Re: Ogłoszenia

Sakura no Hana
Sakura no Hana
Re: Ogłoszenia
23-08-2022 15:36

Ogłoszenia
Witam serdecznie w kolejnym wydaniu ogłoszeń, wychodzącym średnio co jakiś czas! W przeciągu ostatnich dwóch tygodni pojawiły się na forum kolejne zmiany - większe i mniejsze - zarówno w części mechanicznej, jak i technikach. Mamy też za nami kolejny rework jednego z klanów, podczas gdy kolejne albo jeszcze znajdują się w dziale propozycji, albo są w niedalekich planach.

Techniki
► Pokaż Spoiler | Klan Iburi
Kemuri Bunshin | Smoke Clone 燻し身の術
KlasyfikacjaKemuri no Jutsu, Ninjutsu
Pieczęcie Wół → Dzik → Tygrys → Smok
Koszt Standardowy od klona
Zasięg 10 metrów od użytkownika
WymaganiaBunshin no Jutsu
Technika polegająca na stworzeniu klona z dymu. Klon jest materialny na tyle na ile materialny jest dym... czyli nie może zadawać obrażeń bądź dzierżyć broni. Jest to jedynie kopia wyglądu użytkownika oraz nie może używać żadnych technik co nie przeszkadza mu jednak w "chodzeniu" po wodzie co jest zwykłą imitacją techniki z racji na to, że jest to dym. Oczywiście klon może mieć w ręku miecz czy inną broń jednak nie będzie mógł choćby nią rzucić a sam atak skończy się tym, że dym z którego była stworzona broń się rozleci na przeciwniku.
Ponadto został doprecyzowany opis Ranjishigami no Jutsu (Ninjutsu) oraz Karate Shōtōkan (Taijutsu), zaś Isshi Tōjin (Fūinjutsu) zostało osłabione pod względem oferowanych możliwości.
► Pokaż Spoiler | Ranjishigami no Jutsu
► Pokaż Spoiler | Stary opis
Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique乱獅子髪の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → DZIK → WÓŁ → PIES
KosztPodwójny
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Technika ta wykorzystuję chakrę do zwiększenia wzrostu włosów, których przyrost następuje w błyskawicznym tempie. Przepływająca przez nie chakra powoduje również, że stają się o wiele bardziej wytrzymałe, co przypominać może nawet stal, a gęste zwijanie się włosów zwiększa ich siłę. Użytkownik może nimi dowolnie manipulować.

Posiadając rangę A Ninjutsu zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.
Posiadając rangę S Ninjutsu zasięg wzrasta o 20 metrów względem bazowego. Technikę możemy wykonać składając tylko pieczęć Węża.
Posiadając Sennina Ninjutsu istnieje możliwość tworzenia kolców z włosów, dzięki czemu nabierają one właściwości penetracyjne i mogą służyć do przebijania przeciwników.
► Pokaż Spoiler | Nowy opis
Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique乱獅子髪の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Dzik → Wół → Pies
KosztPodwójny na aktywację
Standardowy na turę utrzymania (liczone od drugiej tury utrzymywania)
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Technika ta wykorzystuję chakrę do zwiększenia wzrostu włosów, których przyrost następuje w błyskawicznym tempie. Przepływająca przez nie chakra powoduje również, że stają się o wiele bardziej wytrzymałe, co przypominać może nawet stal, a gęste zwijanie się włosów zwiększa ich siłę. Użytkownik może nimi dowolnie manipulować, tak długo, jak utrzymuje technikę.

Posiadając rangę A Ninjutsu zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.
Posiadając rangę S Ninjutsu zasięg wzrasta o 20 metrów względem bazowego. Technikę możemy wykonać składając tylko pieczęć Węża.
Posiadając Sennina Ninjutsu istnieje możliwość tworzenia kolców z włosów, dzięki czemu nabierają one właściwości penetracyjne i mogą służyć do przebijania przeciwników.
► Pokaż Spoiler | Karate Shōtōkan
► Pokaż Spoiler | Stary opis
title kanji=空手松涛館]Karate Shōtōkan | Empty Hand Hall of Pine-waves[/title]
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl walki
Wymagania---
Karate Shōtōkan jest jednym ze styli Karate. Jako styl walki nie posiada on przesadnych ograniczeń i w ramach działań posiada on kopnięcia i uderzenia zarówno pięścią jak i otwartą dłonią. Sam ten styl nie ogranicza się też tylko do dłoni i stóp. Techniki mogą być wykonywane także przy pomocy kolan czy łokci. Sam styl w kwestii defensywnej charakteryzuje się raczej stabilnymi pozycjami i krótkimi acz efektywnymi zejściami bez przesadnej akrobatyki oraz blokami. Preferuje on też walkę w tzw. "stójce", z reguły walki w parterze traktując jako proste "dobicie" czy też znokautowanie przeciwnika bez wdawania się w dalsze przepychanie czy siłowanie. Choć w zakresie całości znajdują się takie elementy jak rzuty czy dźwignie, z reguły są one wykorzystywane tylko do kontroli tłumu bądź pojedynczego przeciwnika pod koniec walki, aniżeli jako faktyczny arsenał podczas batalii (w końcu zakładając dźwignię wyłączamy sobie sami jedną bądź więcej kończyn z użytku).

Jednak tym, co można określić cechą wyróżniającą ten styl od innych jest timing. Karate Shōtōkan lśni na tym polu, skupiając się na tym, by użytkownik tego stylu był w stanie uderzyć chwilę przed tym, jak atak do niego dosięgnie bądź wykorzystać uderzenie przeciwnika przeciwko niemu samemu. Często jest to osiągane poprzez trening szybkości, schodzenie z linii uderzenia, połączone ze skróceniem dystansu i uderzeniem czy też precyzyjnym wykonaniem bloku, z którego płynnie można przejść do dźwigni bądź rzutu. Mistrzowie tego stylu są w stanie zniechęcić przeciwnika do walki samymi precyzyjnymi blokami, które spowodują więcej bólu w kończynach atakujących aniżeli u osoby broniącej się.

