Zmiany na forum - Page 2
Crystal Empire
Zmiany na forum - Page 2
31-07-2024 16:26
#43 Ogłoszenie
Witajcie!
Dzisiaj troszkę więcej info niż zazwyczaj!
Przede wszystkim, dałam się przekonać do pomocy ChatGPT — bardzo przydatne narzędzie do korekty i spójności tekstów.
W związku z tym szybciej udało mi się dopracować rasę wilkołaków. Rasa ta dostała kosmetyczne, poprawki, które wprowadzają logiczną spójność oraz dodają głębi postaci pojawiających się w historii. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z opisem rasy znajdującym się na Wikipedii.
Zmiany dotyczyły:
-Dopracowanie powodu, dla którego Ares zamienił Abla (Zewa) w wilkołaka,
-Abel trafił pod opiekę Heraklesa, nie jak było wcześniej synów Aresa,
-Wyjaśniono, dlaczego Abel musiał nauczyć się kontrolować swoją bestię i skąd wzięła się bliskość z naturą,
-Rozwinięto wątek relacji między Zewem a jego żoną Aeress. Nadało to głębi ich relacji, a wilczy samotnicy otrzymali mentora pod postacią matki wilkołaków,
-Rozwinięto wątek wojny między wilkołakami, lepiej wyjaśniono Noc Krwawych Łowów,
-Rozwinięto wątek wojny między wilkołakami a wampirami, aby był bardziej logiczny od strony fabularnej — Zew szukał zemsty na tym, który odebrał mu życie, a który zyskał dar, moc od innego Bóstwa. Co według Zewa było niesprawiedliwe
Na forum, pojawiła się również magia runiczna!
Dzięki temu będą fabularne podstawy do tworzenia tak przez wszystkich lubianych artefaktów. Oznacza to, że Gracze będą mieli możliwość wcielenia się w maga runicznego, który swoimi zdolnościami będzie mógł tworzyć coraz to znamienitsze artefakty.
Opis run został ściśle powiązany ze znanymi nam runami, ich historią dopasowaną do realiów świata przedstawionego.
W historii opisano m.in.:
- powstanie pierwszych 18 run i kolejnych,
- podzielono runy na te pozytywne oraz negatywne,
- dodano nowy wątek fabularny ściśle powiązany z runami, który może być wykorzystywany na fabule przez Graczy,
- opis daje możliwość odkrywania nowych run, co pozwoli Graczom na tworzenie własnych, unikalnych magicznych symboli,
- magowie runiczni również posiadają negatywne skutki swojej profesji — po dostosowaniu swojej energii do run, nie mogą parać się żadną inną magią.
Skrócony opis jest już na forum, natomiast rozszerzony widnieje na Wikipedii:
Magia Runiczna
Nadal pracuję nad dopracowaniem reszty ras, ale to zajmuje dłuższą chwilę, gdyż pewne konspekty, często ulegają zmianom w trakcie prac.