Re: Ogłoszenia

Sakura no Hana
Sakura no Hana
Re: Ogłoszenia
03-06-2024 15:42

Ogłoszenia
  1. Ninjutsu
    • Zmiany w technice: Chakura Kōdo Wana Hōhō | Chakra String Trap Technique | C
    • Nowa technika: Kawaribunshin no Jutsu | Clone Replacement Technique | B
    • Zmiany w technice: Shishienjin | Four Violet Flames Formation | B
    • Nowa technika: Chakura no kōsoku | Chakra Restraints | A
    • Nowa technika: Ninjutsu: Shūnō Jigen| Ninja Art: Storage Dimension
    • Zmiany w technice: Tensō no Jutsu | Heavenly Transfer Technique
    • Nowa technika: Wŭdì Bōei | War God's Defense | A
  2. Fūinjutsu
    • Nowa technika: Kyojū kinshi | No Living Allowed | S
  3. Bukijutsu oraz Taijutsu
    • Zmiany w Stylu Buki.: Sen no Kagami | Thousand Mirrors
  4. Doton
    • Zmiany w technice: Kanshin | Seismic Sense | A
  5. Suiton
    • Nowa technika: Suiton: Karyu | Water Release: Vortex | A
  6. Inuzuka
    • Nowa technika: Kōshōgyōka | Enhanced Bite | C
  7. Kurai
    • Nowa technika: Meiton: Akari | Dark Release: Light | C
    • Nowa technika: Meiton Bunshin no Jutsu | Dark Clone Technique | B
    • Zmiany w technice: Meiton: Jajimento | Dark Release: Judgment | B
  8. Samurai no Gōzoku
    • Zmiany w technice: Honō no Hikari | Aura: Flame of Light | C
  9. Sabataya
    • Zmiany w technice: Tsūjitegan: Seikatsu-kan | E
    • Zmiany w technice: Tsūjitegan: Kiri Bunshin no Jutsu | Through Eye: Mist Clone Technique | C
    • Zmiany w technice: Tsūjitegan: Muon Asagiri | Through Eye: Soundless Morning Mist | A
  10. Senju
    • Nowa technika: Mokuton: Mori no Sōzo | Wood Release: Creation of Forest | C
    • Nowa technika: Mokuton: Hotei no Jutsu | Wood Release: Hotei Technique | A
    • Nowa technika: Mokuton: Sashiki no Jutsu | Wood Release: Cutting Technique | A
      Zmiany w technice: Mokuton: Yama Arashi | Wood Release: Porcupine | A
    • Nowa technika: Mokuton Hijutsu: Jukai Kōtan | Wood Release Secret Technique: Nativity of a World of Trees | S
  11. Shiin
    • Zmiany w technice: Mateki: Mugen Onsa | Demonic Flute: Phantom Sound Chains | B
  12. Sukōchi
    • Nowa zdolnośc: Wykrywanie temperatury
    • Zmiany w technice: Shakuton: Moeru kyū | Scorch Release: Burning Projectile | B
    • Zmiany w technice: Shakuton: Naibu-en | Scorch Release: Internal Flame | A
  13. Terumi
    • Nowa zdolnośc: Futton: Kōmu no Jutsu | Boil Release: Skilled Mist Technique | C
  14. Uchiha
    • Zmiany w technice: Akai Tenmetsu | Red Flash | E
      Zmiany w technice: Migime no Kamui | Kamui of Right Eye | S
    • Nowa zdolnośc: Izanami | Izanami | S
      Zmiany w technice: Susanoo | S
  15. Yamanaka
    • Zmiany w technice: Shindenshin no Jutsu | Mind Body Transmission Technique | D
    • Zmiany w technice: Kanchi Denden | Sensing Transmission | C
    • Zmiany w technice: Seishin Kabe-yaburi | Mental Wall Break | B
    • Zmiany w technice: Yamanaka Sakki | Yamanaka Killing Intent | B
      Nowy zwój: Seishin Kaizō | Mental Alternation | A
      Zmiany w technice: Shintenshin: Teian | Mind body switch: Suggestion | A
      Zmiany w technice: Shintenshin: Datataiken | Mind body switch: Out of body experience | A
  16. Yōgan
    • Zmiany w technice: Yōton: Rabākuriēshon | Lava Release: Rubber Creation | C
    • Zmiany w technice: Yōton: Sekkaigyō no Jutsu | Lava Release: Quicklime Congealing Technique | C
    • Zmiany w technice: Yōton: Yōgan no Erementaru | Lava Release: Lava Elemental | C
  17. Yota
    • Nowa technika: Yǔ Shī no shukufuku | Rain Lord's Blessing | C
    • Nowa technika: Kuraudou~ōkā | Cloudwalker | B
    • Nowa technika: Raijin no chokurei | Thunder God's Edict| A
    • Nowa technika: Hikarikagayaku Mono no Sabaki | The Judgment of the Luminous One | S
  18. Yuki
    • Zmiany w opisie: Historia najnowsza
    • Nowa zdolnośc: Wykrywanie temperatury
    • Zmiany w technice: Kokuryū Bōfūsetsu | Black Dragon Blizzard | B
  19. Wspomagania
    • Nowa technika - Ikiryo no Tatari: Ikiryō no Tatari: Kokoro | Wraith’s Curse: Heart | D
    • Nowa technika - Ikiryo no Tatari: Ikiryō no Tatari: Kyōsei Kanryō | Wraith’s Curse: Forced Completion | S
  20. Predyspozycje/Atuty/Biegłości
    • Nowy zapis w temacie zgłaszania biegłości: Prośby są rozpatrywane tylko wtedy, gdy dotyczą wątków, które zakończyły się maksymalnie 6 miesięcy przed zgłoszeniem prośby o biegłość. W przypadku biegłości, której zdobycie wymaga kilku wątków, liczy się jedynie data zakończenia najnowszego z tych wątków.
  21. Mechanika
    • Nowe osiągnięcia:
      1. Emotion Overflow,
      2. Like on the Moon,
      3. Legendary Dragon,
      4. The G.O.A.T.,
      5. The Lost Puppy,
      6. Where is the manual?,
      7. And this one is going to be named...,
      8. Perfectly balanced as all things should be,
      9. One tempting switch too far,
      10. Heart of the Machine,
      11. Forever in our memory,
      12. My lizard friend,
      13. It's flying!,
      14. Silk Road,
      15. Local Cuisine,
      16. Two as one,
      17. What kind of sorcery is this,
      18. Ascension to Blue Blood Family,
      19. Like carp from the waterfall,
      20. Hunting Pack,
      21. Souls long gone,
      22. Greatest Mushroom Picker,
      23. Rolling Shephard,
      24. Not as bad as they told us,
      25. It's not how it's supposed to work!,
      26. You have to let them come to you,
      27. Moon Eclipse,
      28. Market Competition,
      29. Reinvent the wheel,
      30. Fantastic Beasts and Where to Find Them,
      31. Holy Guardian,
      32. How could anyone even lived here?,
      33. Holy See of Jashin,
      34. Over with hangover,
      35. What the hell happened here?,
      36. This local drink is... peculiar,
      37. Godly geneaology,
      38. As it should have always been,
      39. Botanical Challenge,
      40. Every vote counts,
      41. Getting to know each other
    • Zmiany w osiągnięciu: True Collector