Posiadając rangę B w Karate Shōtōkan walczący potrafi lepiej wykorzystać swoją gardę, tworząc z niej swoistą tarczę, która w połączeniu z ruchem ciałem zapewnia większe bezpieczeństwo jego korpusowi i głowie.
Posiadając rangę B w Karate Shōtōkan oraz Refleks równy bądź większy od przeciwnika jesteśmy w stanie płynnie przejść z bloku do dźwigni. Ot blok połączony z chwytem i zaparciem stawu przeciwnika stanowi znacznie mniejszą trudność niż w innych przypadkach.
Posiadając rangę A w Karate Shōtōkan oraz Szybkość równą bądź większą od przeciwnika karateka jest w stanie wykonać atak wyprzedzający atak przeciwnika. Wymaga to jednak wcześniejszego skupienia na przeciwniku i zwyczajnie przewidzenia jego ataku. Jeżeli jednak przeciwnik jest dostatecznie silny bądź wytrzymały, taki atak nie przerwie jego natarcia a narazi karatekę na obrażenia wynikające z dalszej kombinacji atakującego.
Posiadając rangę S w Karate Shōtōkan oraz Refleks 9 użytkownik jest w stanie podczas bloku zadać ból przeciwnikowi. Ot, blok jest wykonywany tak mocno, że traktuje się go tak, jakby karateka uderzał w przeciwnika (ocena MG). Oczywiście, wiąże się to z trafieniami na ogół w kończyny, którymi wykonywane są uderzenia, a spowodowane jest to odpowiednim dopasowaniem siły i miejsca uderzenia wraz z momentem wykonania ataku przez przeciwnika.
► Pokaż Spoiler | Nowy opis
Karate Shōtōkan | Empty Hand Hall of Pine-waves空手松涛館
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl walki
Wymagania---
Karate Shōtōkan jest jednym ze styli Karate. Jako styl walki nie posiada on przesadnych ograniczeń i w ramach działań posiada on kopnięcia i uderzenia zarówno pięścią jak i otwartą dłonią. Sam ten styl nie ogranicza się też tylko do dłoni i stóp. Techniki mogą być wykonywane także przy pomocy kolan czy łokci. Sam styl w kwestii defensywnej charakteryzuje się raczej stabilnymi pozycjami i krótkimi acz efektywnymi zejściami bez przesadnej akrobatyki oraz blokami. Preferuje on też walkę w tzw. "stójce", z reguły walki w parterze traktując jako proste "dobicie" czy też znokautowanie przeciwnika bez wdawania się w dalsze przepychanie czy siłowanie. Choć w zakresie całości znajdują się takie elementy jak rzuty czy dźwignie, z reguły są one wykorzystywane tylko do kontroli tłumu bądź pojedynczego przeciwnika pod koniec walki, aniżeli jako faktyczny arsenał podczas batalii (w końcu zakładając dźwignię wyłączamy sobie sami jedną bądź więcej kończyn z użytku).

Jednak tym, co można określić cechą wyróżniającą ten styl od innych jest timing. Karate Shōtōkan lśni na tym polu, skupiając się na tym, by użytkownik tego stylu był w stanie uderzyć chwilę przed tym, jak atak do niego dosięgnie bądź wykorzystać uderzenie przeciwnika przeciwko niemu samemu. Często jest to osiągane poprzez trening szybkości, schodzenie z linii uderzenia, połączone ze skróceniem dystansu i uderzeniem czy też precyzyjnym wykonaniem bloku, z którego płynnie można przejść do dźwigni bądź rzutu. Mistrzowie tego stylu są w stanie zniechęcić przeciwnika do walki samymi precyzyjnymi blokami, które spowodują więcej bólu w kończynach atakujących aniżeli u osoby broniącej się.

