Re: Ogłoszenia

Sakura no Hana
Sakura no Hana
Re: Ogłoszenia
16-10-2025 19:47

Ave forumowicze!

Wrzucamy kolejny update zmian technicznych jakie zostały wprowadzone. Tym razem ruszyliśmy z Fūinjutsu!

Yōso no Hibana (Fūinjutsu E)
Usunięto
► Pokaż Spoiler | Przed
Yōso no Hibana | Elemental Spark要素の火花
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieKoń → Ptak → Pies → Pieczęć dominująca w danym żywiole
KosztNałożenie: Standardowy
Aktywacja: Impuls
ZasięgDotykowy
WymaganiaJakikolwiek żywioł podstawowy rozwinięty do rangi D
Wytrzymałość pieczęci1
Prosta technika Fūinjutsu, która pozwala zapieczętować niewielką ilość chakry natury, a następnie, po jej dotknięciu - aktywowanie jednego z efektów, zależnie od tego, jaką energię natury się zapieczętowało:
  • Katon - przedmiot, na jaki została nałożona pieczęć zaczyna płonąć, jakby ktoś przyłożył do niego zapałkę.
  • Fūton - przedmiot generuje podmuch wiatru zdolny sprawić, by kartki papieru latały i zrobić bałagan na biurku. Ba, te bliżej mogą zostać nawet naderwane.
  • Raiton - przedmiot generuje wyładowanie elektryczne, porównywalnego do lekkie kopnięcia prądem, gdy się zbytno człowiek naelektryzuje np. od swetra.
  • Suiton - przedmiot moknie, zupełnie tak jakby ktoś wylał na niego szklankę wody.
  • Doton - przedmiot zaczyna twardnieć i kamienieć, jakby ktoś próbował go oblepić cienką warstwą gliny.
By móc użyć danego żywiołu należy mieć go rozwiniętego minimum na randze D.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu można wzmocnić efekt pieczęci. Wciąż nie stanowi ona realnego zagrożenia, jednak można wykorzystać ją np. do spalenia całego zwoju, rozerwania go niewielkimi, powietrznymi cięciami czy takiego zwilżenia jego zawartości, by atrament się rozlał uniemożliwiając rozczytanie.

Hitosawagase no Jutsu (Fūinjutsu D)
Poprawiono opis techniki. Zmieniono nieco działanie efektu Sennina.
► Pokaż Spoiler | Przed
Hitosawagase no Jutsu | False Alarm Technique人騒がせの術
KlasyfikacjaFūinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieZając → Małpa → Tygrys → Zając → Wół
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Złożywszy pieczęcie, technika pozwala na przelanie do pieczęci niewielkiej ilości chakry. Chakra ta sama w sobie nie robi pieczęci nic - nie osłabia jej, nie łamie, nie uruchamia i nie wpływa na nią w żaden inny sposób. Nie mniej, osoba ją tworząca dostaje zupełnie inny impuls. Wie, że jest z nią coś nie tak, co można interpretować na wszelakie sposoby. Może być właśnie ściągana, może ktoś przy niej majstrować, ta sama mogła ulec jakiejś destabilizacji. Jest to rzecz jasna informacja całkowicie fałszywa i nieprawdziwa. Cele takiego zabiegu, najbardziej znane, są dwa: wprowadzenie w błąd twórcę techniki lub zwrócenie jego uwagi na tę konkretną pieczęć.

Informacje twórca pieczęci dostaje bez względu na to, czy sama pieczęć posiada jakiekolwiek zabezpieczenia, jakie przekazywały informację o stanie założonej pieczęci bądź techniki Fūinjutsu. Ma to jednak swoje ograniczenie. Jeżeli w danej pieczęci do jakiej użytkownik tej techniki przelewa tą chakrę nie było mechanizmu informowania twórcy pieczęci, technika zadziała jedynie jeżeli twórca pieczęci znajduje się maksymalnie 2 km od pieczęci. Posiadając niestandardowy rodzaj chakry, możliwe jest użycie jej nieznacznych ilości (dodatkowy koszt standardowy D wynoszący minimum 3 chakry) do użycia techniki. Wówczas osoba zaznajomiona z ów chakrą, niekoniecznie posiadająca zdolności sensoryczne, jest w stanie określić, kto konkretnie majstruje przy pieczęci.

Posiadając Sennina Fūinjutsu technikę można wykonać na odległość. Wówczas należy wyciągnąć dłoń w stronę pieczęci, będąc od niej nie dalej jak 10m. Również znoszone jest ograniczenie zasięgu jeżeli pieczęć nie ma funkcji informowania swojego twórcy i tak długo jak jest on w tym samym wymiarze co pieczęć, tak długo dostanie informacje że ktoś przy niej coś kombinował.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu chakry nie da się zapamiętać sposobem wykorzystującym Sensora bądź inne zdolności tego typu tak długo, jak nie została do techniki użyta niestandardowa chakra.
► Pokaż Spoiler | Po
Hitosawagase no Jutsu | False Alarm Technique人騒がせの術
KlasyfikacjaFūinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieZając → Małpa → Tygrys → Zając → Wół
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Technika polegająca na tym, że po przelaniu na pieczęć niewielkiej ilości chakry, twórca tej pieczęci otrzymuje impuls, mówiący jej, że coś jest z tą pieczęcią nie tak, co może wprowadzić go w błąd, zwrócić uwagę na tę konkretną pieczęć lub jakkolwiek inaczej, jak mógłby na taki impuls zareagować jej twórca. Ten dostaje tą informację nawet wtedy, gdy sama pieczęć nie ma tego typu właściwości czy zabezpieczeń. W przypadku jednak gdy pieczęć nie posiada takiej właściwości - twórca musi znajdować się maksymalnie 2km od tej pieczęci.

Posiadając niestandardowy rodzaj chakry, możliwe jest użycie jej nieznacznych ilości (dodatkowy koszt standardowy D wynoszący minimum 3 chakry) do użycia techniki. Wówczas osoba zaznajomiona z ów chakrą, niekoniecznie posiadająca zdolności sensoryczne, jest w stanie określić, kto konkretnie majstruje przy pieczęci.