    △ ▼ △ ▼

    ► Pokaż Spoiler
    ► Pokaż Spoiler | Chakura Kōdo Wana Hōhō | Chakra String Trap Technique
    Chakura Kōdo Wana Hōhō | Chakra String Trap Techniqueチャクラコード 罠方法
    KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ chakry
    PieczęcieCzas utworzenia połączenia i więzów jest równy czasowi złożenia 7 pieczęci
    KosztStandardowy za osobę, na turę
    ZasięgZależny od użytego medium, Max 25 metrow
    WymaganiaPrzekaźnik w postaci linki, żyłki, włosów etc. Ciągły kontakt z medium.
    Dzięki tej technice ninja jest w stanie unieruchomić wybranego przez siebie człowieka bądź też zwierzę. Nie uzyskuje on w ten sposób nad nim żadnej kontroli, jednak sprawia, że ten zastyga w pozycji, w której został pochwycony i nie może się poruszyć. By wykonać technikę, należy posiadać przygotowane medium i na nie przelać chakrę, musi ono znajdować się w bliskim kontakcie z ofiarą. Wystarczy by chakra pochwyciła ofiarę za jakąkolwiek część ciała by ten nie mógł się poruszyć. Do prób oswobodzenia się z tej techniki wyjątkowo należy wykorzystać własną siłę, by zerwać więzy. Technika zostanie również przerwana gdy shinobi utraci kontakt z użytym medium. Technika i jej siła zakłada istoty rozmiaru takiego jak użytkownik, jeśli pochwycone istoty są mniejsza bądź większe wymagany próg siły może ulec zmianie według woli MG.

    Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy Kontrolą Chakry użytkownika a Siłą przeciwnika:
    Różnica pomiędzy Kontrolą Chakry użytkownika a Siłą przeciwnikaEfekt
    KC silniejsze o 3Powodzenie; pełne unieruchomienie
    KC silniejsze o 2Powodzenie; niewielka szansa na oswobodzenie się przez przeciwnika
    KC silniejsze o 1Powodzenie częściowe; przeciwnik jest w stanie się ruszać, jednak bardzo powoli, jest to dla niego duży wysiłek
    KC równe SilePorażka; Złapanie w więzy jedynie zatrzyma ofiarę, ta jednak chwilę później wyrywa się z techniki i może działać swobodnie.
    KC mniejsze o 1Krytyczna porażka: Zatrzymanie następuje na ledwie krótką chwilę, jest odczuwalne dla trafionego, lecz ten może się swobodnie poruszać.

    Posiadając Specjalizację w Ninjutsu poziom Kontroli Chakry przy uwzględnianiu siły techniki jest o 1 wyższy niż ten faktycznie posiadany przez użytkownika.
    Posiadając Sennina w Ninjutsu Technika nie wymaga bezpośredniego kontaktu ze swoją ofiarą. Wystarczy by medium znajdowało się do około metra od jakiejś części ciała ofiary a posłana po medium chakra będzie w stanie dalej ją pochwycić.
    Posiadając rangę B w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas dwóch pieczęci.
    Posiadając rangę A w Ninjutsu Czas powstawania połączenia zostaje zmniejszony o czas czterech pieczęci.
    Posiadając rangę S w Ninjutsu Zasięg techniki zostaje zwiększony o 15 metrów.
    ► Pokaż Spoiler | Shishienjin | Four Violet Flames Formation
    Shishienjin | Four Violet Flames Formation四紫炎陣
    KlasyfikacjaNinjutsu, Technika bariery
    PieczęciePies → Wół → Pies → Dzik → Ptak → Tygrys → Małpa → Zając → Wół → Pies
    KosztStandardowy od osoby na turę
    ZasięgMaksymalnie 50 metrów
    Wymagania---
    Jedna z najbardziej podstawowych barier ninjutsu na których to wiele kolejnych jest bazowane. Rzadko stosowana z racji że do jej użycia potrzeba aż 4 osób, choć Ci znający podział cienia byliby ją w stanie wykorzystać przy użyciu klonów. Technika ta polega na stworzeniu bariery w formie prostopadłościanu, jakiego to ściany sięgają aż do nieba. Użytkownicy muszą ustawić się w jego dolnych rogach i mogą być maksymalnie oddaleni od kolegów z jakimi tworzą ścianę o 50 metrów. Po złożeniu przez nich pieczęci i przelaniu chakry, z ziemi wyrasta fioletowa bariera mająca 4 ściany, jaka zamyka ich wewnątrz z każdym kto znajduje się w zasięgu. Bariera ta w jest w stanie nawet wytrzymać uderzenia o Sile 9 i techniki rangi A. Dodatkowo, każda osoba jaka wejdzie w fizyczny kontakt z barierą zostaje natychmiast podpalona silnym płomieniem. Nie jest on w żaden sposób specjalny, to metody pozbycia się płomienia są standardowe.

    Jeżeli taka jest wola użytkowników, mogą oni otworzyć w barierze luki jakie byłby przejściami, przepuszczając tym samym bezpiecznie osoby przez barierę. Po stworzeniu bariery wszyscy jej użytkownicy nie mogą się ruszać i ciągle muszą podtrzymywać ostatnią pieczęć. W innym wypadku, technika zostanie przerwana, nawet jeżeli pozostała trójka użytkowników nie została zaatakowana.

    Posiadając Sennina Ninjutsu użytkownicy po stworzeniu bariery są dodatkowo w stanie stworzyć jedną ściankę przed sobą, jaka łączy się ze ścianami bocznymi prostopadłościanu, tworząc niewielki ostrosłup. Ma on wysokość około 2 metrów. Wytrzymałość tych ścianek jest identyczna jak wytrzymałość całej bariery i chroni ona użytkownika od zagrożeń z wewnątrz bariery.
    Posiadając Specjalizację w Ninjutsu blokujemy możliwość przeskoczenia przez barierę przy pomocy technik czasoprzestrzennych np. Kumoshin'a.
    ► Pokaż Spoiler | Tensō no Jutsu | Heavenly Transfer Technique
    Tensō no Jutsu | Heavenly Transfer Technique天送の術­
    KlasyfikacjaNinjutsu, Technika czasoprzestrzenna
    PieczęcieBaran → Szczur → Wół → Koń → Baran → Pies → Dzik → Wół → Baran
    KosztDwukrotny za obiekt
    Czterokrotny za osobę
    ZasięgDowolny
    WymaganiaZnajomość miejsca do którego wysyłamy obiekt
    Używając tej techniki użytkownik jest w stanie wysyłać obiekty w dowolne miejsce z prędkością światła. Podczas przeniesienia, obiekt zostaje pochłonięty przez światło i przenosi się do żądanego miejsca docelowego przez wąski promień, przypominający piorun. Aby móc wykonać jutsu potrzebny jest specjalny kamienny podest, na którym ustawia się obiekt teleportowany

    Posiadając Sennina w Ninjutsu możliwe jest przenoszenie ludzi przy pomocy techniki, jednak Ci muszą posiadać Wytrzymałość (9) lub wyższą. W innym wypadku zostaną rozerwani na strzępy.
    ► Pokaż Spoiler | Sen no Kagami | Thousand Mirrors
    Sen no Kagami | Thousand mirrors千の鏡
    KlasyfikacjaKenjutsu, Styl Walki
    WymaganiaInstynkt niebezpieczeństwa, Siła 7, Refleks 7
    Dość nietypowy styl walki mieczem, nastawiony w głównej mierze na oddanie inicjatywy przeciwnikowi, wyczekaniu na jego atak, a następnie wykorzystaniu potężnej mocy uderzenia w celu zbicia nadciągającego uderzenia i wykorzystaniu powstałej w ten sposób luki w obronie. Właściwa postawa zakłada używanie broni trzymając ją obiema dłońmi, aby wykorzystać maksymalny potencjał pojedynczego ataku - wiąże się to więc z koniecznością używania katany lub innych mieczy o dłuższym ostrzu. Dodatkowo, ze względu na swoją specyfikę, styl ten jest szczególnie skuteczny zwłaszcza przeciwko wrogom skupiającym się na szybkości uderzeń, przez co użytkownikowi zdecydowanie łatwiej przeprowadzić udaną kontrę ze względu na słabość takich cięć i pchnięć. Oczywiście należy przy tym pamiętać, że użytkownik sam musi być wystarczająco szybki, aby wyprowadzić ciało do poprawnej postawy.