Posiadając rangę B w Karate Shōtōkan walczący potrafi lepiej wykorzystać swoją gardę, tworząc z niej swoistą tarczę, która w połączeniu z ruchem ciałem zapewnia większe bezpieczeństwo jego korpusowi i głowie.
Posiadając rangę B w Karate Shōtōkan oraz Refleks równy bądź większy od przeciwnika jesteśmy w stanie płynnie przejść z bloku do dźwigni. Ot blok połączony z chwytem i zaparciem stawu przeciwnika stanowi znacznie mniejszą trudność niż w innych przypadkach.
Posiadając rangę A w Karate Shōtōkan oraz Szybkość równą bądź większą od przeciwnika karateka jest w stanie wykonać atak wyprzedzający atak przeciwnika. Wymaga to jednak wcześniejszego skupienia na przeciwniku i zwyczajnie przewidzenia jego ataku. Jeżeli jednak przeciwnik jest dostatecznie silny bądź wytrzymały, taki atak nie przerwie jego natarcia a narazi karatekę na obrażenia wynikające z dalszej kombinacji atakującego. Przy czym to użytkownik stylu walki musi przewidzieć korzystając z dostępnych mu środków. Czy będzie to odpowiedni poziom Refleksu, posiadanie specjalnych oczu czy może czytanie myśli - jest to całkowicie w jego gestii, a podane metody są tylko przykładowe. Innym przykładem może być np. odsłonięcie twarzy celem sprowokowania ataku. Styl sam z siebie nie pozwala na przewidywanie ruchów, jednak jeśli użytkownik sam posiada takie zdolności, może skorzystać z tego bonusu.
Posiadając rangę S w Karate Shōtōkan oraz Refleks 9 użytkownik jest w stanie podczas bloku zadać ból przeciwnikowi. Ot, blok jest wykonywany tak mocno, że traktuje się go tak, jakby karateka uderzał w przeciwnika (ocena MG). Oczywiście, wiąże się to z trafieniami na ogół w kończyny, którymi wykonywane są uderzenia, a spowodowane jest to odpowiednim dopasowaniem siły i miejsca uderzenia wraz z momentem wykonania ataku przez przeciwnika. Przez blok rozumiemy tutaj oczywiście zbicie ataku przeciwnika przy pomocy kończyny, a nie przyjęcie uderzenia na rękę. Taki blok można wykonać np. pięścią, czy przedramieniem, by zbić nadchodzącą ofensywę. I właśnie w momencie zbicia, gdy blokująca część uderza w część ciała wykonującą atak (nie atak uderza w cel, ale blok w atak), aktywny jest tenże bonus.
► Pokaż Spoiler | Isshi Tōjin
► Pokaż Spoiler | Stary opis
title kanji=一糸灯陣]Isshi Tōjin | String Light Formation[/title]
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Bariery
PieczęcieWąż → Ptak → Dzik → Pieczęć Konfrontacji
KosztRóżny na turę
Zasięg5 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Prosta technika Fūinjutsu, która jednak ma ogromny potencjał, którego limit zależy tak naprawdę od używającego go shinobi. Po złożeniu pieczęci, tak długo jest jest utrzymywana ostatnia pieczęć oraz użytkownik pozostaje w bezruchu, dookoła niego i ofiary tworzone są na ziemi symbole pieczętujące uniemożliwiające ruch ofierze. Technika ma potencjał być dość potężną, by utrzymać nawet osoby o poziomie Kage w ryzach. Podczas jednak korzystania z niej niemożliwe jest używanie żadnych innych technik czy przemieszczanie się użytkownika.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D na turę. Jest w stanie unieruchomić osoby o Sile 4;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C na turę. Jest w stanie unieruchomić osoby o Sile 5;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B na turę. Jest w stanie unieruchomić osoby o Sile 6. Wymagania: Fūinjutsu B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A na turę. Jest w stanie unieruchomić osoby o Sile 7. Wymagania: Fūinjutsu A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S na turę. Jest w stanie unieruchomić osoby o Sile 8. Wymagania: Fūinjutsu S;
Posiadając rangę B w Fūinjutsu można pominąć dwie pierwsze pieczęci.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu technikę można wykonać tylko przy pomocy Pieczęci Konfrontacji.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu technika jest w stanie unieruchomić osoby, których Siła jest nawet o 1 większa niż opisana wyżej.
Posiadając Sennina Fūinjutsu jesteśmy w stanie wykonać tę technikę wraz z innymi osobami. Wówczas tworzone pieczęci tworzą układ z ofiarą pośrodku. By ktoś mógł się "dołączyć" do tej techniki musi posiadać Fūinjutsu na randze D. Wówczas koszty techniki dzielone są po równi na wszystkie osoby uczestniczące w procesie pieczętowania, acz każda z tych osób także nie może się ruszać i musi utrzymać ostatnią pieczęć.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu oraz Sennina Fūinjutsu jesteśmy w stanie zwiększając koszt technik zwiększyć poziom siły wymagany do złamania pieczęci. Przyznaje się, że każda kolejna potęga cyfry 2, to dodatkowe +1. Czyli kosztem podwójnym S na turę +1, kosztem poczwórnym +2 itd. Dotyczy to tylko używania techniki z siłą S.
► Pokaż Spoiler | Nowy opis
Isshi Tōjin | String Light Formation一糸灯陣
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Bariery
PieczęcieWąż → Ptak → Dzik → Pieczęć Konfrontacji
KosztRóżny na turę
Zasięg5 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Prosta technika Fūinjutsu, która jednak ma ogromny potencjał, którego limit zależy tak naprawdę od używającego go shinobi. Po złożeniu pieczęci, tak długo jest jest utrzymywana ostatnia pieczęć oraz użytkownik pozostaje w bezruchu, dookoła niego i ofiary tworzone są na ziemi symbole pieczętujące uniemożliwiające ruch ofierze. Technika ma potencjał być dość potężną, by utrzymać nawet osoby o poziomie Kage w ryzach. Podczas jednak korzystania z niej niemożliwe jest używanie żadnych innych technik czy przemieszczanie się użytkownika.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D na turę. Jest w stanie unieruchomić osoby o Sile 4;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C na turę. Jest w stanie unieruchomić osoby o Sile 5;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B na turę. Jest w stanie unieruchomić osoby o Sile 6. Wymagania: Fūinjutsu B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A na turę. Jest w stanie unieruchomić osoby o Sile 7. Wymagania: Fūinjutsu A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S na turę. Jest w stanie unieruchomić osoby o Sile 8. Wymagania: Fūinjutsu S;
Posiadając rangę B w Fūinjutsu można pominąć dwie pierwsze pieczęci.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu technikę można wykonać tylko przy pomocy Pieczęci Konfrontacji.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu technika jest w stanie unieruchomić osoby, których Siła jest nawet o 1 większa niż opisana wyżej.
Posiadając Sennina Fūinjutsu jesteśmy w stanie wykonać tę technikę wraz z innymi osobami. Wówczas tworzone pieczęci tworzą układ z ofiarą pośrodku. By ktoś mógł się "dołączyć" do tej techniki musi posiadać Fūinjutsu na randze D. Wówczas koszty techniki dzielone są po równi na wszystkie osoby uczestniczące w procesie pieczętowania, acz każda z tych osób także nie może się ruszać i musi utrzymać ostatnią pieczęć.
Nowy system - uczenie innych
Do tej pory uczenie innych osób figurowało jako czynność mocno fabularna, nie wnosząca nic po za dodatkowym wątkiem. A chociaż samo w sobie jest to z pewnością dodatek ciekawy, tak w ostatecznym rozrachunku nie było żadnej różnicy pomiędzy byciem samoukiem, a poświęceniem swojego czasu na samodoskonalenie się pod okiem bardziej doświadczonej jednostki. Został więc wprowadzony system, jaki pozwala czerpać drobne korzyści z podobnych wątków, prowadzonych zarówno z innymi graczami, jak i z NPC. Mechanika działania oraz bonusy znajdują się w dodatkowych zasadach rozgrywki na samym dole tematu.

Nowy system - uczenie innych - zmiana atutów
Ze względu na większe rozpisanie zdolności nauczycieli oraz oficjalne pozwolenie na uczenie nie tylko technik i dziedzin, ale również atrybutów i atutów, atuty traktujące o nauce innych wymagały zmiany i poprawy. Zostały one rozbudowane, biorąc pod uwagę powstałe możliwości oraz lepiej obrazują, co osoba je posiadająca może nam przekazać.
► Pokaż Spoiler | Stary opis atutów
DōhaiAtut nabyty
Osoba posiadająca ten atut jest w stanie nauczać inne osoby swoich technik prywatnych, tak długo, jak nie są one wspomaganiami. Bez posiadania tego atutu nie ma możliwości ich nauczania.
SenpaiAtut nabyty
Postać posiadająca ten atut ma możliwość nauki innych osób technik ozwojowanych, nawet jeśli sam zwój gdzieś zaginął. Nie dotyczy to jednak technik będących wspomaganiami. Bez posiadania tego atutu nie ma możliwości ich nauczania.

By wykupić ten atut należy posiadać wcześniej wykupiony atut Dōhai.
NauczycielAtut nabyty
Atut ten działa jako swoiste ulepszenie atutów Dōhai, Senpai, Skryba oraz Archiwista. Umożliwia im bowiem przekazywanie wiedzy także o technikach będących wspomaganiami. Bez wymienionych wcześniej atutów ten atut nie zapewnia żadnych bonusów.
► Pokaż Spoiler | Nowy opis atutów
DōhaiAtut nabyty
Pierwszy atut na wymarzonej ścieżce nauczyciela. Osoba posiadająca ten atut ma większą wprawę w nauczaniu innych ludzi, dzięki czemu robi to efektywniej. Jest w stanie pomóc im w treningu dziedzin do poziomu o 2 niższego od ich aktualnego i treningu atrybutów do poziomu o 3 niższego, od ich aktualnego. Przykładowo, Dōhai z Suitonem S, może komuś pomóc w nauce maksymalnie Suitonu B, zaś z Wytrzymałością 10 - Wytrzymałości 7. Również od tego momentu, osoba posiadająca ten atut jest w stanie uczyć innych ludzi swoich atutów nabytych oraz swoich technik prywatnych, tak długo, jak nie są one wspomaganiami. Bez posiadania tego atutu nie ma możliwości ich nauczania.