Posiadając Sennina Fūinjutsu technikę można wykonać na odległość. Wówczas należy wyciągnąć dłoń w stronę pieczęci, będąc od niej nie dalej jak 10m.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu chakry nie da się zapamiętać sposobem wykorzystującym Sensora bądź inne zdolności tego typu tak długo, jak nie została do techniki użyta niestandardowa chakra.

Shikoku Fūin (Fūinjutsu D)
Przeniesiono do Sukochi.
► Pokaż Spoiler | Przed
Shikoku Fūin | Finger Carving Seal指刻封印­
KlasyfikacjaFūinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieSzczur
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 6
Specyficzny rodzaj pieczęci, gdyż tym razem technika nie jest związana z "klasycznym" pieczętowaniem. Zamiast tego, pozwala ona zachować kształt na dowolnym materiale przy pomocy swojego palca i chakry, podobnie jakby pisało się na piasku. Ślad ten jednak zostaje na bardzo długo, a zostawiony na ciele - zostawia bliznę. Oznacza to, że ciężko przy pomocy tej techniki zapisać coś na materiale (np. papier, ubranie), nie uszkadzając go. Technika ta pozwala zapisać wiadomość na dowolnym materiale przy pomocy właśnie palca informacje. W przypadku materiałów o wysokiej wytrzymałości na uszkodzenia, decyzja zależna jest od MG, który pod uwagę powinien wziąć też poziom Kontroli Chakry postaci. Dla uproszczenia można jednak uznać, że poziom 6 pozwala na spokojne zarysowanie kształtu na ciele i pozostawienie długoletniej blizny, zaś poziom 7 pozwala w ten sam sposób uszkodzić metalowe przedmioty.

Posiadając rangę B w Fūinjutsu można pominąć pieczęć.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zdolność manipulacji materiałem na randze C, np. Doton oraz posiadanie Fūinjutsu na randze C pozwalają poprzez uiszczenie kosztu Standardowego D na turę na naprawienie szkód wywołanych tą techniką.
  • Zdolność leczenia blizn (np. Kizu no Jokyo) + Fūinjutsu na randze C pozwala zaleczyć bliznę wywołaną tą techniką, podwajając jednak koszt wykonania tej techniki. W przypadku prób leczenia naturalnego - wciąż należy przelać chakrę w ilości Połowicznej rangi C jako złamanie chakry, która powstrzymuje bliznę przed pełnym zaleczeniem.
► Pokaż Spoiler | Po
Shikoku Fūin | Finger Carving Seal指刻封印­
KlasyfikacjaShakuton, Kontrola Chakry
PieczęcieSzczur
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 6
Technika polegająca na skupieniu końcu palca chakry żaru, co pozwala zostawić na dowolnym materiale ślad podobnie jakby pisało się na piasku. Ślad taki pozostaje wypalony na różnych materiałach, więc zostawiony na ciele - zostawi bliznę, zaś używając zwykłego materiału, jak papier czy ubranie - można go uszkodzić, zaś zostawiony na twardszym materiale - ślad ten przypomina wypalanie rozżarzonym materiałem - papierosem, żelazem itp. W przypadku materiałów o wysokiej wytrzymałości na uszkodzenia, decyzja zależna jest od MG, który pod uwagę powinien wziąć też poziom Kontroli Chakry postaci. Dla uproszczenia można jednak uznać, że poziom 6 pozwala na spokojne zarysowanie kształtu na ciele i pozostawienie długoletniej blizny, zaś poziom 7 pozwala w ten sam sposób uszkodzić metalowe przedmioty.

Posiadając rangę B w Shakutonie można pominąć pieczęć.

Anzen'na Hinansho: Jōmae (Fūinjutsu C)
Usunięto zwoje.


Bakuryūgeki (Fūinjutsu C)
Zmieniono działanie techniki. Od teraz po spełnieniu wymogu, pieczętowany może być każdy żywioł a nie tylko ogień.
► Pokaż Spoiler | Przed
Bakuryūgeki | Exploding Dragon Strike爆龍撃
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieSmok → Szczur → Tygrys → Małpa → Pies (zapieczętowanie)
KosztStandardowy za zapieczętowanie
Zasięg25m dla małego zwoju, odpowiednio większe dla większych zwojów (więcej w opisie)
WymaganiaMinimum mały zwój
Wytrzymałość pieczęci3
Technika pieczętująca ogień. Bez względu na jego pochodzenie - czy to będąc pochodną bądź skutkami technik Katonu, czy napalając ogniem w kominku, ninja jest w stanie zapieczętować płomień w zwoju nadając mu nie tylko nowych właściwości, ale też kształt. Zwój po rozwinięciu wystrzeliwuje we wrogów głowę smoka. Ta jest szeroka na 30 centymetrów, a po wypuszczeniu zostawia za sobą płomienny ogon. Po opuszczeniu swojego "pojemnika" zmierza w kierunku wrogów. Nawet jeśli wypuszczona jest nieskierowana konkretnie w stronę celu, smok jest w stanie skorygować lot. Podczas przemieszczania się nie zwraca jednak uwagi na potencjalne przeszkody. Smok zajmuje wszystkie sloty zwoju. Każdy zajęty slot oznacza 5 metrów zasięgu techniki (czyli 5 slotów 25m zasięgu, 10 slotów 50m itd.).
W przypadku pieczętowania pieczętowania ognia pochodzącego z innych technik, możemy zapieczętować skutki jutsu nie mniejszych poziomem niż posiadana ranga dziedziny Fūinjutsu.
Przy pomocy tej techniki nie zablokujemy technik Katonu. Zapieczętujemy tylko to, co zostanie po technice.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu wymagania związane z pieczętowaniem efektów innych technik spada o 1 poziom ich dziedziny.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie zwoju
► Pokaż Spoiler | Po
Bakuryūgeki | Exploding Dragon Strike爆龍撃
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieSmok → Szczur → Tygrys → Małpa → Pies (zapieczętowanie)
KosztStandardowy za zapieczętowanie
Zasięg25m dla małego zwoju, odpowiednio większe dla większych zwojów (więcej w opisie)
WymaganiaMinimum mały zwój
Wytrzymałość pieczęci3
Technika pieczętująca ogień. Bez względu na jego pochodzenie - czy to będąc pochodną bądź skutkami technik Katonu, czy napalając ogniem w kominku, ninja jest w stanie zapieczętować płomień w zwoju nadając mu nie tylko nowych właściwości, ale też kształt. Zwój po rozwinięciu wystrzeliwuje we wrogów głowę smoka. Ta jest szeroka na 30 centymetrów, a po wypuszczeniu zostawia za sobą płomienny ogon. Po opuszczeniu swojego "pojemnika" zmierza w kierunku wrogów. Nawet jeśli wypuszczona jest nieskierowana konkretnie w stronę celu, smok jest w stanie skorygować lot. Podczas przemieszczania się nie zwraca jednak uwagi na potencjalne przeszkody. Smok zajmuje wszystkie sloty zwoju. Każdy zajęty slot oznacza 5 metrów zasięgu techniki (czyli 5 slotów 25m zasięgu, 10 slotów 50m itd.)
W przypadku pieczętowania pieczętowania ognia pochodzącego z innych technik, możemy zapieczętować skutki jutsu nie wyższych poziomem niż posiadana ranga dziedziny Fūinjutsu.
Przy pomocy tej techniki nie zablokujemy technik Katonu. Zapieczętujemy tylko to, co zostanie po technice.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu wymagania związane z pieczętowaniem efektów innych technik spada o 1 poziom ich dziedziny.
Posiadając Chakuraneichāshīru Fūin możliwe jest zapieczętowanie innych żywiołów podstawowych w zwojach i także wypuszczanie ich w formie smoka zgodnie z powyższą mechaniką. Jedynie zamiast smoka ognia będzie np. smok wody czy ziemi.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie zwoju