    Ten rodzaj walki, aby używać pełni jego możliwości, wymaga od szermierza nie tylko szóstego zmysłu w zakresie wyczuwania wroga, ale zarówno sporego refleksu, który pozwoli na przewidzenie nadchodzącego ataku, jak i ogromnej siły własnego ciała, która w połączeniu z pędem ma zapewnić skuteczne odbicie natarcia. Dzięki temu ataki i bezpośrednie trafienia wyprowadzane tym stylem są znacznie mocniejsze.

    Posiadając rangę B w Sen no Kagami oraz Siłę równą lub większą od przeciwnika użytkownik jest w stanie zbić atak w wybranym przez siebie kierunku, potencjalnie odsłaniając wroga na atak kończący. Przy Sile równej lub większej o 3 poziomy od przeciwnika, użytkownik jest go w stanie całkowicie rozbroić poprzez wytrącenie broni z rąk.
    Posiadając rangę A w Sen no Kagami oraz Refleks na poziomie 9 szermierz jest w stanie odbić zmierzające w jego stronę fizyczne ataki dystansowe, takie jak chociażby strzały.
    Posiadając Specjalizację w Bukijutsu oraz Refleks na poziomie 10 ruchy defensywne są niemalże całkowicie niemożliwe do rozczytania. Wróg praktycznie nie jest w stanie przewidzieć kiedy wojownik zdecyduje się na unik, a kiedy na blok i zabójczą kontrę. Wymagania dotyczące rozczytania tego stylu walki przez Dōjutsu itp. są zwiększone o 1 poziom.
    ► Pokaż Spoiler | Meiton: Jajimento | Dark Release: Judgment
    Meiton: Jajimento | Dark Release: Judgment冥遁・邪自滅斗
    KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
    PieczęcieWół → Baran → Pieczęć konfrontacji
    KosztRóżny, tylko zaabsorbowana chakra
    ZasięgRóżny
    Wymagania---
    DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
    Jedna z najbardziej podstawowych technik klanu Kurai. Polega na zamianie zaabsorbowanej chakry w niebieskie płomienie. Użytkownik po wchłonięciu chakry wyciąga przed siebie swój znak Meitonu, a następnie wypuszcza z niego niszczycielski strumień błękitnego ognia. Technika jest tym silniejsza, im więcej pochłoniętej chakry zostanie wykrzystanej. Osoby najbardziej wprawne w tej sztuce, są w stanie stworzyć płomienie porównywalne z najsilniejszymi Katonami.
    • D: koszt standardowy D, posyłamy na odległość 5 metrów płomień zdolny podpalić łatwopalne rzeczy i zadać relatywnie uciążliwe obrażenia od ciepła.
    • C: koszt standardowy C, zasięg techniki wynosi 10 metrów, płomienie prócz typowych od ciepła obrażeń są na tyle szybkie że uderzenie nimi przewraca ofiary.
    • B: koszt standardowy B, zasięg techniki wynosi 15 metrów, płomienie są zdolne zadać poważne poparzenia a sama siła ich uderzenia odrzuca w tył. Wymagania: Meiton B;
    • A: koszt standardowy A, zasięg techniki wynosi 20 metrów, płomienie są zdolne zadać bardzo dotkliwe poparzenia a ofiara nimi trafiona jest targana niczym liść na wietrze od miejsca w którym dostała po sam kraniec zasięgu techniki. Wymagania: Meiton A;
    • S: koszt standardowy S, zasięg techniki wynosi 25 metrów, płomienie są na tyle silne by zwęglić tkanki co słabszych shinobi a uderzenie jest dostatecznie silne by gruchotać kości. Wymagania: Meiton S;
    Posiadając Specjalizację w Meitonie można pominąć pieczęci.
    Posiadając Sennina w Meitonie jutsu możemy wypuścić ustami, zwiększając jego zasięg o dodatkowe 10 metrów.
    ► Pokaż Spoiler | Honō no Hikari | Aura: Flame of Light
    Honō no Hikari | Aura: Flame of Light炎の光
    KlasyfikacjaBUSHIDŌ, KONTROLA CZAKRY
    PieczęcieBRAK, CZAS KUMULACJI CHAKRY WYNOSI TYLE ILE ZLOZENIE POŁOWY PIECZĘCI
    KosztStandardowy na turę
    ZasięgZASIĘG ŚWIATŁA DO 5 METRÓW ŚREDNICY
    Noszenie przy sobie wielkiej ilości przedmiotów, które mogą przydać się podczas podróży, może być uciążliwe. Szczególnie, jak są to większe przedmioty. Użytkownik manifestuje swoją aurę poza własnym ciałem w formie niebieskiego płomienia, który emanuje światłem, będącym w stanie oświetlić swoją okolicę. Światło jest jednak zbyt słabe by kogokolwiek oślepić, a nawet jeśli przyjmuje formę płomienia nie wytwarza on żadnego ciepła.

    Posiadając Specjalizację w Bushidō użytkownik jest w stanie stworzyć kilka płomieni, maksymalna liczba odpowiada randze dziedziny, licząc od poziomu C (na S do 4 płomieni), płacąc standardowy koszt.
    ► Pokaż Spoiler | Tsūjitegan: Seikatsu-kan | Through Eye: Life Sense
    Tsūjitegan: Seikatsu-kan | Through Eye: Life Sense通じて眼・生活感
    KlasyfikacjaTsūjitegan
    Pieczęcie---
    KosztStandardowy
    ZasięgDotykowy
    WymaganiaTsūjitegan D
    Gdy oczy same w sobie są w stanie postrzegać energię fizyczną innych organizmów, ich posiadacze nawet bez ich używania potrafią wykrywać pewne zmiany w swojej okolicy. Są one jednak dość ograniczone, a ich wykrycie możliwe jest dopiero po świadomym użyciu owej techniki. Wykrywane zmiany ograniczają się z kolei do możliwości stwierdzenia, czy osoba będąca naszym celem jest w pełni sił bądź nękana zmęczeniem.