Bardziej konkretne informacje co do nauczania można znaleźć w tym temacie.
SenpaiAtut nabyty
Drugi już atut na wymarzonej ścieżce nauczyciela. Osoba posiadająca ten atut pomogła już nie jednej osobie przy treningu ich zdolności i jest w stanie umiejętnie wskazać błędy jakie druga osoba popełnia. Senpai jest w stanie pomóc innym w treningu dziedzin do poziomu o 1 niższego od ich aktualnego i treningu atrybutów do poziomu również o 1 niższego, od ich aktualnego. Przykładowo, Senpai z Suitonem S, może komuś pomóc w nauce maksymalnie Suitonu A, zaś ten z Wytrzymałością 10 - w nauce Wytrzymałości 9. Wciąż może nauczać innych swoich atutów nabytych oraz technik prywatnych, które nie są wspomaganiami. Może także nauczać innychtechnik ozwojowanych, nawet jeśli sam zwój gdzieś zaginął. Nie dotyczy to jednak technik będących wspomaganiami. Bez posiadania tego atutu nie ma takiej możliwości.

Bardziej konkretne informacje co do nauczania można znaleźć w tym temacie.

By wykupić ten atut należy posiadać wcześniej wykupiony atut Dōhai.
NauczycielAtut nabyty
Atut ten sam z siebie nic nie robi. W zależności jednak od posiadanych innych atutów, daje on następujące bonusy:
  • Dla posiadaczy atutów Dōhai i Senpai - w końcu osiągamy szczyt w naszej karierze nauczyciela. Są to już osoby, które są wręcz stworzone do prowadzenia drużyn geninów i nauczania ich o świecie shinobi. Nauczyciel jest w stanie pomóc innym w treningu dziedzin i treningu atrybutów do ich aktualnego poziomu. Przykładowo, Nauczyciel z Suitonem S i Wytrzymałością 10, może komuś pomóc w nauce zarówno Suitonu S, jak i Wytrzymałości 10. Umożliwia im również przekazywanie wiedzy także o technikach będących wspomaganiami, a także o atutach nabytych, swoich technikach prywatnych czy ozwojowanych, nawet jeśli sam zwój gdzieś zaginął.
    Bardziej konkretne informacje co do nauczania można znaleźć w tym temacie.
  • Dla posiadaczy atutu Skryba i Archiwista - umożliwia on również poprawne zapisywanie wiedzy o technikach będących wspomaganiami, dzięki czemu mogą oni przekazywać wiedzę w zwojach o nawet tak legendarnych technikach.
Zmiany w atutach - Bezszelestny
Prócz zmian mających związek z wprowadzoną mechaniką, została wprowadzona jeszcze jedna nie związana z nimi bezpośrednio. Bo krótkiej debacie cena atuty Bezszelestny została obniżona z 20PD na 10PD tak, by była ona równa takim atutom jak Tropiciel czy Tolerancja.

Rework klanu - Inuzuka
Po długich bojach zostały wprowadzone zmiany w klanie naszych psiarzy, jacy od teraz mogą cieszyć się przede wszystkim większa ilością punktów atrybutów czy dodatkowymi możliwościami odzyskania pupila. Dla przypomnienia, stary opis atrybutów psa Inuzuka prezentował się w sposób następujący:
► Pokaż Spoiler | Stary opis
Psy - psy klanu Inuzuka chociaż onegdaj skupiające się wokół ściśle określonych ras, teraz pozwalają na dowolność w tym temacie. Każdy członek Inuzuka po ukończeniu Akademii, otrzymuje swojego wiernego towarzysza, którego może zabierać ze sobą na misje. Psy klany Inuzuka charakteryzują się niesamowitą inteligencją oraz siłą. Pies na randze D posiada 25 pkt atrybutów, które podczas tworzenia można mu dowolnie rozdać. Następnie, co rangę, pies dostaje +5 pkt atrybutów do rozdania. Rozwój psów Inuzuka nie kosztuje PD. Zamiast tego, rozwijają się wraz z mijającym czasem, nabierając wieku i doświadczenia. Tak też prezentują się wymagania na konkretne poziomy zwierzęcego towarzysza [...]
Zainteresowanych zmianami zachęcamy do ponownego zapoznania się z opisem klanu Inuzuka. Co więcej zrównano wielkość psa rangi D z psem rangi C, pozwalając im zacząć z większym towarzyszem niż do tej pory.

Rework klanu - Kurogane
Uznaliśmy, że obecny opis klanu jest niezadowalający. Brakowało w nim doprecyzowania kwestii dla niego istotnych, nie wpisując się z obecnymi opisami w standard, jaki obecnie występuje w technikach. W związku z tym została doprecyzowana wytrzymałość czarnej stali, a wraz z drobnymi zmianami mechanicznymi, zostały poprawione techniki. Uprasza się o zwrócenie uwagi na koszty PT i poprawienie wydatków w wypadku osób posiadających ów techniki. Więcej znajduje się w temacie poświęconym klanowi Kurogane. Poniżej zaś zamieszczone zostają techniki przed i po dokonanych zmianach.
► Pokaż Spoiler | Klan Kurogane
► Pokaż Spoiler | Kōton: Haganenotate no Jutsu --> Kōton: Hagane No Tate no Jutsu
► Pokaż Spoiler | Stary opis
Kōton: Haganenotate no jutsu | Steel Release: Steel Shield Technique鋼の盾の技
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Byk → Tygrys
KosztStandardowy, zależny od tworzonej ściany
Zasięg5 metrów
Wymagania
Jedna z podstawowych zdolności Kotonu, wytwarzająca metalową ścianę wedle woli użytkownika. Wraz z rozwojem umiejętności Kotonu zwiększają się również jej możliwości. W swojej najlepszej formie technika jest w stanie osiągnąć duże rozmiary. Można manipulować jej kształtem w czasie jej powstawania w ramach wykorzystywanej objętości na daną rangę.

