Re: Ogłoszenia

Sakura no Hana
Sakura no Hana
Re: Ogłoszenia
12-10-2025 13:28

1. Zmiany w technice Kage Nui no Jutsu (Nara B)

► Pokaż Spoiler | stare
Kage Nui no Jutsu | Shadow Sewing Technique影縫いの術
KlasyfikacjaKagemane no Jutsu
PieczęciePies → Małpa → Dzik → Małpa → Ptak → Tygrys → Szczur
KosztStandardowy na turę
ZasięgZasięg Cienia
WymaganiaKagemane no Jutsu
Technika pozwala na urzeczywistnienie cienia w formie ostro-zakończonych nici, którymi można przeszyć bądź obwiązać przeciwnika. Podczas trwania techniki należy cały czas trzymać złożoną pieczęć szczura.

Posiadając rangę A w Kagamane no Jutsu można pominąć dwie pierwsze pieczęcie.
Posiadając rangę S w Kagamane no Jutsu można pominąć kolejne dwie pieczęcie.
Posiadając Specjalizację w Kagamane no Jutsu możemy stworzyć o wiele smuklejsze i dokładniejsze nici. Pozwalają one na chwytanie nawet drobnym przedmiotów i trzymanie bądź rzucanie nimi. Cień jest w stanie podnieść taki sam ciężar jaki mógłby podnieść kontrolujący go shinobi. Maksymalna Siła nici to 6.

Kod:

[title kanji=影縫いの術]Kage Nui no Jutsu | Shadow Sewing Technique[/title][pic rank=B]https://i.imgur.com/I8be7tV.png[/pic][row title=Klasyfikacja]Kagemane no Jutsu[/row][row title=Pieczęcie]Pies → Małpa → Dzik → Małpa → Ptak →  Tygrys → Szczur[/row][row title=Koszt]Standardowy na turę[/row][row title=Zasięg]Zasięg Cienia[/row][row title=Wymagania]Kagemane no Jutsu[/row][description]Technika pozwala na urzeczywistnienie cienia w formie ostro-zakończonych nici, którymi można przeszyć bądź obwiązać przeciwnika. Podczas trwania techniki należy cały czas trzymać złożoną pieczęć szczura.[b]Posiadając rangę A w Kagamane no Jutsu[/b] można pominąć dwie pierwsze pieczęcie.[b]Posiadając rangę S w Kagamane no Jutsu[/b] można pominąć kolejne dwie pieczęcie.[b]Posiadając Specjalizację w Kagamane no Jutsu[/b] możemy stworzyć o wiele smuklejsze i dokładniejsze nici. Pozwalają one na chwytanie nawet drobnym przedmiotów i trzymanie bądź rzucanie nimi. Cień jest w stanie podnieść taki sam ciężar jaki mógłby podnieść kontrolujący go shinobi. Maksymalna Siła nici to 6.[/description]
2. Nowe Kagemane B - Nigekage

3. Nowe Kagemane B - Kage no Muchi

4. Nowe Ninjutsu A - Chakura no Gisō

5. Zmiany we wzorze Toboe
► Pokaż Spoiler | stare
Imię Ducha po japońsku | Imię ducha po angielsku
Wymiar
Tutaj opisujemy wygląd wymiaru ducha
Charakterystyka ducha
Tutaj podajemy charakterystykę ducha (charakter i wygląd)
Forma
Tutaj podajemy w jaką broń zamienia się duch w formie podstawowej (najlepiej podać według opisu ze sklepu. Broń niestandardowa musi przejść ocenę w WT).
6. Nowe Samurai B - Kyūkōka Taka

7. Zmiany w strefach wpływu poszczególnych MFów
► Pokaż Spoiler | stare
Rejony za jakie odpowiadają poszczególni MFowie:
Norka - Nowy Kontynent - Południe, a także Ame no Kuni oraz Ryū Teikoku
Tora - Nowy Kontynent - Północ oraz Nowy Kontynent - Centrum
Hefajstos - Południowa Wyspa, a także Sakura no Kuni
Lothart - Stary Kontynent
8. Nowe Tenki no Jutsu C - Kumo no moufu

9. Nowy Doton S - Jūryokuba

10. Nowe Ikiryō no Tatari A - Yaei no Norito

11. Nowy Futon A - Fūton: Fūbō

12. Nowe Yamanaka S - Shintenshin:Gōdō

13. Nowe Doton A - Doton: Kyūshū-chi

14. Nowy Mokuton C - Mokuton: Shinrin Saisei

15. Zmiany w Anzen'na Hinansho: Hogo (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Anzen'na Hinansho: Hogo | Safe Haven: Shelter安全な避難所・保護
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieNałożenie: Ptak → Smok → Zając → Szczur → Pies → Tygrys → Wąż → Zając → Wół → Koń → Pies → Tygrys → Baran → Wół → Baran → Szczur → Wąż → Smok → Szczur → Dzik
Aktywacja: Jedna, dowolna
KosztNałożenie: Podwójny
Aktywacja: Standardowy na turę
ZasięgNa siebie/Dotykowy
Wymagania---
Technika tworzy na ciele użytkownika symbole 保護. W momencie aktywacji przez osobę, która ma tę pieczęć nałożoną, pieczęć zaczyna koncentrować chakrę użytkownika w niewielkim punkcie - rozmiaru właśnie tych dwóch symboli. Dzieje się to z prędkością 5 000 chakry na 15 sekund, przez co proces nie jest natychmiastowy.

Pieczęć ta pozwala dzięki temu ukryć swoją energię, choć bardzo dokładne przeszukanie wykryje ten niewielki punkt chakry. Dodatkowo wymaga sporej koncentracji, przez co ciężko ją użyć w batalii. Dodatkowo, podczas korzystania z Hogo, wszystkie techniki, których koszt jest większy niż Standardowy B (włącznie z nim), wykorzystują zbyt wiele chakry, przez co efekt ukrycia się rozprasza, pozwalając na normalne zlokalizowanie użytkownika tej techniki. Dotyczy to także sytuacji, gdzie technika posiada np. dość wielokrotny koszt C, by przekroczył on bądź zrównał z Standardowym B.