Fūin no Jutsu: Shitei (Fūinjutsu C)
Zmniejszono Rangę.
► Pokaż Spoiler | Przed
Fūin no Jutsu: Shitei | Sealing Technique: Designation封印術・指定­
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęciePtak → Dzik → Wół → Koń → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Wytrzymałość pieczęci5
Prosta technika Fūinjutsu, która pomaga zapieczętować niewielką ilość naszej chakry w przedmiocie. Zdolność ta może być wykorzystana do innych technik.

Posiadając Sennina Fūinjutsu pieczęć można nałożyć także na istocie żywej.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie przedmiotu
  • Rytuał Fūinjutsu rangi C
► Pokaż Spoiler | Po
Fūin no Jutsu: Shitei | Sealing Technique: Designation封印術・指定­
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęciePtak → Dzik → Wół → Koń → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Wytrzymałość pieczęci5
Prosta technika Fūinjutsu, która pomaga zapieczętować niewielką ilość naszej chakry w przedmiocie. Zdolność ta może być wykorzystana do innych technik.

Posiadając Sennina Fūinjutsu pieczęć można nałożyć także na istocie żywej.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie przedmiotu
  • Rytuał Fūinjutsu rangi C

Fūinjutsu: Jōbuna Sensha (Fūinjutsu C)
Usunięto.
► Pokaż Spoiler | Przed
Fūinjutsu: Jōbuna Sensha | Sealing Technique: Sturdy Tank丈夫な戦車
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęcieBaran→ Szczur → Wół → Smok → Pies
KosztRóżny(Przygotowanie), Brak(Pieczętowanie), Brak(Odpieczętowanie)
ZasięgDotykowy
WymaganiaPrzedmiot z trwałego materiału
Wytrzymałość pieczęci4
Nietypowa technika pieczętowania przedmiotów. Polega na odwróceniu nieco procesu i zapłaceniu za zapieczętowanie w pierwszej kolejności. Medium w tym wypadku nie jest zwój, ale dowolny przedmiot z trwałego materiału (np. metalowy lub drewniany). Symboli nie malujemy, ale musimy wyryć na powierzchni przedmiotu. Podczas tworzenia należy również określić jaki rodzaj przedmiotu może się w tej pieczęci znaleźć. Pieczętowanie następuje po dotknięciu. Po zapieczętowaniu przedmiot zmienia kolor na bordowy. Aby uwolnić zamknięty przedmiot z pieczęci potrzebujemy rozsmarować kroplę krwi na przedmiocie.
  • D: Koszt: Standardowy D, wym. Fūinjutsu D, Shokunin-waza D: Pieczęć zawiera 2 sloty na przedmioty, średnica przedmiotu min. 4 cm;
  • C: Koszt: Standardowy C, wym. Fūinjutsu C, Shokunin-waza C: Pieczęć zawiera 3 sloty na przedmioty, średnica przedmiotu min. 5 cm;
  • B: Koszt: Standardowy B, wym. Fūinjutsu B, Shokunin-waza B: Pieczęć zawiera 5 sloty na przedmioty, średnica przedmiotu min. 6 cm;
  • A: Koszt: Standardowy A, wym. Fūinjutsu A, Shokunin-waza A: Pieczęć zawiera 7 slotów na przedmioty, średnica przedmiotu min. 10 cm;
  • S: Koszt: Standardowy S, wym. Fūinjutsu S, Shokunin-waza S: Pieczęć zawiera 10 slotów na przedmioty, średnica przedmiotu min. 15 cm;
Posiadając Sennina w Fūinjutsu Możemy wykonać kilkuelementową pieczęć, która może uwolnić przedmiot tylko po złożeniu
Posiadając Specjalizacje w Fūinjutsu liczba możliwych slotów się podwaja
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie przedmiotu

Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono (Fūinjutsu C)
Odchudzono opis. Usunięto bonus z rangi A. Dodano sposoby złamania pieczęci. Zmieniono efekt sennina.
► Pokaż Spoiler | Przed
Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono | Sealing Technique: Toxic Gift封印術・有毒な贈り物
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęciePieczętowanie: Dzik → Wół → Pies → Wąż → Wół → Pies
Odpiczętowanie: Brak
KosztPieczętowanie: Podwójny C
Odpieczętowanie: Standardowy C
ZasięgDotykowy
WymaganiaBroń o wielkości podobnej do wakizashi lub większa. Odpowiednia ciecz np. trucizna lub jakiś olej
Wytrzymałość pieczęci4
Prosta technika Fūinjutsu często stosowana przez osoby trochę bardziej obeznane z truciznami lub zwyczajnie ich użytkowników. Odpowiada ona za pieczętowanie cieczy w naszej broni, a następnie odpieczętowywanie jej w taki sposób, aby ta ciecz rozmyła się po całym ostrzu np. czyniąc je w ten sposób zatrutym ostrzem. Najczęściej stosowana jest właśnie do trucizn, ale można też pieczętować w ten sposób czystą wodę czy jakiś olej.