Posiadając rangę D w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 1 m3.
Posiadając rangę C w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 3 m3.
Posiadając rangę B w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 6 m3.
Posiadając rangę A w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 10 m3.
Posiadając rangę S w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 12 m3.
Posiadając Specjalizację w Kōton tworzona ściana powstaje z wytrzymalszego, czarnego metalu.
► Pokaż Spoiler | Nowy opis
Kōton: Hagane No Tate no Jutsu | Steel Release: Steel Shield Technique鋼遁・鋼の盾の技
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Byk → Tygrys
KosztStandardowy D + połowiczny za wytrzymałość stali
Zasięg5 metrów
DodatkoweTechnika kosztuje 5 PT
Jedna z podstawowych zdolności Kōtonu. Pozwala nam na wytworzenie metalowej ściany wedle woli użytkownika. Wraz z rozwojem rangi dziedziny klanowej, zwiększają się również jej wielkość, jaką możemy osiągnąć. W rękach najbardziej wprawionych shinobi, ściana tak potrafi być wystarczająco duża, by powstrzymać nawet bardziej wymagające techniki. Można manipulować kształtem ściany w czasie jej powstawania tak długo, jak jej objętość nie przekracza możliwości dyktowanych przez posiadaną rangę.

Posiadając rangę D w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 1 m3.
Posiadając rangę C w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 3 m3.
Posiadając rangę B w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 6 m3.
Posiadając rangę A w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 10 m3.
Posiadając rangę S w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 12 m3.
Posiadając Sennina Kōton tworzoną ścianę można uformować w kształt kopuły.
Posiadając Specjalizację Kōtonu do wykonania techniki wystarczy pieczęć Tygrysa.
► Pokaż Spoiler | Kōton: Hari Hikō --> Kōton: Hikōhari
► Pokaż Spoiler | Stary opis
Kōton: Hari Hikō | Steel Release: Flying needle 飛行針
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Wół → Przyłożenie dłoni do ust
KosztMałe igły - Standardowy (za 5 igieł wielkości senbon)
Duży kolec - Podwójny (wielkość noża)
Zasięg5 metrów
Wymagania---
Jutsu, które po zgromadzeniu chakry pozwala nam wytworzyć kilka igiełek wielkości podobnych do senbona i wypluć je w stronę oponenta.

Posiadając rangę C w Kōton standardowym kosztem możemy utworzyć 7 igieł.
Posiadając rangę B w Kōton zasięg techniki rośnie do 10 metrów.
Posiadając rangę A w Kōton standardowym kosztem możemy utworzyć 10 igieł.
Posiadając Specjalizację jesteśmy w stanie wypluć jeden powiększony kolec (wielkości noża) za podwójny koszt.
Posiadając Specjalizację oraz rangę A w Kōton kosztem podwójnym jesteśmy w stanie utworzyć dwa duże kolce.
► Pokaż Spoiler | Nowy opis
Kōton: Hikōhari | Steel Release: Flying Needle 鋼遁・飛行針
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Wół → Przyłożenie dłoni do ust
KosztMałe igły - standardowy za 5 igieł wielkości senbona
Duży kolec - podwójny za igłę wielkości noża
Zasięg10 metrów
Jutsu, które po zgromadzeniu chakry pozwala nam wytworzyć kilka senbonów, jakie możemy wypluć w stronę oponenta. Te same w sobie nie są śmiertelne, o ile nie uderzą w jeden z witalnych punktów. Szansa na to jest jednak stosunkowo niska i nawet ogromna ich ilość służy raczej do zranienia, zmęczenia i osłabienia przeciwnika, niż do faktycznego pozbawienia go życia. Senbony mają twardość standardowej stali i są równie ostre, co ich odpowiedniki ze sklepu.

Posiadając rangę C w Kōton standardowym kosztem możemy utworzyć 7 igieł.
Posiadając rangę B w Kōton zasięg techniki rośnie do 10 metrów.
Posiadając rangę A w Kōton standardowym kosztem możemy utworzyć 10 igieł.
Posiadając Specjalizację jesteśmy w stanie wypluć jeden powiększony kolec (wielkości noża) za podwójny koszt.
Posiadając Specjalizację oraz rangę A w Kōton kosztem podwójnym jesteśmy w stanie utworzyć dwa duże kolce.
► Pokaż Spoiler | Kōton: Kasui Ryūdō no Jutsu --> Kōton: Kinzoku no Yari no Jutsu
► Pokaż Spoiler | Stary opis
Kōton: Kasui Ryūdō no Jutsu | Steel Release: Metal flow Spears 花穂流動
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Byk → Wół → Tygrys
KosztStandardowy za twór
Zasięg10 metrów
Wymagania---
Technika tworząca wyrastające z ziemi metalowe ostrza, których celem jest przebicie, bądź uwięzienie oponenta. Posiadają one wytrzymałość stali, bądź czarnego metalu. Szybsi czy zwinniejsi shinobi są w stanie ich uniknąć.

Posiadając rangę B w Kōton jesteśmy w stanie zmienić kształt kolców w trakcie ich tworzenia i nadać im niestandardowy wygląd.
Posiadając rangę A w Kōton standardowym kosztem techniki tworzymy do trzech kolców.
Posiadając rangę S w Kōton technikę możemy wykonać tylko przy pomocy pieczęci Barana.
Posiadając Specjalizację w Kōton użytkownik może ją wykonywać na podwójnym dystansie
Posiadając Specjalizację w Kōtonie oraz Kōton na randze A technikę możemy wykonać bez używania pieczęci na standardowym zasięgu. Należy jednak w jakiś sposób wskazać cel ataku, choćby ruchem ręki.
► Pokaż Spoiler | Nowy opis
Kōton: Kinzoku no Yari no Jutsu | Steel Release: Metal Spears Technique鋼遁・金属の槍の術
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Byk → Wół → Tygrys
KosztPołowiczny za twór + połowiczny za wytrzymałość stali
Zasięgdo 10 metrów od siebie
DodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Po złożeniu odpowiednich pieczęci, technika wysuwa z ziemi ostre kolce bądź ostrza stworzone z Kōtonu, których celem jest przebicie bądź uwięzienie oponenta. Same w sobie są dość spore, bowiem są w stanie osiągnąć wysokość do 1.5m. Pomimo tego, te nie są szczególnie szybkie - z pewnością cywile czy mniej doświadczeni shinobi mieliby problem z ich uniknięciem. Ci szybsi czy zwinniejsi są w stanie ich z kolei bez problemów uniknąć. Możliwe jest modyfikowanie kształtu kolców celem zwiększenia ich skuteczności, czy wyrośnięcie ich pod konkretnym kątem.