Posiadając Sennina Fūinjutsu można za dodatkowy koszt Standardowy B na turę, emanować mniejszą ilością chakry niż się aktualnie posiada. Z tego powodu zamiast prezentować się jako osoba, która posiada np. 10 000 chakry, możemy prezentować się jako osoba, która posiada np. 5 000 czy 1 000 chakry. Jeśli jednak, w wyniku utrzymywania techniki nasz poziom chakry zejdzie poniżej tego prezentowanego - odpowiednie zdolności to wykryją.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu możliwe jest koncentrowanie chakry w pieczęci z dwukrotnie większą prędkością, tj. 10 000 chakry na 15 sekund.
16. Zmiany w technice Anzen'na Hinansho: Otori (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Anzen'na Hinansho: Otori | Safe Haven: Decoy安全な避難所・囮
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieBaran → Pies → Małpa → Baran → Wąż → Tygrys → Smok → Szczur → Wąż → Koń → Dzik → Smok → Ptak → Baran → Smok → Szczur → Wół → Wąż → Baran → Zając → Małpa → Wąż → Koń → Wół → Tygrys → Wół → Tygrys → Dzik → Tygrys → Ptak
KosztStandardowy użytej rangi
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Fūinjutsu
DodatkoweTechnika kosztuje 20 PT
Technika, która służy... utrudnieniu złamania pieczęci. Po tym, jak już jedna pieczęć jest nałożona, użytkownik może nałożyć na nią właśnie Anzen'na Hinansho: Otori. Jutsu to można wykorzystać na każdym poziomie siły - od D, aż po A. Wówczas koszt chakry wynosi tyle ile Standardowy koszt siły techniki (Standardowy D na randze D i Standardowy A na randze A).

I jej efekt jest... prosty. Gdy ktoś chce złamać wcześniej nałożoną pieczęć, może ją normalnie przeanalizować, jednak jeśli nie posiada Sennina bądź Specjalizacji w Fūinjutsu, nie jest w stanie dostrzec, że została nałożona dodatkowa pieczęć. Następnie zaś rozpoczynając łamanie wcześniej przeanalizowanej pieczęci nieświadomie zdejmuje wpierw Otori, które ją otacza przez co, gdy pieczęć powinna już zostać złamana... działa nadal. Może to spowodować, że przeciwnik, myśląc, że problem został rozwiązany, aktywuje efekty jakiejś pułapki, myśląc, że ją rozbroił itp. Jeśli jednak ktoś posiada Specjalizację bądź Sennina Fūinjutsu - jest świadomy tego, że musi złamać dwie pieczęci, zamiast jednej.

Technikę można nałożyć na inną tyle razy, ile razy jest możliwe analizowanie konkretnej pieczęci. Czyli jeśli analiza pieczęci po jednym razie da danej osobie wszystkie informacje niezbędne do jej złamania, można ją nałożyć raz. Jeśli takich analiz trzeba wykonać np. trzy - Otori także można nałożyć trzykrotnie. Jeśli na jedną pieczęć nakładamy kilka Otori, wówczas kożd każdego rośnie o jedną "krotność". Więc pierwsze Otori kosztuje Standardowy koszt użytej rangi, drugie Podwójny użytej rangi, trzecie Potrójny itd.

Samo Otori nie ma żadnego dodatkowego efektu poza utrudnieniem. Nie aktywuje również specjalnych efektów, które mogłyby się aktywować podczas próby złamania zabezpieczonej pieczęci.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu podczas łamania Otori, jeśli ukryta pieczęć posiada jakieś zabezpieczenia, np. poinformowanie danej osoby, wygenerowanie eksplozji po złamaniu itp., to ten efekt się aktywuje podczas łamania Anzen'na Hinansho: Otori w odpowiednim momencie. Czy to w trakcie, czy to już po złamaniu. Dodatkowo, kosztem Standardowym S można nałożyć Otori o Sile S.
17. Zmiany w technice Chakura no Hokan-sho (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Chakura no Hokan-sho | Chakra Storageチャクラの保管所­
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieDzik → Koń → Baran → Smok → Koń → Baran → Smok → Dzik → Tygrys → Małpa → Wół → Baran → Smok → Zając → Małpa → Smok → Ptak → Smok → Dzik → Wąż → Kontakt ze zwojem
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaZwój, źródło chakry
Technika stworzona z bardzo prostą myślą i stanowiąca jedynie magazyn chakry, z której za bardzo w tej formie korzystać nie można. Mianowicie, mając źródło chakry, skore do pomocy (np. sojusznik lub my sami), może on, poprzez kontakt fizyczny z użytkownikiem tej techniki, pozwolić mu zapieczętować część swojej chakry w zwoju. Chakrę tę można wykorzystać jedynie do innych technik Fūinjutsu, które wymagają posiadania źródła chakry. Np. technika, wymagająca zapieczętowania w sobie np. 1000 chakry Bijū, może zostać naładowana poprzez współpracę z Jinchūriki i wykonana w późniejszym terminie z wykorzystaniem zwoju, zamiast faktycznej osoby. Jedynym wyjątkiem są techniki, które taką chakrę wykorzystałyby do formowania oddzielnych technik (jak np. Infūin: Kai). Innymi słowy technika ta pozwala zrobić sobie dodatkowe "źródło chakry", tym samym mogąc wykonać techniki, które wymagają posiadania x chakry czy dostępu do jej specyficznego rodzaju, choć koszt tych technik wciąż ponosi użytkownik, nie chakra zapieczętowana w zwoju.