Użytkownik po złożeniu wymaganych pieczęci, przykłada dłoń do ostrza na którym to powstaje niewielka pieczęć. Ma następnie około 5 sekund na zanurzenie ostrza w cieczy jaką chcemy zapieczętować lub rozlanie tej cieczy na ostrzu. Ta jest wciągana bezpośrednio do pieczęci, zajmując jej całą pojemność. Pieczęć ta ma tylko 1 slot, więc nie można zapieczętować większych ilości cieczy w ten sposób i należy ją regularnie uzupełniać.

Aby ją uzupełnić, należy ponownie użyć techniki na przedmiocie już tą pieczęć posiadającym i rozlać ciecz tego samego rodzaju na ostrzu/zanurzyć ostrze w cieczy tego samego rodzaju. Można mieć jedynie jedną pieczęć tego rodzaju na przedmiocie, niezależnie od tego jak wielki on jest. Na raz może być zapieczętowany jedynie jeden rodzaj cieczy. Pieczęć ta nie ingeruje z innymi potencjalnymi funkcjonalnościami broni. Jeżeli w ciągu 5 sekund nic nie zostanie zapieczętowane, pieczęć zwyczajnie wyparowuje. To samo stanie się jeżeli zużyjemy całą zawartość pieczęci. Wtedy wymagane jest ponowne jej nałożenie.

Mając tak zapieczętowaną ciecz, możemy w dowolnym momencie ją odpieczętować tak długo jak mamy kontakt z przedmiotem i przelejmy odpowiednią ilość chakry. Odpieczętowywanie jest o tyle specyficzne, że rozprowadza np. truciznę po całym ostrzu broni, przez co nie musimy poświęcać wiele czasu na przygotowanie jej. Sami określamy ile konkretnie tej cieczy chcemy rozprowadzić i nie trzeba odpieczętować całych jej zapasów. Odpieczętować może dowolna osoba znająca tę technikę.

Posiadając rangę A w Fūinjutsu liczba dostępnych slotów zwiększa się do 2.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu możemy pieczętować różne rodzaje cieczy jeżeli takie jest nasze życzenie.
Posiadając Specjalizacje w Fūinjutsu wielkość wykonywanej przez nas pieczęci zmniejsza się i możemy nałożyć ją nawet na np. kunai.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie przedmiotu
► Pokaż Spoiler | Po
Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono | Sealing Technique: Toxic Gift封印術・有毒な贈り物
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęciePieczętowanie: Dzik → Wół → Pies → Wąż → Wół → Pies
Odpiczętowanie: Brak
KosztPieczętowanie: Podwójny C
Odpieczętowanie: Standardowy C
ZasięgDotykowy
WymaganiaBroń o wielkości podobnej do wakizashi lub większa. Odpowiednia ciecz np. trucizna lub jakiś olej w ilości pozwalającej pokryć całe ostrze naszej broni
Wytrzymałość pieczęci4
Prosta technika Fūinjutsu polegająca na utworzeniu na broni niewielkiej pieczęci, w której pieczętujemy dowolną ciecz. Może to być trucizna, ale może to też być też zwykła woda czy jakiś olej. W danej chwili może być tylko jedna taka pieczęć. Po użyciu pieczęci cała ciecz znika z pieczęci i technikę należy nałożyć ponownie. Sama pieczęć nie ingeruje z innymi potencjalnymi funkcjonalnościami danej broni.

Mając tak zapieczętowaną ciecz, możemy w dowolnym momencie ją odpieczętować tak długo jak mamy kontakt z przedmiotem i przelejmy odpowiednią ilość chakry, a cała ciecz jest rozprowadzana po całym ostrzu broni.

Posiadając Sennina Fūinjutsu można nałożyć dwie takie pieczęci na jedną broń, jednak ciecze w nich zapieczętowane muszą być identyczne.
Posiadając Specjalizacje w Fūinjutsu wielkość wykonywanej przez nas pieczęci zmniejsza się i możemy nałożyć ją nawet na np. kunai.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie przedmiotu
  • Zużycie pieczęci
  • Rytuał Fūinjutsu rangi C na odpowiednim ołtarzu

Fukusū no Makimono Fūin no Jutsu (Fūinjutsu C)
Usunięto zwoje.


Jigen Kioku no Chizu (Fūinjutsu C)
Odchudzono/poprawiono opis. Zmieniono delikatnie działanie techniki. Sens jest ten sam, ale mechanicznie jest trochę inaczej. Dodano efekt Sennina.
► Pokaż Spoiler | Przed
Jigen Kioku no Chizu | Dimensional Memory Map次元記憶の地図
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieMałpa → Ptak → Zając → Małpa → Koń → Baran → Smok → Baran → Dzik → Smok → Małpa → Szczur
KosztPotrójny rangi potrzebnej do użycia danego rodzaju zwoju
Zasięg---
Wytrzymałość pieczęci3
Technika czysto kartograficzna, mająca za zadanie ułatwić życie ludziom utrwalającymi informacje na papierze. Poprzez złożenie pieczęci i przelanie chakry do zwoju, zostaje rozpoczęty proces pieczętowania informacji posiadanych przez użytkownika techniki. Informacje te, rzecz jasna, odnoszą się przede wszystkim do ukształtowania terenu, zabudowy oraz wszystkiego, co uwzględnia proces mapowania terenu. Zwój taki w trybie zapisu wystarczy dotknąć i przelać impuls chakry, mogąc iść i zapisywać informacje "na bieżąco". Tak samo możliwe jest pozwolenie komuś, kto chociaż nie zna samej techniki, poprzez impuls chakry przekazał do zwoju własne informacje dotyczące danego obszaru. Po zakończeniu procesu wystarczy złożyć pieczęć Tygrysa, po czym mapa zostaje uznana za finalnie gotową. W przypadku chęci jej zaktualizowania, wystarczy ponownie użyć na niej techniki. Na mapę można nanieść również wszelakie podpisy oraz inne oznaczenia, mające później na celu lepszą orientację w przedstawionym terenie. Zawiera też, o ile twórca nie postanowił inaczej, zaznaczoną północ. Oczywiście wedle wiedzy kartografa.