Posiadając rangę B w Kōton kolce zyskują dodatkowe 0.5m wysokości.
Posiadając rangę A w Kōton standardowym kosztem techniki tworzymy do trzech kolców.
Posiadając rangę S w Kōton technikę możemy wykonać tylko przy pomocy pieczęci Barana.
Posiadając Specjalizację w Kōton użytkownik może ją wykonywać na podwójnym dystansie
Posiadając Specjalizację w Kōtonie oraz Kōton na randze A technikę możemy wykonać bez używania pieczęci na standardowym zasięgu. Należy jednak w jakiś sposób wskazać cel ataku, choćby ruchem ręki.
► Pokaż Spoiler | Kōton: Torēsu Kyōka --> Kōton: Kyōka
► Pokaż Spoiler | Stary opis
Kōton: Torēsu Kyōka | Steel Release: Trace Enhancement トレース強化
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztRóżny na turę
ZasięgNa przedmiot
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Podstawowe jutsu uwolnienia stali, polegające na zwiększeniu wytrzymałości trzymanego, nieożywionego przedmiotu. Zależnie od wprawy użytkownika w dziedzinie Koton możliwe jest uzyskanie przeróżnych efektów.
  • E: koszt równy standardowemu kosztowi rangi E na turę od przedmiotu (minimum 1). Przedmiot zyskuje odporność kruchej stali porównywalnej z wytrzymałością drewna, pozwala na zmianę przedmiotów o niewielkiej grubości i wielkości - jak np widelec, nóż, albo kawałek patyka, czy zwitek papieru;
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D na turę od przedmiotu (minimum 3). Przedmiot wzmocniony zaczyna przypominać twardością miedź. Można zwiększać wytrzymałość przedmiotów wielkości krótkiego miecza;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C na turę od przedmiotu. Przedmiot przyjmuje zwyczajną wytrzymałość żelaza, a wielkość obejmowanych techniką przedmiotów zwiększa się do pojedynczych sztuk broni standardowej wielkości;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B na turę od przedmiotu. Przedmiot może stać się twardy i wytrzymały jak doskonale zahartowana stal, nawet jeśli przedtem nie był metalowy. Teraz można zwiększać wytrzymałość obiektów wielkości miecza tasaka, albo mniejszych wersji zanbatō. Wymagania: Kōton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A na turę od przedmiotu. Przedmiot przyjmuje wytrzymałość porównywalną ze stopami zawierającymi kobalt. Na tym poziomie jesteśmy w stanie bez problemu pokryć wzmocnieniem przedmioty wielkości ogromnych mieczy, tarcz, czy nawet i z ciężką zbroje, bądź niewielki kawałek ściany. Wymagania: Kōton A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S na turę od przedmiotu. Przedmiot przyjmuje wytrzymałość tytanu. Uszkodzenie takiej broni jest niezwykle trudnym zadaniem. Dodatkowo jesteśmy w stanie zwiększyć wytrzymałość obiektów pokroju ściany. Wymagania: Kōton S;
Posiadając Specjalizację w Kōtonie można wzmacniać jednocześnie do trzech przedmiotów za koszt jednego.
► Pokaż Spoiler | Nowy opis
Kōton: Kyōka | Steel Release: Enhancement 鋼遁・強化
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy za wytrzymałość stali na turę
ZasięgNa przedmiot
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Podstawowe Jutsu Uwolnienia Stali, polegające na zwiększeniu wytrzymałości trzymanego, nieożywionego przedmiotu poprzez pokrycie go stalą Kurogane. Efekty możliwe do uzyskania są zależne tylko i wyłącznie od wprawy osoby używającej techniki. Tak jak sama rozwinięta dziedzina klanowa pozwala na używanie co raz to potężniejszego materiału, tak wpływa również na wielkość obiektów, jakie można nią pokryć. Do użycia należy trzymać wzmacniany przedmiot w dłoniach. W przypadku chęci jego wypuszczenia z rąk, należy uprzednio z góry uiścić odpowiednią ilość chakry względem liczby tur, jaką chcemy, by powłoka utrzymała się na przedmiocie.
  • Ranga C: wielkość obejmowanych techniką przedmiotów zamyka się na pojedynczych sztukach broni standardowej wielkości jak wakizashi;
  • Ranga B: można zwiększać wytrzymałość obiektów wielkości miecza, tasaka, albo mniejszych wersji zanbatō. Wymagania: Kōton B;
  • Ranga A: na tym poziomie możliwe jest pokrycie wzmocnieniem przedmiotów wielkości ogromnych mieczy, tarcz, czy nawet ciężką zbroje lub niewielki kawałek ściany. Wymagania: Kōton A;
  • Ranga S: jesteśmy w stanie zwiększyć wytrzymałość obiektów pokroju ściany. Wymagania: Kōton S;
Posiadając Specjalizację w Kōtonie można wzmacniać jednocześnie do trzech przedmiotów za koszt jednego.
► Pokaż Spoiler | Kōton: Torēsuon --> Kōton no Jutsu
► Pokaż Spoiler | Stary opis
Kōton: Torēsuon | Steel Release: Trace onトレースオン
KlasyfikacjaKōton, Transformacja kształtu, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Wół → Tygrys → Kot → Pies → Baran
KosztStandardowy za 1 twór
ZasięgBezpośredni
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Technika skupia się na zebraniu chakry Kotonu i ukształtowaniu jej w metalowy przedmiot o dowolnych, nie przesadnie skomplikowanych kształtach jak miecze, topory, czy innego rodzaju proste bronie i inne metalowe rekwizyty. Technika pozwala także odwzorować wygląd przedmiotu, który kiedyś był w rękach użytkownika, jednak bez specjalnych cech (np. skopiuje wygląd krótkofalówki, ale nie jej zdolności do komunikacji).

Wszystkie wytworzone przedmioty są w stanie funkcjonować bez użytkownika bardzo krótko, dlatego po wytrąceniu ich z dłoni autora znikną w przeciągu kilka chwil (1 tura). Przez ten czas, jeśli nie zostaną podniesione przez kogoś władającego Kotonem (niekoniecznie ich twórcą), znikną.

Wytrzymałość tak tworzonego przedmiotu oscyluje w okolicy zwykłego, metalowego przedmiotu. Pozwala utworzyć jeden przedmiot rozmiarów miecza bądź tasaka. Wraz ze wzrastającą rangą Kotonu wytwarzanie broni jest szybsze i zwiększają się możliwości wytwarzania przedmiotów.