    Posiadając Iryō Ninjutsu na randze C jesteśmy w stanie dokładnie stwierdzić jak dawno temu siły fizyczne opuściły dane ciało.
    Posiadając Specjalizację Tsūjitegana technikę można wykonać z kosztem, jakby nasza Kontrola Chakry była o 1 większa niż w rzeczywistości.
    ► Pokaż Spoiler | Tsūjitegan: Kiri Bunshin no Jutsu | Through Eye: Mist Clone Technique
    Tsūjitegan: Kiri Bunshin no Jutsu | Through Eye: Mist Clone Technique通じて眼・霧分身の術
    KlasyfikacjaTsūjitegan, Suiton, Transformacja Natury, Technika Klonująca
    PieczęciePieczęć Klonowania
    KosztStandardowy za 5 klonów
    ZasięgDo 20 metrów
    WymaganiaZnajomość Gensō-teki Yūrei no Jutsu oraz Oboro Bunshin no Jutsu, Suiton C
    Bazuje na tym, na czym klan Sabataya zna się najlepiej: mgle. Stanowią one wariację innej techniki klonującej, Oboro Bunshin no Jutsu, dzieląc z nią pewne cechy wspólne. Pomimo wykorzystania medium, jakim jest woda zawarta powietrzu, nie są w stanie wykonać fizycznej krzywdy. Nie są one nawet w pełni materialne i chociaż są zdolne do rzucania cienia, a trawa gnie się pod ich niewielkim ciężarem, wszelakie ciosy przez nie przechodzą... jak przez mgłę. Klony te nie niszczą się pod wpływem takowego, dalej istniejąc i rozpraszając przeciwników. Posiadają jednak dwie właściwości, jakie odróżniają je od techniki macierzystej. Pierwszą z nich jest imitowanie technik. Są w stanie nie tylko zainicjować sekwencję ataków wręcz - chociaż rzecz jasna nieskuteczną - czy nawet inne jutsu. Techniki te, podobnie jak same klony, nie są w stanie wyrządzić krzywdy i zwyczajnie przejdą przez cel. Kolejna cecha wiąże się z kolei ze zdolnościami samego klanu. Kopie te bowiem posiadają własny układ chakry, przez co na pierwszy rzut oka można je pomylić nawet z techniką podziału cienia. Efekt ten oddziałuje również na oryginał, maskując faktyczne pokłady chakry. Zawsze ukazuje jej równą ilość zarówno u oryginału jak i klonów.

    Posiadając rangę B w Tsūjiteganie za standardowy koszt techniki tworzymy 8 klonów.
    Posiadając rangę A w Tsūjiteganie za standardowy koszt techniki tworzymy 10 klonów.
    Posiadając rangę S w Tsūjiteganie za standardowy koszt techniki tworzymy 12 klonów.
    Posiadając Specjalizację w Tsūjiteganie za standardowy koszt techniki tworzymy o 3 klony więcej niż normalnie.
    Posiadając Sennina Tsūjitegana klony posiadają nie tylko własny układ chakry, ale również zdają się emanować energią życiową identyczną, co oryginał, przez co odróżnienie ich jest jeszcze cięższe nawet dla osób z technikami wzrokowymi.
    ► Pokaż Spoiler | TSŪJITEGAN: Muon Asagiri | Through Eye: Soundless Morning Mist
    TSŪJITEGAN: Muon Asagiri | Through Eye: Soundless Morning Mist通じて眼: 無音朝霧
    KlasyfikacjaTSŪJITEGAN, Suiton, Transformacja Natury
    PieczęcieBaran → Tygrys → Smok → Pies → Klaśnięcie dłońmi
    Koszt1/2 standardowego na turę
    Zasięgdo 100m
    Wymaganiaznajomość TSŪJITEGAN: KIRIGAKURE NO JUTSU oraz UTSUSEMI NO JUTSU
    Technika opracowana przez Godaime Tsuchikage. Poprzez złożenie odpowiednich pieczęci tworzymy wokół przeciwnika mgłę wzbogaconą dodatkowo o właściwości wyciszania dźwięków. Osoba znajdująca się w środku zjawiska zostaje odcięta od wszelakich bodźców tego typu; stanowi barierę dźwiękoszczelną pomiędzy wszystkimi przebywającymi w niej osobami oraz światem znajdującym się poza istniejącym zjawiskiem pogodowym. Dodatkowo sprawia, że dźwięki mające swoje źródło we mgle nie dalej jak 2 metry od danej osoby, zdają się dobiegać z innego, losowo wybranego miejsca niż rzeczywiście ma to miejsce, co może poważnie zmylić wroga. Kształtem mgły można manipulować, a tę samą przemieszczać wedle woli rzucającego. Zyskuje również zdolności maskowania chakry, utrudniając sensorom oraz Byakuganowi przedarcie się przez nią w takim samym stopniu, co Tsūjtegan: Kirigakure no Jutsu.
    ► Pokaż Spoiler | Mokuton: Yama Arashi | Wood Release: Porcupine
    Mokuton: Yama Arashi | Wood Release: Porcupine木遁・山荒
    KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
    PieczęcieWół → Szczur → Pies → Małpa → Smok → Wół → Ptak → Zając → Dzik → Wąż
    KosztStandardowy
    Zasięg10m
    Wymagania-
    Technika ta znajduje swoje zastosowanie tak w ataku jak i w obronie. Dzięki niej użytkownik może zmienić swoją rękę w gąszcz bardzo ostrych korzeni wysuwających się z dużą szybkością. Standardowo mogą one bez problemu przebić ludzką tkankę chronioną przez wojskową kamizelkę lub nawet samurajską zbroję i większość barier do rangi A włącznie. Jest możliwe sterowanie kierunkiem wysuwania się korzeni w granicach zasięgu techniki, toteż jest możliwe trafienie kilku przeciwników na raz stojących od siebie w pewnym oddaleniu. Tak jak większość technik Mokutonu, korzenie nie znikają po ich pojawieniu się. Użytkownik może swobodnie odczepić się od swojego tworu i go pozostawić lub ,,wsunąć" korzenie z powrotem do siebie.

    Posiadając Specjalizację w Mokuton możliwe jest pominięcie pieczęci. Należy jednak wówczas kumulować chakrę przez czas równy ich złożeniu.
    Posiadając rangę S w Mokuton techniki można użyć w formie obszarowej i niczym tytułowy jeżozwierz użytkownik potrafi również wysuwać kolce z dowolnej części swojego ciała, z wyjątkiem głowy. W tym wariancie zasięg techniki wynosi maksymalnie 5m, a jej koszt Trzykrotny A
    Posiadając Sennin w Mokuton każdy z korzeni uzyskuje na swojej powierzchni niewielkie zadziory, ciernie utrudniające wyswobodzenie się i pogłębiające zły stan w przypadku trafienia.
    ► Pokaż Spoiler | Mateki: Mugen Onsa | Demonic Flute: Phantom Sound Chains
    Mateki: Mugen Onsa | Demonic Flute: Phantom Sound Chains魔笛・夢幻音鎖
    KlasyfikacjaMateki, Iluzja Dźwiękowa
    PieczęcieBrak, czas grania na instrumencie jest równy złożeniu 7 pieczęci
    KosztStandardowy na turę
    ZasięgDźwięk instrumentu
    WymaganiaDowolny instrument od klanu Shiin
    Iluzja, która opiera się na dźwiękach instrumentu użytkownika. Każdy kto je usłyszy będzie atakowany przez żywe uczucie, w którym ich kończyny są zapinane na mocne liny i zaczynają poruszać się swobodnie. Nawet bez fizycznej interwencji z zewnątrz ciało jest pozbawione wszelkiej mobilności. W tym samym czasie są karmieni chorobliwą halucynacją i to daje niewielki czas na próbę ucieczki. Biorąc pod uwagę, że środki przekazu są oparte na dźwięku mają duży zakres skuteczności, co może być stosowane nawet bez znajomości pozycji przeciwnika, sprawiając że technika jest niezwykle wygodna.