Przyjmuje się, że w jednym slocie, mieści się 50 chakry. Chakrę ze zwoju można normalnie odpieczętować i ją uwolnić, zwalniając tym samym zwój. Zwój, który ma w sobie zapieczętowaną chakrę, nawet jeśli nie zajmuje ona wszystkich slotów, jest niemożliwy do wykorzystania do innych technik. By móc skorzystać z tej chakry należy mieć kontakt fizyczny ze zwojem.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu w jednym slocie mieści się 100 chakry.
18. Zmiany w technice Chiyu no fū (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Chiyu no fū | Sigil of healing治癒の封
KlasyfikacjaFūinjutsu, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry, Technika Pieczętująca
PieczęciePieczętowanie: Pies → Tygrys → Pies → Wąż → Zając → Koń → Dzik → Smok → Tygrys → Koń
Aktywacja: Impuls chakry
KosztPieczętowanie: standardowy + podwójny koszt Shōsen Jutsu
Aktywacja: Brak
ZasięgDotykowy
WymaganiaZnajomość: Shōsen Jutsu
DodatkoweNałożenie pieczęci kosztuje dodatkowo 1 PD z puli nakładającego. Nałożenie pieczęci drugi raz na tę samą osobę nie zabiera ponownie PD
Działanie jutsu jest stosunkowo proste, jednakże potrzebuje kilku etapów, by zostało wykonane z powodzeniem. Najpierw, należy złożyć odpowiednie pieczęci, a następnie przyłożyć dłoń do dowolnego miejsca na ciele pacjenta. Ze względów praktycznych zaleca się takie, do którego łatwo dosięgnąć - jak np. ramię. W ten sposób w wybranym miejscu powstaje specyficzny znak, który jest pieczęcią. Następnie należy przelać w nią chakrę przy pomocy Shōsen Jutsu, tak jakby było to jutsu normalnie używane do leczenia powstałych ran.

W ten sposób przygotowana pieczęć, może zostać aktywowana w dowolnym momencie poprzez przelanie niewielkiego impulsu chakry. Technika działa w ten sposób jak jedna tura leczenia przy pomocy Shōsen Jutsu.

Istnieje kilka zasad działania tego jutsu:
  • By pieczęć aktywować należy mieć Fūinjutsu rangi B.
  • Jesteśmy w stanie zapieczętować Shōsen Jutsu o poziom niższe niż posiadana ranga Fūinjutsu. Dla przykładu, mając Fūinjutsu A, jesteśmy w stanie zapieczętować Shōsen Jutsu o sile B;
  • Można nałożyć maksymalnie jedną pieczęć na osobę. Pieczęć można nałożyć ponownie po jej zużyciu. W takim wypadku nie kosztuje ona ponownie PD.
  • Jako że po aktywacji pieczęci chakra działa na całym organizmie, poziom leczenia spada o rangę w porównaniu do siły techniki, która została zapieczętowana. Jeśli w trakcie pieczętowania zostało użyte Shōsen Jutsu na poziomie A, to wtedy siła leczenia wynosi B. Jeśli osoba w której zapieczętowano medyczną chakrę posiada Sennina Iryō Ninjutsu i spełnia wymogi Kontroli Chakry na zapieczętowaną siłę Shōsen Jutsu, wtedy może rozprowadzić chakrę świadomie, zachowując przy tym pełną siłę zapieczętowanej medycznej chakry.
  • Po aktywacji, w trakcie trwania leczenia, nie można używać innych technik aniżeli E, które nie wymagają złożenia pieczęci. Użycie jakiejś techniki przerywa leczenie, niezależnie od tego czy w pełni zadziałało czy też nie. Niewykorzystana medyczna chakra przepada;
Posiadając Sennina w Fūinjutsu, istnieje możliwość nałożenia pieczęci na medium w postaci np. bandaża czy innej formy opatrunku. Po aktywacji pieczęci, chakra rozchodzi się na objętości medium, przez co leczenie pozostaje miejscowe i nie ulega pomniejszeniu. Można nałożyć maksymalnie jedną pieczęć na medium. Ten sposób zastosowania jutsu nie wymaga użycia PD, jednakże osoba aktywująca zapieczętowane jutsu musi posiadać Kontrolę Chakry na min poziomie 7 i opłacić Standardowy koszt B. Po użyciu pieczęci, ta znika z medium.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu, możemy zapieczętować Shōsen Jutsu o sile równej naszej randze Fūinjutsu;
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu, zmniejsza koszt techniki leczącej i wynosi Standardowy.
19. Zmiany w technice (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Fukaku inshō-tekina ne no In | Deep and Striking Roots Seal 深く印象的な根の印­
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęcieWół → Ptak → Zając → Koń → Wąż → Smok → Szczur → Tygrys → Wół → Koń → Małpa → Baran → Szczur → Ptak → Wąż → Pies → Szczur → Smok → Dzik → Pies
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Technika uwielbiana przez wszelakie jednostki specjalizujące się w łapaniu innych osób. Polega ona na jednym i wyłącznie jednym, zapieczętowaniu układu chakry ofiary i uniemożliwieniu jej korzystania za chakry. Ta nie może używać wtedy nawet impulsów chakry aby to wykonać techniki przez co techniki rangi E również są niemożliwe do wykonania. Oczywiście, tak jak brzmi to niesamowicie, technika ma ta ograniczenia przez jakie to nie jest techniką idealną.

Jednym z nich jest wymóg aby to ofiara techniki była nieprzytomna lub nieruchoma. Sprawia to, że w praktyce i tak trzeba kogoś pokonać lub mieć jego zgodę, aby takiej techniki na nim użyć. Sam proces nakładania pieczęci trwa około 30 sekund. Kolejnym ograniczeniem jest fakt, że pieczęć ta jest bardzo łatwa do zdjęcia. Nie jest wymagana do tego nawet technika. Wystarczy dotknięcie pieczęci oraz impuls chakry. Musi to być jednak chakra innej osoby. przez co ofiara nie może się sama uwolnić nawet jeżeli posiada w sobie zapieczętowanego np. Bijuu jaki byłby obcą chakrą.