Posiadając rangę B w Kōton można tworzyć obiekty podobne do włóczni, o większych kształtach, jednak wciąż nie wykorzystujących sporej ilości materiału.
Posiadając rangę A w Kōton można tworzyć obiekty rozmiarów zanbatō, które wymagają większej ilości materiału. Możliwe jest także utworzenie standardowym kosztem do 5 mniejszych przedmiotów (rozmiar kunai bądź strzał).
Posiadając rangę S w Kōton można pominąć 3 pieczęci (łączy się z bonusem ze Specjalizacji).
Posiadając Specjalizację w Kōton można pominąć 3 pieczęci (łączy się z bonusem z rangi S).
Posiadając Sennina Kōtonu można utworzyć przedmioty w promieniu 3 metrów od użytkownika.
► Pokaż Spoiler | Nowy opis
Kōton no Jutsu | Steel Creation Technique鋼遁の術
KlasyfikacjaKōton, Transformacja kształtu, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Wół → Tygrys → Kot → Pies → Baran
KosztPołowiczny za 1 twór + standardowy za wytrzymałość stali
ZasięgBezpośredni
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Technika pozwala na skupienie chakry Kōton i uformowanie jej w dowolny obiekt o przesadnie skomplikowanych kształtach. Przykładami takowych mogą być chociażby miecze, topory, czy innego rodzaju proste bronie bądź metalowe rekwizyty. Technika pozwala także odwzorować wygląd przedmiotu, który kiedyś był w rękach użytkownika, jednak bez jego specjalnych cech czy użytej technologii. Możliwe jest więc np. skopiowanie wyglądu krótkofalówki, ale nie jej możliwości w zakresie komunikacji.

Wszystkie wytworzone przedmioty są w stanie funkcjonować po za rękami ich twórcy dość krótko, dlatego po wytrąceniu ich z rąki autora znikną w przeciągu kilku chwil (1 tura). Przez ten czas, jeśli nie zostaną podniesione przez kogoś władającego Kōtonem, niekoniecznie ich twórcę, znikną. Bazowo możliwe jest utworzenie jednego przedmiotu rozmiarów miecza bądź tasaka. Wraz ze wzrostem rangi Kōton, maleje czas potrzebny na wytworzenie broni.

Posiadając rangę B w Kōton można tworzyć obiekty podobne do włóczni, o większych kształtach, jednak wciąż nie wykorzystujących sporej ilości materiału.
Posiadając rangę A w Kōton można tworzyć obiekty rozmiarów zanbatō, które wymagają większej ilości materiału. Możliwe jest także utworzenie standardowym kosztem do 5 mniejszych przedmiotów (rozmiar kunai bądź strzał).
Posiadając rangę S w Kōton można pominąć 3 pieczęci (łączy się z bonusem ze Specjalizacji).
Posiadając Specjalizację w Kōton można pominąć 3 pieczęci (łączy się z bonusem z rangi S).
Posiadając Sennina Kōtonu można utworzyć przedmioty w promieniu 3 metrów od użytkownika.
► Pokaż Spoiler | Kōton: Yoroi --> Kōton no Yoroi
► Pokaż Spoiler | Stary opis
Kōton: Yoroi | Steel Release: Armor鋼遁・不浸透の鎧
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Pies → Wół → Byk → Tygrys
KosztRóżny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Sztandarowa technika użytkowników Kōtonu. Dzięki temu Jutsu członkowie klanu Kurogane są w stanie pokryć swoje ręce stalą, czyniąc jego użytkowników o wiele wytrzymalszymi na polu walki. Minusem tej techniki jest masa pokrywanego metalu, która może przeszkadzać co słabszym użytkownikom Kōtonu.

Możliwe jest pokrycie większej ilości kończyn płacąc ten sam koszt za każdą dodatkową, pokrytą metalem kończynę.

Koszt i siła techniki zależne są od tego, na jakiej randze ją wykonamy:
  • D: standardowy koszt rangi D na turę. Pozwala nam na pokrycie jednej kończyny jednocześnie;
  • C: standardowy koszt rangi C na turę. Pozwala nam na pokrycie dwóch kończyn jednocześnie;
  • B: standardowy koszt rangi B na turę. Pozwala na pokrycie czterech kończyn jednocześnie. Wymagania: Kōton B;
  • A: standardowy koszt rangi A na turę. Pozwala na pokrycie stalą całego ciała. Wymagania: Kōton A;
  • S: standardowy koszt rangi S na turę. Wytwarza dodatkową warstwę stali na ciele Kurogane, która okala go niczym dodatkowy pancerz o zwiększonej twardości porównywalnej do tytanu. Wymagania: Kōton S;
  • Kurogane z Siłą na poziomie 7 lub wyższym jest w stanie zignorować ciężar ciała pokrytego metalem i działać tak, jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
  • Kurogane z Siłą na poziomie 9 lub wyższym jest w stanie zignorować ciężar "dodatkowej" metalowej zbroi i działać tak jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
Specjalizacja w dziedzinie Kōton umożliwia pominięcie pieczęci niezbędnych do wykonania technika, czas mieszania chakry jest jednak taki, ile zajęłoby ich złożenie.
Sennin Kōtonu sprawia, że wytrzymałość zwiększana dzięki pancerzowi jest znacznie większa niż normalnie i przybiera barwę ciemnej stali.
► Pokaż Spoiler | Nowy opis
Kōton no Yoroi | Steel Armor鋼遁の鎧
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Pies → Wół → Byk → Tygrys
KosztPołowiczny rangi techniki + połowiczny za wytrzymałość stali na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Sztandarowa technika użytkowników Kōtonu. Dzięki temu jutsu, członkowie klanu Kurogane są w stanie pokryć swoje ciało czarną stalą, czyniąc jego użytkowników o wiele wytrzymalszymi na polu walki. Wraz z większą biegłością w dziedzinie klanowej, możliwe staje się pokrycie większej powierzchni własnego ciała. Minusem jest jednak masa pokrywającego ni n metalu, która może przeszkadzać co słabszym ninja.

Koszt i pokryta powierzchnia zależne są od tego, na jakiej randze ją wykonamy. Poniższa rozpiska dotyczy pokrywanej powierzchni ciała:
  • E: połowiczny koszt rangi E na turę. Pozwala nam na pokrycie niewielkiego kawałka ciała jak np, paluszek;
  • D: połowiczny koszt rangi D na turę. Pozwala nam na pokrycie jednej kończyny jednocześnie;
  • C: połowiczny koszt rangi C na turę. Pozwala nam na pokrycie dwóch kończyn jednocześnie;
  • B: połowiczny koszt rangi B na turę. Pozwala na pokrycie czterech kończyn jednocześnie. Wymagania: Kōton B;
  • A: połowiczny koszt rangi A na turę. Pozwala na pokrycie stalą całego ciała. Wymagania: Kōton A;
  • S: połowiczny koszt rangi S na turę. Wytwarza dodatkową warstwę stali na ciele Kurogane, która okala go niczym dodatkowy pancerz. Wymagania: Kōton S;
  • Kurogane z Siłą na poziomie 7 lub wyższym jest w stanie zignorować ciężar ciała pokrytego metalem i działać tak, jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
  • Kurogane z Siłą na poziomie 9 lub wyższym jest w stanie zignorować ciężar "dodatkowej" metalowej zbroi i działać tak jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
Specjalizacja w dziedzinie Kōton umożliwia pominięcie pieczęci niezbędnych do wykonania technika, czas mieszania chakry jest jednak taki, ile zajęłoby ich złożenie.
► Pokaż Spoiler | Kōton: Furaingusupaiku --> Kōton: Hikōkugi
► Pokaż Spoiler | Stary opis
Kōton: Furaingusupaiku | Flying spikes鋼遁・フライングスパイク
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Dzik → Baran → Pies → Królik
KosztStandardowy koszt za 3 pocisków
Zasięg15m
Wymagania---
Użytkownik wyciąga dłoń przed siebie i przesyła do niej chakrę Kōtonu, dzięki czemu może może wystrzelić z nich kolce o promieniu około 5 centymetrów i długości do 40 cm. Zaostrzone szpikulce lecą z dużą prędkością, dzięki czemu mogą być w stanie przebić się nawet przez bariery. Technikę można wykonywać swobodnie w ruchu.