    Posiadają Sennina Mateki użytkownik ma możliwość pełnego operowania linami na różne sposoby w zgodzie z jego wyobraźnią. Liny mogą przechodzić przez ciało, oplatać się dookoła niego czy nawet wywoływać coś na zasadzie uczucia bólu przy poruszeniu zmysłu dotyku. Traktujemy to jako dodatkową cechę iluzji w ramach tortur.
    Posiadają Specjalizację w Mateki wymagana siła woli do wyjścia z genjutsu jest większa o jeden poziom.
    Sposoby wyjścia
    • Przelanie obcej chakry
    • Techniki rozpraszania iluzji
    • Siła Woli 7+
    • Ból
    ► Pokaż Spoiler | Shakuton: Naibu-en | Scorch Release: Internal Flame
    Shakuton: Naibu-en | Scorch Release: Internal Flame灼遁・内部炎
    KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
    PieczęciePtak → Wół → Tygrys → Wąż → Smok → Gest zaciśnięcia dłoni
    KosztPodwójny za żarowy płomień
    ZasięgOrbitowanie: 1 metr | Posłanie: 20 metrów
    WymaganiaZnajomość: Shakuton: Sukōchā tenohira
    Technika polegająca na stworzeniu maksymalnie trzech żarowych płomieni, tak stworzone sfery są wystarczająco gorące by przyprawić nieuważną ofiarę o poważne rany oraz wyparować część wody z organizmu ofiary. W dużej ilości potrafią być straszliwie niebezpieczne. (szybkość lotu 7). Ofiara kontaktu z żarowym płomieniem otrzymuje zmniejszoną wytrzymałość o 1 punkt.

    Posiadając Sennina w Shakuton kule mogą zostać posłane w kierunku więcej niż jednego celu jednocześnie.
    Posiadając Specjalizację w Shakuton zasięg posłania kul zwiększa się o 10 metrów. Kule mogą orbitować w odległości maksymalnie 5 metrów od użytkownika.
    ► Pokaż Spoiler | Futton: Kōmu no Jutsu | Boil Release: Skilled Mist Technique
    Futton: Kōmu no Jutsu | Boil Release: Skilled Mist Technique沸遁・巧霧の術
    KlasyfikacjaFutton, Kontrola Chakry
    PieczęcieBaran → Dzik → Tygrys → Baran → Małpa
    KosztStandardowy
    ZasięgBazowo 10 metrów
    Wymagania---
    DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
    Użytkownik tworzy mglistą chmurę, którą uwalnia ze swoich ust. Mgła ma właściwości silno żrące, zdolne do stopienia wielu trwałych materiałów. Technika ta ma wadę, gdyż jej efekty nie są kontrolowane, ograniczając jej użycie do obszarów, które nie zawierają obecnie sojuszników aż do momentu, gdy atak jest zakończony. W przypadku, gdy mgła ucieka z obszaru zapobiegania rozprzestrzeniania, wystawiając tym samym innych na niebezpieczeństwo, shinobi może manipulować wystarczająco jakością pary do bezpiecznych wartości poprzez dostosowanie poziomu jej siły. Choć mgła żre wszystko wokół niej, użytkownik wydaje się być odporny na to. Tym samym, pomimo klasyfikacji techniki jako C, jest ona uniwersalna i może być dostosowana zarówno do rangi D, jak i do rangi S.
    • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D, gdzie jej zasięg wynosi 5 metrów, a średnica 1 metr. To zwyczajnie "zionięcie" chmurą pary o niewielkiej sile, zdolnej do poparzeń pierwszego lub drugiego stopnia we wrażliwych miejscach ciała.
    • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Technika nie ma możliwości długiego utrzymania się w powietrzu, jednak tym razem idzie jako swoisty podmuch pary o średnicy 3 metrów.
    • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Podmuch pary posiada średnicę zwiększoną o 1 metr. Zdolny jest poważnie poparzyć drugą osobę oraz wypalić większość drzew oraz twardych roślin, wliczając w to budynki z naturalnych materiałów. Wymagania: Futton B;
    • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Fala staje się bardziej wyraźna oraz posiada średnicę równą 5 metrom. Podmuch ten potrafi już zabić co słabsze poprzez dotkliwe poparzenia, a nawet zwęglenia. Ściany czy drzewa nie stanowią dla techniki problemu, stapiając je z łatwością. Znane ludziom stopy metali słabną, stając się elastycznymi i przy większości można także mówić o topnieniu. Można także utrzymać technikę poprzez wypuszczanie nieustanne pary, tym samym zwiększając jej ilość. Koszt traktujemy wtedy jako standardowy na turę. Wymagania: Futton A;
    • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Zasięg zwiększony o 15 metrów. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Podmuch pary posiada średnicę 7 metrów. Jest w stanie stopić żywą osobę, a jej temperatura może wywołać poparzenia nawet u osób, które pozornie uniknęły jutsu, jednak wciąż znajdowały się w jej pobliżu. Przebija się przez ściany z łatwością, przy okazji często wytapiając sobie wejście. Tak intensywna para poradzi sobie nawet z kośćmi Susanoo. Można także utrzymać technikę poprzez wypuszczanie nieustanne pary, tym samym zwiększając jej ilość. Koszt traktujemy wtedy jako standardowy na turę. Wymagania: Futton S;
    Posiadając Specjalizację w Futtonie możliwe jest pominięcie pieczęci. Dodatkowy czas koncentracji wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
    ► Pokaż Spoiler | Akai Tenmetsu | Red Flash
    Akai Tenmetsu | Red Flash赤い点滅
    KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry
    Pieczęcie---
    KosztStandardowy
    Zasięg---
    WymaganiaAktywny Sharingan
    Prosta technika, pozwalająca użytkownikom Sharingana sprawić, by podczas korzystania z ich oczu rozbłysły one szkarłatem. Są one wtedy lepiej widoczne, a w ciemności mogą być to nawet dwa jedyne widoczne punkty. Technika czasami wykorzystywana do zagrywek psychologicznych.

    Posiadając Specjalizacje w Sharingan można jej użyć już podczas aktywacji Sharingana.
    ► Pokaż Spoiler | Migime no Kamui | Kamui of Right Eye
    Migime no Kamui | Kamui of Right Eye右目の神威
    KlasyfikacjaSharingan, Technika Czasoprzestrzenna
    PieczęcieBrak
    Koszt aktywacjiStandardowy
    ZasięgNa siebie
    WymaganiaAktywny Mangekyō Sharingan
    Potężna technika czasoprzestrzenna, dzięki której użytkownik jest w stanie w każdym momencie, natychmiastowo osiągnąć nietykalność. Efekt ten jest osiągany poprzez częściowe przenoszenie ciała do wymiaru Kamui na moment zetknięcia się z przeszkodą. Stan ten może trwać bez ustanku maksymalnie 5 tur, nie ma jednak minimalnego czasu przebywania w nim. Po wykorzystaniu w ten sposób techniki, użytkownik nie może używać Kamui w tym oku przez czas równy wcześniejszemu użytkowaniu.
    Nietykalność jest ciężka do utrzymywania, przez co kiedy jest aktywna, użytkownik nie może też fizycznie zaatakować, jego ciosy przenikają cel. Podczas nietykalności, jeżeli chcemy, można kontrolować się na tyle, żeby nie zapaść się w tym na czym się stoi.