Posiadając Sennina Fūinjutsu aby złamać nałożoną przez użytkownika pieczęć dodatkowo wymagane jest Fuinjutsu minimum rangi B.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu aby złamać należy posiadać odpowiednie techniki na to pozwalające i impuls już nie wystarczy.
20. Zmiany w technice Hiraishin: Shōgai (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Hiraishin: Shōgai | Flying Thunder God: Obstacle飛雷神・障害
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieWół → Ptak → Dzik → Tygrys → Dzik → Wąż → Koń → Ptak → Dzik → Szczur → Wół → Ptak → Wąż → Wół → Smok → Szczur → Wąż → Dzik → Wąż → Wół → Dzik → Baran → Pies → Wół → Dzik → Małpa → Koń → Smok
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Fūinjutsu, Hiraishin no Jutsu lub wiedza o tej technice (misja S)
Bardzo prosta w swoim założeniu technika od użytkównika Hiraishin no Jutsu, dla użytkowników Hiraishin no Jutsu. Jedynym jej celem i założeniem jest zablokowanie pieczęci Hiraishina jaka została na kogoś nałożona przez niechcianego osobnika. Nie jest to jednak jej zdjęcie, a zwyczajna blokada aby ta osoba nie mogła się do nas przenieść kiedy jest to niechciane. Blokadę taką nakłada się bezpośrednio na daną pieczęć Hiraishina i objawia się ona w postaci linki w kształcie “X” na samym znaczniku.

Zdjęcie takiej pieczęci jest jednak bardzo proste. Wystarczy impuls chakry bezpośrednio w nią po przyłożeniu dłoni nawet bez znajomości tej techniki. Wtedy “X” znika, a znacznik ponownie staje się możliwy do użycia.
21. Zmiany w technice Hyūga Sōke no Juinjutsu (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Hyūga Sōke no Juinjutsu | Hyūga Main Family's Cursed Seal Technique日向宗家の呪印術
KlasyfikacjaFūinjutsu
PieczęciePrzy nakładaniu: Szczur → Małpa → Ptak → Pies → Wół → Pies → Ptak → Smok → Tygrys → Wąż → Pies → Tygrys → Bawół → Małpa → Przyłożenie dłoni do głowy celu.
Aktywacja : Pieczęć konfrontacji
Kosztpodwójny za nałożenie, standardowy na turę aktywacji
Zasięg10 metrów
WymaganiaKontrola Chakry 7
DodatkoweNałożenie pieczęci każdorazowo kosztuje dodatkowo 3 PD z puli nakładającego
Technika pozwala na stworzenie pieczęci na głowie innej osoby. Użytkownik, który nałożył pieczęć jest w stanie ją aktywować znajdując się w odległości do 10 metrów od niej, po aktywacji pieczęć zaczyna niszczyć komórki mózgu ofiary, wywierając przy tym przerażający ból. W konsekwencji może dojść do niepełnosprawności, a także śmierci ofiary.
22. Zmiany w technice Iro no Jutsu (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Iro no Jutsu | Color Technique 色の術
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieDo nałożenia: Tygrys → Smok → Baran → Wąż → Dzik → Tygrys
Aktywacja: Brak
KosztTrzykrotny za nałożenie
Standardowy na turę za użycie
ZasięgDotykowy, Wzroku
Wymagania---
Użytkownik nakłada sobie na oczy, okolice oczu, bądź na maskę/inne urządzenie optyczne pieczęci, które po aktywacji pozwalają na patrzenie na świat w innym spektrum kolorystycznym. Pieczęć nałożyć można tylko na obiekty wielkościowo maksymalnie porównywalne do aparatu - innymi słowy nałożenie tego np. na szybę powyżej 200cm2 powierzchni nie wchodzi w grę. Po zakończeniu przesyłania chakry do aktywowanej pieczęci zanika ona i trzeba nałożyć ją ponownie.
  • 赤 - znak pozwalający widzieć w podczerwieni. Oznacza to, że oko przestaje postrzegać "standardową" paletę kolorów, a w zamian widzi ciepło wydzielane przez poszczególne obiekty oraz stworzenia. Ten szczególny znak pozwala widzieć różny odcień w zależności od temperatury, ale w zamian obraz bywa rozmazany, gdy chodzi o obiekty martwe, lub pomieszczenia bez źródła ciepła.
  • 緑 - znak pozwalający widzieć w bliskiej podczerwieni. Obraz jednak jest przedstawiany w zieleni, ponieważ ten kolor posiada największą ilość odcieni ze wszystkich barw światła, dzięki czemu bardziej nadaje się do ogólnego spojrzenia oraz poruszania się. W przeciwieństwie do trybu 赤 im cieplejszy obiekt tym bardziej "biały" na obrazie, a także poruszanie się po pomieszczeniach staje się mniej problematyczne.
  • 紫 - znak pozwalający widzieć w ultrafiolecie. Paleta barw postrzegalnych znacznie się zmienia, a człowiek zauważa rzeczy, których do tej pory w świetle dziennym nie był w stanie zauważyć. Czysta woda ma zupełnie inny kolor od wody z chemikaliami w środku, odciski palców stają się idealnie widoczne - tak samo jak działalność procesów chemicznych. Innymi słowy człowiek zauważa to, co w świetle widzialnym bywa idealnie zakamuflowane.
  • 光 - znak pozwalający widzieć światło w sposób spolaryzowany. Jeśli fale światła na swojej drodze napotkają płaską powierzchnię (lub powierzchnie odbijającą), odbijają się od niej i zostają rozproszone poziomo oraz pionowo. Wiązki światła, które zostały uporządkowane w pionie, odpowiadają za obraz, który człowiek widzi i dostarczają podstawowych informacji o barwie, kontraście lub kształcie poszczególnych elementów. Promienie odbite w poziomie przyczyniają się do powstania oślepiających refleksów, uniemożliwiających pełną swobodę widzenia. Technika ma na celu uporządkować te fale (spolaryzować je), żeby pozbyć się odbijających refleksów. Na co to pozwala? Dzięki temu technika udostępnia możliwość np. widzenia tego, co dzieje się pod taflą wody z powierzchni. Można też widzieć, co dzieje się za lustrem weneckim, czy też najzywczajniej w świecie odbijające się od przedmiotów światło nie sprawia, że człowiek zostaje oślepiony. Jeśli jednak użytkownik zostanie potraktowany światłem innym niż naturalne, niespolaryzowane, to dalej można go oślepić.
23. Zmiany w technice Jikūkan Gofū Kekkai (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Jikūkan Gofū Kekkai | Space-Time Five-Seal Barrier時空間五封結界
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Bariery
PieczęciePtak → Szczur → Baran → Smok → Małpa → Koń → Ptak → Wąż → Zając → Pies → Wół → Ptak → Złączone dłonie
KosztPieciokrotny
ZasięgDotykowy
WymaganiaSpecjalizacja Fūinjutsu lub Ninjutsu, Ninjutsu B, znajomość Gofū Kekkai, znajomość dowolnej techniki czasoprzestrzennej
Jest to technika stanowiąca swoisty "dodatek" do Gofū Kekkai. Technika mianowicie zabezpiecza pomieszczenie przed wejściem do jego wnętrza z wykorzystaniem techniki czasoprzestrzennej. Próba takiego wejścia do środka skończy się tym, że próbujący dostać się do wnętrza znajdzie się przed tym pomieszczeniem będąc w pełni świadomym, że coś go "wypchnęło" z wnętrza. Działa to jednak dwustronnie - będąc w środku także nie można opuścić pomieszczenia z wykorzystaniem techniki czasoprzestrzennej.