Mapa ta, prócz ułatwienia całego procesu, posiada jeszcze jedną, ważną cechę: jest trójwymiarowa. Oznacza to, że mapa nie jest tylko rysunkiem na zwoju, a po rozwinięciu go i przelaniu impulsu chakry, prezentuje się w formie modelu trójwymiarowego, jaki można obracać, obejrzeć czegoś przekrój czy przybliżyć jakiś konkretny fragment. Nie ma też problemu zrobić obraz na wpół przezroczysty czy monochromatyczny. Mało płaska forma pomaga też w mapowaniu miejsc, jakie nie znajdują się tylko w jednej płaszczyźnie. To, ile terenu można "zapieczętować", zależy od użytego zwoju. . Przyjmuje się, że 1 slot wystarcza na zapisanie terenu o wielkości maksymalnie 10 km x 10 km x 10km. Podczas jednak gdy samo rozwinięcie takiej mapy wymaga zwykłego impulsu chakry, tak wszelakie operowanie nią w podobny sposób woła o znajomość samej techniki lub Fūinjutsu rangi B. Rozwinięcie zwoju i nie przelanie impulsu celem odpieczętowania zawartości sprawia, że mapa pojawia się na zwoju w bardziej tradycyjnej formie - jako rzut z góry, najczęściej uwzględniający jako bazę najbardziej zmapowane "piętro", nakładając na nie te znajdujące się wyżej, jak dachy budynków, oraz ucinając te znajdujące się niżej. W przypadku mniej standardowych miejsc, takie podejście może sprawić, że mapa w tej wersji będzie zwyczajnie nieczytelna np. w przypadku miejsc o dużych spadkach terenu. Podobnie ma się w przypadku miejsc, jakie są dużo "szersze" niż "dłuższe", nie wpasowując się nazbyt dokładnie w wymiary zwoju. Wówczas mapa taka jest też często pocięta i rozrzucona tam, gdzie jest na nią miejsce.

Posiadając Fūinjutsu S, do wykonania techniki można złożyć jedynie połowę pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu, można zignorować rangę potrzebną do użycia danego zwoju i pomimo niższej rangi dziedziny, stworzyć mapę nawet na wielkim zwoju. Dalej jednak obowiązują taką osobę narzucone koszty chakry.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie zwoju
► Pokaż Spoiler | Po
Jigen Kioku no Chizu | Dimensional Memory Map次元記憶の地図
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieMałpa → Ptak → Zając → Małpa → Koń → Baran → Smok → Baran → Dzik → Smok → Małpa → Szczur
KosztPotrójny rangi potrzebnej do użycia danego rodzaju zwoju
Zasięg---
Wytrzymałość pieczęci3
Technika pozwalająca zapisać na papierze informacje o ukształtowaniu terenu. Po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry do zwoju ten staje się "aktywny", pozwalając mu na bieżąco mapować najbliższy teren. Gdy zwój jest aktywny, wystarczy go tylko dotknąć i przelać impuls chakry, by go zaktualizować o nowo uzbierane przez użytkownika informacje dotyczące danego terenu. By "dezaktywować" ten tryb zapisu wystarczy złożyć pieczęć Tygrysa i przelać ostatni impuls chakry na zwój. Oczywiście - potem można ponownie aktywować dany zwój i znowu daną mapę aktualizować.

Tworzona mapa jest trójwymiarowa. Po rozwinięciu zwoju ta wydaje się zwykłą mapę, jednak po przelaniu impulsu chakry - ten staje się modelem trójwymiarowym wyświetlającym się nad zwojem. Dla małego zwoju zapamiętywany model posiada objętość 5km3, dla średniego 20km3, dla dużego 500km3, a dla wielkiego - 3000km3.

Techniki nie można użyć na zwojach o niestandardowej ilości slotów, chyba, że opis danego zwoju mówi inaczej.

Posiadając Fūinjutsu S, do wykonania techniki można złożyć jedynie połowę pieczęci.
Posiadając Sennina Fūinjutsu trójwymiarowy model mapy można obracać, ujrzeć przekrój czy przybliżyć, oddalić konkretny fragment. Model można lekko modyfikować pod kątem wyglądu - może być wpółprzezroczysty, monochromatyczny, sepia itp.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu, można zignorować rangę potrzebną do użycia danego zwoju i pomimo niższej rangi dziedziny, stworzyć mapę nawet na wielkim zwoju. Dalej jednak obowiązują taką osobę narzucone koszty chakry.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie zwoju

Kurenjingushīru (Fūinjutsu C)
Usunięto sposób złamania pieczęci.
► Pokaż Spoiler | Przed
Kurenjingushīru | Cleansing Seal クレンジングシール
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęcieWół → Pies → Wąż → Wół → Pies → Wąż → Wół → Pies → Wąż → Przyłożenie dłoni do ubrania
KosztStandardowy przy nakładaniu
Impuls przy aktywacji
ZasięgDotykowy
WymaganiaUbranie
Wytrzymałość pieczęci3
Prosta technika tworząca na wewnętrznej stronie przedmiotu pieczęć, która utrzymuje się do aktywacji. W momencie przelania na nią chakry pochłania ona wszystkie zabrudzenia, plamy oraz brzydkie zapachy z ubrania. Chwilę później odpada na ziemię w formie sześciennej kostki zbudowanej z wysuszonego kurzu. Można stosować tylko na materii nieożywionej.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie przedmiotu
  • Rytuał Fūinjutsu rangi C
► Pokaż Spoiler | Po
Kurenjingushīru | Cleansing Seal クレンジングシール
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęcieWół → Pies → Wąż → Wół → Pies → Wąż → Wół → Pies → Wąż → Przyłożenie dłoni do ubrania
KosztStandardowy przy nakładaniu
Impuls przy aktywacji
ZasięgDotykowy
WymaganiaUbranie
Wytrzymałość pieczęci3
Prosta technika tworząca na wewnętrznej stronie przedmiotu pieczęć, która utrzymuje się do aktywacji. W momencie przelania na nią chakry pochłania ona wszystkie zabrudzenia, plamy oraz brzydkie zapachy z ubrania. Chwilę później odpada na ziemię w formie sześciennej kostki zbudowanej z wysuszonego kurzu. Można stosować tylko na materii nieożywionej.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie przedmiotu