    Posiadając Specjalizację w Sharingan czas odpoczynku zmniejsza się o połowę, przez co użytkowanie tej techniki jest o wiele bardziej dynamiczne.
    Korzystanie z Migime no Kamui jest nieznacznie wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, każde użycie zabiera 1% wzroku.
    ► Pokaż Spoiler | Susanoo
    Susanoo須佐能乎
    KlasyfikacjaSharingan, Kontrola Chakry, Transformacja Kształtu
    Pieczęcie---
    Koszt na turę
    1. Fragment szkieletu - standardowy A za każdy przywołany fragment (np. klatka żebrowa, ręka)
    2. Szkielet - trzykrotny A
    3. Uzbrojone Susanoo - podwójny S
    4. Humanoidalne Susanoo - potrójny S
    5. Pełne Susanoo - pięciokrotny S
    ZasięgDookoła użytkownika
    WymaganiaMangekyō Sharingan
    Potężna technika defensywno-ofensywna. Przy pomocy swojej chakry użytkownik otacza swoje ciało zyskując dodatkową warstwę ochronną oraz ofensywną. Każde Susanoo różni się między poszczególnymi użytkownikami zarówno wizualnie jak i posiadanym ekwipunkiem czy zdolnościami. Susanoo posiada kilka etapów, każdy różniący się statystykami. Są to kolejno fragment szkieletu, szkielet, uzbrojone Susanoo, humanoidalne Susanoo i pełne Susanoo. Dopiero od wersji uzbrojonej jest ono wyposażone w swój ekwipunek.

    Odblokowanie humanoidalnej i pełnej wersji Susanoo wymaga wykonania odpowiedniej misji/fabuły, gdzie decyzję o odblokowaniu tego trybu podejmuje Główny Moderator Fabularny.

    Szybkość i refleks Susanoo jest zależny czysto od użytkownika. Z kolei Wytrzymałość i Siła są stałe, a rozmiary zbliżone do tych opisanych w paktach:
    1. Fragment szkieletu - Wytrzymałość 9, Siła 9, zależny od przywołanego fragmentu
    2. Szkielet - Wytrzymałość 9, Siła 9, wielki
    3. Uzbrojone Susanoo - Wytrzymałość 10, Siła 10, wielki
    4. Humanoidalne Susanoo - Wytrzymałość 11, Siła 11, olbrzymi
    5. Pełne Susanoo - Wytrzymałość 14, Siła 14, monstrualny
    Korzystanie z Susanoo jest bardzo wyczerpujące dla użytkowników Mangekyō Sharingan, znacząco przyśpieszając utratę wzroku.
    1. Fragment szkieletu - 1% na turę za każdy przywołany fragment (np. klatka żebrowa, ręka)
    2. Szkielet - 2% za turę na każde oko
    3. Uzbrojone Susanoo - 3% za turę na każde oko
    4. Humanoidalne Susanoo - 4% za turę na każde oko
    5. Pełne Susanoo - 5% za turę na każde oko
    Dodatkowe
    Możliwe jest tworzenie technik dla Susanoo. Są one oceniane przez Głównego Moderatora Technicznego. Takie techniki mogą polegać na tworzeniu np. ekwipunku lub wykorzystywać Susanoo jako medium do innych technik żywiołowych.
    ► Pokaż Spoiler | Shindenshin no Jutsu | Mind Body Transmission Technique
    Shindenshin no Jutsu | Mind Body Transmission Technique心伝身の術
    KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry
    PieczęcieBaran
    KosztStandardowy za każdą osobę
    ZasięgZależny od rangi Shintenshin no Jutsu
    Ranga Shintenshin no JutsuZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
    D50 m100 m
    C125 m250 m
    B250 m500 m
    A500 m1000 m
    S1000 m2000 m
    Wymagania---
    Technika telepatii, która umożliwia wysłanie dowolnej osobie wiadomości a także odsłuchanie jej odpowiedzi. Wiadomość może dodatkowo zostać "wzmocniona" poprzez obrazy oraz emocje.

    Istnieje możliwość udostępnienia zdolności innemu shinobi za pomocą dotyku; samemu kontrolując, z kim łączność zostanie nawiązana.

    Istnieje specjalne urządzenie, które pozwala na połączenie się z masową liczbą osób a także na bardzo duże odległości. Należy jednak pamiętać, że zarówno połączenie się z większą liczbą osób, jak i na ogromne odległości jest obciążające dla organizmu Yamanaki - zwiększa ciśnienie krwi, wywołuje osłabienie, w najgorszych przypadkach omdlenie.

    Posiadając Rangę B w Shintenshin no Jutsu można połączyć się maksymalnie z trójką osób.
    Posiadając Rangę A w Shintenshin no Jutsu można połączyć się maksymalnie z piątką osób.
    Posiadając Rangę S w Shintenshin no Jutsu można połączyć się maksymalnie z siódemką osób.
    Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu by połączyć się z masową liczbą osób nie potrzeba dłużej specjalnego urządzenia. Wymagana jest za to Kontrola Chakry na poziomie 10.
    ► Pokaż Spoiler | Kanchi Denden | Sensing Transmission
    Kanchi Denden | Sensing Transmission感知伝々
    KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry
    PieczęcieWół → Pies → Smok → Baran
    KosztStandardowy za każdą osobę
    ZasięgDotykowy
    WymaganiaAtut: Sensor/Sensor klanowy Yamanaka, Specjalizacja: Shintenshin no Jutsu
    Technika, którą za pomocą dotyku można przekazać innej osobie to, co odbiera się własnym zmysłem sensorycznym; jest to defacto udostępnienie atutu sensora innemu shinobi.
    ► Pokaż Spoiler | Seishin Kabe-yaburi | Mental Wall Break
    Seishin Kabe-yaburi | Mental Wall Break精神壁破り
    KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry
    PieczęcieBrak, czas mieszania chakry równy 6 pieczęciom
    KosztRówny kosztowi łamanej pieczęci
    ZasięgNiedotyczy
    WymaganiaKontrola Chakry 8
    Technika stworzona w celu niszczenia barier jakie to ktoś ma nałożone na umysł, jednocześnie sprawiając że ta osoba jest podatna na łatwe przejęcie nad nią kontroli czy odczytanie wspomnień. Jest ona możliwa jedynie do użycia w momencie, kiedy napotkamy bezpośrednio blokadę kiedy używamy jakichś technik infiltracji. Wtedy, skupiając się bardziej i opłacając odpowiedni koszt podany w tej technice, jesteśmy w stanie taką blokadę zniszczyć. Dzięki temu, nawet używając dystansowych technik infiltracji umysłu, dalej mamy opcję zniszczenia bariery kiedy tylko ją napotkamy.

    Technika ta pozwala na zdjęcie bariery, której ranga jest niższa od posiadanej przez użytkownika tego jutsu dziedziny Ninjutsu. (posiadając Ninjutsu na S jesteśmy w stanie zdjąć pieczęci do rangi A). Bariery do rangi C są zdejmowane w przeciągu 1 tury. Bariery do rangi B są zdejmowane w przeciągu 2 tur. Bariery rangi A są zdejmowane w przeciągu 4 tur.