Logika działania jest tu bardzo prosta. Poprzez użycie tej techniki w rzeczywistości pomieszczenie staje się swoistym, własnym subwymiarem, nie połączonym "bezpośrednio" ze światem zewnętrznym. O ile można fizycznie do niego przejść, tak przeteleportować się już nie, gdyż zdaje się znajdować w zupełnie innej rzeczywistości.

Posiadając Sennina Fūinjutsu wszelkie próby przeniesienia się do wnętrza pomieszczenia nadal kończą się niepowodzeniem, jednakże osoba próbująca się dostać nie ma już wrażenia, że coś ją "wypchnęło".
24. Zmiany w technice Kekkaifu: Gansōkō (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Kekkaifu: Gansōkō | Barrier Talisman: Armoured Eye結界符・眼装甲­
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Bariery
PieczęciePtak → Małpa → Koń → Smok → Wąż → Pies → Ptak → Szczur → Ptak → Wół
KosztPrzygotowanie: Standardowy
Aktywacja: Połowiczny A
Deaktywacja: Standardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaOdpowiednio przygotowane talizmany wielkości kart od tarota
Po przygotowaniu talizmanów użytkownik musi je mieć gdzieś przy sobie - nosić jak kolczyk, schowane w kieszeni czy w torbie. Celem tych talizmanów jest jedno - ochrona wskazanego miejsca na ciele poprzez jego zakrycie. W momencie, gdy atak zagraża tej części ciała, talizmany przemieszczają się tam z prędkością porównywalną do Szybkości 7 oraz stanowią barierę, przez którą jedynie osoby z Siłą 8 są w stanie się przebić lub podobnie silne techniki. Siła 8 jest też wymagana by zerwać talizmany z chronionej części ciała. Na raz można mieć przygotowane jedynie 1 taki talizmany. Po tym, jak talizman się aktywuje, jedynie osoba, która je przygotowała, może go ściągnąć poprzez przyłożenie dłoni i przelanie chakry.

Posiadając rangę S w Fūinjutsu można przygotować na raz 2 talizmany.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu osoba, która przygotowała talizmany, jeżeli one ją chronią, może opłacać koszt standardowy B na turę od talizmanu by przemieszczać go po swoim ciele, zapewniając ochronę innych części ciała.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu można przygotować na raz o 1 talizman więcej niż normalnie (łączy się z bonusem z rangi S).
25. Zmiany w technice Kongō Fūin: En'yō Fūsatsu (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Kongō Fūin: En'yō Fūsatsu | Adamantine Seal: Monkey Yang Suppression金剛封印・猿陽封殺
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieKoń → Dzik → Baran → Ptak → Wąż → Szczur → Wół → Ptak → Pies → Wąż
KosztPodwójny na turę
ZasięgZasięg użytkownika od najbliższej notki: 20 metrów
Zasięg notek od przeciwnika: 3 metry
WymaganiaOdpowiednio przygotowane notki
Potężna technika pieczętująca. Gdy przeciwnik znajdzie się niedaleko przygotowanych notek użytkownik może złożyć pieczęci, a następnie potężna energetyczna, małpia dłoń chwyta cel z taką Siłą, że osoby o Sile 9 mają problem z wyrwaniem się z uścisku, choć przy odpowiednio długiej pracy jest to możliwe, choć męczące.

Użytkownik musi być w promieniu 20 metrów od jednej notki, gdy one same mogą być bardziej rozłożone, acz między nimi wciąż musi znajdować się maksymalnie 3 metry różnicy. Im więcej notek jest w promieniu 3 metrów od przeciwnika tym technika mocniej działa, acz notki te wciąż muszą być bardziej rozproszone - minimum metr, choć 3 metry działają najlepiej. Naklejenie kilku notek w jedno miejsce jest dla techniki traktowane wciąż jak jedna notka. Przyjmuje się, że 5 notek pozwala zastosować pełnię siły techniki, gdy mniej sprawia, że jest ona słabsza, a więcej - silniejsza. Nie jest to jednak konkretne zwiększenie bądź zmniejszenie wartości wymaganej do wyrwania się Siły, a raczej łatwość z wyjścia z odpowiednią siłą.