Moeru Kodaibito no Shoko no Jutsu (Fūinjutsu C)
Zmieniono działanie techniki i poprawiono opis. Od teraz technika działa ze wszystkimi podstawowymi żywiołami. Usunięto efekt specki od żywiołu.
► Pokaż Spoiler | Przed
Moeru Kodaibito no Shoko no Jutsu | Burning Ancient Library Technique燃える古代人の書庫の術
KlasyfikacjaFūinjutsu, Katon, Transformacja Natury
PieczęcieNałożenie pieczęci: Pies → Ptak → Tygrys | Detonacja: Zając → Wąż → Dzik → Smok → Dzik
KosztStandardowy za pieczęć | Potrójny za detonację
ZasięgDotykowy/do 100m
WymaganiaKaton C
Wytrzymałość pieczęci5
Po złożeniu pieczęci, w dowolnym miejscu na obiekcie dotykanym przez użytkownika pojawia się niewielka pieczęć. Ta sama z siebie nic nie robi, a ilość, jaką można nałożyć, zależy tylko od zasobów chakry shinobi. Mają w sobie zapieczętowane niewielkie pokładu chakry Katonu, dzięki czemu możliwe jest jej uwolnienie za pomocą kolejnej serii pieczęci powodując samozapłon obiektu, na jakim się znajduje. Taka pieczęć nie wybucha jak notka wybuchowa, a jedynie podpala to, na czym się znajduje. Ogień taki może jednak spowodować wybuch, roznieść się czy spalić to, na czym się znajduje, co w gruncie rzeczy jest rolą techniki. Wyjątkiem są przedmioty niepalne, jakie ze względu na swoją naturę - technika podpalić nie jest w stanie. By mój taką pieczęć aktywować, należy być nie dalej niż 100m od przynajmniej jednej z nich. Jeżeli w odległości 50m od aktywowanej pieczęci znajduje się kolejna pieczęć, również zostaje aktywowana aż do momentu, kiedy nie będzie żadnej innej w danej odległości od nich. Ogień wytworzony w ten sposób nie jest w żaden sposób silniejszy od ręcznego podpalenia danego obszaru.

Posiadając Specjalizację w Katonie, ogień wytworzony przez technikę jest cieplejszy, szybciej niszczy przedmioty oraz łatwiej się rozprzestrzenia.
Posiadając Specjalizację Fūinjutsu możliwe jest pominięcie pieczęci przy nakładaniu symbolu. Czas kumulacji chakry jest równy czasowi, jaki zajęłoby ich złożenie.
Sposoby złamania pieczęci
  • Rytuał Fūinjutsu rangi B
► Pokaż Spoiler | Po
Moeru Kodaibito no Shoko no Jutsu | Burning Ancient Library Technique燃える古代人の書庫の術
KlasyfikacjaFūinjutsu, Transformacja Natury
PieczęcieNałożenie pieczęci: Pies → Ptak → Tygrys
Detonacja: Zając → Wąż → Dzik → Smok → Dzik
KosztStandardowy za pieczęć | Potrójny za detonację
ZasięgDotykowy/do 100m
WymaganiaDziedizna żywiołu podstawowego rozwinięta do C
Wytrzymałość pieczęci5
Technika nakładająca na przedmiot niewielką pieczęć z chakrę żywiołu. Po złożeniu serii pieczęci - użytkownik wypuszcza tę chakrę z pieczęci, powodując na danym przedmiocie różny efekt, zależnie od żywiołu, jaki się zapieczętowało:
  • Katon - przedmiot, na jaki została nałożona pieczęć zaczyna płonąć.
  • Fūton - przedmiot generuje podmuch wiatru zdolny nawet naderwać kartki papieru, jeśli te nie zostaną rozwiane
  • Raiton - przedmiot generuje wyładowanie elektryczne
  • Suiton - przedmiot moknie
  • Doton - przedmiot zaczyna twardnieć i kamienieć, stając się mimo wszystko bardziej kruchy
Technikę można aktywować będąc w promieniu 100 metrów od pieczęci. Jeśli zaś od tej pieczęci, w promieniu 50m zanjduje się kolejna taka sama pieczęć - również i ona zostaje aktywowana. Efekt ten dzieje się tak długo, jak są kolejne pieczęci w zasięgu kolejnych 50m.

Posiadając Specjalizację Fūinjutsu możliwe jest pominięcie pieczęci przy nakładaniu symbolu. Czas kumulacji chakry jest równy czasowi, jaki zajęłoby ich złożenie.
Sposoby złamania pieczęci
  • Rytuał Fūinjutsu rangi B

Shikenshi (Fūinjutsu C)
Usunięto.
► Pokaż Spoiler | Przed
Shikenshi | Strip of trail試験紙
KlasyfikacjaFūinjutsu, Iryō Ninjutsu
PieczęciePieczętowanie: Ptak → Szczur → Dzik → Pies → Wąż
Aktywacja: Impuls chakry
KosztPieczętowanie: standardowy + koszt Saikin no Jutsu
Aktywacja: Brak
ZasięgNa medium
WymaganiaZnajomość Saikin no Jutsu, posiadanie medium
Wytrzymałość pieczęci4
Technika ma na celu stworzenie przenośnego testu na obecność patogenów w badanym materiale. Najpierw na notce należy namalować znak "理" - czyli "prawda" - by następnie złożyć odpowiednie pieczęcie. Na tak przygotowanej notce kolejno należy użyć Saikin no Jutsu.

