekty technik typu Hien, zwiększając koszt wzmacniającego jutsu dwukrotnie.
    Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
    ► Pokaż Spoiler | Kimera no Jutsu | Chimera Technique
    Kimera no Jutsu | Chimera Technique鬼芽羅の術­
    KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czaso-Przestrzenna
    PieczęcieDzik → Baran → Szczur → Koń → Baran → Szczur → Baran → Koń → Zając → Tygrys → Wół → Koń → Zając
    KosztStandardowy
    ZasięgDotykowy
    Wymagania---
    DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
    Początkowym zamysłem techniki było łączenie ze sobą dwóch, różnych organizmów w jeden, noszące wybrane cechy obu. W późniejszym czasie, ta znalazła zastosowanie dużo groźniejsze, dając możliwość włączania we własny organizm zdolności innych shinobi. Ostatecznie więc można wyróżnić dwa sposoby użycia techniki. Wypuszczając z ciała czarną maź, shinobi może ingerować w ciała innych istot, w tym swoje. Dokonane modyfikacje mogą być na różną skalę, od przyszycia komuś kończyny poprzez całkowitą zamianę organizmu w potwora, łącząc z nim części innych istot. Organizmy takie, pomimo zawierania w sobie elementów innych osób czy zwierząt, nie muszą martwić się nieprzyjęciem przeszczepionych kończyn i narządów, a ciało robiące za bazę traktuje je tak, jakby od samego początku były jego integralną częścią.

    Druga metoda, dostępna po uzyskaniu Sennina Ninjutsu, wynika z pierwszej. Poprzez wchłonięcie organizmów osób posiadających specjalne zdolności, jak możliwość łączenia kilku żywiołów w jeden, możliwe jest przejęcie ów umiejętności posługując się nimi w sposób, jak gdyby należały do ninja używającego Kimery od urodzenia. Prócz tego, shinobi może przyswoić również ich zasoby chakry. Modyfikacja taka, nie tylko ciała użytkownika techniki, ale również innych osób poddanych podobnemu zabiegowi, obciąża dodatkowo organizm. Trzeci i każdy kolejny przeszczep wykonany tą metodą powoduje stopniową degradację ciała. Zostaje ono osłabione w sposób trwały, zmniejszając znacznie jego możliwości.

    Szczegóły wchłaniania ciał i zdolności innych osób:
    • Maksymalna ilość przeszczepów wykonanych Kimerą wynosi 4;
    • Ilość chakry, jaką można wchłonąć z jednej osoby wynosi maksymalnie 2 500.
    • Trzeci i czwarty przeszczep Kimerą zmniejsza maksymalny poziom jednej, wybranej statystyki fizycznej o 2 poziomy.
    • Wchłaniane KG jest rozwinięte na poziom B lub niższy, jeśli cel miał je rozwinięte na niższą rangę.
    • Przeszczep Kimerą dający nowe zdolności liczy się jako pół wspomagania, zamiast zwyczajnego 1 (oznacza to, że mając zajęte 3,5 slotów wspomagań, można opanować jeszcze jedno wspomaganie zajmujące pełen slot, a nie dwa).
    • Po wykonaniu przeszczepu Kimerą, organizm nie nadaje się do przeprowadzenia przeszczepu tradycyjnymi metodami i vice versa.
    • Lalkarze po wykonaniu na siebie zabiegu Kimerą, mają zbyt wyniszczony organizm, by kiedykolwiek w przyszłości skorzystać z możliwości zamiany całego ciała w kukłę.
    Do zdobycia czyichś zdolności wystarczy materiał DNA, a potrzebną ilość ocenia MG. Chcąc wchłonąć jednak całe ciało, otrzymując przy tym zasoby chakry, należy przygotować przed tym własne ciało, dokonując modyfikacji we własnych trzewiach celem pomyślnego wykonania techniki. Operacja taka pozostawia szramy: jedną ciągnącą się po lewej stronie ciała, od obojczyka do biodra, oraz drugą, z początkiem w 1/4 pierwszej szramy, ciągnąca się przez bok aż do pleców. Ilość przeszczepów tą metodą ograniczona jest do czterech. Chodzą legendy, że możliwe jest wykonanie piątego z nich, jednak ze względu na związane z tym przygotowania, metoda została dawno zapomniana.