Dodatkowa zasada: zwierzęta powiązane z paktem z małpami, a także osoby, które są na tym pakcie podpisane, mogą opanować tę technikę bez pójścia po zwój. Wciąż jednak muszą zapłacić za nią PT.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu dłoń jest w stanie pochwycić nawet osoby z Siłą 10. Wciąż jednak, przy odpowiednio długim nacisku, te są w stanie uciec z bariery, acz będzie to nawet dla nich kłopotliwe.
Posiadając Sennina oraz Specjalizację w Fūinjutsu użytkownik jest w stanie użyć tej techniki z pełną siłą tylko z jedną notką. Koszt wówczas rośnie jednak do Podwójnego S na turę, jednak wówczas technika skutecznie złapie jedynie osoby o Sile 9, nie 10.
26. Zmiany w technice Kōdona Bakuhatsu-shi (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Kōdona Bakuhatsu-shi | Advanced Explosion Paper高度な爆発紙
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieNałożenie: Szczur → Pies → Małpa → Dzik → Wąż → Ptak → Wół → Ptak → Wół → Dzik → Szczur → Smok → Tygrys → Baran → Małpa → Tygrys → Zając → Tygrys → Dzik → Małpa
Aktywacja: Tygrys → Baran → Małpa → Dzik → Wąż → Smok → Małpa → Szczur → Wąż → Tygrys → Dzik → Szczur
KosztNałożenie: Potrójny
Aktywacja: Standardowy rangi pieczętowanego wybuchu
Zasięg5 metrów
WymaganiaŚredni zwój
Kolejna technika odpowiadająca jeszcze raz za pieczętowanie czegoś w zwoju. Tym razem jednak, odpowiada ona za zapieczętowanie wybuchu. Użytkownik składając pieczęci i rozwijając odpowiednio przygotowany zwój, wciąga eksplozję w zasięgu 5 metrów do wnętrza zwoju, tym samym unikając zagrożenia życia jakie mogłoby w ten sposób powstać.

Oczywiście jednak, ma to limity. Przede wszystkim, z racji na to jakie eksplozje są przeważnie szybkie, znajdowanie się bezpośrednio w jej centrum daje nam niewielką szansę na udane użycie techniki. Drugim faktycznym limitem jest siłą eksplozji jaką użytkownik jest w stanie zapieczętować:
  • Eksplozja jako efekt techniki, gdzie wybuch jest przeznaczeniem np. techniki Bakutonu czy Bijuudama - maksymalnie można pieczętować siłę eksplozji rangi C.
  • Eksplozja jako pochodny efekt technik np. zderzenia się ich - maksymalnie można zapieczętować maksymalnie siłę eksplozji rangi B.
  • Eksplozja naturalna lub przy pomocy np. notek wybuchowych - maksymalnie można zapieczętować siłę eksplozji rangi A.
Bezpośrednio od rangi siły wybuchu zależy też koszt samego zapieczętowania eksplozji. Przyjmuje się, że MG określa rangę siły eksplozji, a koszt jej zapieczętowania jest równy Standardowemu danej rangi. W przypadku, kiedy siła eksplozji przekracza dozwolną siłę zapieczętowania, zwój jest rozrywany a użytkownik normalnie obrywa eksplozją. Również po zapieczętowaniu eksplozji, zwój natychmiast się spala.

Posiadając Sennina w Fūinjutsu użytkownik może taki zwój po zapieczętowaniu eksplozji aktywować. Przelewajac do niego koszt Podwójny rangi eksplozji w nim zapieczętowanej “aktywujemy” zwój zupełnie jakby był notką wybuchową. Użytkownik ma wtedy od 3 do 9 sekund aby pozbyć się zwoju, nim ten zwyczajnie wybuchnie z siłą zapieczętowanej eksplozji. Zwój traci swoje wybuchowe właściwości po 24 godzinach od wybuchu, zamiast spalania się po zapieczętowaniu eksplozji.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu możemy pieczętować techniki nawet w małym zwoju.
27. Zmiany w technice Kyōmen Shūja no Jutsu (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Kyōmen Shūja no Jutsu | Mirrored Sudden Attacker Technique鏡面襲者の術­­
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika bariery
PieczęcieSmok → Małpa → Baran → Ptak → Wół → Wąż → Złączone dłonie
KosztDowolny dla kopii
ZasięgDotykowy
WymaganiaZnajomość Gofū Kekkai, Sennin Fūinjutsu
Technika zabezpieczająca notki z Gofū Kekkai. Po zniszczeniu notki, z otoczenia wyłania się idealna kopia osoby, która tego dokonała. Jedynym wyjątkiem są osoby, które mogły wykonać Gofū Kekkai Tōge no Jutsu lub inną technikę umożliwiającą chwilową dezaktywację tejże bariery.

Utworzone kopie są niemal idealne - posiadają prawie wszystkie zdolności i statystyki postaci, wliczając w to też zdolności klanowe czy techniki Hiden:
  • Posiada atrybuty kopiowanej postaci do max 7 poziomu.
  • Może korzystać jedynie z Jutsu do rangi B, a także efekty jej technik są traktowane tak, jakby tę rangę posiadała (czyli nawet jak osoba, co zerwie ma Katon S i Sennina, to Kopia jest traktowana jakby miała B i bez Sennina).
  • Jej zasoby chakry są równe tym, jakie zostały wykorzystane przy jej tworzeniu.
  • Kopia trwa do czasu zniszczenia.
  • Kopia może korzystać tylko ze wspomagań, które odbijają się na jej wyglądzie (np. żywa lalka) lub jej bezpośrednich zdolnościach (np. przeszczep). Nie skopiuje natomiast wspomagań "zewnętrznych", jak np. Senjutsu czy Bijū, które swoją energię biorą z dodatkowego źródła.
  • Kopie nie przejawiają jakichkolwiek cech charakteru.
Ich celem jest zabicie osoby, która zerwała notkę. Jedynym wyjściem jest stanie się lepszym, niż było się w momencie zerwania notki.

Technika ta umożliwia wydawanie PD i PT w trakcie walki, a także opanowywanie nowych zdolności czy naukę nowych technik w jej trakcie. Jeśli postać nie ma tych punktów, MG może nagrodzić ją w trakcie starcia "przyśpieszoną" nagrodą, bądź jej częścią, z aktualnie prowadzonego wątku, obniżając tym samym wynagrodzenie końcowe o udzieloną wartość.