Po całym tym procesie technika zostaje zapieczętowana w medium i może zostać aktywowana poprzez przelaniu niewielkiego impulsu chakry. Po zetknięciu się medium z badanym materiałem, przybiera odpowiedni kolor w zależności od występującego patogenu na takiej samej zasadzie na jakiej to działa w Saikin no Jutsu.

Dużym plusem tej techniki jest, że nie trzeba znać ani Fūinjutsu, ani Iryōninjutsu by móc gotowe medium aktywować, jednakże należy posiadać odpowiednią wiedzę do interpretacji wyników. Może mieć szerokie zastosowanie w laboratoriach, gdzie wcześniej przygotowane media umożliwiają badanie wielu próbek i jednoczesną oszczędność chakry u mniej zaawansowanych ninja.

W zależności od rangi Fūinjutsu użytkownika, można stworzyć określoną ilość próbników:

C: 100 próbników
B: 200 próbników
A: 300 próbników
S: 400 próbników

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu na każdej randze można stworzyć dodatkowe 100 próbników.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu oraz Kontrolę Chakry 7 można zapieczętować technikę w dwóch notkach jednocześnie, przy zachowaniu kosztu Standardowego zarówno za pieczętowanie, jak i użycie jutsu.
Posiadając Fūinjutsu B oraz Sennina Iryō ninjutsu istnieje możliwość stworzenia testu do wykrycia konkretnego czynnika (wirusa, grzyba, hormomu itp.) na podstawie próbki od pacjenta w postaci krwi czy innej wydzieliny.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie medium

Sōshōryū (Fūinjutsu C)
Zmieniono obecny efekt Sennina zmieniono na Sennina Ninjutsu. Bonus z rangi z został poprawiony i zmieniony na efekt Sennina Fūinjutsu.
► Pokaż Spoiler | Przed
Sōshōryū | Twin Rising Dragons双昇龍­
KlasyfikacjaFūinjutsu, Shurikenjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieWąż → Smok → Królik → Tygrys
KosztStandardowy od zwoju
Zasięg---
WymaganiaZwój z zapieczętowanymi przedmiotami
Technika pozwalająca na szybkie odpieczętowanie całej zawartości zwoju i wyrzucenie jej w błyskawicznym tempie w stronę przeciwnika. Z tego też powodu zasięg tej techniki jest tak naprawdę zasięgiem miotania konkretną bronią. Podczas odpieczętowywania, ilość generowanego dymu zaczyna kształtem przypominać smoka. Maksymalnie można użyć tej techniki z dwoma zwojami jednocześnie.

Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy wystrzelić bronie ze zwoju bez naszej ingerencji. Tym samym zyskują one na sile przebicia oraz posiadają zasięg 20 metrów. Niestety, z racji, że są one wystrzeliwane z miejsca, gdzie są w zwoju "zapieczętowane" tracimy na precyzji. Można jednak spory obszar "zalać" bronią.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu możemy kontrolować dwa zwoje telepatycznie w zasięgu 15 metrów od postaci, pod warunkiem, że są one wykorzystywane w tej technice. Pozwala to na bardziej precyzyjne celowanie, bez potrzeby martwienia się o to, gdzie dokładnie się w danej chwili znajdują.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie zwoju
► Pokaż Spoiler | Po
Sōshōryū | Twin Rising Dragons双昇龍­
KlasyfikacjaFūinjutsu, Shurikenjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieWąż → Smok → Królik → Tygrys
KosztStandardowy od zwoju
Zasięg---
WymaganiaZwój z zapieczętowanymi przedmiotami
Technika pozwalająca na szybkie odpieczętowanie całej zawartości zwoju i wyrzucenie jej w błyskawicznym tempie w stronę przeciwnika. Z tego też powodu zasięg tej techniki jest tak naprawdę zasięgiem miotania konkretną bronią. Jeżeli zapieczętowany przedmiot nie służy do miotania - jego zasięg będzie porównywalny do próby rzucenia nim z Siłą 5. Podczas odpieczętowywania, ilość generowanego dymu zaczyna kształtem przypominać smoka. Maksymalnie można użyć tej techniki z dwoma zwojami jednocześnie.

Posiadając Sennina w Fūinjutsu możemy wystrzelić bronie ze zwoju bez naszej ingerencji. Tym samym zyskują one na sile przebicia oraz posiadają podwojony. Niestety, z racji, że są one wystrzeliwane z miejsca, gdzie są w zwoju "zapieczętowane" tracimy na precyzji. Można jednak spory obszar "zalać" bronią.
Posiadając Sennina w Ninjutsu możemy kontrolować dwa zwoje telepatycznie w zasięgu 15 metrów od postaci, pod warunkiem, że są one wykorzystywane w tej technice. Pozwala to na bardziej precyzyjne celowanie, bez potrzeby martwienia się o to, gdzie dokładnie się w danej chwili znajdują.

Sukoshi Mizuba (Fūinjutsu C)
Efekt przeniesiono do Fūin no Jutsu. Obecną technikę usunięto.
► Pokaż Spoiler | Przed
Sukoshi Mizuba | Portable Water Field少し水場
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieTygrys → Królik → Małpa → Pies → Baran (zapieczętowanie), Wół → Królik (odpieczętowanie)
KosztStandardowy za zapieczętowanie
Zasięg25m średnicy dla małego zwoju, odpowiednio większe dla większych zwojów (więcej w opisie)
WymaganiaMinimum mały zwój
Wytrzymałość pieczęci4
Technika pieczętująca wodę i inne ciecze. Bez względu na jej pochodzenie - czy to będąc pochodną bądź skutkami technik Suitonu, czy z jeziora, ninja jest w stanie zapieczętować ciecz w zwoju. Zwój po rozłożeniu na ziemi i złożeniu dwóch pieczęci wypuszcza zapieczętowaną wodę wokół użytkownika. Wody jest na tyle dużo, by osoby stojące w zasięgu zamoczyć do kostek. Odpieczętowaną można użyć do innych technik Uwolnienia Wody. Ciecz zajmuje wszystkie sloty zwoju. Każdy zajęty slot oznacza 5 metrów zasięgu techniki (czyli 5 slotów 25m zasięgu, 10 slotów 50m itd.).
W przypadku pieczętowania pieczętowania wody pochodzącego z innych technik, możemy zapieczętować skutki jutsu nie mniejszych poziomem niż posiadana ranga dziedziny Fūinjutsu.
Przy pomocy tej techniki nie zablokujemy technik Suitonu. Zapieczętujemy tylko to, co zostanie po technice.