    Posiadając Sennina Ninjutsu shinobi posiada zdolność wchłaniania Kekkei Genkai oraz Kekkei Tōta innych osób.
    ► Pokaż Spoiler | Yami no Ichibetsu | The Glimpse of Darkness
    Yami no Ichibetsu | The Glimpse of Darkness闇の一瞥
    KlasyfikacjaGenjutsu, Iluzja wzrokowa
    PieczęcieNałożenie: Wół → Koń → Tygrys → Wół → Smok → Szczur → Pies
    KosztPodwójny za nałożenie
    ZasięgWzroku
    WymaganiaPrzyszykowane medium
    Do wykonania potrzebny jest dowolny obiekt, na który nałożony zostaje iluzja. Ta sprawia zaś, że obiekt bądź osoba, jaka nosi go ze sobą lub na sobie, wydaje się groźniejsza, bardziej niebezpieczna i, ogólnie rzecz ujmując, czymś, co może lepiej unikać. Wrażenie jest silne do tego stopnia, że techniki o podobnym efekcie jak np. Sakki posiadają zwiększoną moc (liczoną jako +1), zaś techniki działające odwrotnie stają się w wykonaniu takiej osoby (lub przedmiotu!) słabsze o 1. Nawet osoby o Sile Woli 10, nieświadome techniki, są w stanie wyczuć jej działanie - głównie jako wrażenie, że z podobną osobą bądź obiektem należy wyjątkowo uważać, albowiem nie wróży niczego dobrego. Wszelakie bonusy dawane w ten sposób technikom nie nakładają się z innymi, podobnymi bonusami z innych źródeł. Technikę wystarczy użyć raz i bez względu na to, ile osób zostanie w nią złapanych podczas całego jej czasu trwania na obiekcie, technika liczona jest jako rzucona tylko ten jeden raz podczas nakładania. Zdjęcie jej z przedmiotu jest równie proste, bowiem wystarczy użyć na nim Genjutsu Kai bądź techniki podobnej, o tym samym działaniu.

    Technikę głównie nakłada się na przedmioty, nie zaś na obiekty żywe. Nie mniej, jeżeli przedmiot obłożony techniką znajdzie się na, idealnie obok lub w (ale dalej na widoku) większym przedmiocie, ten zdaje się przejmować cechy mniejszego i emanować złowrogą aurą w jego miejscu. To samo ma się w przypadku noszenia przedmiotu przez coś lub kogoś. Wówczas to nie przedmiot, a noszący posiada ów nieprzyjemną aurę. Iluzja współgra z większością innych iluzji tak długo, jak jest to możliwe z logicznego punktu widzenia, a ich efekty nie stoją do siebie w kompletnej opozycji. Technika utrzymuje się na przedmiocie przez 24h.

    Warunek wpadnięcia w iluzję jest całkiem prosty i banalny - należy spojrzeć na przedmiot obłożony techniką. Nie trzeba idealnie się na nim skupić, albowiem wystarczy, że znajdzie się w polu widzenia danej osoby. Drugim warunkiem, poza samym spojrzeniem na przedmiot, jest potrzeba braku świadomości nałożonej techniki. Jeżeli ktoś wie, ze znajduje się na danym przedmiocie iluzja, ta w żaden sposób nie ma na niego wpływu, ilekroć by na niego nie spojrzał. Sama świadomość iluzji jednak nie wystarczy bez wiedzy, na którym obiekcie się znajduje, to też zwykłe rzucanie technik antygenjutsu może spowodować, że osoba zaraz ponownie w nie wpadnie.