Technikę należy użyć bezpośrednio po stworzeniu Gofū Kekkai i wykorzystać ją do zabezpieczenia wszystkich notek, poza tą na wejściu do zabezpieczonego pomieszczenia.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu utworzona kopia może skopiować jeden, wybrany atrybut nawet do rangi 8.
28. Zmiany w technice Kyūshū (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Kyūshū | Absorption吸収
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika absorpcji, Technika pieczętująca
PieczęcieNałożenie: Koń → Zając → Smok → Ptak → Dzik → Smok → Pies → Zając → Koń → Małpa → Zając → Pies → Baran → Smok → Dzik → Pies → Zając → Smok → Wół → Baran
Aktywacja: Brak, czas kumulacji jak przy złożeniu 5 pieczęci
KosztNałożenie: Podwójny
Aktywacja i utrzymanie: Połowiczny na turę
ZasięgDotyk
Wymagania---
DodatkoweNałożenie pieczęci kosztuje 3 PD z puli nakładającego bądź osoby, na którą pieczęć jest nakładana (tylko za jej zgodą). Nałożenie pieczęci drugi raz na tę samą osobę nie zabiera ponownie PD
Technika pieczętująca nakładająca na jedną, wybraną dłoń użytkownika symbol rombu. Niemożliwa jest zmiana lokalizacji pieczęci.

Po aktywacji pieczęci, romb ten pieczętuje chakrę celu, co działa dokładnie tak jak atut Absorpcji Chakry, z tą różnicą, że chakra ofiary nie uzupełnia zapasów chakry użytkownika pieczęci. Wciąż jednak nie ma możliwości opanowywania i korzystania z technik, które wymagają posiadania tego atutu. Absorbowana chakra jest pieczętowania w rombie, a następnie wypuszczana do otoczenia.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu możliwe jest nałożenie pieczęci na każdą rękę osoby. Każdorazowe nałożenie takowej pieczęci kosztuje jednak PD, jak przy nakładaniu na nową osobę. Jedynie ponowne nałożenie na tę samą dłoń nie zabiera chakry. Ilość pieczęci nie wpływa na szybkość działania, jedynie zwiększa możliwości korzystania z pieczęci przy pomocy innych dłoni.
Posiadając atut Absoprcji Chakry oraz Sennina Fūinjutsu możliwe jest wchłanianie chakry z pieczęci, zamiast wypuszczanie jej do otoczenia, zwiększając tym samym ilość chakry absorbowanej na turę.
29. Zmiany w technice Nazo Fūin (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Nazo Fūin | Seal of Mystery謎封印
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęcieWąż → Baran → Ptak → Dzik → Zając → Szczur → Wąż
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Technika pozwala na utworzenie na celu specjalnej pieczęci. Ta po śmierci nosiciela doprowadza do pełnego spalenia ciała, nie pozostawiając po nim najmniejszego śladu. Posiadacz może sam aktywować pieczęć, kiedy znajdzie się w sytuacji, w której nie chciałby aby jego ciało wpadło w niepowołane ręce. Pieczęć aktywuje się sama 15 minut po śmierci nosiciela.
30. Zmiany w technice Sennō Sōsa no Jutsu (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Sennō Sōsa no Jutsu | Memory-Concealing Manipulative Sand Technique 洗脳調査の術
KlasyfikacjaFūinjutsu, Iryō Ninjutsu, Technika pieczętująca
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaSenbon, Iryō Ninjutsu B, Specjalizacja w Fūinjutsu lub Iryō Ninjutsu
Użytkownik pieczętuje wspomnienia swojego celu poprzez schowanie senbona do ośrodka pamięci mózgu. Wspomnienia celu mogą być bezpowrotnie utracone lub ożywione dzięki zniszczeniu lub wyjęciu igły. Podczas aplikacji ofiara musi być nieprzytomna, dodatkowo nie wie ona, że jej wspomnienia są modyfikowane, jedynie osoba trzecia znająca przeszłość ofiary jest w stanie wykryć nieścisłość w pamięci. Doświadczony medyk (minimum ranga A w Iryō Ninjutsu) podczas badania mózgu może wykryć igłę.

Specjalna zasada: Technika wymaga przeprowadzenia małej operacji, podczas której korzystający z techniki potrzebuje spokoju, gdyż pracuje na żywym mózgu. Nie do przeprowadzenia w trakcie walki.
31. Zmiany w technice Shikaku (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Shikaku | Sight 視覚
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieNałożenie: Koń → Tygrys → Pies → Tygrys → Dzik → Koń → Pies → Dzik → Smok → Wół
Aktywacja: Wół
KosztNałożenie: Podwójny
Aktywacja: Połowiczny B na turę
ZasięgNałożenie: Bezpośredni
Aktywacja: Różny
WymaganiaZnajomość innej techniki czasoprzestrzennej
DodatkoweNałożenie pieczęci kosztuje dodatkowo 1 PD z puli nakładającego. Nałożenie pieczęci drugi raz na tę samą osobę bądź przedmiot nie zabiera ponownie PD
Technika, której koncept jest stosunkowo prosty, jednakże wymaga od użytkownika swoistej wprawy nie tylko w sztuce Fūinjutsu, ale także i bycia zaznajomionym z tematem jutsu czasoprzestrzennych. Po złożeniu pieczęci, użytkownik na dowolny przedmiot czy osobę nakłada znak "視", który ma jedną funkcję - umożliwić nam obserwowanie otoczenia z punktu "widzenia" pieczęci, niezależnie od tego, jak daleko się od niej znajdujemy. By to było jednak możliwe, należy złożyć i podtrzymywać pieczęć Woła.

Dużym plusem tej techniki jest to, że widzimy dane miejsce z punktu widzenia pieczęci - w zasięgu i kącie zbliżonym do ludzkiego, przez co jest też zależny od panujących warunków. Ot, będziemy widzieć więcej w bezchmurny dzień aniżeli mglistą nocą. Innym minusów techniki jest to, że jeżeli w trakcie używania jutsu ktoś np. użyje bombki świetlnej, to oślepienie przechodzi na postać, nawet jeśli zaprzestanie korzystania z Shikaku.