Poiadając Specjalizację Fūinjutsu można pominąć obie pieczęcie przy odpieczętowaniu wody, a wymagania związane z pieczętowaniem efektów innych technik spada o 1 poziom ich dziedziny.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie zwoju
► Pokaż Spoiler | Po
Fūin no Jutsu | Sealing Technique封印の術
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęciePies → Smok → Wół → Szczur → Baran
KosztStandardowy (pieczętowanie)
Brak (odpieczętowanie)
Zasięg1m
Wymagania---
Wytrzymałość pieczęci3
Jutsu wymagane do pieczętowania przedmiotów w zwojach. Mając przygotowane przedmioty, po złożeniu pieczęci ninja może zamknąć je w środku zwoju. Zbawienie dla osób, które mają potrzebę noszenia ze sobą wielu rzeczy, które normalnie nie zmieściłyby się we wszystkich torbach i plecaku. Zwoje mają różne pojemności, zaś przedmioty zajmują różną ilość miejsca. Pieczętowany przedmiot może być maksymalnie metr od zwoju. Odpieczętowanie zawartości, bez względu na ilość wyciąganych obiektów, jest darmowe. Wymagana jest minimalna zdolność Kontroli Chakry (1), która pozwoliłaby przesłać niewielki impuls. Zwój z zawartością zapieczętowaną przez jedną osobę, może odpieczętować inna osoba zaznajomiona z techniką. Ponadto zawartość zwoju jest "zamrożona" w czasie. Oznacza to, że wszelakie obiekty mające skłonność do psucia się w czasie, będą po dłuższym czasie nienaruszone. Jedzenie będzie tak samo smaczne, a trzymane zapieczętowane narządy w takim stanie, w jakim zostały zamknięte. Doszczętne zniszczenie zwoju lub złamanie pieczęci może doprowadzić do zniszczenia przedmiotów zamkniętych w środku. Z racji, że pieczęć tworzy swoisty subwymiar, takie przedmioty mogą jednak równie dobrze pojawić się w losowym miejscu na świecie, w losowym momencie.

Posiadając atut Dobra Kontrola oraz Fūinjutsu na randze C można w zwojach zapieczętować również ciecze. Przyjmuje się, że w jednym slocie zapieczętujemy ilość cieczy dostateczną do zapełnienia obszaru o promieniu 5 metrów po kostki.
Posiadając Uzumaki Fūin, można zapieczętowywać i odpieczętowywać przedmioty bez potrzeby wyciągania i rozwijania zwoju. Tak długo, jak zwój jest w naszym posiadaniu (np. w torbie), a postać ma go w zasięgu rąk, wystarczy jedynie złożyć odpowiednie pieczęcie i dotknąć go. W przypadku pieczętowania obiektu, należy dodatkowo jeszcze mieć kontakt fizyczny z przedmiotem, jaki chowamy. Zarówno odpieczętowując jak i zapieczętowując, nie trzeba w jednym momencie składać pieczęci i mieć kontakt fizyczny ze wszystkimi potrzebnymi obiektami - wejść w interakcje z nimi należy jednak zaraz po skumulowaniu chakry, by mogła właściwie zadziałać.
Sposoby złamania pieczęci
  • Zniszczenie zwoju

Uso Hakken-Ki (Fūinjutsu C)
Poprawiono nieco opis.
► Pokaż Spoiler | Przed
Uso Hakken-Ki | Lie Detector嘘発見器
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęcieWąż → Szczur → Małpa
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Wytrzymałość pieczęci5
Technika polega na stworzeniu pieczęci na wskazanej przez użytkownika części ciała dowolnej osoby. Pieczęć ta ma kształt kanji oznaczającego kłamstwo i ma czarny kolor, znak ten przypomina tatuaż. Użytkownik może nieco manipulować wielkością techniki od 5cm do 10cm w długości. Znak ten może zostać zdjęty tylko przez osobę znającą to jutsu.
Najważniejsza rzecz działania tej techniki polega na tym, że jeśli osoba, na której ta została nałożona, będzie posiadała zaburzony układ chakry (np. genjutsu lub odpowiednia trucizna), to znak zmieni swój kolor na ciemno-czerwony. Będzie zachowywać ten kolor tak długo jak nie zostanie "zresetowany" przez osobę, która ją nałożyła i wróci do swojego pierwotnego koloru.
Sposoby złamania pieczęci
  • Rytuał Fūinjutsu rangi B
► Pokaż Spoiler | Po
Uso Hakken-Ki | Lie Detector嘘発見器
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęcieWąż → Szczur → Małpa
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Wytrzymałość pieczęci5
Technika polega na stworzeniu pieczęci na wskazanej przez użytkownika części ciała dowolnej osoby. Pieczęć ta ma kształt kanji oznaczającego kłamstwo i ma czarny kolor, znak ten przypomina tatuaż. Użytkownik może nieco manipulować wielkością techniki od 5cm do 10cm w długości.
Najważniejsza rzecz działania tej techniki polega na tym, że jeśli osoba, na której ta została nałożona, będzie posiadała zaburzony układ chakry (np. genjutsu lub odpowiednia trucizna), to znak zmieni swój kolor na ciemno-czerwony. Będzie zachowywać ten kolor tak długo jak nie zostanie "zresetowany" przez osobę, która ją nałożyła i wróci do swojego pierwotnego koloru.
Sposoby złamania pieczęci
  • Rytuał Fūinjutsu rangi B

Statystyki: autor: Eisu — wczoraj, 21:47

Przeczytaj na stronie Zobacz stronę w katalogu