    Ostatecznie to MG prowadzący ocenia skuteczność techniki niszczącej barierę, ile konkretnie takie niszczenie bariery zajmuje i to do ilu wspomnień uzyskamy dostęp. Mogą na efektywność wpływać inne techniki, jak np. Siła Woli naszego celu, jak i różnorodne metody nakładania barier, oraz siła naszej techniki infiltracji. Zależnie od specyfiki blokady, możliwym jest, że bardziej użyteczna będzie Fūin no kuchiku-kan, np. by odpieczętować uwięzione wspomnienia.

    Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu możliwe jest przejście przez barierę bez niszczenia jej. Użytkownik dalej uzyskuje wtedy dostęp do umysłu, a jego ofiara lub osoba jaka nałożyła barierę nie wykryje dzięki temu jej złamania.
    Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu możliwe jest zdejmowanie barier, których ranga jest równa randze dziedziny Ninjutsu użytkownika (posiadając Ninjutsu na S jesteśmy w stanie zdjąć bariery do rangi S). Zdejmowanie bariery rangi S trwa 7 tur.
    ► Pokaż Spoiler | Yamanaka Sakki | Yamanaka Killing Intent
    Yamanaka Sakki | Yamanaka Killing Intent山中殺気
    KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Ninjutsu, Kinjutsu
    Pieczęciebrak, skupienie trwa tyle co złożenie 7 pieczęci
    Kosztstandardowy
    Zasięg20m
    WymaganiaSpecjalizacja w Shintenshin no Jutsu
    Specjaliści od kontroli umysłów opanowali własną technikę na bazie Sakki. Wysyłamy impuls w kierunku ofiary, który ma wzbudzić w niej niepokój i sprawić, że stanie się bardziej podatna na działanie Sakki. W zależności od siły techniki, możemy za jej pomocą wymusić na ofierze konkretne, lecz proste działanie - np kazać jej rzucić broń, oddać lub podnieść coś etc (do oceny mg). To jutsu nie łączy się z biegłością Bestialskie Sakki ani innymi buffami do Sakki. Ten minus techniki można zanegować, zdobywając odpowiednią biegłość.
    Ranga Shintenshin no JutsuPodniesienie siły Sakki
    B1
    S2
    Dalej obowiązuje tabelka techniki Sakki, porównująca Siłę Woli użytkownika oraz ofiary:
    Różnica SW celu do SW użytkownika + wzmocnienia Yamanaka SakkiEfekt
    Większa bądź równa 0Cel odporny na technikę
    -1 lub -2Cel czuje niepokój
    -3 lub -4Cel czuje strach
    -5Cel jest przerażony
    -6 i dalejCel jest sparaliżowany ze strachu
    Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu skracamy czas skupienia do równowartości 4 pieczęci.

    Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 możemy zapłacić koszt standardowy A na turę, by za jej pomocą zmaterializować za użytkownikiem "wizję". Może być to demoniczna postać, czysta aura, cokolwiek. Dodaje to dodatkowej presji w postaci +1 przy przeliczaniu różnic na korzyść użytkownika tej techniki.

    Nie ma możliwości całkowicie uodpornić się na efekt Yamanaka Sakki (o ile SW ofiary nie jest wyższa), lecz nadal trudno wymusić na osobie z SW 10 działanie sprzeczne z jej wolą.
    ► Pokaż Spoiler | Shintenshin: Teian | Mind body switch: Suggestion
    Shintenshin: Teian | Mind body switch: Suggestion心転:提案
    KlasyfikacjaShintenshin no jutsu, Przepływ Chakry
    Pieczęcie Czas kumulowania 10 pieczęci
    KosztDwukrotny
    Zasięg15 metrów średnicy
    WymaganiaSpecjalizacja: Shintenshin no Jutsu
    Jutsu wykorzystujące psychologię tłumu, a konkretnie proces dezindywiduacji. Jego zadaniem jest wpłynięcie na sposób myślenia wszystkich osób znajdujących się w bliskiej odległości od użytkownika. Teian nie wpływa w żaden sposób na działania oraz zachowanie osób pod wpływem techniki, może natomiast podsunąć im pewną myśl oraz wpłynąć na to, w jaki sposób postrzegają konkretną rzecz.
    Ranga Shintenshin no JutsuSiła techniki
    A5
    S6
    Technika może zostać użyta na jednej osobie, a nie na grupie ludzi - wtedy zyskuje +1 do swojej siły, a jej koszt jest standardowy.

    Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
    Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnikaEfekt
    SW silniejsze o 1 lub więcejNiepowodzenie
    SW równe sile technikiNiepełne powodzenie, częściowe wpłynięcie na myśl przeciwnika
    SW mniejszePełne powodzenie
    Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu zasięg działania techniki zwiększa się do 20 metrów
    Posiadając Sennina w Shintenshin no Jutsu dodatkowo można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1.
    ► Pokaż Spoiler | Shintenshin: Datataiken | Mind body switch: Out of body experience
    Shintenshin: Datataiken | Mind body switch: Out of body experience脱体体験
    KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Kinjutsu
    Pieczęcie10, Szczur → Zając → Pies → Dzik → Zając → Dzik → Wół → Wąż → Zając → Baran
    Kosztpodwójny
    Zasięg50m
    WymaganiaSpecjalizacja w Shintenshin no Jutsu, Ninjutsu A, Siła Woli 7, Shintenshin no Jutsu
    Dusza użytkownika opuszcza ciało i w swojej niematerialnej postaci jest w stanie poruszać się po świecie przez pewien czas. Zachowuje zmysł wzroku i słuchu, potrafi przechodzić przez ściany. Nie jest w stanie wchodzić w interakcję z materią i zwykle jest niewykrywalna, choć podobno niektóre zwierzęta posiadają taką zdolność. Porusza się z szybkością równą SW użytkownika i musi powrócić do ciała przed upływem czasu określonego przez SW użytkownika. Po upływie tego czasu uznaje się, że dusza nie chce wracać do świata żywych i postać może umrzeć, lub nabawić się powżnej wady (decyzja mg). W trakcie używania techniki ciało jest całkowicie bezwładne. Ze względu na naturę jutsu, częste korzystanie z niego może się odbić na zdrowiu psychicznym użytkownika.

    Z techniki można bezpiecznie korzystać przez ilość postów równą Sile Woli.

    Posiadając Shintenshin no Jutsu na randze S, zyskujemy możliwość przechodzenia przez bariery chakry.
    Posiadanie sennina Shintenshin no Jutsu zmniejsza szanse na zgon w przypadku nadużywania techniki na korzyść otrzymania wady. Dusza dostaje też +1 do szybkości poruszania się.
    ► Pokaż Spoiler | Yōton: Rabākuriēshon | Lava Release: Rubber Creation
    Yōton: Rabākuriēshon | Lava Release: Rubber Creation熔遁・ラバークリエーション
    KlasyfikacjaYōton, Transformacja Natury
    PieczęciePtak
    KosztRóżny od rangi
    Zasięgbazowo 10 metrów
    Wymagania---
    DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
    Dzięki tej technice możemy tworzyć przeróżne twory z kauczuku mające właściwości zarówno ofensywne, defensywne jak i użytkowe. Charakteryzują się one małą grubością (około 5-10 cm), jednak większą powierzchnią, przez co można z niej tworzyć naprawdę różne kształty, wypełnione w środku powietrzem. Ważną cechą jest też to, że posiada ona bardzo dobrą odporność na Raiton.