Posiadając Sennina Fūinjutsu oraz Fūin no Meisai możemy sprawić, że nałożona pieczęć staje się niewidoczna gołym okiem. Wciąż jednak oczywiście można ją wykryć przy pomocy Dōjutsu czy odpowiednich technik.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu zamiast pieczęci woła, możemy użyć pieczęci konfrontacji do aktywacji techniki.
32. Zmiany w technice Sōnan Shirushi (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Sōnan Shirushi | Distress Seal遭難印
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieNałożenie: Wół → Koń → Małpa → Tygrys → Baran → Wąż → Tygrys → Dzik → Ptak → Koń → Smok → Pies → Wół → Baran → Wół
KosztNałożenie: Podwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaIryō Ninjutsu B
DodatkoweNałożenie pieczęci każdorazowo kosztuje dodatkowo 1 PD z puli nakładającego lub z puli osoby na którą jest nakładane jeśli ta wyrazi taką chęć
Dość unikatowa technika wytworzona w celu “monitorowania” stanu ważnych dla nas osób. Polega ona na nałożeniu pieczęci na drugą osobę, jaka to ma za zadanie wysłać do nas sygnał w momencie kiedy jej stan życia jest zagrożony. W tym celu użytkownik techniki musi również posiadać sporą wiedzę medyczną. Pieczęć wykrywa kiedy to cel techniki otrzymał poważne obrażenia i wysyła sygnał do tego kto pieczęć nałożył. Bez żadnych detali w kwestii obrażeń. Jedyne na co pozwala to rozpoznanie która z osób na jaką nałożyliśmy pieczęć doznała tych obrażeń, z racji na unikatowy sygnał jaki jest określany przy nakładaniu pieczęci. Przyjmuje się, że przypomina on kod Morsa.

Posiadając Sennina w Fūinjutsu w momencie śmierci tej osoby, ponownie jest wysyłany sygnał - tym razem z informacją o jej śmierci.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu nasza pieczęć staje się bardziej skomplikowana i umożliwia osobie na jaką została nałożona aktywowanie w dowolnym momencie sygnału impulsem chakry.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu oraz znając Bunseki no Jutsu dostajemy również informacje o ranach postaci, zupełnie jakbyśmy ją badali przy pomocy Bunseki No Jutsu.
33. Zmiany w technice Teichi no Fū (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Teichi no Fū | Seal of Discovery偵知の封
KlasyfikacjaFūinjutsu
Pieczęcie Tygrys → Koń → Szczur → Ptak → Wąż → Smok → Zając → Koń → Ptak → Smok → Baran → Koń → Dzik → Ptak → Wół
KosztStandardowy
ZasięgBezpośredni
WymaganiaDōjutsu umożliwiające widzenie chakry lub Atutu Sensora, Sennin Fūinjutsu
Specyficzna technika Fūinjutsu mająca na celu nadanie nałożonej wcześniej pieczęci dodatkowych właściwości. Każda chakra, którą jest do niej przelewana w celu analizy czy prób złamania jest przez pieczęć "zapamiętywana". W momencie jej zniszczenia bądź pięć minut po zaprzestania przelewania w nią chakry, użytkownik techniki dostaje informację zwrotną o każdej sygnaturze chakry, która przy niej majstrowała. Dodatkowo, jeśli zostanie złamana, to zostaje przesłana dodatkowa informacja o tym, która sygnatura dokładnie jest odpowiedzialna za złamanie pieczęci.

Posiadając umiejętności takie jak Byakugan czy Sensor, użytkownik jest w stanie poznać osoby, których chakra została przez pieczęć zapamiętana, dzięki czemu zyskuje świadomość, że najpewniej ma do czynienia z wrogimi jednostkami.

Dodatkowo jedynie osoby ze Specjalizacją bądź Senninem w Fūinjutsu są w stanie wykryć, że dodatkowy efekt został nałożony.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu technika staje się praktycznie niewykrywalna w trakcie analizy. Jedynie osoby ze Specjalizacją i Senninem w Fūinjutsu są w stanie wykryć, że dana pieczęć ma dodatkową właściwość.


34. Zmiany w technice Zekka Konzetsu no In (Fuinjutsu A)
► Pokaż Spoiler | stare
Zekka Konzetsu no In | Cursed Tongue Eradication Seal 舌禍根絶の印­
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęcieWół → Ptak → Zając → Koń → Wąż → Smok → Szczur → Tygrys → Wół → Koń → Małpa → Baran → Szczur → Ptak → Wąż → Pies → Szczur → Smok → Dzik → Pies
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Pieczęć nakładana bezpośrednio na język drugiej osoby. Proces jest czasochłonny, przez co technika jest niemożliwa do użycia w trakcie walki. Osoba, na którą nałożona jest pieczęć, nie może poruszać tematu wybranego przez pieczętującego. Jeśli złamie zakaz i spróbuje choć wspomnieć zakazany temat, to natychmiast zostanie dotknięta całkowitym paraliżem ciała, który uniemożliwia mowę i poruszanie się. Paraliż ustępuje samoistnie po kilku godzinach.
35. Zmiany w opisie Jinton Tsukaite
► Pokaż Spoiler | stare
4. Osób, które przeżyły jest bardzo niewiele. Prawdopodobnie poniżej dziesięciu, jak nie pięciu.
36. Nowe Bukijutsu - Son Goku-do

37. Aktualizacja tematów ze wzorami PD, PT, PB i Banku

38. Nowy atut - Alchemiczny Inżynier

39. Nowe Bukijutsu - Tōsen-ryū

40. Nowy Ranton B - Ranton: Yubi Teppō

41. Nowy Ranton E - Ranton: Denkyū

42. Nowe Mirai C - Hama-fu

Statystyki: autor: Hefajstos — wczoraj, 15:28

Przeczytaj na stronie Zobacz stronę w katalogu