    Posiadając Sennina Genjutsu, technikę można rzucić nie na jeden obiekt, a parę. By ta jednak działała, oba przedmioty muszą być w zasięgu wzroku danej osoby. Co więcej, co przełamania iluzji trzeba być świadom tego, ze znajduje się na obu przedmiotach, a nie tylko na jednym.
    Posiadając Specjalizację w Genjutsu, technika jest na tyle silna, że potrzeba innej techniki niż Genjutsu Kai, by się z niej wydostać - ranga jednak nie ma znaczenia tak długo, jak jest wyższa niż E.
    Posiadając Specjalizację w Jitsuzai Genjutsu, technika jest nie tylko silniejsza, a dużo bardziej subtelna. Aura zdaje się całkowicie realna, bardziej niżeli bez specjalizacji. Co więcej, zakłócenie przepływu chakry jest dużo cięższe do wychwycenia i techniki specjalizujące się w tym, ale poniżej rangi A, nie są w stanie wychwycić czy osoba znajduje się pod wpływem iluzji .
    Sposoby wyjścia
    • Dowolne antygenjutsu, w tym Genjutsu Kai
    • Zaburzenie przepływu chakry
    • Przelanie obcej chakry
    • Siła Woli 5
    ► Pokaż Spoiler | Fūin no Meisai | Seal Camouflage
    Fūin no Meisai | Seal Camouflage封印の迷彩
    KlasyfikacjaFūinjutsu, Kontrola Chakry
    PieczęcieZłożone dłonie → Pies → Dzik→ Ptak → Szczur → Baran
    KosztStandardowy
    ZasięgDotyk
    WymaganiaFūinjutsu D
    Prosta technika Fūinjutsu, która pozwala wizualnie dopasować wygląd pieczęci, o ile dana pieczęć na to pozwala. Zmiana wyglądu na lekko inną czy upodobnienie jej do jakiejś blizny. Nie oszuka to nikogo, kto się choć trochę na pieczęciach zna (Fūinjutsu rangi C lub wyżej), jednak może stanowić swoisty "podpis" czy maskowanie wśród cywili, gdy zmieni się wygląd bliżej nieokreślonych symboli np. w tatuaż.

    Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu można zmienić lokalizację pieczęci na ciele, o ile dana pieczęć nie ma jasno określonego miejsca występowania.
    ► Pokaż Spoiler | Iwa Bunshin no Jutsu | Rock Clone Technique
    Iwa Bunshin no Jutsu | Rock Clone Technique岩分身の術­­
    KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury, Technika Klonujaca
    PieczęcieBaran → Małpa → Koń → Baran
    KosztChakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie. Każdy klon musi posiadać minimum 100 chakry
    standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
    ZasięgNa siebie
    WymaganiaŹródło ziemi bądź kamieni, Doton A lub Specjalizacja w Dotonie
    Technika tworząca kamienne klony. Po złożeniu pieczęci, decydujemy się ile chakry przekazać na poszczególne kopie. Są one w stanie wykonywać wszystkie techniki Dotonu (póki oczywiście posiadają chakrę) oraz techniki rangi E. Dodatkowo mogą korzystać ze stylu walk, jednak nie posiadają atutów oryginału. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klon taki nie ma też dostępu do technik powiązanych z klanem bądź limitami krwi. Prócz klasycznych ograniczeń posiadanych przez klony, znikają one w przypadku straty przytomności przez twórcę lub w momencie jego zaśnięcia bez względu na to, czym zostało spowodowane. Są za to dość wytrzymałe i mogą wytrzymać kilka uderzeń, ze względu na materiał, z jakiego są wykonane.

    Klony te po zniszczeniu nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Rozpadają się one po prostu na kamienie. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.

    Posiadając rangę S w Doton do tworzenia klonów można wykorzystać generowaną przez postać masę ziemi, nawet gdy normalnie nie miałaby dostępu do tego materiału.
    ► Pokaż Spoiler | Chiri Bunsan no Jutsu | Dust Dispersion Technique
    Chiri Bunsan no Jutsu | Dust Dispersion Technique塵分散の術­
    KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury
    PieczęcieWąż → Małpa → Zając → Wół → Dzik → Szczur → Złączenie dłoni
    KosztStandardowy na turę
    ZasięgObszar o średnicy 20 metrów
    Oddalenie o 20 metrów
    Wymagania---
    Technika klanu Hokori, która jest rozwinięciem Enmaku. Tym razem jednak obszar działania techniki jest znacząco większy, a sam dym - gęstszy, co utrudnia znalezienie celu. Po złożeniu pieczęci tworzy on w wybranym miejscu oddalonym o 20 metrów gęstą chmurę pyłu. Dodatkowo, tak długo, póki przelewa się chakrę do techniki, tak długo utrzymuje się chmura pyłu. Utrzymując ostatnią pieczęć - obszar techniki się zwiększa o kolejne 20 metrów, więc w pierwszej turze średnica 20 metrów, w drugiej 40, w trzeciej 60 itd. Użytkownik zaś może oddalić się od granicy tego obszaru maksymalnie o 20 metrów. Jeśli wyjdzie, chmura ta traci swoje właściwości i samoistnie zostaje rozwiana.