    W zależności od rangi klanowej rośnie koszt technik ale również zwiększa się ich siła i zasięg.
    • D: koszt standardowy rangi D. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu dwóch pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Zasięg 10m. Powierzchnia 3m2;
    • C: koszt standardowy rangi C. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu czterech pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Zasięg 20m. Powierzchnia 7m2;
    • B: koszt standardowy rangi B. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu pięciu pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Zasięg 30m. Powierzchnia 10m2. Wymagania: Yōton B;
    • A: koszt standardowy rangi A. Zasięg 40m. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu siedmiu pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Powierzchnia 15m2. Wymagania: Yōton A;
    • S: koszt standardowy rangi S. Zasięg 50m. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu czternastu pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Powierzchnia 20m2. Wymagania: Yōton S;
    Posiadając Specjalizację w Yōton możliwe jest pominięcie pieczęci. Dodatkowo czas tworzenia obiektów jest szybszy i traktuje się go tak, jakby były tworzone z czasem krótszym o ten potrzebny na złożenie 6 pieczęci.
    ► Pokaż Spoiler | Yōton: Sekkaigyō no Jutsu | Lava Release: Quicklime Congealing Technique
    Yōton: Sekkaigyō no Jutsu | Lava Release: Quicklime Congealing Technique熔遁・石灰凝の術
    KlasyfikacjaYōton, Transformacja Natury
    PieczęcieZając → Byk → Pies → Wąż
    KosztRóżny od rangi
    Zasięg25 metrów
    Wymagania---
    DodatkoweTechnika kosztuje 10pt
    Ninja wypluwa duże ilości wapna wymieszanego z ciemnym popiołem. Po trafieniu w cel, ten zostaje oblepiony stworzonym materiałem, co mocno spowalnia jego ruchy. W przypadku trafienia w twarz, może nawet tymczasowo oślepić nasz cel. Na wyższych rangach dziedziny klanowej możemy sprawić, że mieszanka twardnieje na tyle, by uwięzić w niej przeciwnika. Wybitni mistrzowie potrafią nawet sprawić, by technika miała właściwości żrące. Ilość wapna zależy od ilości chakry włożonej w technikę oraz rangi klanowej.
    • D: za koszt standardowy D można wytworzyć 1m3 substancji;
    • C: za koszt standardowy C można wytworzyć 3m3 substancji. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny;
    • B: za koszt standardowy B można wytworzyć 5m3 substancji. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dwóch pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Wymagania: Yōton B;
    • A: za koszt standardowy A można wytworzyć 7m3 substancji. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu czterech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Wymagania: Yōton A;
    • S: za koszt standardowy S można wytworzyć 10m3 substancji. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jedenastu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Wymagania: Yōton S;
    Posiadając Sennina Yōtonu i utrzymując pieczęć Węża, wapno twardnieje uniemożliwiając uwolnienie się.
    Posiadając Specjalizację w Yōtonie i utrzymując pieczęć Węża, wapno twardnieje uniemożliwiając uwolnienie się.
    ► Pokaż Spoiler | Yōton: Yōgan no Erementaru | Lava Release: Lava Elemental
    Yōton: Yōgan no Erementaru | Lava Release: Lava Elemental 熔遁:溶岩のエレメンタル
    KlasyfikacjaYōton, Transformacja Natury
    PieczęcieSmok → Wąż → Szczur
    KosztRóżny od rangi
    Zasięg25 metrów
    Wymagania-
    DodatkoweTechnika kosztuje 10pt
    Użytkownik wypluwa z siebie lawę, która formuje się w dowolny, wybrany przez shinobi kształt. W zależności od ilości włożonej w technikę chakry oraz doświadczenia Yōgana, lawowe twory mogą być znacznie większe, co tym samym zwiększa zdolności ofensywne stworzonych żywiołaków. Użytkownik kontroluje sposób poruszania się żywiołaków, które po zerknięciu z przeciwnikiem lub przeszkodą rozpadają się, zalewając lawą niewielki obszar dookoła siebie. Magmę tą można gwałtownie schłodzić lub wykorzystać do innej techniki, która wymaga źródła lawy.
    • D: za koszt standardowy D można wytworzyć stwory maksymalnie do wielkości małej
    • C: za koszt standardowy C można wytworzyć stwory maksymalnie do wielkości średniej. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dwóch pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny;
    • B: za koszt standardowy B można wytworzyć stwory maksymalnie do wielkości dużej. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu czterech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Wymagania: Yōton B;
    • A: za koszt standardowy A można wytworzyć stwory maksymalnie do wielkości wielkiej. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu siedmiu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Wymagania: Yōton A;
    • S: za koszt standardowy S można wytworzyć stwory maksymalnie do wielkości olbrzymiej. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzynastu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Wymagania: Yōton S;
    Posiadając Sennina Yōtonu za kosz połowiczny rangi, po rozpadnięciu się żywiołaka można wykorzystać powstałą lawę ponownie do tego samego jutsu.
    Posiadając Specjalizację w Yōtonie możliwe jest pominięcie pieczęci. Dodatkowy czas koncentracji wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
    ► Pokaż Spoiler | Kokuryū Bōfūsetsu | Black Dragon Blizzard
    Kokuryū Bōfūsetsu | Black Dragon Blizzard黒龍暴風雪
    KlasyfikacjaHyōton, Transformacja natury
    PieczęciePtak → Wąż → Małpa → Koń → Pies → Tygrys → Pies → Tygrys → Małpa → Koń
    KosztPodwójny
    Zasięg15 metrów
    WymaganiaObecność lodu lub śniegu
    Użytkownik tej techniki jest w stanie przy pomocy okolicznego śniegu i lodu utworzyć czarnego, mroźnego smoka. Bestia ta ma około 80cm średnicy i jest w stanie wgryźć się w tułów człowieka. Jego siła ugryzienia jest dostatecznie mocna by połamać osobie kości, a ponadto lód jest tworzony tak, by zadać jak najwięcej obrażeń ciętych. Do tego jego chłód sprawia, że bardzo łatwo otrzymać odmrożenia. Bestia jest kontrolowana przez użytkownika w promieniu 15 metrów od niego samego.

    Posiadając rangę A w Hyōtonie do wykonania tej techniki potrzeba jedynie pierwszych pięciu pieczęci.
    Posiadając rangę S w Hyōtonie można przywołać dwa smoki zamiast jednego, po opłaceniu standardowego kosztu rangi S.
    Posiadając Specjalizacje w Hyōtonie do wykonania techniki nie jest potrzebny istniejący już lód, jeśli opłacony zostanie Potrójny koszt.
    ► Pokaż Spoiler | Yuki-Historia
    Historia najnowsza
    163 rok - Obecnie - Głowa klanu Yuki nadal nie została wybrana a oczy rady starszych pilnie przyglądają się każdemu członkowi klanu. Młodzi i żądni przewodzenia klanowi zaczęli ze sobą konkurować próbując wybić się na tle innych potencjalnych kandydatów w celu uzyskania przychylności starszyzny i zostania nową głową klanu. Nieoficjalnie mówi się o wojnie o sukcesje a starszyzna klanu zdaje się podsycać te plotki.
    ► Pokaż Spoiler | True Collector
    True CollectorZdobądź dwadzieścia zwojów z technikami ozwojowanymi na misjach

Statystyki: autor: Pingwinek Chaosu — 44 min temu

Przeczytaj na stronie Zobacz stronę w katalogu