Posiadając rangę A w Kōton można standardowym kosztem utworzyć do 5 pocisków.
Posiadając rangę S w Kōton możemy pominąć 2 pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Kōton pozwala na zwiększenie zasięgu o dodatkowe dziesięć metrów.
► Pokaż Spoiler | Nowy opis
Kōton: Hikōkugi | Flying Spikes鋼遁・飛行釘
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Dzik → Baran → Pies → Królik
KosztStandardowy za 3 pociski
Zasięg15m
Użytkownik wyciąga dłoń przed siebie i przesyła do niej chakrę Kōtonu, dzięki czemu może może wystrzelić z własnych paznokci kolce o promieniu około 5 centymetrów i długości do 40 cm. Zaostrzone szpikulce lecą z dużą prędkością, dzięki czemu mogą być w stanie przebić się nawet przez bariery. Mają twardość hartowanej stali i są niebywale ostre.

Posiadając rangę A w Kōton można standardowym kosztem utworzyć do 5 pocisków.
Posiadając rangę S w Kōton możemy pominąć 2 pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Kōton pozwala na zwiększenie zasięgu o dodatkowe dziesięć metrów.
► Pokaż Spoiler | Kōton: Karada no Henka
► Pokaż Spoiler | Stary opis
Kōton: Karada no Henka | Steel Release: Body transformation鋼遁・体の変化
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Wąż → Szczur → Smok → Ptak
KosztStandardowa na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika polegająca na zamianie wybranej kończyny swojego ciała w dowolny kształt ze stali. Standardowo są to niewielkie zmiany, jak przemiana ręki, bądź innej kończyny w proste kształty jak miecz, czy innego rodzaju ostrze.

Posiadając rangę A w Kōton możemy zacząć tworzyć znacznie bardziej skomplikowane kształty i większą ich ilość, jak chociażby wypustki, duża ilość niewielkich kolców itp.
Posiadając rangę S w Kōton możemy pominąć 3 pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Kōton możemy wytwarzać broń oburęczną poprzez złożenie dłoni i wspólną ich przemianę za koszt podwójny.
Posiadając Sennina Kōtonu możemy kontrolować swoją broń, wprawiając ją w ruch. Dzięki temu znacząco jesteśmy w stanie zwiększyć przebicie i obrażenia zadawane tą techniką.
► Pokaż Spoiler | Nowy opis
Kōton: Karada no Henka | Steel Release: Body transformation鋼遁・体の変化
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Wąż → Szczur → Smok → Ptak
KosztPołowiczny za modyfikację na turę + standardowy za wytrzymałość stali na turę
ZasięgNa siebie
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Zamiast pokrywać ciało stalą, technika zamienia dowolną kończynę w metalową broń bądź uformować ją w pożądany kształt. Zmiany są raczej niewielkie, mogąc uzyskać w ten sposób miecz bądź innego rodzaju ostrze. Wraz jednak z rozwojem dziedziny klanowych
Technika polegająca na zamianie wybranej kończyny swojego ciała w dowolny kształt ze stali. Standardowo są to niewielkie zmiany, jak przemiana ręki, bądź innej kończyny w proste kształty jak miecz, czy innego rodzaju ostrze.

Posiadając rangę A w Kōton możemy zacząć tworzyć znacznie bardziej skomplikowane kształty i większą ich ilość, jak chociażby wypustki, duża ilość niewielkich kolców itp.
Posiadając rangę S w Kōton możemy pominąć 3 pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Kōton możemy wytwarzać broń oburęczną poprzez złożenie dłoni i wspólną ich przemianę za dodatkowy koszt połowiczny od modyfikacji oraz dodatkowy standardowy za wytrzymałość.
Posiadając Sennina Kōtonu możemy tworzyć bardziej skomplikowane bronie, jakie opierają się na ruszających się mechanizmach jak np. piła łańcuchowa. Dzięki temu znacząco jesteśmy w stanie zwiększyć przebicie i obrażenia zadawane tą techniką.
► Pokaż Spoiler | Kōton: Ken Yoroi --> Kōton: Ken no Yoroi
► Pokaż Spoiler | Stary opis
Kōton: Ken Yoroi | Steel Release: Blade armor 剣の鎧
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy na turę do pięciu ostrzy
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin Kōtonu
Technika polega na wytwarzaniu, wsuwaniu i wysuwaniu, ze swojego własnego ciała ostrzy o różnej długości. Ostrza mogą utrudnić ruchy użytkownika. Użytkownik, kontrolując wysuwanie ostrza może zapewnić sobie częściową obronę przed atakami taijutsu lub krótkimi broniami, jednocześnie przyprawić o rany tego, który odważy się przypuścić nieuważny atak. Ostrza posiadają maksymalną długość 20 cm.

Posiadając Specjalizację w Kōton maksymalna długość ostrza wynosi 50 cm.
► Pokaż Spoiler | Nowy opis
Kōton: Ken no Yoroi | Steel Release: Blade armor 鋼遁・剣鎧
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy na turę do pięciu ostrzy
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin Kōtonu
Technika polega na wytwarzaniu, wsuwaniu i wysuwaniu ze swojego ciała ostrzy o różnej długości. Temogą utrudnić ruchy użytkownika, jednak w zamian za to zyskuje on dodatkową, częściową ochronę przed atakami Taijutsu bądź bronią krótką, poprzez narażenie przeciwnika na samoskaleczenie. Ostrza posiadają maksymalną długość 20 cm. Ich wytrzymałość porównywalna jest z hartowaną stalą.

Posiadając Specjalizację w Kōton maksymalna długość ostrzy wynosi 50 cm.
Co więcej zostały poprawione poszczególne opisy i nazwy technik, by lepiej oddawały to, co dana technika dokładnie robi.

Statystyki: autor: Pingwinek Chaosu — wczoraj, 17:36

Przeczytaj na stronie Zobacz stronę w katalogu