    Posiadając rangę A w Jinton możliwe jest pominięcie pierwszych 3 pieczęci.
    Posiadając rangę S w Jinton możliwe jest oddalenie się o 30 metrów od granicy obszaru chmury.
    Posiadając Sennina Jintonu oraz Kontrolę Chakry na poziomie 7 możliwe jest przesycenie pyłu chakrą. Koszt takiego manewru jest wóczas trzykrotny na turę, jednak masa pyły utrudnia osobom ze zdolnością widzenia chakry czy sensorycznym zmysłem jego korzystanie. Widzą i czują bowiem masę chakry, nie mogąc dostrzec szczegółów czy jej poszczególnych źródeł. Oczywiście, bardziej precyzyjne zdolności w końcu dadzą radę się przez tę zasłonę przebić, jednak wciąż zajmie im to trochę czasu.
    ► Pokaż Spoiler | Jūjin Bunshin | Beast Human Clone
    Jūjin Bunshin | Beast Human Clone獣人分身
    KlasyfikacjaJŪJIN, Technika klonująca
    PieczęcieTygrys
    KosztStandadowy na turę (minimum 3)
    ZasięgNa psa
    Wymagania---
    Inuzuka przesyła swoją chakrę do psa, dzięki czemu ten zamienia się w idealną kopię swojego właściciela – jest to bardzo przydatna technika zwłaszcza w trakcie walki. Pies będąc w tej formie zachowuje swoje normalne statystyki, jednocześnie jest w stanie używać wszystkich znanych przez właściciela technik klanowych oraz także taijutsu, lecz nie może posługiwać się bronią. Jeżeli ninja posiada specjalizację w Jūjin, pies jest w stanie normalnie mówić w tej formie i posiada wtedy głos swojego pana. Istnieje możliwość, by koszt techniki zapłacił pies.

    Posiadając Specjalizacje w Jūjin: Pozwala użyć techniki na dwóch psach standardowym kosztem D.
    ► Pokaż Spoiler | Meiton: Gurō | Dark Release: Glow
    Meiton: Gurō | Dark Release: Glow冥遁・グロウ
    KlasyfikacjaMeiton, Kontrola chakry
    Pieczęcie Tygrys
    KosztStandardowy D (minimum 3) + Transferowana chakra
    ZasięgNa siebie
    Wymagania---
    Technika pozwala na zmianę zwykłej chakry na chakrę mroku. Użytkownik skupia energię ze swojego ciała i przesyła ją bezpośrednio do symbolu Meitonu. Zgromadzoną w ten sposób chakrę można wykorzystać do technik klanowych. W ciągu jednej tury można maksymalnie przekazać standardowy koszt techniki z najwyższej posiadanej rangi Meitonu.

    Posiadając rangę S w Meiton: Technika nie wymaga pieczęci, a jedynie wyraźnego skupienia.
    Posiadają Specjalizację w Meiton: Można maksymalnie zamienić dwukrotny koszt techniki z najwyższej posiadanej rangi Meitonu.
    ► Pokaż Spoiler | Meiton: Moetsukita tamashī | Dark Release: A burnt out soul
    Meiton: Moetsukita tamashī | Dark Release: A burnt out soul冥遁・燃え尽きた魂
    KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
    PieczęcieWół → Tygrys → Pies → Baran
    KosztStandardowy
    Zasięg---
    WymaganiaSennin Meitonu
    Potężna technika atrybutu mroku, która do aktywacji wymaga chwilowego, bezpośredniego kontaktu naszego symbolu Meitonu z ciałem ofiary. Użytkownik zasysa odrobinę chakry od rywala, żeby po chwili jak zapalniczka podpalić cały zbiornik łatwopalnej substancji. Chakra w ciele oponenta zmienia się w niebieskie płomienie wypalając jego chakrę i powodując bolesne obrażenia. Po użyciu tej techniki użytkownik nie absorbuje chakry w znak Meitonu, natomiast ofiara traci dwukrotność standardowego kosztu A chakry.
    ► Pokaż Spoiler | Susanoo
    Susanoo須佐能乎
    KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry, Transformacja Kształtu
    PieczęcieBrak
    Koszt na turę
    1. Fragment szkieletu - standardowy A za każdy przywołany fragment (np. klatka żebrowa, ręka)
    2. Szkielet - trzykrotny A
    3. Uzbrojone Susanoo - podwójny S
    4. Humanoidalne Susanoo - potrójny S
    5. Pełne Susanoo - pięciokrotny S
    ZasięgDookoła użytkownika
    WymaganiaMangekyō Sharingan
    Potężna technika defensywno-ofensywna. Przy pomocy swojej chakry użytkownik otacza swoje ciało zyskując dodatkową warstwę ochronną oraz ofensywną. Każde Susanoo różni się między poszczególnymi użytkownikami zarówno wizualnie jak i posiadanym ekwipunkiem czy zdolnościami. Susanoo posiada kilka etapów, każdy różniący się statystykami. Są to kolejno fragment szkieletu, szkielet, uzbrojone Susanoo, humanoidalne Susanoo i pełne Susanoo. Dopiero od wersji uzbrojonej jest ono wyposażone w swój ekwipunek.

    Odblokowanie humanoidalnej i pełnej wersji Susanoo wymaga wykonania odpowiedniej misji/fabuły, gdzie decyzję o odblokowaniu tego trybu podejmuje Główny Moderator Fabularny.

    Szybkość i refleks Susanoo jest zależny czysto od użytkownika. Z kolei Wytrzymałość i Siła są stałe, a rozmiary zbliżone do tych opisanych w paktach:
    1. Fragment szkieletu - Wytrzymałość 9, Siła 9, zależny od przywołanego fragmentu
    2. Szkielet - Wytrzymałość 9, Siła 9, wielki
    3. Uzbrojone Susanoo - Wytrzymałość 10, Siła 10, wielki
    4. Humanoidalne Susanoo - Wytrzymałość 10, Siła 10, olbrzymi
    5. Pełne Susanoo - Wytrzymałość 14, Siła 14, monstrualny
    Korzystanie z Susanoo jest bardzo wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, znacząco przyśpieszając utratę wzroku.
    1. Fragment szkieletu - 2% na turę za każdy przywołany fragment (np. klatka żebrowa, ręka)
    2. Szkielet - 6% za turę na każde oko
    3. Uzbrojone Susanoo - 10% za turę na każde oko
    4. Humanoidalne Susanoo - 15% za turę na każde oko
    5. Pełne Susanoo - 20% za turę na każde oko
    Dodatkowe
    Możliwe jest tworzenie ekwipunku dla Susanoo. Taki ekwipunek musi wpierw przejść w kuźni, gdzie ocenia go Główny Moderator Kuźni.

    Możliwe jest tworzenie technik dla Susanoo. Są one oceniane przez Głównego Moderatora Technicznego.
    ► Pokaż Spoiler | Mangekyō Sharingan
    Postać zyskuje możliwość korzystania z Susanoo, a także do utworzenia dwóch indywidualnych, potężnych technik - po jednej na każde oko. Techniki te oceniane są w Własnych Technikach przez Głównego Moderatora Technicznego. Są to potężne zdolności mogące na przykład udostępniać użytkownikowi techniki czasoprzestrzenne, podpalać obiekty wzrokiem i tym podobne. Zależnie od tego, jaki efekt użytkownik chce uzyskać, taka technika może zostać wliczona jako dodatkowe wspomaganie, jeśli jej możliwości będą zbyt potężne.
    ► Pokaż Spoiler | Regulamin PB
    W niektórych przypadkach Administracja może nie dopuścić do walki z danym NPC ze względów fabularnych. Lista obecnie zablokowanych NPC do walki to Zero, Ichi, Ni, San, Shi, Kurokishi, Smok Wschodu, Żabi Król, Faraon Suna no Kuni.
    ► Pokaż Spoiler | Regulamin WT
    Prywatną - technika, stanowiąca niejako kwintesencję postaci. Bardzo oryginalne pomysły, nierzadko charakteryzujące postać w świecie. Przykładem takiej techniki za czasów mangi i anime był choćby Hiraishin czy Raikiri. Tutaj zaś pomysł ten musi być zwyczajnie bardzo oryginalny. Techniki prywatne trzyma gracz w pierwszym poście tematu ze swoimi technikami. By postać mogła opracować technikę prywatną, musi ona być doświadczonym ninja. Z tego względu uznaje się, że na każde 75 PD posiadanych przez postać może ona opracować 1 technikę prywatną. Jeśli opracuje technikę, która mogłaby być prywatna, a nie ma na nią dość slotów, może ją lub jedną z poprzednich przenieść do ozwojowanych. Decyzja ta jest jednak nieodwracalna.

Statystyki: autor: Pingwinek Chaosu — wczoraj, 16:52

Przeczytaj na stronie Zobacz stronę w katalogu